Dat is niet geheel waar naar mijn mening. Voor seks moeten betalen kan op zichzelf al reden tot frustratie zijn. De frustratie zit hem geloof ik nooit zozeer in het niet hebben van de seks, maar meer in het niet in staat zijn iemand daarvoor aan te kunnen trekken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
En daarom is er ook behoefte aan betaalde sex.
Zodat je geen excuus meer hebt om sexueel gefrustreerd te zijn
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:25 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat is niet geheel waar naar mijn mening. Voor seks moeten betalen kan op zichzelf al reden tot frustratie zijn. De frustratie zit hem geloof ik nooit zozeer in het niet hebben van de seks, maar meer in het niet in staat zijn iemand daarvoor aan te kunnen trekken.
Idd.. Zelfs knappe mannen hoor. Persoonlijkheid alleen al en plus dat computer (verslaafd) gedoe is soms te erg. Komt de droomvrouw, maar ze zien haar nog niet eens staan. En daarna zeuren ze.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:10 schreef Dipkip het volgende:
Onzin. Ook lelijke mannen komen aan de vrouw, als ze op andere fronten maar genoeg te bieden hebben. Qua persoonlijkheid, niet qua geld, om de voorspelbare reacties voor te zijn, hoewel er vast ook wel vrouwen zijn die voor geld gaan...
Maar als je én lelijk bent én een vervelende persoonlijkheid hebt én dan ook nog eens verwacht zonder achter je computer vandaan te komen een droomvrouw in de schoot geworpen te krijgen, dan moet je je eens bezig gaan houden met realisme in plaats van met ethiek.
het is niet onlogisch dat je gefrustreerd bent, maar dat je puur op eisen geen concessies wilt doen is wat vergezocht, alleen al omdat je je eisen niet duidelijk maakt. Zelf zeg je dat je al 23 jaar ziek en te dik en te dik bent, maar dat je wel een mooie meid wilquote:Op donderdag 9 juli 2009 02:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik wilde al wel reageren maar kreeg het niet duidelijk verwoord. Morgen ga ik het nog een keer proberen.
- knip heel verhaal -
En dat met 31. En geen jeugd gehad. geen school.
Heel vervelend allemaal, maar als ik het zo lees, kom je door deze uitleg niet sympathieker over.quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik wilde al wel reageren maar kreeg het niet duidelijk verwoord. Morgen ga ik het nog een keer proberen.
Kort gezegd; ik ben liever eerst goed tot perfect ipv. met dit lichaam te zitten. Hoeveel of welke meisjes zou ik met dit lichaam enigszins kunnen benaderen? Ik ben 23 jaar van ontwikkeling kwijt. 23 jaar ziekte heeft sporen mentaal en fysiek achtergelaten. Gaan sporten en afvallen alleen is niet meer voldoende. Het is een hel.
Sexuele drang is trouwens natuurljk denk ik zo. vind je het onlogisch dat ik gefrustreerd ben?
Ik wil geen concessies doen kwa eisen. na23 jaar ziekte en dromen over al dat moois neem ik geen genoegen met minder. Wil ik niet. Dat zou voor mijn gevoel het falen helemaal afmaken. En dat wil ik niet. Dan ga ik nog liever dood.
ik ben wel erg koppig, maar waarom zou ik naar jullie moeten luisteren en heel veel water bij de wijn moeten doen en mijn eisen bijstellen? Zou ik dan happy zijn? Kan het anderen uberhaupt wat schelen als ik niet happy ben en een halfleven leef met keuzes waar ik niet achtersta? Dan houd ik mijn bek en is alles dan goed? Voor mij niet. En ambitie is toch ook wel een positief mannelijk trekje toch? Ik loop juist niet weg zoals nederlanders dat juist doen, altijd eisen verlagen en bijpraten met een mooi moraal lulpraatje. Ik ben verscrikkelijk koppig en wil niet minder. Maar eerst moet ik zelf ook wat te bieden hebben. En dat heb ik jammer genoeg niet. Ik zit gevangen in dit lelijke, toegetakelde, vette lichaam dat niet naar behoren functioneert. Ik heb migraines waarbij ik moet kosten van de pijn, ik heb waarschijnlijk ook nog diabetes. Een huid, gezicht, rug, armen en borst vol zwarte vlekjes.
ik was laatst bij een dokter voor een consult. Hij kon me niet helpen en een liposuctie gaat mij 1600.- kosten 'per gebied' Dat heb ik niet met mijn inkomen beneden het minimum.
Als het niet duidelijk is sla je het maar over. Morgen schrijf ik een ander kort stukje en wis ik dit.. Nu ga ik effe naar buiten uurtje lopen.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Kort gezegd; ik ben liever eerst goed tot perfect ipv. met dit lichaam te zitten. Hoeveel of welke meisjes zou ik met dit lichaam enigszins kunnen benaderen? Ik ben 23 jaar van ontwikkeling kwijt. 23 jaar ziekte heeft sporen mentaal en fysiek achtergelaten. Gaan sporten en afvallen alleen is niet meer voldoende. Het is een hel.
Sexuele drang is trouwens natuurljk denk ik zo. vind je het onlogisch dat ik gefrustreerd ben?
Ik wil geen concessies doen kwa eisen. na23 jaar ziekte en dromen over al dat moois neem ik geen genoegen met minder. Wil ik niet. Dat zou voor mijn gevoel het falen helemaal afmaken. En dat wil ik niet. Dan ga ik nog liever dood.
ik ben wel erg koppig, maar waarom zou ik naar jullie moeten luisteren en heel veel water bij de wijn moeten doen en mijn eisen bijstellen? Zou ik dan happy zijn? Kan het anderen uberhaupt wat schelen als ik niet happy ben en een halfleven leef met keuzes waar ik niet achtersta? Dan houd ik mijn bek en is alles dan goed? Voor mij niet. En ambitie is toch ook wel een positief mannelijk trekje toch? Ik loop juist niet weg zoals nederlanders dat juist doen, altijd eisen verlagen en bijpraten met een mooi moraal lulpraatje. Ik ben verscrikkelijk koppig en wil niet minder. Maar eerst moet ik zelf ook wat te bieden hebben. En dat heb ik jammer genoeg niet. Ik zit gevangen in dit lelijke, toegetakelde, vette lichaam dat niet naar behoren functioneert. Ik heb migraines waarbij ik moet kosten van de pijn, ik heb waarschijnlijk ook nog diabetes. Een huid, gezicht, rug, armen en borst vol zwarte vlekjes.
ik was laatst bij een dokter voor een consult. Hij kon me niet helpen en een liposuctie gaat mij 1600.- kosten 'per gebied' Dat heb ik niet met mijn inkomen beneden het minimum.
Als het niet duidelijk is sla je het maar over. Morgen schrijf ik een ander kort stukje en wis ik dit.. Nu ga ik effe naar buiten uurtje lopen.
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heel vervelend allemaal, maar als ik het zo lees, kom je door deze uitleg niet sympathieker over.
Je wil perfectie, want daar heb je altijd over gedroomd. Goh, dat zullen wel meer mensen hebben, maar die zullen inmiddels ook tot de conclusie zijn gekomen dat perfectie niet bestaat: niet bij henzelf en niet bij een mogelijke ander.
Te dik? Daar kun je iets aan doen, zelf, zonder liposuctie. Dat vereist wel inzet, geen zelfmedelijden en doorzettingsvermogen.
MIsschien diabetes? Dan ga je naar de huisarts, laat wat onderzoekjes doen, en je weet het. Als je inderdaad diabetes hebt, kun je met een dieet of het spuiten van insuline heel veel goeds doen. Waarschijnlijk ga je je ook stukken beter voelen als je daar iets aan doet. Een teveel aan suiker maakt je moe en lusteloos en je zou zomaar een stuk energieker kunnen worden als je daar iets aan doet.
Die huid met zwarte vlekjes, dat is rot. Ik weet neit wat je hebt, maar uiteindelijk doet dat er ook niets toe. Als jij je verder goed verzorgt, ophoudt met zelfmedelijden hebben en een prettig persoon bent in de omgang, zullen er voldoende vrouwen zijn die dat neits kan schelen. Maar de persoon zoals je nu lijkt te zijn, nee, ik denk niet dat daar ook maar een vrouw op zit te wachten.
Als het je puur om de seks gaat, ga dan naar de hoeren. Heb je dat iig gedaan. Als je een reltie wil, liefde en seks, dan zul je eerst met jezelf aan de slag moeten.
quote:
En dat inderdaad.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:57 schreef Luxuria het volgende:
Loop je al bij een psycholoog? Anders moet je dat maar eens gaan doen.
wil je dat Fokkers 50 euro lappen zodat jij naar de hoeren kan??quote:Op maandag 6 juli 2009 18:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Nooit sex morgen ervaren met een partner omdat je zoiezo moeilijk aan een partner komt. En je fantasien waar je jaren dag-in-dag uit mee zit niet kunnen waarmaken. Is dat eigenlijk niet erg onethisch?
Niemand die daar bij stilstaat, als ze zelf maar veel hebben in het leven maarja, ik stel wel de vraag. Het is toch niet te doen als jejezelf zo moet inhouden tegen je dierlijke instincten en behoeften in?
.quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:17 schreef Schenkstroop het volgende:Maar eerst moet ik zelf ook wat te bieden hebben. En dat heb ik jammer genoeg niet. Ik zit gevangen in dit lelijke, toegetakelde, vette lichaam dat niet naar behoren functioneert. Ik heb migraines waarbij ik moet kosten van de pijn, ik heb waarschijnlijk ook nog diabetes. Een huid, gezicht, rug, armen en borst vol zwarte vlekjes.
Allereerst ben je natuurlijk helemaal niet de enige met geen seksuele ervaring. Dertigers, veertigers, vijftigers die nog maagd zijn, het komt denk ik veel vaker voor dan je denkt, mensen schreeuwen zoiets nou eenmaal niet van de daken. En lang niet altijd zijn dit mensen die er fysiek afstotelijk uitzien of waar iets anders mis mee is. Soms loopt het leven zoals het loopt, het komt er niet van, ze zijn een beetje verlegen misschien en hoe ouder ze worden, hoe groter en 'enger' het hele fenomeen seks in hun hoofd wordt, wat de drempel alleen nog maar hoger maakt.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Nooit sex morgen ervaren met een partner omdat je zoiezo moeilijk aan een partner komt. En je fantasien waar je jaren dag-in-dag uit mee zit niet kunnen waarmaken. Is dat eigenlijk niet erg onethisch?
Niemand die daar bij stilstaat, als ze zelf maar veel hebben in het leven maarja, ik stel wel de vraag. Het is toch niet te doen als jejezelf zo moet inhouden tegen je dierlijke instincten en behoeften in?
moet je nu allles subsidiëren??quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:10 schreef Pollewoppie het volgende:
Probleem: komt veel voor in de sociale psychiatrie
Oplossing: door overheid (lees: door ons) gesubsidieerde prostituees
Dat gevoel is een idefixquote:Op maandag 6 juli 2009 18:08 schreef Schenkstroop het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |