En ook dat er dan iemand die dood lijkt even zichzelf laat zien en iets stoms zegtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:09 schreef klaasdj het volgende:
En je dan omdraaien en naar achter roepen, Opa, moet je er extra saus bij?
tevoor woorden
Flodder deja vuquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ook dat er dan iemand die dood lijkt even zichzelf laat zien en iets stoms zegt
Want oma had hongerquote:
Ik met de fiets en toen werd ik vriendelijk verzocht gewoon binnen te bestellen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:06 schreef Crack_ het volgende:
Ze zullen vast reageren zo van "wtf?" En meer niet denk ik..
Ben er ooit met skeelers door gegaan, ook niet zo heel interessant ;p
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:09 schreef klaasdj het volgende:
tevoor woorden
Apart. Ik ga er na het stappen altijd met de fiets doorheen, en zover ik me kan herinneren heb ik altijd 'eten' gekregen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:15 schreef Remake het volgende:
[..]
Ik met de fiets en toen werd ik vriendelijk verzocht gewoon binnen te bestellen.
als t restaurant dicht zit ging k ook altijd met de fiets naar dat luikje toequote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Apart. Ik ga er na het stappen altijd met de fiets doorheen, en zover ik me kan herinneren heb ik altijd 'eten' gekregen.
Niet met de auto omdraaien natuurlijk. Alleen je eigen lichaam in de stoel. Of het lichaam in de kist, maar dat slaat nergens op.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
achteruit met de auto door de mac drive zijn genoeg youtubejes over te vinden
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:18 schreef klaasdj het volgende:
Of het lichaam in de kist, maar dat slaat nergens op.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:47 schreef Sapstengel het volgende:
Wij willen nog een keer van karton een zij-aanzicht van een auto maken. En dan met z'n tweeen dat vasthouden en door de McDrive lopen.
Doe het!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:47 schreef Sapstengel het volgende:
Wij willen nog een keer van karton een zij-aanzicht van een auto maken. En dan met z'n tweeen dat vasthouden en door de McDrive lopen.
Wel motorgeluiden maken!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:47 schreef Sapstengel het volgende:
Gisterennacht radio 1 geluisterd toevallig ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:06 schreef F04 het volgende:
Weet iemand misschien waar ik ergens een lege lijkwagen (eventueel met nepkist) kan huren? Ben van plan om daar eens langs te rijden om te kijken hoe men aldaar zou reageren. Ben jij zelf ooit met een 'vreemd' voertuig door de Mcdrive gereden zoals een tractor of kartwagen? Hoe reageerde men achter de balie?![]()
[ afbeelding ]
Ja en we dachten er aan om er met plexiglas een soort raam in te maken, zodat we die echt kunnen openen om het eten aan te pakken.quote:
1x gedaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:27 schreef Remqo het volgende:
of met de caterpillar er doorheen
[ afbeelding ]
Is dit een rap ofzo?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:33 schreef stamppot het volgende:
[..]
1x gedaan.
Daarna was hij
stuk.
de mac
drive dan.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
* Wijnand_Bierenstein verwacht het rappend-je-bestelling-plaatsen-filmpje
waar laat je de bestelling dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:47 schreef Sapstengel het volgende:
Je bent pas echt baas als je dan ook nog een paar vrienden met volgwagens weet te strikkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:08 schreef Omniej het volgende:
Een lege lijkwagen lijkt me niet zo vreemd... Met een kist en een hoop bloemen achterin denk ik dat je veel verbaasde blikken gaat krijgen ja.(maar ja, regel dat maar eens)
Ik lig hier op de grond van het lachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.friet saté
Dacht hetzelfde, onze bekende Petraquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:49 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Gisterennacht radio 1 geluisterd toevallig ?
quote:
Voor de meenemer gratis dus. En die andere persoon krijgt ook heus wel zijn order mee als ze erachter zijn wat er gebeurd is. Verlies voor McDonalds komt neer op nagenoeg niets lijkt me zo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat is geen free meal, dat is een betaalde meal van iemand anders meenemen.
Maar dan wel dat iedereen in de volgauto's zijn kaken stijf op elkaar houdt als er om een bestelling wordt gevraagd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zorg dan dat je ook een paar volgauto's hebt. Dus lijkwagen, met kist en dan een stuk of 3 van die limousines erachter, gevuld met mensen in het zwart.
Billy Mays here!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
* Wijnand_Bierenstein verwacht het rappend-je-bestelling-plaatsen-filmpje
VASTE KLANT?!?!??!!!11111111111111111111EINZ!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:07 schreef CasB het volgende:
Hey, het plaatje in de OP is de Mac in Zoetermeer (Kelvinstraat).
Niet meer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:13 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
VASTE KLANT?!?!??!!!11111111111111111111EINZ!![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:09 schreef klaasdj het volgende:
tevoor woorden
Volgens mij hoeft hij niet te betalen hoor en krijgt hij een maaltijd..quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat is geen free meal, dat is een betaalde meal van iemand anders meenemen.
Dat heb ik ook wel eens geprobeerd ja... werd eveneens naar de inzijde van het restaurant verwezen...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:15 schreef Remake het volgende:
[..]
Ik met de fiets en toen werd ik vriendelijk verzocht gewoon binnen te bestellen.
Daar kwam ik vroeger redelijk vaak, toen ik nog in Rokkeveen werkte.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:36 schreef no1uknow het volgende:
Nou je het zegt.
Oosterheem! Zelf kom ik vaak bij die van Rokkeveen.
[ afbeelding ]
En toen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Op vakantie met een dikke aanhanger, dan niks van het bord aantrekken dat dat niet mag, en er vervoglesn achterkomen dat je jezelf muurvast hebt gereden halverwege de drive en je geen kant opkan
Wel met een fiets, telt dat ook?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:06 schreef F04 het volgende:
Ben jij zelf ooit met een 'vreemd' voertuig door de Mcdrive gereden zoals een tractor of kartwagen? Hoe reageerde men achter de balie?![]()
[ afbeelding ]
Loskoppelen, aanhanger achteruit de drive weer uitquote:
Wel filmen dan hahahahahahah!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:47 schreef Sapstengel het volgende:
Idd. Het zou best eens kunnen dat de persoon die je je vreten geeft denkt dat je in een limousine ofzo rijdt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
De gemiddelde McDonalds medewerker heeft een IQ van 60, of is inmiddels mentaal zo naar de klote dat het hem/haar waarschijnlijk niet eens opvalt.
Niet doen dus.
Ik denk eerder dat je met dat ding OVER de McDrive gaat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:27 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ! Ik herkende m ook. Ik rij er elke dag langs naar mn werk en weer terug naar huis. Of reed eigenlijk. Nu is de nieuwe weg open en kom ik er dus niet meer langs.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:07 schreef CasB het volgende:
Heb ik ook gehad ja, met rijles door de McDrive. Instructeur trakteerde op een hamburgerquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:27 schreef wwwer het volgende:
Lesauto's zie je ook wel eens in de drive.. Zeker van die 10 daagse waarin je hele dagen zit...
Bijzondere verrichtingen...
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:49 schreef luciferist het volgende:
Er was ook een rap filmpje waarbij iemand wat besteld, een shitload aan zooi, dan vraagt die aan het eind iets van "uuhm got that?" waarna die medewerker alles opsomt wat hij rapte
Heerlijke opmerking ..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:09 schreef klaasdj het volgende:
tevoor woorden
Of een auto vol huilende mensen die allemaal een Happy Meal moeten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar dan wel dat iedereen in de volgauto's zijn kaken stijf op elkaar houdt als er om een bestelling wordt gevraagd.
Nou, boehoequote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:17 schreef Killer_Mom het volgende:
met een lijkwagen langs de Mac is niet grappig, toont geen respect voor je moeder die achterin kan liggen.
quote:Op maandag 9 juli 2009 16:12 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Of een auto vol huilende mensen die allemaal een Happy Meal moeten.
[..]
*Proest*quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:12 schreef Nepthys het volgende:
Of een auto vol huilende mensen die allemaal een Happy Meal moeten.
Past niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:27 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
ik herkende het ookquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:07 schreef CasB het volgende:
Nee, plaatje heb ik gewoon van een buitenlandse blog afgeplukt. http://www.ilblogdeimotori.com/auto-moto/quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:30 schreef Cumshooter het volgende:
ik denk niet dat dat lukt om door die bocht te komen
altans niet bij middelburg. daar is die foto toch van?
Beetje veel moeite om de verbaasde kop te zien van 2 16 jarige McD medewerkers.. zo grappig is het nou ook weer niet. En wat nou als ze gewoon niet reageren.. ga je dan met je lijkkist naar een andere mcdrive?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:08 schreef Omniej het volgende:
Een lege lijkwagen lijkt me niet zo vreemd... Met een kist en een hoop bloemen achterin denk ik dat je veel verbaasde blikken gaat krijgen ja.(maar ja, regel dat maar eens)
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:02 schreef -Datdus- het volgende:
das de mac in zoetermeer toch in de op:)
edit: onee lijkt er wel op
edit 2: oh wel! ik heb daar gewerkt![]()
raak me aan!
![]()
scootmobielquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:48 schreef Bosbeetle het volgende:
opsommingstopichoovercraft hijskraan buldozer racemoter Jet-pack op je schaatsen klunend op de brommert met een trein vul ander raar vervoersmiddel in
4300cc nog zo'n ding... maar rijden altijd 15 km/uquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:02 schreef NekoKoneko het volgende:
http://autos.tweedehands.net/chevrolet/lijkwagen-37-000km.html
Daar alvast de auto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |