Beetje bij de les blijven, dat is 'doen'quote:Op maandag 6 juli 2009 19:23 schreef kingmob het volgende:
[..]
Sorry, ik had de indruk dat 'geven' neuken betekende
Goed planquote:Op maandag 6 juli 2009 19:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neem een vriendin mee, kunnen jullie doubledaten.
Oh, ik ga niet naar werfpop trouwens. Ga op vakantie.
Kingmob!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:23 schreef kingmob het volgende:
[..]
quote:
Ik, misschien. Maar groot feest op zaterdag, dus het ligt eraan in hoeverre mijn lichaam dat aankan.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:09 schreef Pien85 het volgende:
Iemand hier nog van plan om komende zondag naar werfpop in Leiden te gaan?
Prima, grote vriend van mequote:
hij vind me liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
ik eet normaal al heel bewust, veel verse groenten etc. Nu schiet dat er de laatste weken wel beetje bij in, omdat ik wat motivatie problemen heb om te koken. Maar heb voor morgen weer verse groenten gekocht en ga weer lekker in de keuken staan.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:12 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
en je voedingspatroon?
ik had ook dat soort shit toen ik bewuster ben gaan eten en keek of ik zaken aan moest vullen ging het met de tijd wat beter.
vaak als je niet lekker in je vel zit gaat je eetpatroon er ook onder lijden namelijk.
Dankjequote:
Wie niet hierquote:
pmbox overloadquote:
Als je die hagenees lief aankijkt valt er vast wat te regelenquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hij vind me lief
Issie ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
ik ben heel niet aan een beurt toequote:
Pff, dat krijg je met een dirty mind.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:23 schreef kingmob het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eensquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pff, dat krijg je met een dirty mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hij vind me lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
I haven't lost my mind. I got it backed up on tape.
Now where did I put that damned tape.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |