En ook dat er dan iemand die dood lijkt even zichzelf laat zien en iets stoms zegtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:09 schreef klaasdj het volgende:
En je dan omdraaien en naar achter roepen, Opa, moet je er extra saus bij?
tevoor woorden
Flodder deja vuquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ook dat er dan iemand die dood lijkt even zichzelf laat zien en iets stoms zegt
Want oma had hongerquote:
Ik met de fiets en toen werd ik vriendelijk verzocht gewoon binnen te bestellen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:06 schreef Crack_ het volgende:
Ze zullen vast reageren zo van "wtf?" En meer niet denk ik..
Ben er ooit met skeelers door gegaan, ook niet zo heel interessant ;p
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:09 schreef klaasdj het volgende:
En je dan omdraaien en naar achter roepen, Opa, moet je er extra saus bij?
tevoor woorden
Apart. Ik ga er na het stappen altijd met de fiets doorheen, en zover ik me kan herinneren heb ik altijd 'eten' gekregen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:15 schreef Remake het volgende:
[..]
Ik met de fiets en toen werd ik vriendelijk verzocht gewoon binnen te bestellen.
als t restaurant dicht zit ging k ook altijd met de fiets naar dat luikje toequote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Apart. Ik ga er na het stappen altijd met de fiets doorheen, en zover ik me kan herinneren heb ik altijd 'eten' gekregen.
Niet met de auto omdraaien natuurlijk. Alleen je eigen lichaam in de stoel. Of het lichaam in de kist, maar dat slaat nergens op.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
achteruit met de auto door de mac drive zijn genoeg youtubejes over te vinden
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:18 schreef klaasdj het volgende:
Of het lichaam in de kist, maar dat slaat nergens op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |