Dan ga ik voor de rechtsequote:Op maandag 6 juli 2009 19:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die middelste is echt wauw.
Ja, ik denk het wel. Eigenlijk alleen omdat Naplam Death er speelt.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:09 schreef Pien85 het volgende:
Iemand hier nog van plan om komende zondag naar werfpop in Leiden te gaan?
Of Belgen.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb echt niets met limburgs/brabants, twents, fries etcRandstad accenten kan ik hebben
.
Echt, een kerel die boos probeert te doen met een zachte G![]()
.
Grappig, ja. Zeker als ze commentaar gaan leveren dat andere mensen zo raar praten.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind het een sort of macho-grappig effect hebben.
Fijn -._-quote:
uitgaan in den haag is ook coolquote:
De Hagenezen die ik ken zijn zonder uitzondering tof.quote:
beetje tussen abn en dat in je hoort het bij mij niet bij alle woordenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook ja. Hoewel, niet van dat haagse harry-haags.
Vlaams (niet TE plat...) bij een meid vind ik wel sexy. Net als Brabants. Wat zachts. Vrouwen moeten geen harde accenten hebben.quote:
uit betrouwbare bron vernomen van wel maar ja ik heb altijd nog een foboquote:
Dat kan ik niet meer ontkennenquote:
Kreunen in het vlaams klinkt gewoon hetzelfde hoor...quote:Op maandag 6 juli 2009 19:14 schreef KudFokker het volgende:
Vlaamse vrouwen !!!
Zo een moet ik echt in m'n leven nog een keer geven
Ja leukquote:
Tof, dan heb je kans om mij en Q. tegen te komenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga ik voor de rechtse![]()
[..]
Ja, ik denk het wel. Eigenlijk alleen omdat Naplam Death er speelt.
moeten we nog doorgaan sifon??quote:Op maandag 6 juli 2009 19:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
De Hagenezen die ik ken zijn zonder uitzondering tof.
I'll let you judge that.quote:
Ik vind een beetje rare s en wat schepe tong echt heel wat anders dan een totaal onverstaanbare brabo hoor, we wonen in Nederland, spreek dan ook Nederlandsquote:Op maandag 6 juli 2009 19:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Grappig, ja. Zeker als ze commentaar gaan leveren dat andere mensen zo raar praten.
heb ik al een keer of 5 gedaan, en bedenk mij dan dat ik verder moet gaan en weet ik wat niet meer. Maar val telkens terug in dezelfde herhaling in mijn hoofd.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar mss moet je het juist ff ventileren en dan echt alles er uit gooien
Waar kan je in Den Haag leuk uitgaan?quote:
Foute travestietenfeestjes zijn wel een beetje jouw ding?quote:
Een vrouw moet ook meer dan alleen kreunen hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 19:16 schreef kingmob het volgende:
[..]
Kreunen in het vlaams klinkt gewoon hetzelfde hoor...
mwah ligt eraan maar grote markt heb je leuke kroegen en ik heb sifon nog een redelijk foute laten zienquote:Op maandag 6 juli 2009 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar kan je in Den Haag leuk uitgaan?
Nee het punt is wel weer duidelijk.quote:
Brabants is geilquote:Op maandag 6 juli 2009 19:18 schreef HeatWave het volgende:
Bij meisjes kan ik zuidelijk nog wel hebben.
Oh cool. Dan kom ik zeker.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tof, dan heb je kans om mij en Q. tegen te komen
Helaas herken ik dat ook. Ik word er ook gestoord van. Telkens weer diezelfde riedel.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:17 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heb ik al een keer of 5 gedaan, en bedenk mij dan dat ik verder moet gaan en weet ik wat niet meer. Maar val telkens terug in dezelfde herhaling in mijn hoofd.
Ik had weinig aandacht voor de kroeg zelfquote:Op maandag 6 juli 2009 19:18 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
mwah ligt eraan maar grote markt heb je leuke kroegen en ik heb sifon nog een redelijk foute laten zien
Okequote:Op maandag 6 juli 2009 19:18 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
mwah ligt eraan maar grote markt heb je leuke kroegen en ik heb sifon nog een redelijk foute laten zien
Als je aan Trijntje-achtig Poldernederlands begint ben je een rare s en wat scherpe tong wel voorbij. Echt een voorbeeld van iemand waar ze de nederlandse taal chirurgisch zouden moeten verwijderen.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind een beetje rare s en wat schepe tong echt heel wat anders dan een totaal onverstaanbare brabo hoor, we wonen in Nederland, spreek dan ook Nederlands.
als je je verveeld heb hier nog wel een badkamer die wel een beurtje kan gebruikenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:08 schreef halfbearad het volgende:
Haha, de badkamer is schoon. Nu de keuken nog en dan ff stofzuigen.
Hoog tijd!
hahaha nee het publiek was niet foutquote:Op maandag 6 juli 2009 19:19 schreef Sifon het volgende:
[..]
Ik had weinig aandacht voor de kroeg zelf
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:19 schreef Sifon het volgende:
[..]
Ik had weinig aandacht voor de kroeg zelf
Trein van Chisinau naar Boekarest. 13 uur lang 90s house, een hoop lol en een bedje. En dat voor 20 euro.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
* checkt fobo...
Zit je daar in een trailer or what?!
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
als je je verveeld kan ik ook wel een beurtje kan gebruiken![]()
Ik geef je tegen die tijd mn nummer wel andersquote:Op maandag 6 juli 2009 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh cool. Dan kom ik zeker.![]()
Ik ben te herkennen aan mijn Napalm Death Shirt![]()
[..]
Helaas herken ik dat ook. Ik word er ook gestoord van. Telkens weer diezelfde riedel.
Amaaai amaaaiquote:Op maandag 6 juli 2009 19:16 schreef kingmob het volgende:
[..]
Kreunen in het vlaams klinkt gewoon hetzelfde hoor...
Ik ben lekker accentloosquote:Op maandag 6 juli 2009 19:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je aan Trijntje-achtig Poldernederlands begint ben je een rare s en wat scherpe tong wel voorbij. Echt een voorbeeld van iemand waar ze de nederlandse taal chirurgisch zouden moeten verwijderen.
Is goedquote:Op maandag 6 juli 2009 19:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik geef je tegen die tijd mn nummer wel anders
Hallo lief meisjequote:
Neem een vriendin mee, kunnen jullie doubledaten.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik geef je tegen die tijd mn nummer wel anders
Jij denkt het ik zeg hetquote:
Sorry, ik had de indruk dat 'geven' neuken betekendequote:Op maandag 6 juli 2009 19:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een vrouw moet ook meer dan alleen kreunen hoor
Beetje bij de les blijven, dat is 'doen'quote:Op maandag 6 juli 2009 19:23 schreef kingmob het volgende:
[..]
Sorry, ik had de indruk dat 'geven' neuken betekende
Goed planquote:Op maandag 6 juli 2009 19:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neem een vriendin mee, kunnen jullie doubledaten.
Oh, ik ga niet naar werfpop trouwens. Ga op vakantie.
Kingmob!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:23 schreef kingmob het volgende:
[..]
quote:
Ik, misschien. Maar groot feest op zaterdag, dus het ligt eraan in hoeverre mijn lichaam dat aankan.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:09 schreef Pien85 het volgende:
Iemand hier nog van plan om komende zondag naar werfpop in Leiden te gaan?
Prima, grote vriend van mequote:
hij vind me liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
ik eet normaal al heel bewust, veel verse groenten etc. Nu schiet dat er de laatste weken wel beetje bij in, omdat ik wat motivatie problemen heb om te koken. Maar heb voor morgen weer verse groenten gekocht en ga weer lekker in de keuken staan.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:12 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
en je voedingspatroon?
ik had ook dat soort shit toen ik bewuster ben gaan eten en keek of ik zaken aan moest vullen ging het met de tijd wat beter.
vaak als je niet lekker in je vel zit gaat je eetpatroon er ook onder lijden namelijk.
Dankjequote:
Wie niet hierquote:
pmbox overloadquote:
Als je die hagenees lief aankijkt valt er vast wat te regelenquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hij vind me lief
Issie ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
ik ben heel niet aan een beurt toequote:
Pff, dat krijg je met een dirty mind.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:23 schreef kingmob het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eensquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pff, dat krijg je met een dirty mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hij vind me lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
I haven't lost my mind. I got it backed up on tape.
Now where did I put that damned tape.
Ja ja!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik ben heel niet aan een beurt toeheb er pas nog een gehad
Wat is pas? Gisteren?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
verkapte pm me box maar volquote:Op maandag 6 juli 2009 19:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hij is net geleegd, dus kan er weer ff tegen aan
Je geeft wel precies de reactie die ik uitloktequote:
Wie wie, wat, wanneer, waar?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zij mag mijn toverstaf wel vast houden om er mee te toveren.quote:
Lol, welke fantasie is dat nou weer.quote:
nou ja de stok is wel wat kort om op te vliegen past niemand achteropquote:Op maandag 6 juli 2009 19:30 schreef kingmob het volgende:
[..]
Lol, welke fantasie is dat nou weer.
Niet dat ik kritiek heb op de outfit
heksehiel fantasie?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:30 schreef kingmob het volgende:
[..]
Role playing?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:30 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik iets te kritisch ben en nog ff een tijdje sexloos blijfquote:Op maandag 6 juli 2009 19:26 schreef Sifon het volgende:
Als je die hagenees lief aankijkt valt er vast wat te regelen
Ik val wel op evil en dark women.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:30 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kook lekker!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:31 schreef Pien85 het volgende:
Zeg... neuken nou opeens alle singles weer?
kritisch is wel goed krijg je geen spijtquote:Op maandag 6 juli 2009 19:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik iets te kritisch ben en nog ff een tijdje sexloos blijfAlhoewel er misschien wat aan zit te komen
Nee hoor.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:31 schreef Pien85 het volgende:
Misschien, ik in ieder geval nog nietquote:Op maandag 6 juli 2009 19:31 schreef Pien85 het volgende:
Had weer een smsje van m'n ONS, dus wellicht snel weer es...quote:Op maandag 6 juli 2009 19:31 schreef Pien85 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |