Ik moet toch een beetje meespelen, anders ben jij weer zo gepikeerdquote:
Zo geil knuffel ik niet hoor.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:03 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat is de eerste stap richting vreemdgaan. Nu al.
ja dat herken ik ook wel, heb dat zelf ook keertje aan de hand gehad, iemand die maar dezelfde dingen tegen mij bleef vertellen die ik 100 keer gehoord had en daar werdt ik ook boos om. En ik zat nog wel een soort relatie met haar, uiteindelijk ook stuk gelopen, maar dan om andere redenen.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
100% herkenbaar. Vanaf het moment dat ik ging beseffen dat ik er mensen mee kwijt kon raken die het beste met me voor hebben, ben ik gestopt met delen. Neemt niet weg dat het daarmee ook stopt in je hoofd, maar ik word zelf ook schijtziek van mensen die maar blijven klagen en dat je 100x dingen kunt zeggen, maar dat het er niet in wil.
kijk das een beter planquote:Op maandag 6 juli 2009 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.Wij nodigen gewoon alleen vrouwen uit.
Mja, dan is mijn briljante post natuurlijk niet succesvol als jij niet reageert.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet toch een beetje meespelen, anders ben jij weer zo gepikeerd.
Ik drink al steeds minderquote:Op maandag 6 juli 2009 19:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
West-Friese mensen zijn aardige mensen, maar ze drinken te veel en ze rijden te hard
Ik heb er stiekem een zwak voor, maar daar kan ik ook niets aan doen hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 19:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat accent is echt fokking onaantrekkelijk. NOG erger dan Amsterdams, en dan moet je het bont maken...
De eeuwige nuanceerder?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet 1 "streek/land" type meisjes zijn allemaal. Of dacht je bijv dat alle Zweedse meisjes
zijn?
.
Ik ken alleen maar gekke Amsterdammers.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:03 schreef STING het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar A'dammers moet je koesteren. Dat weet iedereen.
Tis wel hun nummer 1 exportproduct ja, komt ook bij dat heel veel zweedse mannen echt suf zijn weet ik uit ervaring. Zit je op een verjaardag met 30 mensen, zeker 10 mooie vrouwen, gaan ze een uur of 2 buiten staan, onder de motorkap van hun volvo;s kijken, ik was met 5 min weer binnenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Degene die rijp zijn voor de export wel.
de reactie op een knuffel van je kan dat wel zijn denk ikquote:
Dat is toch alleen maar goed?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar gekke Amsterdammers.
Waaromquote:Op maandag 6 juli 2009 19:03 schreef STING het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar A'dammers moet je koesteren. Dat weet iedereen.
Uitstekend gezegd!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:03 schreef STING het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar A'dammers moet je roosteren. Dat weet iedereen.
Als het voor KF leidt tot vreemdgaan wel toch?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
De knuffel hoeft ook niet geil te zijn
Dat zijn nou net de leuke.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar gekke Amsterdammers.
zie dan ook de:quote:Op maandag 6 juli 2009 19:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De eeuwige nuanceerder?![]()
HeatWave op zijn eerste date:
Zij: "Hmm, dit is echt het lekkerste wat ik ooit geproefd heb, heb je het zelf gemaakt?"
HeatWave: "Nou kom op, je hebt vast wel es wat lekkerders gegeten, of dacht je soms dat dit het beste was?"
HW kan toevallig wel errug lekker kokenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De eeuwige nuanceerder?![]()
HeatWave op zijn eerste date:
Zij: "Hmm, dit is echt het lekkerste wat ik ooit geproefd heb, heb je het zelf gemaakt?"
HeatWave: "Nou kom op, je hebt vast wel es wat lekkerders gegeten, of dacht je soms dat dit het beste was?"
Dat zijn van die zeikerige mensen, waar ik sowieso niets van moet hebbenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klieren met je eten, dingetjes die je niet lust er uit halen, hele kleine hapjes nemen, schuiven met je eten enz
Niet, laat me es proberen dan?quote:
Dat valt niet uit te leggen, dat moet je meemakenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom![]()
Wat is er zo speciaal aan dan?
Voor een gemiddelde Nederlander zal het nog veel zijnquote:Op maandag 6 juli 2009 19:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik drink al steeds minderen hou me meestal aan de snelheid hoor
ik ben geen tokkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |