Dan ga ik voor de rechtsequote:Op maandag 6 juli 2009 19:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die middelste is echt wauw.
Ja, ik denk het wel. Eigenlijk alleen omdat Naplam Death er speelt.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:09 schreef Pien85 het volgende:
Iemand hier nog van plan om komende zondag naar werfpop in Leiden te gaan?
Of Belgen.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb echt niets met limburgs/brabants, twents, fries etcRandstad accenten kan ik hebben
.
Echt, een kerel die boos probeert te doen met een zachte G![]()
.
Grappig, ja. Zeker als ze commentaar gaan leveren dat andere mensen zo raar praten.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind het een sort of macho-grappig effect hebben.
Fijn -._-quote:
uitgaan in den haag is ook coolquote:
De Hagenezen die ik ken zijn zonder uitzondering tof.quote:
beetje tussen abn en dat in je hoort het bij mij niet bij alle woordenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook ja. Hoewel, niet van dat haagse harry-haags.
Vlaams (niet TE plat...) bij een meid vind ik wel sexy. Net als Brabants. Wat zachts. Vrouwen moeten geen harde accenten hebben.quote:
uit betrouwbare bron vernomen van wel maar ja ik heb altijd nog een foboquote:
Dat kan ik niet meer ontkennenquote:
Kreunen in het vlaams klinkt gewoon hetzelfde hoor...quote:Op maandag 6 juli 2009 19:14 schreef KudFokker het volgende:
Vlaamse vrouwen !!!
Zo een moet ik echt in m'n leven nog een keer geven
Ja leukquote:
Tof, dan heb je kans om mij en Q. tegen te komenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga ik voor de rechtse![]()
[..]
Ja, ik denk het wel. Eigenlijk alleen omdat Naplam Death er speelt.
moeten we nog doorgaan sifon??quote:Op maandag 6 juli 2009 19:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
De Hagenezen die ik ken zijn zonder uitzondering tof.
I'll let you judge that.quote:
Ik vind een beetje rare s en wat schepe tong echt heel wat anders dan een totaal onverstaanbare brabo hoor, we wonen in Nederland, spreek dan ook Nederlandsquote:Op maandag 6 juli 2009 19:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Grappig, ja. Zeker als ze commentaar gaan leveren dat andere mensen zo raar praten.
heb ik al een keer of 5 gedaan, en bedenk mij dan dat ik verder moet gaan en weet ik wat niet meer. Maar val telkens terug in dezelfde herhaling in mijn hoofd.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar mss moet je het juist ff ventileren en dan echt alles er uit gooien
Waar kan je in Den Haag leuk uitgaan?quote:
Foute travestietenfeestjes zijn wel een beetje jouw ding?quote:
Een vrouw moet ook meer dan alleen kreunen hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 19:16 schreef kingmob het volgende:
[..]
Kreunen in het vlaams klinkt gewoon hetzelfde hoor...
mwah ligt eraan maar grote markt heb je leuke kroegen en ik heb sifon nog een redelijk foute laten zienquote:Op maandag 6 juli 2009 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar kan je in Den Haag leuk uitgaan?
Nee het punt is wel weer duidelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |