Brabants is geilquote:Op maandag 6 juli 2009 19:18 schreef HeatWave het volgende:
Bij meisjes kan ik zuidelijk nog wel hebben.
Oh cool. Dan kom ik zeker.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tof, dan heb je kans om mij en Q. tegen te komen
Helaas herken ik dat ook. Ik word er ook gestoord van. Telkens weer diezelfde riedel.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:17 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heb ik al een keer of 5 gedaan, en bedenk mij dan dat ik verder moet gaan en weet ik wat niet meer. Maar val telkens terug in dezelfde herhaling in mijn hoofd.
Ik had weinig aandacht voor de kroeg zelfquote:Op maandag 6 juli 2009 19:18 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
mwah ligt eraan maar grote markt heb je leuke kroegen en ik heb sifon nog een redelijk foute laten zien
Okequote:Op maandag 6 juli 2009 19:18 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
mwah ligt eraan maar grote markt heb je leuke kroegen en ik heb sifon nog een redelijk foute laten zien
Als je aan Trijntje-achtig Poldernederlands begint ben je een rare s en wat scherpe tong wel voorbij. Echt een voorbeeld van iemand waar ze de nederlandse taal chirurgisch zouden moeten verwijderen.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind een beetje rare s en wat schepe tong echt heel wat anders dan een totaal onverstaanbare brabo hoor, we wonen in Nederland, spreek dan ook Nederlands.
als je je verveeld heb hier nog wel een badkamer die wel een beurtje kan gebruikenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:08 schreef halfbearad het volgende:
Haha, de badkamer is schoon. Nu de keuken nog en dan ff stofzuigen.
Hoog tijd!
hahaha nee het publiek was niet foutquote:Op maandag 6 juli 2009 19:19 schreef Sifon het volgende:
[..]
Ik had weinig aandacht voor de kroeg zelf
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:19 schreef Sifon het volgende:
[..]
Ik had weinig aandacht voor de kroeg zelf
Trein van Chisinau naar Boekarest. 13 uur lang 90s house, een hoop lol en een bedje. En dat voor 20 euro.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
* checkt fobo...
Zit je daar in een trailer or what?!
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
als je je verveeld kan ik ook wel een beurtje kan gebruiken![]()
Ik geef je tegen die tijd mn nummer wel andersquote:Op maandag 6 juli 2009 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh cool. Dan kom ik zeker.![]()
Ik ben te herkennen aan mijn Napalm Death Shirt![]()
[..]
Helaas herken ik dat ook. Ik word er ook gestoord van. Telkens weer diezelfde riedel.
Amaaai amaaaiquote:Op maandag 6 juli 2009 19:16 schreef kingmob het volgende:
[..]
Kreunen in het vlaams klinkt gewoon hetzelfde hoor...
Ik ben lekker accentloosquote:Op maandag 6 juli 2009 19:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je aan Trijntje-achtig Poldernederlands begint ben je een rare s en wat scherpe tong wel voorbij. Echt een voorbeeld van iemand waar ze de nederlandse taal chirurgisch zouden moeten verwijderen.
Is goedquote:Op maandag 6 juli 2009 19:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik geef je tegen die tijd mn nummer wel anders
Hallo lief meisjequote:
Neem een vriendin mee, kunnen jullie doubledaten.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik geef je tegen die tijd mn nummer wel anders
Jij denkt het ik zeg hetquote:
Sorry, ik had de indruk dat 'geven' neuken betekendequote:Op maandag 6 juli 2009 19:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een vrouw moet ook meer dan alleen kreunen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |