Met extreme haperingen hier,quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:05 schreef SCH het volgende:
Visje is weer op het droge, we gaan weer wisslen. CHANGE
Zonet wel, maar dat chickie wat er nu zit is niet zoveel aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:40 schreef Grulez het volgende:
Is het de moeite?
Nou, ze peert m weer, dus mss komt er nu weer wat leuks.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:49 schreef Grulez het volgende:
Wat een saaie drol idd. Ga je lekker thuis pmsen.
Ja, dus nog maar 8 minuutjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:51 schreef Legwieh het volgende:
idd vaag wijf, nhopelijk snel wissel
elk heel uur word er gewisseld?
We hebben nog tot 00:00uquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:56 schreef SCH het volgende:
Een van de leukere van vandaag toch?
Je moet niet alles willen snappenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
We hebben nog tot 00:00u
Ik vind d'r vrij weinig aan.
Ik snap ook niet wat ze doet.
Inderdaad, wat is dit voor zaai persoon die er nu op staat..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:04 schreef Desunoto het volgende:
Er moet even een breakdancer komen met grote draagbare stereo en dan gaan dansen.
Of de zon moet gaan schijnen en een leuk meisje moet topless gaan zonnen.
Zoiets.
UK he.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:10 schreef Mark-Hgl het volgende:
Hahaha allemaal van die dikke kinderen onderaan
Toch bereikt ze blijkbaar daarmee haar doel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:13 schreef Semmm het volgende:
"*doen alsof ze een regenjas niet aan kan doen zodat die kindjes gaan lachen, weet ze nks beters?
Klinkt als Michael Jacksonquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:13 schreef Semmm het volgende:
"*doen alsof ze een regenjas niet aan kan doen zodat die kindjes gaan lachen, weet ze nks beters?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:19 schreef Semmm het volgende:
Ik hoop dat het daar gaat onweren en dat zij als `het hoogste punt`` geraakt wordt
How are you? I'll draaaaawwwww you!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:21 schreef domhoofd het volgende:
"Helleeeeeeeeeuw!!!!!!!" roepen tegen elk willekeurig persoon...![]()
Waarom blijf ik hier naar kijken?
Precies.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
How are you? I'll draaaaawwwww you!!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:57 schreef Legwieh het volgende:
bijna weer wisselen
I.p.v. HELLEUUUUUW is het iig nu GOODBYEEEEEE.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |