Ik moet lachen en denk sommige mannen toch minder te kennen dan ik dacht. Nassen... serieus?!quote:Op maandag 6 juli 2009 18:44 schreef MissMSX het volgende:
Dus je denkt dat het slechts woorden zijn als ik zeg dat mannen die 'nassen' zeggenzijn?
Nassen, nee. Kanen, ja.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik moet lachen en denk sommige mannen toch minder te kennen dan ik dacht. Nassen... serieus?!
dat is sassen tochquote:
Gevolgd door hosselenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
SerieusDamn, dat is toch wel een afknapwoord van de bovenste plank
Valt wat mij betreft onder het kopje 'zo fout dat het goed is'quote:Op maandag 6 juli 2009 18:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik moet lachen en denk sommige mannen toch minder te kennen dan ik dacht. Nassen... serieus?!
Doe maar weer zo verliefdig.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:42 schreef djayzz het volgende:
Lalalalalala enzo
nee dat is niet te nassen bijvoorbeeldquote:
quote:
quote:
Ja, maar jij kiest je muziek ook op die manier uitquote:Op maandag 6 juli 2009 18:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Valt wat mij betreft onder het kopje 'zo fout dat het goed is'
dat woord gebruiken we in den haag niet zit geen power inquote:
nee hier in utrecht is het ook gwn zeiken hoor.. of uit je lul brullen hahaquote:Op maandag 6 juli 2009 18:51 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
dat woord gebruiken we in den haag niet zit geen power in
Zo leer je nog eens watquote:Woord: nassen (overig., -)
Synoniem van nassen: eten (overig.)
Synoniem van nassen: met smaak eten (werkwoord)
Synoniem van nassen: nasjen (werkwoord)
Synoniem van nassen: snoepen (werkwoord)
100% herkenbaar. Vanaf het moment dat ik ging beseffen dat ik er mensen mee kwijt kon raken die het beste met me voor hebben, ben ik gestopt met delen. Neemt niet weg dat het daarmee ook stopt in je hoofd, maar ik word zelf ook schijtziek van mensen die maar blijven klagen en dat je 100x dingen kunt zeggen, maar dat het er niet in wil.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:46 schreef kwaakvaak het volgende:
Saai leven heb je dan zeg
Maar ik zou willen dat ik ze op dit moment ook niet had, ik blijf hangen in een soort loop en ik kom er niet uit.Dingen blijven zich herhalen in mijn hoofd, en ik wordt er knettergek van en wat ik erger vind ik is dat ik er ook andere mensen mee irriteer.
moet je naar de gabors gaanquote:Op maandag 6 juli 2009 18:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Valt wat mij betreft onder het kopje 'zo fout dat het goed is'
gelukkigquote:Op maandag 6 juli 2009 18:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee hier in utrecht is het ook gwn zeiken hoor.. of uit je lul brullen haha
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 6 juli 2009 18:53 schreef KudFokker het volgende:
Net zoals prieken
"zit eens niet zo te prieken"
En voor vrouwen, de poes op de bak zettenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee hier in utrecht is het ook gwn zeiken hoor.. of uit je lul brullen haha
Dat zat er wel in als KF over zichzelf heen valt om het tot boers te verklaren.quote:
haha ja of ff de lipjes spoelenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En voor vrouwen, de poes op de bak zetten.
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En voor vrouwen, de poes op de bak zetten.
utrechter ook hoorquote:
Drugs is lekker.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:25 schreef kwaakvaak het volgende:
dus eigenlijk moet ik gewoon aan drugs... Lijkt mij geen goed plan, heb niet zoveel met drugs en wil dat ook eigenlijk helemaal niet.
Prieken kan dan weer wel, mensen die zitten te prieken zijn gewoon fucking irritantquote:Op maandag 6 juli 2009 18:53 schreef KudFokker het volgende:
Net zoals prieken
"zit eens niet zo te prieken"
Het betekent morsenquote:
jij weet ook maar 5% denk ik... het is echt raar.. Heb dit nog niet eerder gehad, en ik weet niet wat ik moet doen om het te stoppen. Klinkt als beetje kleinzielig, en zo voel ik mij nu ook. Ben boos op mij...quote:Op maandag 6 juli 2009 18:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
*knuffel*
ik vind niet dat je irriteerd hoor... gwn lekker eruit gooien dat werkt beter dan alles opkroppen toch
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Drugs is lekker.
Doe het met mate(n).
10 potentiele partners op 1 avond op sexueel gebied testen?quote:
Jan Smit? (pun intended)quote:
Ik ben inmiddels wel iets van je gewendquote:
Zie R&P SCquote:Op maandag 6 juli 2009 18:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar jij kiest je muziek ook op die manier uit.
quote:
Niet morsen, ontzettend zitten schuiven met je eten, kleine hapjes nemen enz enz...quote:Op maandag 6 juli 2009 18:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het betekent morsen
Morsen met je eten dus
Ook West-Fries denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |