ja maar dan nog daar is dit forum toch voor om dat soort dingen te delen hier... en al zou je een heel topic vol lullen dan moet dat toch kunnen... bedoel er alleen maar mee te zeggen dat ik daar geen moeite mee zou hebben hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 18:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jij weet ook maar 5% denk ik... het is echt raar.. Heb dit nog niet eerder gehad, en ik weet niet wat ik moet doen om het te stoppen. Klinkt als beetje kleinzielig, en zo voel ik mij nu ook. Ben boos op mij...
Dat klinkt geilquote:Op maandag 6 juli 2009 18:58 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
10 potentiele partners op 1 avond op sexueel gebied testen?
Mwoh, even onder de haardroger en klaar is kees. Wees blij dat je het niet in de kroeg over je broek pleurt. Deed ik nog vorige woensdagquote:Op maandag 6 juli 2009 18:58 schreef ObviousClone het volgende:
Shit. Ik zit net water te drinken uit m'n home-made superglas (een soort 1-liter longglas, maar dan anders, lang verhaal). Maar ik zit met m'n lippen niet op te letten; spettert er zo eenhalve liter water over m'n schoot, toetsenbord en muis.
Ik moet even naar de stad een nieuwe muis kopen. :/
Zeeuwse meisjes zijnquote:Op maandag 6 juli 2009 19:00 schreef STING het volgende:
[..]
Daar gaat m'n ideaal beeld van het zeeuwse meisje
* heksrodeo voor het geestesoog voorbij laat glijden *quote:Op maandag 6 juli 2009 18:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Man, ik ben één en al emotie. Probeer ze te beteugelen en het gaat mis
Wat doe je dan als je aan het 'prieken' bent?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Prieken kan dan weer wel, mensen die zitten te prieken zijn gewoon fucking irritant
quote:
Das waar. Ik had ff weer zin om iets bij iemand uit te lokken.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel iets van je gewend.
West-Friese mensen zijn aardige mensen, maar ze drinken te veel en ze rijden te hardquote:Op maandag 6 juli 2009 18:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het betekent morsen
Morsen met je eten dus
Ook West-Fries denk ik
Ik kan niet overal aan voldoen.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:00 schreef STING het volgende:
[..]
Daar gaat m'n ideaal beeld van het zeeuwse meisje
Niet 1 "streek/land" type meisjes zijn allemaalquote:
Klieren met je eten, dingetjes die je niet lust er uit halen, hele kleine hapjes nemen, schuiven met je eten enzquote:Op maandag 6 juli 2009 19:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat doe je dan als je aan het 'prieken' bent?
West-Friezen zijn net Oost-Friezen.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
West-Friese mensen zijn aardige mensen, maar ze drinken te veel en ze rijden te hard
Jij kan dat niet meer bij mijquote:Op maandag 6 juli 2009 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das waar. Ik had ff weer zin om iets bij iemand uit te lokken.
Knuffelquote:
Dat accent is echt fokking onaantrekkelijk. NOG erger dan Amsterdams, en dan moet je het bont maken...quote:Op maandag 6 juli 2009 19:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
West-Friese mensen zijn aardige mensen, maar ze drinken te veel en ze rijden te hard
Degene die rijp zijn voor de export welquote:Op maandag 6 juli 2009 19:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet 1 "streek/land" type meisjes zijn allemaal. Of dacht je bijv dat alle Zweedse meisjes
zijn?
.
Dat hoeft ook niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:01 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ik had toch al gezegd dat ik geen mannen doe
Maar mss moet je het juist ff ventileren en dan echt alles er uit gooienquote:Op maandag 6 juli 2009 18:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Saai leven heb je dan zeg
Maar ik zou willen dat ik ze op dit moment ook niet had, ik blijf hangen in een soort loop en ik kom er niet uit.Dingen blijven zich herhalen in mijn hoofd, en ik wordt er knettergek van en wat ik erger vind ik is dat ik er ook andere mensen mee irriteer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |