quote:Op maandag 6 juli 2009 19:02 schreef HeatWave het volgende:
Of dacht je bijv dat alle Zweedse meisjeszijn?
.
Een beetje een Amsterdams accent is geil.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat accent is echt fokking onaantrekkelijk. NOG erger dan Amsterdams, en dan moet je het bont maken...
Wanneer heb jij tijd?quote:
Nee, daar heeft de knuffel niets mee te maken.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als het voor KF leidt tot vreemdgaan wel toch?
Nou dan heb ik nog wel een rijtje ergere accenten voor jequote:Op maandag 6 juli 2009 19:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat accent is echt fokking onaantrekkelijk. NOG erger dan Amsterdams, en dan moet je het bont maken...
en haags niet ?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een beetje een Amsterdams accent is geil.
Jij kan het goed opeten hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 19:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
HW kan toevallig wel errug lekker koken
Helaas moet ik hier in meegaan.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik knap af op echt plat Twents, Grunnings of Fries.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou dan heb ik nog wel een rijtje ergere accenten voor je
Brrrr...quote:
Dat geloof ik graag. Hij gaat toch een BBQ verzorgen?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
HW kan toevallig wel errug lekker koken
Ieuw, Amsjterdams is echt freselijkquote:Op maandag 6 juli 2009 19:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
i know your painquote:
Jij komt er welquote:Op maandag 6 juli 2009 19:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zal het maar niet opnoemenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor een gemiddelde Nederlander zal het nog veel zijn
Als jij nou haags gaat lullen en ik amsterdams kijken hoever we komen.quote:
Nee die is zo standaard , die rechter !quote:Op maandag 6 juli 2009 19:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die middelste is echt wauw.
Geen idee of ik Amsterdammers ken.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:06 schreef STING het volgende:
[..]
Dat valt niet uit te leggen, dat moet je meemaken
Je kent zeker geen A'dammers.![]()
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Hij gaat toch een BBQ verzorgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |