's Avonds in bed met je vrouw:quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik snapte hem al de hele tijd, maar het is natuurlijk gelul dat het moeilijker is om je vakantie te laten schieten als je kinderen hebt. Je helpt iemand of je helpt iemand niet.
Ach er zijn belangrijkere dingen dan een vakantie.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik snapte hem al de hele tijd, maar het is natuurlijk gelul dat het moeilijker is om je vakantie te laten schieten als je kinderen hebt. Je helpt iemand of je helpt iemand niet.
Argumenten zijn op zie ikquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:49 schreef TheTraveller het volgende:
[..]
's Avonds in bed met je vrouw:
"Hey ik heb even onze vakantie spaargeld aan mijn zusje gegeven. We gaan dit jaar toch maar niet op vakantie / de nieuw wasmachine moet maar wachten / deze week graag alleen 1 keer vlees op tafel"
"Neuken?"
Je gaat niet dood van één jaar niet op vakantie hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Misschien... Dit is een brief van P&O, terwijl mijn leidinggevende (Hoofd Verkoop) het idee nog niet eens heeft voorgelegd aan P&O en de directrice. Hij kan me steeds maar 'niks beloven'.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:21 schreef TheTraveller het volgende:
[..]
Ouch, dus dat verhaal van oktober gaat niet meer op..
Ik ben als sinds februari aan het solliciteren, dus ik kan met recht zeggen dat ik eraan werkquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zorgen dat je snel een baan hebt dus anders moet je zonder baan gaan studeren en gaan concurreren met schoolverlaters
Precies.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je gaat niet dood van één jaar niet op vakantie hoor.
Kijk, zo moet dat, je eigenlijk standpunt veranderen als dat onzin was.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ach er zijn belangrijkere dingen dan een vakantie.
Het zal wel aan mij liggen als ik zeg dat ik niet van standpunt veranderquote:Op donderdag 16 juli 2009 06:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kijk, zo moet dat, je eigenlijk standpunt veranderen als dat onzin was.
Hadden ze ook met een zin af kunnen doenquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:21 schreef Rooligan het volgende:
Vanochtend een leuk mailtje in de bus...![]()
Ik had onlangs ook maar gereageerd op een sales managers functie binnen een grote W&S organisatie. Een aantal eisen die aan de kandidaat gesteld werden waren:
- ervaring in de techniek (check)
- ervaring met B2B sales (check)
- min. 5 jaar ervaring als accountmanager (check)
Ervaring in de arbeidsbemiddeling was een pre, maar geen must (letterlijke vacature tekst).
Vanochtend dus dat mailtje:
Voor deze functie is het een must dat kandidaten beschikken over werkervaring in de arbeidsbemiddeling.
Uit de door jou verstrekte gegevens blijkt helaas niet dat jij over deze ervaring beschikt.
Nou ik heb ik gister gebeld, want ik zou deze week iets horen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:40 schreef ruigbaard het volgende:
[..]
Of je toont eens initiatief en belt die lui op?
Initiatief nemen = goed
Afwachtende houding = slecht
Nee: 'we wisten niet precies wat we zochten dus hebben de tekst zo open mogelijk gemaakt en op basis van de reacties bedenken we wat we eigenlijk willen en op basis van dat plaatje gaan we mensen uitnodigen.'quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hadden ze ook met een zin af kunnen doen
Je bent niet goed genoeg
Tof voor je manquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:15 schreef JDx het volgende:
Nou in ieder geval een klein beetje goed nieuws qua inkomen dan! De uitkering is rond én ik heb recht op een kleine toeslag. Niet veel, maar toch, elke euro is een brood!
Wel een nette mail, maar niet het antwoord waar ik op wachttequote:"U bent zeer geschikt voor deze functie, maar wij hebben uiteindelijk voor een van de andere kandidaten gekozen.
Uit uw sollicitatiegesprek kwam naar voren dat u op dit moment al een fulltime baan heeft. Wij denken dat deze baanwisseling een te kleine toegevoegde waarde heeft voor uw carriere-ontwikkeling en hebben besloten om iemand anders die momenteel werkloos is de kans te geven.
Mocht u echter nog wel geïnteresseerd blijven in ons bedrijf dan houden wij graag uw cv in onze bestand.
Wij willen u heel veel succes wensen met het vinden van een baan en wellicht komen we elkaar in de toekomst nog tegen."
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen als ik zeg dat ik niet van standpunt verander
En je hoeft niet te reageren want je begrijpt er overduidelijk niks van, niet alleen van lezen maar ook niks van het leven
Precies zo is het. Soms zie je ook dat een personeelsafdeling zo'n tekst van een advertentie opstelt en dat de mensen van de afdeling zelf heel andere wensen hebben dan dat in de advertentie wordt genoemd.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee: 'we wisten niet precies wat we zochten dus hebben de tekst zo open mogelijk gemaakt en op basis van de reacties bedenken we wat we eigenlijk willen en op basis van dat plaatje gaan we mensen uitnodigen.'
Heb ik inmiddels vaak zat meegemaakt.![]()
Epic fail als je niet verder komt dan smiliesquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar goed, nu weer ontopic, want dit is echt zonde van de tijd!
Héél veel succes!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Straks op gesprekMap staat al naast me, ik ben er klaar voor!
Alleen is het pas om 16:30 uurTijd genoeg om zenuwachtig te worden
Ik ben ook goed in wat ik doe, en ik kan mezelf ook wel presenterenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:03 schreef JDx het volgende:
Succes! En zenuwachtig is nergens voor nodig, jij weet wat je kan, je bent goed in dat gesprek, je hebt er al een paar gehad, je bent gewoon jezelf en dat zien zij ook wel. En als ze dat niet zien, dan zijn ze dom!
Jij WIL werken, en hard ook, als jij het niet wordt is dat kut voor hun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |