quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:47 schreef Sapstengel het volgende:
Wij willen nog een keer van karton een zij-aanzicht van een auto maken. En dan met z'n tweeen dat vasthouden en door de McDrive lopen.
Doe het!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:47 schreef Sapstengel het volgende:
Wij willen nog een keer van karton een zij-aanzicht van een auto maken. En dan met z'n tweeen dat vasthouden en door de McDrive lopen.
Wel motorgeluiden maken!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:47 schreef Sapstengel het volgende:
Gisterennacht radio 1 geluisterd toevallig ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:06 schreef F04 het volgende:
Weet iemand misschien waar ik ergens een lege lijkwagen (eventueel met nepkist) kan huren? Ben van plan om daar eens langs te rijden om te kijken hoe men aldaar zou reageren. Ben jij zelf ooit met een 'vreemd' voertuig door de Mcdrive gereden zoals een tractor of kartwagen? Hoe reageerde men achter de balie?![]()
[ afbeelding ]
Ja en we dachten er aan om er met plexiglas een soort raam in te maken, zodat we die echt kunnen openen om het eten aan te pakken.quote:
1x gedaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:27 schreef Remqo het volgende:
of met de caterpillar er doorheen
[ afbeelding ]
Is dit een rap ofzo?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:33 schreef stamppot het volgende:
[..]
1x gedaan.
Daarna was hij
stuk.
de mac
drive dan.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
* Wijnand_Bierenstein verwacht het rappend-je-bestelling-plaatsen-filmpje
waar laat je de bestelling dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:47 schreef Sapstengel het volgende:
Je bent pas echt baas als je dan ook nog een paar vrienden met volgwagens weet te strikkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:08 schreef Omniej het volgende:
Een lege lijkwagen lijkt me niet zo vreemd... Met een kist en een hoop bloemen achterin denk ik dat je veel verbaasde blikken gaat krijgen ja.(maar ja, regel dat maar eens)
Ik lig hier op de grond van het lachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.friet saté
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |