abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70716824
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

De taak van de politie is om mensen die zich niet aan de regels houden aan te pakken. Het intimideren van klanten, het slaan van klanten, het niet gebruiken van de taximeter, je niet houden aan verkeersregels, het doen van onzedelijke voorstellen aan vrouwelijke passagiers en het verkopen van drugs is gewoon niet conform de regels en daar moet de politie gewoon wat aan doen. Het lijkt me niet dat de gemeente toestemming heeft gegeven voor dit soort zaken. Zo gek is zelfs Job Cohen niet.
Als de politie erbij staat dan doen ze ook niet veel hoor.
pi_70716837
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dan vraag ik het je nogmaals. gaat het wel goed met je?
Het gaat uitstekend met me. Dit weekend geen taxi genomen. Waren slecht te vinden in Porto en ik kon best even lopen. Met jou?
pi_70716854
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:12 schreef SCH het volgende:

[..]

95 procent is een klein groepje?
95% van het gajes op het Leidseplein is maar een klein deel van de totale populatie taxichauffeurs. Begrijpend lezen is niet je sterkste punt.
pi_70716864
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

De taak van de politie is om mensen die zich niet aan de regels houden aan te pakken. Het intimideren van klanten, het slaan van klanten, het niet gebruiken van de taximeter, je niet houden aan verkeersregels, het doen van onzedelijke voorstellen aan vrouwelijke passagiers en het verkopen van drugs is gewoon niet conform de regels en daar moet de politie gewoon wat aan doen. Het lijkt me niet dat de gemeente toestemming heeft gegeven voor dit soort zaken. Zo gek is zelfs Job Cohen niet.
Je denkt dat dit allemaal gebeurt als de politie er bij is?
pi_70716907
SCH. Ik volg je posts nu al een tijdje en ik denk dat ik er wel uit ben inmiddels. Je hanteert geen mening vanuit idealen, of valide argumenten. Je bent simpelweg obsessief dwars.
Ik heb het vermoeden dat dit komt omdat je heel lang tegen niet-nader-te-noemen gevoelens hebt geknokt. Dit heeft zich, na een openbaring, geresulteerd in een houding van -mij krijgen ze niet meer-. Een soort inhaalslag van zelfprofilering resulterend uit een periode waarin je je gevoelens en mening structureel hebt moeten onderdrukken.

Begin eens te discussieren vanuit een oprecht standpunt en niet dat eeuwige gekissebis om maar met je belletje te kunnen rinkelen.

Zomaar een tip van een volstrekt vreemde.
pi_70716909
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Als er zich iemand belachelijk maakt.

Ik wil de feiten best erkennen. Dat taxisysteem stinkt aan alle kanten en dat is de schuld van de vrije markt. Daarom is het op Schiphol al teruggedraaid. Het is niet alleen maar een kwestie van die ongure types hoor, het is sowieso een agressieve zooi waarin men elkaar (letterlijk) de markt uitvecht. Dat systeem moet op de schop. Als je dat neit vindt dan gaat je het dus daar niet om maar om iets heel anders.
Het is de schuld van figuren die zich niet weten te gedragen en de halfbakken aanpak van de Nederlandse politie en justitie. Ik heb nog geen enkel zinnig argument van je gezien.

Ook voor de vrije marktwerking was het overigens een drama. Kennelijk bevindt zich er veel gajes onder de taxichauffeurs.
pi_70716915
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:13 schreef zoalshetis het volgende:
sch hoe reageerde jij toen je van frank boeiend vernam dat een taxichauffeur geen bloedende jongen in zijn auto nam?

hoe reageerde jij toen ah werd aangepakt vanwege hun halalvlees maar de pvdd niks doet tegen de islamitische slagers op elke hoek?

hoe reageerde jij toen een jongen het leven verloor op het spoor en zijn vriend zijn been verloor?

hoe reageerde jij toen een iraans gezin de straat werd uitgebonjourd en toen een joods- en homostel uit de diamantbuurt werd verstoten?
Weet jij het nog?

Ik hou niet zo van Frank Boeijen in ieder geval.
pi_70716945
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is de schuld van figuren die zich niet weten te gedragen en de halfbakken aanpak van de Nederlandse politie en justitie. Ik heb nog geen enkel zinnig argument van je gezien.

Ook voor de vrije marktwerking was het overigens een drama. Kennelijk bevindt zich er veel gajes onder de taxichauffeurs.
Ik geef je tal van argumenten maar je reageert er niet op.

Waarom is het systeem van vrije marktwerking op Schiphol dan alweer terug gedraaid volgens jou?
pi_70716959
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als de politie erbij staat dan doen ze ook niet veel hoor.
Er zijn echt wel mensen die dit melden. Het valt ook iedereen op dat deze groep zich asociaal gedraagt, het lijkt me dan sterk dat de politie helemaal niets in de gaten heeft.
pi_70717014
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik geef je tal van argumenten maar je reageert er niet op.

Waarom is het systeem van vrije marktwerking op Schiphol dan alweer terug gedraaid volgens jou?
Je hebt nog niet een argumentje gegeven. Dus er valt ook niet veel te reageren. Het is voornamelijk wartaal die je uitslaat.

Het probleem is dat lastpakken niet als lastpakken worden behandeld. Dat heeft niets met vrije marktwerking of monopolie te maken.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:19:16 #77
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70717015
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Het gaat uitstekend met me. Dit weekend geen taxi genomen. Waren slecht te vinden in Porto en ik kon best even lopen. Met jou?
met mij gaat het uitstekend. autootje brengt me waar ik wil. alleen als ik dronken, stoned of laveloos ben wil ik veilig en zonder gezeik of extreme tarieven thuisgebracht worden. ook graag met iemand die niet alleen arabisch snauwt en zelfs mensen die de kortste weg heel goed kennen afzet. het is een grote boevenbende en daarom alleen al kan je er van uitgaan dat de taxichauffeur net ff iets te hard sloeg. en die getuigen die pleiten in het voordeel van de taxichauffeur zijn waarschijnlijk collega's die de brute kickbokser steunen. politie heeft iets heel anders gezien.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_70717016
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als in het hebben van een strafblad.
Daar kom je bij een controle zo achter hoor.
Tuurlijk. Maar een strafblad is toch geen reden om een beroep niet uit te mogen oefenen? Of bedoel je een bepaald soort delicten of bedoel je dat ze nog op de loop zijn voor de politie?

Louter een strafblad kan toch geen reden zijn om iemand uit te sluiten een vak uit te oefenen? Volgens mij blijft daar juridisch niet veel van over.
pi_70717024
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er zijn echt wel mensen die dit melden. Het valt ook iedereen op dat deze groep zich asociaal gedraagt, het lijkt me dan sterk dat de politie helemaal niets in de gaten heeft.
Tuurlijk, maar wat kan je als agent doen als een toerist naar je toe komt om te zeggen dat de taxichauffeur niet aardig is en hem te veel geld vraagt?
Moeten ze hem dan arresteren?
pi_70717067
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar een strafblad is toch geen reden om een beroep niet uit te mogen oefenen? Of bedoel je een bepaald soort delicten of bedoel je dat ze nog op de loop zijn voor de politie?

Louter een strafblad kan toch geen reden zijn om iemand uit te sluiten een vak uit te oefenen? Volgens mij blijft daar juridisch niet veel van over.
Dan heb ik het vooral over geweldsmisdrijven en economische delicten.
Niet over diefstalletjes of andere kruimelarij.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:20:18 #81
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70717071
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Weet jij het nog?

Ik hou niet zo van Frank Boeijen in ieder geval.
ja, ik weet het precies. je kent mijn geheugen. petje. poes. jules croiset.
pi_70717093
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja, ik weet het precies. je kent mijn geheugen.
Waarom vraag je het dan?
pi_70717102
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar wat kan je als agent doen als een toerist naar je toe komt om te zeggen dat de taxichauffeur niet aardig is en hem te veel geld vraagt?
Moeten ze hem dan arresteren?
Als de taxichauffeur drugs aanbiedt, onzedelijke voorstellen doet, intimideert, geen taximeter hanteert, etc dan overtreedt de betreffende chauffeur de regels en dient hij gearresteerd te worden.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:21:37 #84
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70717124
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom vraag je het dan?
omdat ik wil aantonen dat je met een gekleurde bril post. terwijl je net doet of je onafhankelijk, niet links en neutraal bent. maar dat ben je niet. ik ook niet.
pi_70717127
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:20 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dan heb ik het vooral over geweldsmisdrijven en economische delicten.
Niet over diefstalletjes of andere kruimelarij.
Dat snap ik. Maar denk je dat dat haalbaar is? Juridisch gezien. Ik kan zo tientallen angels en klemmen op noemen maar dat zal wel weer Groenlinkserig zijn.
pi_70717134
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als de taxichauffeur drugs aanbiedt, onzedelijke voorstellen doet, intimideert, geen taximeter hanteert, etc dan overtreedt de betreffende chauffeur de regels en dient hij gearresteerd te worden.
Als het zo simpel was dan moet je snel solliciteren bij de politie.
Helaas werkt het zo niet.
pi_70717154
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar denk je dat dat haalbaar is? Juridisch gezien. Ik kan zo tientallen angels en klemmen op noemen maar dat zal wel weer Groenlinkserig zijn.
Gewoon een overheidsbaan maken.
Ben je van de haken en ogen af.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:22:30 #88
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_70717162
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er echt wel beroepen die je met een strafblad niet mag uitoefenen. De financiële wereld vraagt bijvoorbeel om een verklaring van goed gedrag... Ik weet niet of je die met een strafblad krijgt...
pi_70717165
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

omdat ik wil aantonen dat je met een gekleurde bril post. terwijl je net doet of je onafhankelijk, niet links en neutraal bent. maar dat ben je niet. ik ook niet.
Hoezo doe ik net alsof? Ik ben helemaal niet neutraal, ik word bepaald door wie ik ben, wat ik meemaak, hoe ik ben opgevoed, hoe slim ik ben enz.
pi_70717187
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Gewoon een overheidsbaan maken.
Ben je van de haken en ogen af.
Vertel dat de Halconnetjes maar eens.
pi_70717202
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:21 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als het zo simpel was dan moet je snel solliciteren bij de politie.
Helaas werkt het zo niet.
Ik zie echt met debeste wil de moeilijkheid er niet van in. Iemand houdt zich of wel aan de regels of niet. In dat laatste geval moet diegene gearresteerd worden. Dat zal zo vast ook wel uitgelegd worden op de politieschool.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:23:58 #92
214440 donnakol
Leipe Shit Ouwe!
pi_70717223
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

Eens.
Gewoon de wetgeving aanscherpen dat niet zomaar iedereen chauffeur kan worden.
Verklaring van goed gedrag eisen, dan valt al een hele lading af.
Men zal dan wel veel werkloosheid krijgen in West
  maandag 6 juli 2009 @ 21:24:18 #93
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70717240
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoezo doe ik net alsof? Ik ben helemaal niet neutraal, ik word bepaald door wie ik ben, wat ik meemaak, hoe ik ben opgevoed, hoe slim ik ben enz.
ja. post dan eens wat intelligenter.
pi_70717256
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik zie echt met debeste wil de moeilijkheid er niet van in. Iemand houdt zich of wel aan de regels of niet. In dat laatste geval moet diegene gearresteerd worden. Dat zal zo vast ook wel uitgelegd worden op de politieschool.
Je bent echt te grappig.
pi_70717262
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan hou je ze vast voor 6 uurtjes en dan moet je ze weer laten gaan omdat ze niet in verzekering worden gesteld.
Veel werk, geen resultaat, geen prioriteit.
Next.

Helaas is dit de gang van zaken.
pi_70717293
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Je bent echt te grappig.
Jij niet echt. Maar goed, niet iedereen kan grappig zijn.
pi_70717295
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja. post dan eens wat intelligenter.
Okay, het was een Marokkaan, het kan alleen door een Marokkaan gedaan zijn. alle Marokkanen zijn slecht en moeten dood.

Zoiets?
  maandag 6 juli 2009 @ 21:25:35 #98
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_70717297
Politie doet ook niets tegen 1 klap. Je bent in 2 secs klaar, dan heb je als politie geen eens tijd om te reageren. Nu stonden ze er ook 20 meter vanaf.
Geef mij maar Amsterdam
pi_70717298
Tis gezellig op het Leidseplein de laatste tijd... Marokkanen die meisjes verrot slaan, taxichauffeurs die klanten doodslaan, kotsende zeiktoeristen...

Ik kan me geen plek in Nederland bedenken die ik liever uit de wegga dan dit trieste stukje Nederland...
pi_70717318
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dan hou je ze vast voor 6 uurtjes en dan moet je ze weer laten gaan omdat ze niet in verzekering worden gesteld.
Next.

Dan is het punt dat politie, justitie en wetgeving falen wel gemaakt.
pi_70717327
quote:

[..]

Next.

Waarom helaas? Gelukkig maar zou ik zeggen, dat niet iedereen zomaar opgepakt en vastgehouden kan worden omdat iemand anders over hem klaagt.
pi_70717334
Bullebak kan mijn verhaal vast wel bevestigen.
pi_70717337
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Okay, het was een Marokkaan, het kan alleen door een Marokkaan gedaan zijn. alle Marokkanen zijn slecht en moeten dood.

Zoiets?
Waarom moeten ze dood?
pi_70717364
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:25 schreef Bullebak het volgende:
Politie doet ook niets tegen 1 klap. Je bent in 2 secs klaar, dan heb je als politie geen eens tijd om te reageren. Nu stonden ze er ook 20 meter vanaf.
Dit voorval an sich was wellicht niet te voorkomen, echter het hele gedoe daar wel. Je kon er op wachten tot het een keer echt goed mis zou gaan.
pi_70717387
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom helaas? Gelukkig maar zou ik zeggen, dat niet iedereen zomaar opgepakt en vastgehouden kan worden omdat iemand anders over hem klaagt.
Omdat je het liefst heel de bezem door de taxistandplaats wil halen.
pi_70717423
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Omdat je het liefst heel de bezem door de taxistandplaats wil halen.
Oh ja, maar dat gaat nu ook wel gebeuren. Het systeem heeft gehaald. Einde experiment van de vrije markt.
pi_70717441
quote:

[..]

Next.

Daar heb je wel een punt..wat kan de gemeente eigenlijk doen, anders dan een politieagent op elke taxi te laten meerijden ?
Kost wel erg veel.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_70717442
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:26 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Waarom moeten ze dood?
Het is tegenwoordig intelligent om dat te zeggen. Vraag zoalshetis maar.
pi_70717486
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is tegenwoordig intelligent om dat te zeggen. Vraag zoalshetis maar.
Als jij dat intelligent vindt, dan is www.telegraaf.nl een geschiktere locatie voor je.
pi_70717497
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:14 schreef SCH het volgende:
Als er zich iemand belachelijk maakt.
Een pluim voor je goede zelfkennis
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 6 juli 2009 @ 21:30:58 #111
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70717541
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:25 schreef Nielsch het volgende:
Tis gezellig op het Leidseplein de laatste tijd... Marokkanen die meisjes verrot slaan, taxichauffeurs die klanten doodslaan, kotsende zeiktoeristen...

Ik kan me geen plek in Nederland bedenken die ik liever uit de wegga dan dit trieste stukje Nederland...
ik zou niet nu weg gaan uit amsterdam. de huizenprijs is gezakt.
pi_70717546
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:29 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Als jij dat intelligent vindt, dan is www.telegraaf.nl een geschiktere locatie voor je.
Of Stormfront, daar schijnt hij weleens te komen.
pi_70717548
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Je denkt dat dit allemaal gebeurt als de politie er bij is?
De politie weet dat het gebeurt. Wat je had kunnen weten als je het artikel uit de Parool van twee dagen voor dit fijne incident had gelezen. De politie doet er bewust niks aan omdat ze daartoe geen opdracht hebben gekregen. De politie rond het Leidseplein doet sowieso niet veel meer dan fietsers in de Leidsestraat vertellen dat ze moeten afstappen.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:32:15 #114
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_70717610
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:26 schreef sjimz het volgende:
Bullebak kan mijn verhaal vast wel bevestigen.
Het is indd zeer naief om te denken dat het in praktijk mogelijk is om elke klacht tegen een taxichauffeur, niet zijnde aanranding / drugs etc, te laten resulteren in een aanhouding.
Geef mij maar Amsterdam
  maandag 6 juli 2009 @ 21:32:34 #115
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70717631
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Zoiets?
vind je dat intelligent? dood? hoezo dood? je maakt het weer veel erger dan het is. gewoon zien als kans verkeken, terug dus. en daar in het gevang. zo iemand kost ons handen vol geld. en waarom?
pi_70717718
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Of Stormfront, daar schijnt hij weleens te komen.
Dat zal wel uit een masochistische behoefte voortkomen.
pi_70717752
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:32 schreef Bullebak het volgende:

[..]

Het is indd zeer naief om te denken dat het in praktijk mogelijk is om elke klacht tegen een taxichauffeur, niet zijnde aanranding / drugs etc, te laten resulteren in een aanhouding.
Het blijkt in de praktijk wel mogelijk te zijn om fieters zonder licht de hele nacht lastig te vallen. Dus zo naief is deze gedachte niet.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:34:47 #118
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_70717756
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:31 schreef HiZ het volgende:

[..]

De politie weet dat het gebeurt. Wat je had kunnen weten als je het artikel uit de Parool van twee dagen voor dit fijne incident had gelezen. De politie doet er bewust niks aan omdat ze daartoe geen opdracht hebben gekregen. De politie rond het Leidseplein doet sowieso niet veel meer dan fietsers in de Leidsestraat vertellen dat ze moeten afstappen.
Lul niet zo slap

Elke vrijdagnacht en zaterdagnacht staat er braaf ME op de pleinen, en die maken elke week meer vechtpartijtjes mee dan jij in je hele leven.

Die boetes die er overdag worden gegeven doen daar niets aan af, wat denk je dat er gaat gebeuren als er niet meer bekeurd wordt in de Leidsestraat
Geef mij maar Amsterdam
  maandag 6 juli 2009 @ 21:36:03 #119
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70717808
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:31 schreef HiZ het volgende:

[..]

pecies. ik ben ook al een keer aangehouden in een lege leidsestraat vanwege fietsen waar het net ff niet mocht. boete dus.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:36:23 #120
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_70717826
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het blijkt in de praktijk wel mogelijk te zijn om fieters zonder licht de hele nacht lastig te vallen. Dus zo naief is deze gedachte niet.
Staandehouden voor een bekeuring is wat anders dan een taxichauffeur aanhouden en meenemen naar een bureau heh? Bekeuringen worden er genoeg uitgedeeld aan die taxitokkies.
Geef mij maar Amsterdam
  maandag 6 juli 2009 @ 21:36:50 #121
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70717842
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:34 schreef Bullebak het volgende:

Die boetes die er overdag worden gegeven doen daar niets aan af, wat denk je dat er gaat gebeuren als er niet meer bekeurd wordt in de Leudsestraat
want de politie wordt al niet betaald door de burgers?
pi_70717943
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:36 schreef Bullebak het volgende:

[..]

Staandehouden voor een bekeuring is wat anders dan een taxichauffeur aanhouden en meenemen naar een bureau heh? Bekeuringen worden er genoeg uitgedeeld aan die taxitokkies.
Regels zijn regels toch? Ook voor taxichauffeurs. Je zou bijna denken dat men dit soort gasten liever ontwijkt en zich liever stort op fietser die er niet meteen op losslaan.

Het blijkt ook wel dat alleen bekeuringen niet helpen tegen dit gajes. Ik snap werkelijk niet dat wetgever en justitie dit soort gedrag gewoon gedogen.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:39:16 #123
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_70717968
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

want de politie wordt al niet betaald door de burgers?
Goed punt! Je hebt gelijk. High 5
Geef mij maar Amsterdam
  maandag 6 juli 2009 @ 21:41:46 #124
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_70718089
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Regels zijn regels toch? Ook voor taxichauffeurs. Je zou bijna denken dat men dit soort gasten liever ontwijkt en zich liever stort op fietser die er niet meteen op losslaan.

Het blijkt ook wel dat alleen bekeuringen niet helpen tegen dit gajes. Ik snap werkelijk niet dat wetgever en justitie dit soort gedrag gewoon gedogen.
Dat zeg ik toch ook letterlijk.
Geef mij maar Amsterdam
pi_70718115
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:34 schreef Bullebak het volgende:

[..]

Lul niet zo slap

Elke vrijdagnacht en zaterdagnacht staat er braaf ME op de pleinen, en die maken elke week meer vechtpartijtjes mee dan jij in je hele leven.

Die boetes die er overdag worden gegeven doen daar niets aan af, wat denk je dat er gaat gebeuren als er niet meer bekeurd wordt in de Leidsestraat
Ik woon 50 meter van het Leidseplein, ik denk dat ik een redelijk scherp beeld heb van wat er op het plein gebeurt in het weekeinde, of welke dag van de week dan ook. Ik heb er ook geen enkele moeite mee dat fietsers worden bekeurd voor het fietsen in de Leidsestraat. Ik heb er wel moeite mee dat er bij andere dingen nogal nadrukkelijk wordt weggekeken.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:42:54 #126
16715 Mylene
*schatje*
pi_70718149
Bullebak, ben je politieagent of was je er eentje net als Sjimz?
pi_70718162
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:42 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik woon 50 meter van het Leidseplein, ik denk dat ik een redelijk scherp beeld heb van wat er op het plein gebeurt in het weekeinde, of welke dag van de week dan ook.
en is het veel erger geworden vergeleken met 5-10 jaar geleden ?
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_70718205
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:41 schreef Bullebak het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook letterlijk.
Dat zeg je wel en dat zal de politie ook wel zeggen, maar in de praktijk blijkt het er net even wat anders aan toe te gaan. De politie pakt liever een fietser aan dan een asociale taxichauffeur. Het is maar net waar je prioriteiten liggen.
pi_70718267
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat zeg je wel en dat zal de politie ook wel zeggen, maar in de praktijk blijkt het er net even wat anders aan toe te gaan. De politie pakt liever een fietser aan dan een asociale taxichauffeur. Het is maar net waar je prioriteiten liggen.
Mij wordt de indruk gewekt dat de politie A'dam alles mijdt wat zich in groepsvorm tegen hen kan keren. Kennelijk is dit beleid.
pi_70718333
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:43 schreef qonmann het volgende:

[..]

10 jaar geleden woonde ik hier nog niet, ik denk dat de situatie vrij stabiel slecht is waar het gaat om handhaving. Het stadsdeel en de gemeente hebben dat ook wel door want die willen nu 40 miljoen in het plein en omgeving gaan pompen om het imago op te poetsen. Dat plan is mooi, maar volgens mij is er veel meer te winnen met eerst eens een keer wat serieuzer werk te maken van handhaving. En dan niet alleen die fietsers in de Leidsestraat.
pi_70718335
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:45 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Mij wordt de indruk gewekt dat de politie A'dam alles mijdt wat zich in groepsvorm tegen hen kan keren. Kennelijk is dit beleid.
Die indruk krijg ik ook. Een fietser zonder licht flink aanpakken lijkt belangrijker te zijn dan het Leidseplein normaal toegankelijk te maken voor mensen die een gezellige avond willen beleven.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:47:17 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70718369
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:43 schreef qonmann het volgende:

[..]

wat erger geworden? de taxistandplaats? de fietsers door de compleet lege leidsestraat? marokkanen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')