Niet zozeer vanwege de kinderen, maar vanwege de moeders lijkt me.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb medelijden met de meester.
Holotoast:quote:Op maandag 6 juli 2009 19:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als de kinderen al zo erg zijn, wat voor trauma's hebben de ouders dan?
Dank.quote:
quote:A study comparing the bone health of 105 post-menopausal vegan Buddhist nuns and 105 non-vegetarian women
Ingrijpen is enkel in zeer zeldzame gevallen gerechtvaardigd, en ik zie in de huidige situatie geen aanleiding voor dat predikaat. Ik heb geen kennis van de Hondurese grondwet, maar de president is, zonder enige vorm van proces, in gedwongen ballingschap gestuurd, en dat lijkt me vanuit liberaal-democratisch perspectief niet in de haak.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat vinden we van de coup in Honduras? Welke van de partijen spreekt nu de waarheid? Ik zie zelf wel rechtmatigheid in de coupplegers, maar de rest vd wereld schijnt dat niet zo te vinden.
Wat vinden jullie ervan?
Maar dan nog zou vervolging het primaire - en juiste - antwoord moeten zijn, en niet ballingschap zonder proces.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat is helemaal waar. Maar daar staat tegenover dat het referendum om meer macht te verzamelen uitgeschreven door de president ook niet goedgekeurd is en toch door zou gaan. Ook niet wenselijk vanuit democratisch perspectief.
Veel plezier in Marrakech dan maar.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens tot over 19 dagen.
Ik ben te vinden te:
31°38'N 8°0'W
Mutant geeft korting op je verblijf als je een afgeragde Mercedes erheen rijdt.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens tot over 19 dagen.
Ik ben te vinden te:
31°38'N 8°0'W
Nu heb ik je al meerdere malen verteld dat we worden gevolgd door de narcoticapolitie, en toch begin je er weer in het openbaar over.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:23 schreef du_ke het volgende:
Op de terugweg brengt de drugssmokkel meer op hoor.
Ik ook. Heerlijk na al die dagen van klimaatveranderingshitte.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:31 schreef Monolith het volgende:
Had iemand me niet even kunnen vertellen dat het vandaag eigenlijk gewoon kutweer gaat worden? Nu zit ik hier in m'n t-shirtje en korte broek.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:31 schreef Monolith het volgende:
Had iemand me niet even kunnen vertellen dat het vandaag eigenlijk gewoon kutweer gaat worden? Nu zit ik hier in m'n t-shirtje en korte broek.
Het zonnetje schijnt hier nog, maar de wolken dreigen wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Mijn auto staat schoon te spoelen.
quote:Alcohol en tabak net zo slecht als heroïne
Uitgegeven: 2 juli 2009 17:31
Laatst gewijzigd: 2 juli 2009 17:37
BILTHOVEN - Alcohol en tabak zijn net zo slecht voor de volksgezondheid als heroïne en crack. Ze staan bovenaan een lijst met negentien genotsmiddelen die het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu heeft gerangschikt naar schadelijkheid.
Minister Ab Klink (Volksgezondheid), die om de ranglijst had gevraagd, heeft het rapport donderdag naar de Tweede Kamer gestuurd.
LSD, khat en paddo's staan behoorlijk laag op de lijst. Klink verbood eind vorig jaar nog de teelt en verkoop van paddo's.
Cannabis en xtc bevinden zich in de middenmoot als het gaat om de individuele gebruiker, maar scoren hoger als de schadelijkheid voor de hele bevolking in ogenschouw wordt genomen. Dat komt omdat de middelen veel gebruikt worden.
Giftigheid
De negentien deskundigen die de lijst samenstelden, keken naar de giftigheid van een middel, hoe verslavend het is en wat de schade van gebruik voor de samenleving is. Daar doelen ze onder meer op agressie, onveiligheid in het verkeer en ziekteverzuim.
In Nederland is het de eerste keer dat een ranglijst van verdovende middelen op deze manier is samengesteld.
De bedoeling is dat met deze lijst het Nederlandse drugsbeleid op een rationele manier kan worden geëvalueerd.
© ANP
Ik bespeur een trend. Wel goed voor zijn naam. "Onbetrouwbare , alleen portugees sprekende, niet scorende spits zoekt overbetaalde baan als voetballer. "quote:Mido, Afonso Alves en Tuncay Sanlí hadden zich maandag moeten melden in Middlesbrough voor de eerste training van het nieuwe seizoen. In Noord-Engeland was echter geen spoor van het drietal te bekennen. Volgens The Daily Mail willen de aanvallers op deze wijze een vertrek forceren.
Dat is inderdaad het soort 'rationele evaluatie' waar Ab Klink wel toe in staat is ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:02 schreef Picchia het volgende:
En de verslavende middelen die daar op staan.
De enige gerechtvaardigde conclusie dat het beleid willekeurig, contraproductief en criminaliteit in de hand werkend is, maar ergens heb ik niet het idee dat in die kringen een dergelijke conclusie tot de opties behoort.quote:
Dat is simpelweg een conclusie die a priori uitgesloten is in die kringen. Met 'rationeel beleid' bedoelt Klink over het algemeen dat hij wat feitjes uit een rapport kan plukken om zijn beleid te ondersteunen. Het zou me ook niets verbazen als hieruit geconcludeerd wordt dat nu 'aangetoond is' dat paddo's schadelijk zijn en het verbod dus rechtvaardig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:13 schreef Reya het volgende:
[..]
De enige gerechtvaardigde conclusie dat het beleid willekeurig, contraproductief en criminaliteit in de hand werkend is, maar ergens heb ik niet het idee dat in die kringen een dergelijke conclusie tot de opties behoort.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)oe-op-zichzelf-.html
Als de types die daartoe in staat zijn er maar vroeg genoeg mee beginnen, kunnen alle mensen die Idiocracy-achtige illusies hebben in ieder geval opgelucht ademhalen.quote:"We merken een groeiende trend in het zelf uitproberen van chirurgie. Daarmee komen deze mensen in de problemen en hebben ze hulp nodig van ons", aldus Williams.
Hij blijft vermakelijk, zelfs wanneer hij niet op Fok zit.quote:Zodra ik over de relativiteitstheorie vragen heb, dan ben ik een beetje dom omdat iedere 1e jaars student natuurkunde de RT gewoon begrijpt. Goed... ik ben dom.
Als iedere student natuurkunde de RT gewoon begrijpt, waarom kan dan niemand aangeven wat er mis is aan deze theorie. Want diezelfde wetenschap weet dat er ergens een fout in moet zitten die ze maar niet kunnen vinden.
wie?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:26 schreef Montov het volgende:
[..]
Hij blijft vermakelijk, zelfs wanneer hij niet op Fok zit.
Chevere.quote:
quote:NEW YORK - Ad Melkert is door secretaris-generaal Ban Ki-moon van de Verenigde Naties voorgedragen als VN-gezant voor Irak.
Dat heeft VN-ontwikkelingsorganisatie UNDP, waar Melkert nu voor werkt, dinsdag laten weten.
Niets ontgaat jou.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:01 schreef TitusPullo het volgende:
Wat zie je bleek.
Behalve sex.quote:
Wass ist passiert?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn god zeg, dat moderators tegenwoordig zo laag gezonken zijn.
Het niveau van de gemiddelde mod overstijgt IVBO niet meer, laat ik het daar maar op houden.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:23 schreef Wheelgunner het volgende:
Hoe kan het nou dat Andre Hazes indrukwekkender leek?
Ik had ze allebei uit mijn bed geschopt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
versus:
[ afbeelding ]
Daarom.
Er zit een Michael Jackson in ons allemaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:01 schreef TitusPullo het volgende:
Wat zie je bleek.
Wat zingen ze vals.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Op 8 zenders de uitvaart. live De ene schreeuwende Christen naar de ander.
Alleen nog een conclusie hierquote:
He? Oh, ik begrijp het. Wat ga je er in zetten dan? Ik bedoel, het heeft niet betrekking op de inhoud doorgaans.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:38 schreef TitusPullo het volgende:
Wanneer een zo verstrooid docent die telkens noemt in z'n schatting van de omvang, denk ik dat ik verplicht ben er een te schrijven.
Tot nu toe bestond het voorwoord van een werkstuk meestal uit een beschrijving van de opbouw: ik denk dat ik er wat overpeinzingen aan vastknoop.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
He? Oh, ik begrijp het. Wat ga je er in zetten dan? Ik bedoel, het heeft niet betrekking op de inhoud doorgaans.
Ik dacht dat het altijd in de inleiding verwerkt zat, maar dat verschilt dus kennelijk per opbouw.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Tot nu toe bestond het voorwoord van een werkstuk meestal uit een beschrijving van de opbouw: ik denk dat ik er wat overpeinzingen aan vastknoop.
Waarom?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:44 schreef TitusPullo het volgende:
Gelukkig mag ik daarover nog de hele zomer nadenken.
Om vervolgens je voorwoord de laatste dag van je vakantie te schrijven.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:44 schreef TitusPullo het volgende:
Gelukkig mag ik daarover nog de hele zomer nadenken.
Donderdag heb ik een laatste bespreking, daarna gaat mijn docent op vakantie. En ik volg z'n voorbeeld over een aantal weken.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Om vervolgens je voorwoord de laatste dag van je vakantie te schrijven.
Mijn docente gaat over twee weken op vakantie, ik heb gesmeekt of ze het nog daarvoor kon nakijken. 15e inleveren dus, zo kan ik nog ruim voor september mn masterbul aanvragen, anders moek weer college geld betalen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:46 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Donderdag heb ik een laatste bespreking, daarna gaat mijn docent op vakantie. En ik volg z'n voorbeeld over een aantal weken.
Dit is het enige goede dat hij heeft achergelaten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Op 8 zenders de uitvaart. live De ene schreeuwende Christen naar de ander.
Lul,quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is het enige goede dat hij heeft achergelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |