quote:NEW YORK - Ad Melkert is door secretaris-generaal Ban Ki-moon van de Verenigde Naties voorgedragen als VN-gezant voor Irak.
Dat heeft VN-ontwikkelingsorganisatie UNDP, waar Melkert nu voor werkt, dinsdag laten weten.
Niets ontgaat jou.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:01 schreef TitusPullo het volgende:
Wat zie je bleek.
Behalve sex.quote:
Wass ist passiert?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn god zeg, dat moderators tegenwoordig zo laag gezonken zijn.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:23 schreef Wheelgunner het volgende:
Hoe kan het nou dat Andre Hazes indrukwekkender leek?
Ik had ze allebei uit mijn bed geschopt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
versus:
[ afbeelding ]
Daarom.
Er zit een Michael Jackson in ons allemaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:01 schreef TitusPullo het volgende:
Wat zie je bleek.
Wat zingen ze vals.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Op 8 zenders de uitvaart. live De ene schreeuwende Christen naar de ander.
He? Oh, ik begrijp het. Wat ga je er in zetten dan? Ik bedoel, het heeft niet betrekking op de inhoud doorgaans.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:38 schreef TitusPullo het volgende:
Wanneer een zo verstrooid docent die telkens noemt in z'n schatting van de omvang, denk ik dat ik verplicht ben er een te schrijven.
Tot nu toe bestond het voorwoord van een werkstuk meestal uit een beschrijving van de opbouw: ik denk dat ik er wat overpeinzingen aan vastknoop.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
He? Oh, ik begrijp het. Wat ga je er in zetten dan? Ik bedoel, het heeft niet betrekking op de inhoud doorgaans.
Ik dacht dat het altijd in de inleiding verwerkt zat, maar dat verschilt dus kennelijk per opbouw.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Tot nu toe bestond het voorwoord van een werkstuk meestal uit een beschrijving van de opbouw: ik denk dat ik er wat overpeinzingen aan vastknoop.
Waarom?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:44 schreef TitusPullo het volgende:
Gelukkig mag ik daarover nog de hele zomer nadenken.
Om vervolgens je voorwoord de laatste dag van je vakantie te schrijven.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:44 schreef TitusPullo het volgende:
Gelukkig mag ik daarover nog de hele zomer nadenken.
Donderdag heb ik een laatste bespreking, daarna gaat mijn docent op vakantie. En ik volg z'n voorbeeld over een aantal weken.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Om vervolgens je voorwoord de laatste dag van je vakantie te schrijven.
Mijn docente gaat over twee weken op vakantie, ik heb gesmeekt of ze het nog daarvoor kon nakijken. 15e inleveren dus, zo kan ik nog ruim voor september mn masterbul aanvragen, anders moek weer college geld betalen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:46 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Donderdag heb ik een laatste bespreking, daarna gaat mijn docent op vakantie. En ik volg z'n voorbeeld over een aantal weken.
Dit is het enige goede dat hij heeft achergelaten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Op 8 zenders de uitvaart. live De ene schreeuwende Christen naar de ander.
Lul,quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is het enige goede dat hij heeft achergelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |