abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70716551
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:06 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond sch ook al zo vreemd reageren bij het spoorongeluk. gaat het wel goed met je?
Je bedoelt zeker die kwestie waarin talloze users mij hun excuus aanboden omdat ze veel te vroeg reageerden en mij gelijk moesten geven?
pi_70716555
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:06 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond sch ook al zo vreemd reageren bij het spoorongeluk. gaat het wel goed met je?
Volgens mij heeft hij zich gestoten aan de stoeprand.
pi_70716608
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Deze chauffeur ook denk je? Hoe wil je checken of iemand een halve gare is? Wat is een verklaring van goed gedrag waard, hoe zie je dat voor je?

Maar ik ben het met je eens dat de wetgeving aangescherpt moet worden. Die staat nu toe dat door de vrije markt iedereen maar taxichauffeur kan worden.
Deze chauffeur weet ik niet maar de kans is groot omdat er best veel mensen van de taxistandplaats in een weekendnacht bekend zijn bij de politie.
Of hij het ook was weet ik niet maar ik sluit het zeker niet uit.
Dus als ze dat van te voren al hadden ingevoerd dan had hij nooit kunnen rijden en had hij nooit alszijnde taxichauffeur iemand dodelijk kunnen verwonden.
pi_70716610
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

Eens.
Gewoon de wetgeving aanscherpen dat niet zomaar iedereen chauffeur kan worden.
Verklaring van goed gedrag eisen, dan valt al een hele lading af.
Dan ben je vast en zeker 95% van het gajes van het Leidseplein kwijt. Verder zou men ook gewoon mensen die zich niet weten te gedragen aan moeten pakken.

Een klein groepje verpest het voor de rest en dat ettert maar door als politie en justitie langs de zijlijn blijven toekijken.
pi_70716627
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan het verwijderen van chauffeurs die zich niet weten te gedragen? Iemand die klanten slaat behoort in elk geval tot de groep die verwijderd dient te worden van deze standplaats.
Had hij eerder iemand geslagen dan? Je praat weer op zijn PVV's, Veel geschreeuw maar oplossingen die nergens op slaan.
pi_70716655
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

Deze chauffeur weet ik niet maar de kans is groot omdat er best veel mensen van de taxistandplaats in een weekendnacht bekend zijn bij de politie.
Of hij het ook was weet ik niet maar ik sluit het zeker niet uit.
Dus als ze dat van te voren al hadden ingevoerd dan had hij nooit kunnen rijden en had hij nooit alszijnde taxichauffeur iemand dodelijk kunnen verwonden.
Maar waar selecteer je dan op? In de zin van bekend zijn bij de politie???
pi_70716677
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan ben je vast en zeker 95% van het gajes van het Leidseplein kwijt. Verder zou men ook gewoon mensen die zich niet weten te gedragen aan moeten pakken.

Een klein groepje verpest het voor de rest en dat ettert maar door als politie en justitie langs de zijlijn blijven toekijken.
Dat de politie niets doet komt omdat die het een probleem vinden dat veroorzaakt is en opgelost moet worden door de gemeente zelf. Is een lang verhaal kan ik je vertellen.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:12:18 #58
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_70716678
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Hier is toch niet geschoten??

Als je iemand in zijn knie schiet en hij komt met zijn hoofd op de stoeprand en overlijdt aan gevolg van hersenletsel, dan is die kogel in de knie niet direct de doodsoorzaak.

Je kan wel zeggen dat er natuurlijk niet geslagen had moeten worden. Nooit niet. Maar er had wel meer niet gemoeten hiero.
Het was een voorbeeld. Het schieten is inderdaad niet de oorzaak, maar wel de reden dat de persoon valt.

Als ik iemand onder een bus duw (en diegene overlijdt), dan is de duw ook niet de directe doodsoorzaak...

Ik vind dat "de doodsklap" altijd een erg slap verweer en enkel goedpraterij.
pi_70716701
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Had hij eerder iemand geslagen dan? Je praat weer op zijn PVV's, Veel geschreeuw maar oplossingen die nergens op slaan.
Lees de artikelen eens. Met enige screening zouden er van degenen die daar nu de dienst uitmaken hoogstens enkelen overblijven en dat is dan nog veel eigenlijk.

Je wilt gewoon de feiten niet erkennen en blijft op een zielige manier draaien en jezelf belachelijk maken.
pi_70716702
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

95 procent is een klein groepje?
pi_70716709
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar waar selecteer je dan op? In de zin van bekend zijn bij de politie???
Als in het hebben van een strafblad.
Daar kom je bij een controle zo achter hoor.
pi_70716740
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelt dat 95% van de taxichauffeurs die op het leidse staan tijdens weekendnachten maar een klein deel van de gehele chauffeursbranche is.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:13:49 #63
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70716750
sch hoe reageerde jij toen je van frank boeiend vernam dat een taxichauffeur geen bloedende jongen in zijn auto nam?

hoe reageerde jij toen ah werd aangepakt vanwege hun halalvlees maar de pvdd niks doet tegen de islamitische slagers op elke hoek?

hoe reageerde jij toen een jongen het leven verloor op het spoor en zijn vriend zijn been verloor?

hoe reageerde jij toen een iraans gezin de straat werd uitgebonjourd en toen een joods- en homostel uit de diamantbuurt werd verstoten?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_70716776
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat de politie niets doet komt omdat die het een probleem vinden dat veroorzaakt is en opgelost moet worden door de gemeente zelf. Is een lang verhaal kan ik je vertellen.
De taak van de politie is om mensen die zich niet aan de regels houden aan te pakken. Het intimideren van klanten, het slaan van klanten, het niet gebruiken van de taximeter, je niet houden aan verkeersregels, het doen van onzedelijke voorstellen aan vrouwelijke passagiers en het verkopen van drugs is gewoon niet conform de regels en daar moet de politie gewoon wat aan doen. Het lijkt me niet dat de gemeente toestemming heeft gegeven voor dit soort zaken. Zo gek is zelfs Job Cohen niet.
pi_70716777
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Lees de artikelen eens. Met enige screening zouden er van degenen die daar nu de dienst uitmaken hoogstens enkelen overblijven en dat is dan nog veel eigenlijk.

Je wilt gewoon de feiten niet erkennen en blijft op een zielige manier draaien en jezelf belachelijk maken.
Als er zich iemand belachelijk maakt.

Ik wil de feiten best erkennen. Dat taxisysteem stinkt aan alle kanten en dat is de schuld van de vrije markt. Daarom is het op Schiphol al teruggedraaid. Het is niet alleen maar een kwestie van die ongure types hoor, het is sowieso een agressieve zooi waarin men elkaar (letterlijk) de markt uitvecht. Dat systeem moet op de schop. Als je dat neit vindt dan gaat je het dus daar niet om maar om iets heel anders.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:14:45 #66
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70716792
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Je bedoelt zeker die kwestie waarin talloze users mij hun excuus aanboden omdat ze veel te vroeg reageerden en mij gelijk moesten geven?
dan vraag ik het je nogmaals. gaat het wel goed met je?
pi_70716824
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

De taak van de politie is om mensen die zich niet aan de regels houden aan te pakken. Het intimideren van klanten, het slaan van klanten, het niet gebruiken van de taximeter, je niet houden aan verkeersregels, het doen van onzedelijke voorstellen aan vrouwelijke passagiers en het verkopen van drugs is gewoon niet conform de regels en daar moet de politie gewoon wat aan doen. Het lijkt me niet dat de gemeente toestemming heeft gegeven voor dit soort zaken. Zo gek is zelfs Job Cohen niet.
Als de politie erbij staat dan doen ze ook niet veel hoor.
pi_70716837
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dan vraag ik het je nogmaals. gaat het wel goed met je?
Het gaat uitstekend met me. Dit weekend geen taxi genomen. Waren slecht te vinden in Porto en ik kon best even lopen. Met jou?
pi_70716854
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:12 schreef SCH het volgende:

[..]

95% van het gajes op het Leidseplein is maar een klein deel van de totale populatie taxichauffeurs. Begrijpend lezen is niet je sterkste punt.
pi_70716864
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je denkt dat dit allemaal gebeurt als de politie er bij is?
pi_70716907
SCH. Ik volg je posts nu al een tijdje en ik denk dat ik er wel uit ben inmiddels. Je hanteert geen mening vanuit idealen, of valide argumenten. Je bent simpelweg obsessief dwars.
Ik heb het vermoeden dat dit komt omdat je heel lang tegen niet-nader-te-noemen gevoelens hebt geknokt. Dit heeft zich, na een openbaring, geresulteerd in een houding van -mij krijgen ze niet meer-. Een soort inhaalslag van zelfprofilering resulterend uit een periode waarin je je gevoelens en mening structureel hebt moeten onderdrukken.

Begin eens te discussieren vanuit een oprecht standpunt en niet dat eeuwige gekissebis om maar met je belletje te kunnen rinkelen.

Zomaar een tip van een volstrekt vreemde.
pi_70716909
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Als er zich iemand belachelijk maakt.

Ik wil de feiten best erkennen. Dat taxisysteem stinkt aan alle kanten en dat is de schuld van de vrije markt. Daarom is het op Schiphol al teruggedraaid. Het is niet alleen maar een kwestie van die ongure types hoor, het is sowieso een agressieve zooi waarin men elkaar (letterlijk) de markt uitvecht. Dat systeem moet op de schop. Als je dat neit vindt dan gaat je het dus daar niet om maar om iets heel anders.
Het is de schuld van figuren die zich niet weten te gedragen en de halfbakken aanpak van de Nederlandse politie en justitie. Ik heb nog geen enkel zinnig argument van je gezien.

Ook voor de vrije marktwerking was het overigens een drama. Kennelijk bevindt zich er veel gajes onder de taxichauffeurs.
pi_70716915
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:13 schreef zoalshetis het volgende:
sch hoe reageerde jij toen je van frank boeiend vernam dat een taxichauffeur geen bloedende jongen in zijn auto nam?

hoe reageerde jij toen ah werd aangepakt vanwege hun halalvlees maar de pvdd niks doet tegen de islamitische slagers op elke hoek?

hoe reageerde jij toen een jongen het leven verloor op het spoor en zijn vriend zijn been verloor?

hoe reageerde jij toen een iraans gezin de straat werd uitgebonjourd en toen een joods- en homostel uit de diamantbuurt werd verstoten?
Weet jij het nog?

Ik hou niet zo van Frank Boeijen in ieder geval.
pi_70716945
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is de schuld van figuren die zich niet weten te gedragen en de halfbakken aanpak van de Nederlandse politie en justitie. Ik heb nog geen enkel zinnig argument van je gezien.

Ook voor de vrije marktwerking was het overigens een drama. Kennelijk bevindt zich er veel gajes onder de taxichauffeurs.
Ik geef je tal van argumenten maar je reageert er niet op.

Waarom is het systeem van vrije marktwerking op Schiphol dan alweer terug gedraaid volgens jou?
pi_70716959
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als de politie erbij staat dan doen ze ook niet veel hoor.
Er zijn echt wel mensen die dit melden. Het valt ook iedereen op dat deze groep zich asociaal gedraagt, het lijkt me dan sterk dat de politie helemaal niets in de gaten heeft.
pi_70717014
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik geef je tal van argumenten maar je reageert er niet op.

Waarom is het systeem van vrije marktwerking op Schiphol dan alweer terug gedraaid volgens jou?
Je hebt nog niet een argumentje gegeven. Dus er valt ook niet veel te reageren. Het is voornamelijk wartaal die je uitslaat.

Het probleem is dat lastpakken niet als lastpakken worden behandeld. Dat heeft niets met vrije marktwerking of monopolie te maken.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:19:16 #77
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70717015
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Het gaat uitstekend met me. Dit weekend geen taxi genomen. Waren slecht te vinden in Porto en ik kon best even lopen. Met jou?
met mij gaat het uitstekend. autootje brengt me waar ik wil. alleen als ik dronken, stoned of laveloos ben wil ik veilig en zonder gezeik of extreme tarieven thuisgebracht worden. ook graag met iemand die niet alleen arabisch snauwt en zelfs mensen die de kortste weg heel goed kennen afzet. het is een grote boevenbende en daarom alleen al kan je er van uitgaan dat de taxichauffeur net ff iets te hard sloeg. en die getuigen die pleiten in het voordeel van de taxichauffeur zijn waarschijnlijk collega's die de brute kickbokser steunen. politie heeft iets heel anders gezien.
pi_70717016
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als in het hebben van een strafblad.
Daar kom je bij een controle zo achter hoor.
Tuurlijk. Maar een strafblad is toch geen reden om een beroep niet uit te mogen oefenen? Of bedoel je een bepaald soort delicten of bedoel je dat ze nog op de loop zijn voor de politie?

Louter een strafblad kan toch geen reden zijn om iemand uit te sluiten een vak uit te oefenen? Volgens mij blijft daar juridisch niet veel van over.
pi_70717024
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er zijn echt wel mensen die dit melden. Het valt ook iedereen op dat deze groep zich asociaal gedraagt, het lijkt me dan sterk dat de politie helemaal niets in de gaten heeft.
Tuurlijk, maar wat kan je als agent doen als een toerist naar je toe komt om te zeggen dat de taxichauffeur niet aardig is en hem te veel geld vraagt?
Moeten ze hem dan arresteren?
pi_70717067
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar een strafblad is toch geen reden om een beroep niet uit te mogen oefenen? Of bedoel je een bepaald soort delicten of bedoel je dat ze nog op de loop zijn voor de politie?

Louter een strafblad kan toch geen reden zijn om iemand uit te sluiten een vak uit te oefenen? Volgens mij blijft daar juridisch niet veel van over.
Dan heb ik het vooral over geweldsmisdrijven en economische delicten.
Niet over diefstalletjes of andere kruimelarij.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:20:18 #81
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70717071
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Weet jij het nog?

Ik hou niet zo van Frank Boeijen in ieder geval.
ja, ik weet het precies. je kent mijn geheugen. petje. poes. jules croiset.
pi_70717093
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja, ik weet het precies. je kent mijn geheugen.
Waarom vraag je het dan?
pi_70717102
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar wat kan je als agent doen als een toerist naar je toe komt om te zeggen dat de taxichauffeur niet aardig is en hem te veel geld vraagt?
Moeten ze hem dan arresteren?
Als de taxichauffeur drugs aanbiedt, onzedelijke voorstellen doet, intimideert, geen taximeter hanteert, etc dan overtreedt de betreffende chauffeur de regels en dient hij gearresteerd te worden.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:21:37 #84
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70717124
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom vraag je het dan?
omdat ik wil aantonen dat je met een gekleurde bril post. terwijl je net doet of je onafhankelijk, niet links en neutraal bent. maar dat ben je niet. ik ook niet.
pi_70717127
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:20 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dan heb ik het vooral over geweldsmisdrijven en economische delicten.
Niet over diefstalletjes of andere kruimelarij.
Dat snap ik. Maar denk je dat dat haalbaar is? Juridisch gezien. Ik kan zo tientallen angels en klemmen op noemen maar dat zal wel weer Groenlinkserig zijn.
pi_70717134
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als de taxichauffeur drugs aanbiedt, onzedelijke voorstellen doet, intimideert, geen taximeter hanteert, etc dan overtreedt de betreffende chauffeur de regels en dient hij gearresteerd te worden.
Als het zo simpel was dan moet je snel solliciteren bij de politie.
Helaas werkt het zo niet.
pi_70717154
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar denk je dat dat haalbaar is? Juridisch gezien. Ik kan zo tientallen angels en klemmen op noemen maar dat zal wel weer Groenlinkserig zijn.
Gewoon een overheidsbaan maken.
Ben je van de haken en ogen af.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:22:30 #88
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_70717162
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er echt wel beroepen die je met een strafblad niet mag uitoefenen. De financiële wereld vraagt bijvoorbeel om een verklaring van goed gedrag... Ik weet niet of je die met een strafblad krijgt...
pi_70717165
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

omdat ik wil aantonen dat je met een gekleurde bril post. terwijl je net doet of je onafhankelijk, niet links en neutraal bent. maar dat ben je niet. ik ook niet.
Hoezo doe ik net alsof? Ik ben helemaal niet neutraal, ik word bepaald door wie ik ben, wat ik meemaak, hoe ik ben opgevoed, hoe slim ik ben enz.
pi_70717187
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Gewoon een overheidsbaan maken.
Ben je van de haken en ogen af.
Vertel dat de Halconnetjes maar eens.
pi_70717202
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:21 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als het zo simpel was dan moet je snel solliciteren bij de politie.
Helaas werkt het zo niet.
Ik zie echt met debeste wil de moeilijkheid er niet van in. Iemand houdt zich of wel aan de regels of niet. In dat laatste geval moet diegene gearresteerd worden. Dat zal zo vast ook wel uitgelegd worden op de politieschool.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:23:58 #92
214440 donnakol
Leipe Shit Ouwe!
pi_70717223
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

Eens.
Gewoon de wetgeving aanscherpen dat niet zomaar iedereen chauffeur kan worden.
Verklaring van goed gedrag eisen, dan valt al een hele lading af.
Men zal dan wel veel werkloosheid krijgen in West
  maandag 6 juli 2009 @ 21:24:18 #93
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70717240
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoezo doe ik net alsof? Ik ben helemaal niet neutraal, ik word bepaald door wie ik ben, wat ik meemaak, hoe ik ben opgevoed, hoe slim ik ben enz.
ja. post dan eens wat intelligenter.
pi_70717256
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik zie echt met debeste wil de moeilijkheid er niet van in. Iemand houdt zich of wel aan de regels of niet. In dat laatste geval moet diegene gearresteerd worden. Dat zal zo vast ook wel uitgelegd worden op de politieschool.
Je bent echt te grappig.
pi_70717262
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan hou je ze vast voor 6 uurtjes en dan moet je ze weer laten gaan omdat ze niet in verzekering worden gesteld.
Veel werk, geen resultaat, geen prioriteit.
Next.

Helaas is dit de gang van zaken.
pi_70717293
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Je bent echt te grappig.
Jij niet echt. Maar goed, niet iedereen kan grappig zijn.
pi_70717295
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja. post dan eens wat intelligenter.
Okay, het was een Marokkaan, het kan alleen door een Marokkaan gedaan zijn. alle Marokkanen zijn slecht en moeten dood.

Zoiets?
  maandag 6 juli 2009 @ 21:25:35 #98
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_70717297
Politie doet ook niets tegen 1 klap. Je bent in 2 secs klaar, dan heb je als politie geen eens tijd om te reageren. Nu stonden ze er ook 20 meter vanaf.
Geef mij maar Amsterdam
pi_70717298
Tis gezellig op het Leidseplein de laatste tijd... Marokkanen die meisjes verrot slaan, taxichauffeurs die klanten doodslaan, kotsende zeiktoeristen...

Ik kan me geen plek in Nederland bedenken die ik liever uit de wegga dan dit trieste stukje Nederland...
pi_70717318
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dan hou je ze vast voor 6 uurtjes en dan moet je ze weer laten gaan omdat ze niet in verzekering worden gesteld.
Veel werk, geen resultaat, geen prioriteit.
Next.

Helaas is dit de gang van zaken.

Dan is het punt dat politie, justitie en wetgeving falen wel gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')