SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juli 2009 01:57 schreef Bluezz het volgende:
In navolging van wat er nu in London aan de gang is : zie dit topic vraag ik me af, wat zou JIJ doen als je deze kans zou krijgen?
TS begint natuurlijk![]()
Een uur lang, mét een goeie cd speler, KEIHARD nobody's wife van Anouk zingen![]()
![]()
Echt
Ik zou ook vol verbazing naar je hebben gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was nacht en ik deed het samen met een vriendinquote:Op zondag 19 juli 2009 14:26 schreef devl1nsect het volgende:
Ik zou ook vol verbazing naar je hebben gekeken.
quote:Op zondag 19 juli 2009 01:57 schreef Bluezz het volgende:
In navolging van wat er nu in London aan de gang is : zie dit topic vraag ik me af, wat zou JIJ doen als je deze kans zou krijgen?
TS begint natuurlijk![]()
Een uur lang, mét een goeie cd speler, KEIHARD nobody's wife van Anouk zingen![]()
![]()
Echt
Hoeveel x moet je dat nummer wel niet vertragen om dat te doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[P]otverdorie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |