Wat is 'ie uberhaupt aan het doen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:19 schreef June. het volgende:
Kan iemand die camera ervan afgooien? Mijn god wat is hij saai zeg.
Over een half uur.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:28 schreef Grulez het volgende:
Wanneer komt de volgende, dan sla ik deze even over.
Stfu, hij is bezig met pure fotografiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:19 schreef June. het volgende:
Kan iemand die camera ervan afgooien? Mijn god wat is hij saai zeg.
Jammer, dan moet ik alsnog aan de scriptie...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Over een half uur.
Elk heel uur is d'r een nieuwe.
Als ik eraan denk kijk ik vanavond om 1 en 2 uur wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:30 schreef June. het volgende:
Iemand vannacht nog gekeken? Wat doen ze dan? Slapen?
quote:I want to make a huge pack of cards from cardboard and try to build a house using these. I hope its not too wet or windy but if it is the attempt will be all the more relevant.
Ze kijkt ook een beetje verdwaasd rond van 'Ja..quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:28 schreef Bluezz het volgende:
Ze probeert nu met tape een ander soort 'shelter' te maken
Etc. Etc.quote:Op donderdag 9 juli 2009 03:11 schreef Eltonno het volgende:
Haren knippen FTW!!!
[ afbeelding ]
Get it of goddamn hippie!! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hapje tussendoor
[ afbeelding ]
Trafalgar Square dacht ik.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:01 schreef Powerkiwi het volgende:
Waar is dit eigenlijk precies in Londen, ik ga er mss deze vakantie nog heen, dan ga ik er zeker wel even langs
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:01 schreef Powerkiwi het volgende:
Waar is dit eigenlijk precies in Londen, ik ga er mss deze vakantie nog heen, dan ga ik er zeker wel even langs
quote:
Sorryquote:
Vraag ik mij ook af,quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:37 schreef Powerkiwi het volgende:
Wat is deze nou aan het doen?
Ha, nog een gluurderquote:
Ja maar de kreukels blijven zitten, kijk maarquote:Op zondag 19 juli 2009 01:46 schreef Bluezz het volgende:
Is ze gewoon al 3 kwartier aan het strijken???![]()
![]()
De topictitel geeft ons vrijheid, dus ga je gang. Wat zou je doen als je 'n uur op die sokkel stond?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:51 schreef Bluezz het volgende:
Is er al eigenlijk een topic met de TT : wat zou JIJ doen als je een uur op een sokkel stond??
Nee man niet hierquote:Op zondag 19 juli 2009 01:53 schreef Quir het volgende:
De topictitel geeft ons vrijheid, dus ga je gang. Wat zou je doen als je 'n uur op die sokkel stond?
Lijkt met het beste, en af en toe gewoon ff een uurtje kijkenquote:Op zondag 19 juli 2009 03:19 schreef MartijnIV2008 het volgende:
nou ik ga slapen hoor. K zet de site wel bij mn favoriten
Deze laatste meneer kreeg z'n ouwe discobroek niet dichtquote:
Moet ik zien!quote:Op zondag 19 juli 2009 17:31 schreef Irrem het volgende:
Up next:
I plan on dressing up like our pet cat to encourage you to read a children's story I have written where he is a main character.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |