abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juli 2009 @ 21:45:31 #176
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_71015001
Ik snapte hem al de hele tijd, maar het is natuurlijk gelul dat het moeilijker is om je vakantie te laten schieten als je kinderen hebt. Je helpt iemand of je helpt iemand niet.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  woensdag 15 juli 2009 @ 21:49:47 #177
262025 TheTraveller
With double L
pi_71015126
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik snapte hem al de hele tijd, maar het is natuurlijk gelul dat het moeilijker is om je vakantie te laten schieten als je kinderen hebt. Je helpt iemand of je helpt iemand niet.
's Avonds in bed met je vrouw:
"Hey ik heb even onze vakantie spaargeld aan mijn zusje gegeven. We gaan dit jaar toch maar niet op vakantie / de nieuw wasmachine moet maar wachten / deze week graag alleen 1 keer vlees op tafel"

"Neuken?"
Just passing by
pi_71016213
quote:
Ach er zijn belangrijkere dingen dan een vakantie.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71016239
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:49 schreef TheTraveller het volgende:

[..]

's Avonds in bed met je vrouw:
"Hey ik heb even onze vakantie spaargeld aan mijn zusje gegeven. We gaan dit jaar toch maar niet op vakantie / de nieuw wasmachine moet maar wachten / deze week graag alleen 1 keer vlees op tafel"

"Neuken?"
Argumenten zijn op zie ik
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71016387
quote:
Je gaat niet dood van één jaar niet op vakantie hoor.
  Moderator donderdag 16 juli 2009 @ 06:53:12 #181
155227 crew  Guppy
dus
pi_71023371
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:21 schreef TheTraveller het volgende:

[..]

Ouch, dus dat verhaal van oktober gaat niet meer op..
Misschien... Dit is een brief van P&O, terwijl mijn leidinggevende (Hoofd Verkoop) het idee nog niet eens heeft voorgelegd aan P&O en de directrice. Hij kan me steeds maar 'niks beloven'.

P&O is trouwens ook een rommeltje, ze sturen die brief naar mijn oude adres! Terwijl ik al sinds januari verhuisd ben. Losers.
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zorgen dat je snel een baan hebt dus anders moet je zonder baan gaan studeren en gaan concurreren met schoolverlaters
Ik ben als sinds februari aan het solliciteren, dus ik kan met recht zeggen dat ik eraan werk

EN EN EN!! Ik mag op gesprek En dat terwijl ik niet eens helemaal aan de eisen voldeed. Bij nog echt een leuk bedrijf ook, dus ik ga alles uit de kast trekken qua portfolio natuurlijk! Ik heb er zin in, ben heel benieuwd wat voor mensen het zijn, de mails waren in ieder geval heel aardig

[ Bericht 7% gewijzigd door Guppy op 16-07-2009 07:00:54 ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 16 juli 2009 @ 06:55:39 #182
124676 RobertoCarlos
pi_71023373
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je gaat niet dood van één jaar niet op vakantie hoor.
Precies.
  donderdag 16 juli 2009 @ 06:59:22 #183
124676 RobertoCarlos
pi_71023387
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ach er zijn belangrijkere dingen dan een vakantie.
Kijk, zo moet dat, je eigenlijk standpunt veranderen als dat onzin was.
pi_71024781
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 06:59 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Kijk, zo moet dat, je eigenlijk standpunt veranderen als dat onzin was.
Het zal wel aan mij liggen als ik zeg dat ik niet van standpunt verander

En je hoeft niet te reageren want je begrijpt er overduidelijk niks van, niet alleen van lezen maar ook niks van het leven
pi_71026027
Vanochtend een leuk mailtje in de bus...

Ik had onlangs ook maar gereageerd op een sales managers functie binnen een grote W&S organisatie. Een aantal eisen die aan de kandidaat gesteld werden waren:
- ervaring in de techniek (check )
- ervaring met B2B sales (check )
- min. 5 jaar ervaring als accountmanager (check )
Ervaring in de arbeidsbemiddeling was een pre, maar geen must (letterlijke vacature tekst).

Vanochtend dus dat mailtje:
Voor deze functie is het een must dat kandidaten beschikken over werkervaring in de arbeidsbemiddeling.
Uit de door jou verstrekte gegevens blijkt helaas niet dat jij over deze ervaring beschikt.

Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
pi_71026151
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:21 schreef Rooligan het volgende:
Vanochtend een leuk mailtje in de bus...

Ik had onlangs ook maar gereageerd op een sales managers functie binnen een grote W&S organisatie. Een aantal eisen die aan de kandidaat gesteld werden waren:
- ervaring in de techniek (check )
- ervaring met B2B sales (check )
- min. 5 jaar ervaring als accountmanager (check )
Ervaring in de arbeidsbemiddeling was een pre, maar geen must (letterlijke vacature tekst).

Vanochtend dus dat mailtje:
Voor deze functie is het een must dat kandidaten beschikken over werkervaring in de arbeidsbemiddeling.
Uit de door jou verstrekte gegevens blijkt helaas niet dat jij over deze ervaring beschikt.

Hadden ze ook met een zin af kunnen doen

Je bent niet goed genoeg
pi_71028701
Had al een toeslag aagevraagd.
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:40 schreef ruigbaard het volgende:

[..]

Of je toont eens initiatief en belt die lui op?

Initiatief nemen = goed
Afwachtende houding = slecht
Nou ik heb ik gister gebeld, want ik zou deze week iets horen.

Jaaa... diegene die erover gaat is op vakantie, je hoort in week 31 of je voor een 2e gesprek mag komen. Ik kreeg te horen; ja, ik wilde jullie allemaal nog bellen, dat stond nog op mijn lijstje. Ik zo, ok, nouja, geen probleem, jammer maar dan wacht ik af.

Krijg ik smiddags een telefoontje van totaal iemand anderes, je bent voorgesteld aan het bedrijf! Wist je dat? Ehhh, ja... ik zou deze week bericht krijgen of ik uitgenodigd werd voor een 2e gesprek. Oh, dat wist je allemaal al... nou ik wou nog even melden dat diegene die erover gaat, op vakantie is... ja weet ik... oh... nouja, je hoort in week 31 meer! Ja, dankje...

Loopt weer allemaal lekker langs elkaar heen, zoals ik langzaam gewend begin te raken.

Ps. deed ondanks dat wel gewoon heel vrolijk en enthousiast aan de telefoon

[ Bericht 3% gewijzigd door JDx op 16-07-2009 13:07:51 ]
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:20:53 #188
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_71029684
Nou, ik meld me hier ook maar.. Misschien voor wat tips/steun aangezien ik mijn mailbox nu afwijsbox noem
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_71030412
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hadden ze ook met een zin af kunnen doen

Je bent niet goed genoeg
Nee: 'we wisten niet precies wat we zochten dus hebben de tekst zo open mogelijk gemaakt en op basis van de reacties bedenken we wat we eigenlijk willen en op basis van dat plaatje gaan we mensen uitnodigen.'

Heb ik inmiddels vaak zat meegemaakt.

Vanmorgen maar eens achter een al maandenlang voortslepende vacature aan gebeld. Er was een kandidaat, die zei af en toen waren er nog 3 (waaronder ik). Daarna niks meer gehoord. Vanmorgen wist men mij te melden dat inmiddels één van de andere kandidaten komende week is uitgenogd voor een gesprek en dat ze van daaruit verder kijken. Fijn dat ze mij ook even op de hoogte houden.
Men 'maakte er een aantekening van'.

Maar ik ben wel bezig met het opstellen van 5 sollicitatiebrieven, waarvan zeker drie functies goed bij mijn profiel passen. En een andere brief is nog in behandeling.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:11:42 #190
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_71031203
Ja, dat is iets wat ik vaak merk.. Je krijgt bericht dat je sollicitatie is ontvangen en dat je spoedig meer hoort en vervolgens is er radiostilte. Als je dan zelf maar weer opbeld, is de vacature opeens al ingevuld. Zo had ik vanmorgen nog 6 dingen lopen, nu helemaal niets meer
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_71031333
Nou in ieder geval een klein beetje goed nieuws qua inkomen dan! De uitkering is rond én ik heb recht op een kleine toeslag. Niet veel, maar toch, elke euro is een brood!

De duur van mijn uitkering is geen 3 maand, maar een half jaar, gaat in op 3 juli (is al geweest, dus met terugwerkende kracht) en eindigt 2 februari 2010 pas!

Ik krijg de eerste 2 maanden 75% van mijn laatstverdiende loon en vanaf dan 70% van mijn laatstverdiende loon.

Ik heb in ieder geval recht op een toeslag van 5,23 per dag en na die 2 maanden op 8,15 per dag!!! Denk om de overgang van 75 naar 70 procent op te vangen.

Ze hebben het in de brief over een dagloon, hoe moet ik dit precies uitrekenen naar maanden? Ik werkte 30 uur per week. Moet ik dan het dagloon x 4 (weken) x 4(dagen) doen, of gewoon keer 30 of 31 (aantal dagen van de maand)? Of tellen ze alleen werkdagen?
pi_71031629
Toch niet zo goed nieuws, heb het allemaal opgezocht.

70% van mijn miniumloon zat nog onder het sociaal minimum, dus die toeslag is alleen om tot het sociaal minium te komen. Dit is 70% van het mimumloon, ik krijg dus inclusief toeslag ongeveer 930 euro bruto/maand. Waar ik al bang voor was.
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:30:24 #193
262025 TheTraveller
With double L
pi_71031804
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:15 schreef JDx het volgende:
Nou in ieder geval een klein beetje goed nieuws qua inkomen dan! De uitkering is rond én ik heb recht op een kleine toeslag. Niet veel, maar toch, elke euro is een brood!

Tof voor je man

Ik heb ook weer een afwijzing te pakken
quote:
"U bent zeer geschikt voor deze functie, maar wij hebben uiteindelijk voor een van de andere kandidaten gekozen.

Uit uw sollicitatiegesprek kwam naar voren dat u op dit moment al een fulltime baan heeft. Wij denken dat deze baanwisseling een te kleine toegevoegde waarde heeft voor uw carriere-ontwikkeling en hebben besloten om iemand anders die momenteel werkloos is de kans te geven.

Mocht u echter nog wel geïnteresseerd blijven in ons bedrijf dan houden wij graag uw cv in onze bestand.

Wij willen u heel veel succes wensen met het vinden van een baan en wellicht komen we elkaar in de toekomst nog tegen."
Wel een nette mail, maar niet het antwoord waar ik op wachtte
Just passing by
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:50:58 #194
124676 RobertoCarlos
pi_71047026
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 09:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen als ik zeg dat ik niet van standpunt verander

En je hoeft niet te reageren want je begrijpt er overduidelijk niks van, niet alleen van lezen maar ook niks van het leven
Maar goed, nu weer ontopic, want dit is echt zonde van de tijd!
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:54:16 #195
124676 RobertoCarlos
pi_71047126
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:45 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nee: 'we wisten niet precies wat we zochten dus hebben de tekst zo open mogelijk gemaakt en op basis van de reacties bedenken we wat we eigenlijk willen en op basis van dat plaatje gaan we mensen uitnodigen.'

Heb ik inmiddels vaak zat meegemaakt.
Precies zo is het. Soms zie je ook dat een personeelsafdeling zo'n tekst van een advertentie opstelt en dat de mensen van de afdeling zelf heel andere wensen hebben dan dat in de advertentie wordt genoemd.
Daar kun je soms achter komen door te bellen naar zo'n afdeling, maar het blijft lastig...
pi_71047338
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Maar goed, nu weer ontopic, want dit is echt zonde van de tijd!
Epic fail als je niet verder komt dan smilies
  Moderator vrijdag 17 juli 2009 @ 09:58:01 #197
155227 crew  Guppy
dus
pi_71057576
Straks op gesprek Map staat al naast me, ik ben er klaar voor!

Alleen is het pas om 16:30 uur Tijd genoeg om zenuwachtig te worden
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_71063310
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Straks op gesprek Map staat al naast me, ik ben er klaar voor!

Alleen is het pas om 16:30 uur Tijd genoeg om zenuwachtig te worden
Héél veel succes!!
pi_71063637
Succes! En zenuwachtig is nergens voor nodig, jij weet wat je kan, je bent goed in dat gesprek, je hebt er al een paar gehad, je bent gewoon jezelf en dat zien zij ook wel. En als ze dat niet zien, dan zijn ze dom!

Jij WIL werken, en hard ook, als jij het niet wordt is dat kut voor hun.
  Moderator vrijdag 17 juli 2009 @ 13:10:17 #200
155227 crew  Guppy
dus
pi_71063924
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:03 schreef JDx het volgende:
Succes! En zenuwachtig is nergens voor nodig, jij weet wat je kan, je bent goed in dat gesprek, je hebt er al een paar gehad, je bent gewoon jezelf en dat zien zij ook wel. En als ze dat niet zien, dan zijn ze dom!

Jij WIL werken, en hard ook, als jij het niet wordt is dat kut voor hun.
Ik ben ook goed in wat ik doe, en ik kan mezelf ook wel presenteren Maar toch vind ik het altijd wel een beetje eng hoor, zo'n gesprek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')