Uiterlijk speelt geen rol. Lelijke mensen, in the eye of the beholder, hebben ook vriendinnen. En jezelf zijn is alleen goed advies als je van jezelf zelfverzekerd, interessant, sociaal bent of veel humor hebt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:16 schreef A_Soul1980 het volgende:
Als je veel vrouwen wilt versieren, gewoon naar de sportschool gaan om er strak uit te zien, creëer een groot ego en maak je vooral nergens druk om. Als je een relatie wilt die serieuzer is, kan je beter gewoon jezelf zijn. Ga niet hopen dat ze bij je voordeur komen aanbellen, want dat doen ze niet. Zoek sociale gelegenheden uit om te laten zien dat je bestaat en vroeg of laat word je wel opgemerkt door iemand.
Neeeee natuurlijk speelt uiterlijk geen rol.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:44 schreef right_turn het volgende:
[..]
Uiterlijk speelt geen rol. Lelijke mensen, in the eye of the beholder, hebben ook vriendinnen. En jezelf zijn is alleen goed advies als je van jezelf zelfverzekerd, interessant, sociaal bent of veel humor hebt.
En anders moet je snel er voor zorgen dat je dat gaat worden
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:46 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Neeeee natuurlijk speelt uiterlijk geen rol.En natuurlijk telt het verhaaltje "soort zoekt soort" hier voor 0%
Maargoed, ik wil niet arrogant klinken verder, maar ik denk dat voor 99/100 dames uiterlijk wel degelijk een rol speelt, en dat is dan ook te merken met de hoeveelheid aandacht die je krijgt bijvoorbeeld. Natuurlijk is innerlijk heel belangrijk, maar dat is niet het eerste wat vrouwen zien. En vaak ook niet zo zeer op uit zijn in de kroeg
.
Uiterlijk speelt geen rol. Punt!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:46 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Neeeee natuurlijk speelt uiterlijk geen rol.En natuurlijk telt het verhaaltje "soort zoekt soort" hier voor 0%
Maargoed, ik wil niet arrogant klinken verder, maar ik denk dat voor 99/100 dames uiterlijk wel degelijk een rol speelt, en dat is dan ook te merken met de hoeveelheid aandacht die je krijgt bijvoorbeeld. Natuurlijk is innerlijk heel belangrijk, maar dat is niet het eerste wat vrouwen zien. En vaak ook niet zo zeer op uit zijn in de kroeg
.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:01 schreef right_turn het volgende:
[..]
Uiterlijk speelt geen rol. Punt!
Waarom is een vriend van mij de meest ugly motherfucker in the world en heeft geen enkel probleem om vriendinnen te vinden. De eerste keer dat ik hem zag kwam hij de afdeling oplopen en je zag iedereen gewoon lachen om hoe hij eruit zag. Hij lijkt op een soort van kruising tussen Niki Lauda en Paul de Leeuw. Ik had medelijden op het eerste gezicht met hem maar zijn persoonlijkheid compenseert zijn uiterlijk volledig
Wat is daar mis mee? Dat doe jij toch ook?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:05 schreef Inverted_World het volgende:
Ik denk dat elke vrouw, althans een heeeeeeeeeeule hoop het met me eens zullen zijn dat ze altijd eerst naar uiterlijk kijken, en daar dan ook in de kroeg zeker selectief in zullen zijn.
Waar zeg ik dat daar iets mis mee is, ik vind het juist terecht, want inderdaad, dat doe ik ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:22 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Dat doe jij toch ook?
Wat een lappen tekst.. pff..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:40 schreef James-Dean het volgende:
Dit heeft mij enorm geholpen... Lees het. Het is wel in het engels maar het is mindblowing.
http://alexattitude.com/?p=32
http://alexattitude.com/?p=35
http://alexattitude.com/?p=95
Alsof goeduitziende populaire mannen geen serieuze relatie kunnen hebben. En alsof lekker veel flirten en versieren het hebben van een serieuze relatie uitsluit.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:16 schreef A_Soul1980 het volgende:
Jongens die aan de lopende band meiden te lijken versieren, zijn er volgens mij vaak ook niet zo serieus mee bezig. Ze weten dat ze populair zijn onder de vrouwen, dus als er toevallig één bij zit die niet in hen is geinteresseerd, halen ze hun schouders op en gaan ze vrolijk verder op zoek naar de volgende. Gewoon een beetje flirten en als het meezit leidt dat tot plezier tussen de lakens. Ik denk dat de vrouwen die zich tot hen voelen aangetrokken in eerste instantie uit zijn op hetzelfde en niets meer. Ze weten wat ze aan zo'n kerel hebben, duidelijk!
Als je geen succes hebt, hoop je op precies het tegenovergestelde en dan verwacht je vaak teveel van jezelf en van de ander. Vrouwen hebben vaak wel door dat je onzeker bent en zijn bang dat ze moeilijk van je af kunnen komen wanneer ze je toelaten. Buiten dat weten ze dat je je gekwetst voelt als je wordt afgewezen, dus houden ze bij voorbaat al afstand.
Als je veel vrouwen wilt versieren, gewoon naar de sportschool gaan om er strak uit te zien, creëer een groot ego en maak je vooral nergens druk om. Als je een relatie wilt die serieuzer is, kan je beter gewoon jezelf zijn. Ga niet hopen dat ze bij je voordeur komen aanbellen, want dat doen ze niet. Zoek sociale gelegenheden uit om te laten zien dat je bestaat en vroeg of laat word je wel opgemerkt door iemand.
dating sites is gewoon met hagel op een kudde vrouwen schieten, in kwantiteit denken. Beetje grof mikken en dan afvuren.. Het is te doen hoor, heb er toch wel een paar dates met potentieel aan over gehouden. Beetje suf toen, want eigenlijk was ik helemaal niet klaar voor een relatie alles maar weer dood laten bloeden.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dating sites zuigen en kosten je alleen maar cash.
En ja single zijn is op een gegeven moment zwaar klote
Maar Mickey Mouse oortjes zijn dus wel een aanrader?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dating sites is gewoon met hagel op een kudde vrouwen schieten, in kwantiteit denken. Beetje grof mikken en dan afvuren.. Het is te doen hoor, heb er toch wel een paar dates met potentieel aan over gehouden. Beetje suf toen, want eigenlijk was ik helemaal niet klaar voor een relatie alles maar weer dood laten bloeden.
Het draait er 100% om, hoe je je positioneerd met volgens mij als sleutel woorden : niet desperaat, humor, directheid,oprechte interesse. Oh en een paar goede representatieve foto's doen ook wonderen, niet in je iron maiden shirt een webcam shot maken of een dronken op Salou/Westendorf foto maar een hoofd met glimlach, en body shot wat niet over geposeerd is doen wonderen.
uh ja... die doen het best goed eigenlijk.. Beter als je in eerste instantie zou verwachten. En nee nu niet gelijk op alle dating site's naar mijn oortjes gaan speuren om te kijken hoeveel flirts ik heb.. (zie singles topic waarom dat vergeefse moeite isquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar Mickey Mouse oortjes zijn dus wel een aanrader?
Heb een paar keer gedate via zo'n site, maar vind het niet geweldig. Had wel een leuke date, en er was een klik, maar niet het juiste moment.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:50 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uh ja... die doen het best goed eigenlijk.. Beter als je in eerste instantie zou verwachten. En nee nu niet gelijk op alle dating site's naar mijn oortjes gaan speuren om te kijken hoeveel flirts ik heb.. (zie singles topic waarom dat vergeefse moeite is)
uiterlijk als in een mooi gezicht(symmetrisch) speelt natuurlijk een rol, maar geen grote rol voor vrouwen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:27 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat daar iets mis mee is, ik vind het juist terecht, want inderdaad, dat doe ik ook
Uiterlijk schijnt voor vrouwen wel degelijk minder belangrijk te zijn. vrouwen vallen veel meer op uitstraling, zelfverzekerdheid en een bepaald charisma, vriendelijkheid en intelligentie. Als je dan wat minder knap bent is dat minder relevant.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..]Hier ga ik liever niet eens op in. Maar omdat ik het niet kan weerstaan ben ik wel benieuwd hoeveel vrouwen hij in bed heeft gehad/gezoend e.d.
En hoe ze eruit zien
![]()
Ik denk dat elke vrouw, althans een heeeeeeeeeeule hoop het met me eens zullen zijn dat ze altijd eerst naar uiterlijk kijken, en daar dan ook in de kroeg zeker selectief in zullen zijn.
klopt helemaalquote:Op maandag 15 juni 2009 08:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Uiterlijk schijnt voor vrouwen wel degelijk minder belangrijk te zijn. vrouwen vallen veel meer op uitstraling, zelfverzekerdheid en een bepaald charisma, vriendelijkheid en intelligentie. Als je dan wat minder knap bent is dat minder relevant.
Mannen daarentegen kijken bijna uitsluitend naar het uiterlijk van een vrouw.
Mee eens. Als een man dat niet heeft, is dat een zware afknapper al. Een man moet zeker wel ZELF moeten kunnen beslissen en zelf actie ondernemen.quote:Op maandag 15 juni 2009 08:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Uiterlijk schijnt voor vrouwen wel degelijk minder belangrijk te zijn. vrouwen vallen veel meer op uitstraling, zelfverzekerdheid en een bepaald charisma, vriendelijkheid en intelligentie. Als je dan wat minder knap bent is dat minder relevant.
Dat klopt, maar uiterlijk is zeker een belangrijk punt, uitstraling is inderdaad waarschijnlijk het belangrijkste, waarbij ik denk dat een goed uiterlijk juist daarbij erg handig uitkomt.quote:Op maandag 15 juni 2009 08:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mwa ik ken ook wel wat mensen die écht niet knap zijn (inderdaad acne etc) maar toch best populair zijn bij de dames puur vanwege hun uitstraling en zelfverzekerdheid.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:34 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat klopt, maar uiterlijk is zeker een belangrijk punt, uitstraling is inderdaad waarschijnlijk het belangrijkste, waarbij ik denk dat een goed uiterlijk juist daarbij erg handig uitkomt.![]()
een leuke aanstraling hebben maar echt een enorm acne gezicht hebben bijvoorbeeld, hoe lullig het ook klinkt, ik denk dat je daar dan niet heel ver mee komt.
Ik ben het met je eens hoor,quote:Op maandag 15 juni 2009 15:34 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat klopt, maar uiterlijk is zeker een belangrijk punt, uitstraling is inderdaad waarschijnlijk het belangrijkste, waarbij ik denk dat een goed uiterlijk juist daarbij erg handig uitkomt.![]()
een leuke aanstraling hebben maar echt een enorm acne gezicht hebben bijvoorbeeld, hoe lullig het ook klinkt, ik denk dat je daar dan niet heel ver mee komt.
Dat van die datingsites ben ik vorige week weer wat mee bezig gegaan. Heb alleen het idee dat, ondanks ik wel een leuk berichtje stuur (volgens mij), meeste vrouwen er toch niet verder kijken dan de foto's en dat dat oordeel beetje in mijn nadeel lijkt te vallen (niet gek, aangezien vrouwen volgens mij tig reacties krijgen en daar dan gewoon de "leukste" mensen uitzoeken). Over die jongen die je kent, denk dat ik mezelf daar wel in kan vinden. Voelde me vroeger nooit al te geweldig, heb tussen m'n 18e en 19e een hele vreemde tijd gehad, genoeg afspraakjes (stuk of 8), 1tje niets mee gedaan, rest overal gezoend en daarbij met 1tje een relatie gehad van bijna 7 maanden. Sindsdien ben ik hard achteruit gegaan, heb mezelf er slecht over gevoeld, aan mezelf getwijfeld. Ben door m'n ex helemaal zwart gemaakt en had/heb misschien wel daardoor deels nog sterker het idee gekregen van "ik ben niet goed genoeg voor vrouwen". Misschien schrik ik nu ook wel, onbewust, potentiele kandidaten af met m'n gedrag. Zal erop proberen te letten, komend weekend sowieso dagje weg met daarbij ook lekker veel onbekende vrouwen. Overigens heb ik vorig jaar op een weekendje Concert at Sea op de camping nog een vrouw "versierd", terwijl ik het niet eens door had hehe... Dus ik kan het wel, ik durf het alleen niet (bewust).quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:28 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Voor TS, ga sporten, doe een leuke cursus. Schrijf je desnoods in op een dating site en ga gewoon daten, maak duidelijk dat het puur vriendschappelijk is en zodoende leer je wellicht wat beter met meisjes om te gaan en no pressure. Er is absoluut geen reden om medelijden met jezelf te hebben, je bent jong en hebt nog een heel leven voor je dus kop op en ga ervoor.
btw
Jongen die ik ken is 22 en heeft 1 keer een vriendin gehad voor een whopping 3 weken, het ging uit en hij heeft zich 6 maanden slecht gevoel (en voelt zich zo nog steeds). Hij schrikt nu elk potentieel vriendinnetje af met z'n depri gedrag en aanhankelijkheid evenals het totale gebrek aan hobby's op zijn computer/anime na. Kortom TS, zorg dat je je zo niet gedraagt en er is nog hoop voor je.
Ik denk dat je voor mij al het juiste antwoord geeft. Wil het wel wat nuanceren, zoals hierboven staat heb ik een tijdje "veel geluk" of succes bij de vrouwen gehad. Echter sinds mijn relatie over is gegaan is het altijd een "nee" gebleven. Onlangs erg leuk contact gehad met een vrouw die ik via internet heb leren kennen, maar we kwamen elkaar tegen en ik DACHT dat we het beide erg leuk hadden gehad (niets gebeurd, zou ook geen relatie worden, maar vond het een leuk iemand als "vriend" zeg maar). Sinds die ontmoeting heb ik, na maand of 3 intensief contact, NIETS meer gehoord van haar. Sindsdien is m'n gevoel ook weer helemaal "kapot" eigenlijk.quote:
Zoals boven al staat, denk wel dat uiterlijk ergens een rol speelt. Zeker bij internet-/afstanddaten. En ook in de kroeg zal het wel helpen, maar dan kan ook het zelfvertrouwen "gevoeld" worden denk ik. Ik denk overigens over mezelf dat ik zeker de moeite ben, interessant, sociaal, humor, te vertrouwen. Maar het is iets dat iemand bij mij moet willen ontdekken, en dat lukt geen persoon door mij tijdens het stappen bijvoorbeeld tegen te komen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:44 schreef right_turn het volgende:
[..]
Uiterlijk speelt geen rol. Lelijke mensen, in the eye of the beholder, hebben ook vriendinnen. En jezelf zijn is alleen goed advies als je van jezelf zelfverzekerd, interessant, sociaal bent of veel humor hebt.
En anders moet je snel er voor zorgen dat je dat gaat worden
Ik ben echt absoluut niet iemand die thuiszit. Vanaf zeg maar koniginnedag ben ik hooguit 10 dagen niet weg geweest of heb ik niets gedaan. Ben altijd overal wel voor in. Voor het eerst sinds tijden ben ik afgelopen zaterdagavond niet wezen stappen, ga eigenlijk altijd vrijdag en zaterdag wel. Het is dus niet zo dat ik niets doe, nergens kom ofzo.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:07 schreef CheckIt het volgende:
@ de TS, dat wat andere mensen hier ook al gezegd hebben klopt denk ik heel erg: focus je niet teveel op het vinden van een vriendin en probeer gelukkig te zijn met jezelf. Ga gewoon veel dingen doen met je vrienden, ga niet bij de pakken neerzetten omdat je niemand hebt. Met uitgaan ga je gewoon met je vrienden staan, gewoon lekker lachen en zelfverzekerd overkomen. Kijk dan af en toe ook nog naar een meisje, en probeer oogcontact te krijgen. Staar haar niet aan, maar schenk haar een glimlach en kijk daarna weer weg, dit wat herhalen en dan als je ervan overtuigd bent dat ze jou ook ziet, stap er dan op af. Verzin geen rare openingszin ofzo, maar vraag iets simpels. Je kan gewoon zeggen chille muziek he? of gewoon gelijk vragen hoe ze heet. Vanaf daar lul je gewoon verder, wat je gezien je opmerkingen over geslaagde dates enzo, volgens mij best kan. Van 't een komt 't ander, en voor je 't weet sla je iemand uit de haak. Maar focus dus niet teveel, en baal er niet van als je na een avondje uit niemand scoort, je hebt immers een leuke avond met je vrienden gehad.
Die ga ik opslaan en eens doornemen! Tnx.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:40 schreef James-Dean het volgende:
Dit heeft mij enorm geholpen... Lees het. Het is wel in het engels maar het is mindblowing.
http://alexattitude.com/?p=32
http://alexattitude.com/?p=35
http://alexattitude.com/?p=95
Het heeft inderdaad geen "nut" om zo te denken, maak mezelf er alleen maar "gek" mee. Dat weet ik, alleen dringt niet altijd even goed door. Mijn doel? Geen idee. Op dit moment zou ik gewoon graag een leuke date/avond met een meid hebben, misschien wel met als het "ultieme" doel m'n zelfvertrouwen op te krikken.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:15 schreef kodak het volgende:
Stel je heb t wel allemaal. Goede babbels, oprecht vriendelijk en behulpzaam, zelfverzekerd en je komt aan de lopende band mogelijke partners tegen. Waar zal het dan om draaien? Je eigen situatie nog nooit een partner gehad te hebben vergelijken met alleen personen die wel succes (gehad) lijken te hebben is verleidelijk, maar wat is het doel om zo eenzijdig te kijken? Wil je alleen bevestiging van wat je niet meer wilt? Is je doel bereikt wanneer je eenmaal tussen de lakens bent beland? Je kan de situatie die je als droom ziet ophemelen en je huidige situatie nog zo negatief zien, je schiet er weinig mee op als je er zo zwart-wit naar de wereld wilt kijken. Naar mijn mening is verlangen naar andere situaties goed, zolang je je maar bewust bent waarom je ergens naar verlangt.
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef jongen26 het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad wel nuttig boek, heb het besteld en zal het eens ter hand nemen.
Je hebt een negatief zelfbeeld. Misschien is dat terrecht, dat weet ik niet. Maar zoals eerder vermeld in dit topic: vrouwen gaan niet alleen voor het uiterlijk dus wellicht dat er "hoop" voor jou is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Heel herkenbaar. Daarnaast word ik er absoluut gestoord van dat al die mooie meisjes dagelijks langs me heen lopen/fietsen. Wetende dat ze toch niet voorme zijn wegelegd en dat het nooit zal zijn. Nieteens voor een nachtje. Mooie mensen hebben het maar makkelijk denk ik vaak.
Een van de beste tips die ik kreeg van vrouwen zelf is dat je iets moet doen. Je zou ergens goed in moetenzijn, dan val je op. Of het nou breakdancen is of Graffiti je moet meisjes iig. wat te bieden hebben buiten werk en schooltijd om. Als je bijv een graffiti asrtiest bent dan kom je overal. Dan moet je bijv. een groot podium versieren met gespoten blote vrouwen en krijg je VIP behandeling op het playboy feestje diezelfde avond.. Wordt je samen met je vriendin door een limo opgehaald dat soort dingen.
Esthethisch moet je ook gemiddeld tot goed zijn. En daar val ik onder. Echt dikke pech.
(maar de lust is niet minder)
Hehe dat doet me aan dat topic denken over slechte openings zinnenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:26 schreef Issje het volgende:
Come on
het begint bij zelfvertrouwen.
Schrijf positieve dingen over je zelf op een blaadje en hang dat voor je bureau.
Denk niet zwart wit.
Geef complimenten, ontvang complimenten.
"hey je ruikt lekker" dankje...
Hou van je zelf, dan straal je dat ook uit.
Kijk een meisje recht in de ogen aan.
Ga niet te ver, niet te dichtbij staan.
Praat meer met mensen, krijg een vlotte babbel.
Loop recht op gecombineerd met ontspanne bewegingen.
Onderneem wat, vraag haar uit.. spreek daarna thuis af.
Kijk niet naar filmsterren of soapseries.
Doe je eigending, doe alles rustig aan.
Dit klinkt ook best wel "erg". Kom op, we gaan beide vast wel een leuke meid tegenkomen die geen nee kan zeggenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Heel herkenbaar. Daarnaast word ik er absoluut gestoord van dat al die mooie meisjes dagelijks langs me heen lopen/fietsen. Wetende dat ze toch niet voorme zijn wegelegd en dat het nooit zal zijn. Nieteens voor een nachtje. Mooie mensen hebben het maar makkelijk denk ik vaak.
Een van de beste tips die ik kreeg van vrouwen zelf is dat je iets moet doen. Je zou ergens goed in moetenzijn, dan val je op. Of het nou breakdancen is of Graffiti je moet meisjes iig. wat te bieden hebben buiten werk en schooltijd om. Als je bijv een graffiti asrtiest bent dan kom je overal. Dan moet je bijv. een groot podium versieren met gespoten blote vrouwen en krijg je VIP behandeling op het playboy feestje diezelfde avond.. Wordt je samen met je vriendin door een limo opgehaald dat soort dingen.
Esthethisch moet je ook gemiddeld tot goed zijn. En daar val ik onder. Echt dikke pech.
(maar de lust is niet minder)
Ik denk dat het nooit terecht is als iemand een negatief zelfbeeld heeft eigenlijk...quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:24 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Je hebt een negatief zelfbeeld. Misschien is dat terrecht, dat weet ik niet. Maar zoals eerder vermeld in dit topic: vrouwen gaan niet alleen voor het uiterlijk dus wellicht dat er "hoop" voor jou is.
Misschien heb je een hele goede reden waarom je jezelf lelijk vindt maar kijk of dat ook gefixed kan worden. In de zin van: heb je acne oid, ga naar een dermatoloog. Ben je supermager, ga naar een sportschool. Maar ja, ben je slachtoffer van een brand geweest oid, tja, dan kan ik je alleen maar sterkte wensen
ik heb ht ook maar van internet :Squote:Op woensdag 17 juni 2009 14:09 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hehe dat doet me aan dat topic denken over slechte openings zinnen.
Klopt, heb je gelijk in! Mijn verkeerde keuze van woordenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:14 schreef jongen26 het volgende:
Ik denk dat het nooit terecht is als iemand een negatief zelfbeeld heeft eigenlijk...
het gekke is dat ik dit ook al jaren roep. en overal op alle fora waar ik kwam werd ik hierop afgerekend.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor,.
En mensen die zeggen dat uiterlijk voor geen meter meetelt:
Ja hoor, ik loop naar iemand toe die ik echt onwijs lelijk vind in de hoop dattie een mooi karakter heeft.
Uiterlijk (net als charisma, etc.) telt gewoon mee, hoewel het innerlijk uiteindelijk de doorslag geeft natuurlijk.
Wanhoop is een emotie. als je niet veel hebt kan je ook niet veel geven. eigenlijk zijn lelijkerds gedoemd. ze krijgen geen knuffels, geen liefde. niks wat ze sterker en meer zelfvertrouwder zou maken. dus je blijft als lelijkerd in dat vicieuze cirkeltje van onmacht en dat pijnlijke gevoel van wanhoop. het ergste naar mijn ervaring is dat je nog afgesnauwd wordt ook. een beetje begrip kan al veel uitmaken voor iemand die dat nooit krijgt voor zijn lijden. alleen hebben mensen over het algemeen een soort automatische instelling om daar maar niet aan toe te geven. Vraag me niet waarom. beetje begrip of een schouderklopje kan geen kwaad. Je krijgt er geen AIDS van. echter is begrip er nooit voor je tenzij je het al hebt gemaakt, als je al knap bent. dan hangt iedereen aan je lippen en lopen ze achter je aan. t is human nature, maar daarmee zou ik er niet minder mee moeten zitten in mijn situatie.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:24 schreef trovey het volgende:
Vooral niet wanhopig gaan doen, als er iets is waarop mensen (mannen en vrouwen) op afknappen is op wanhopige mensen, die types die je meteen iedereen gaan zien als "potentieel partnermateriaal". Praat eerst een tijdje met een vrouw om te weten te komen of jullie wel iets overeenkomstigs hebben, als het klikt tussen jullie beiden dan merk je dat wel en dan mag ik ouderwets klinken maar om nou meteen de eerste avond te gaan zoenen hoeft voor mij niet (laat staan dat het verder gaat), mag ik eerst even weten wie je bent als je een serieuze relatie wilt, dus probeer als het klikt eerst maar eens een afspraak te regelen dan merk je vanzelf wel of je de vrouw je leuk vind of niet (geen telefoonnummer geen klik). Trouwens probeer eerst eens gewoon vriendschap te sluiten met vrouwen die interesses met je delen, een vriendschap tussen een man en vrouw bestaat ook hoor, wellicht kan er later dan wel een relatie ontstaan (al ga daar niet vanuit).
Bullshit. Je ziet er leuk uit. Als 30 single mannen die dit topic lezen jou een interessePM zouden sturen, dan zou je ze allemaal afwijzen. Het is dus helemaal geen raadsel: je bent te kritisch. Accepteer dus gewoon dat je superkritisch bent en dat je daardoor er iets langer over doet om een relatie te vinden dan vrouwen die iets minder kritisch zijn. En met iets minder bedoel ik niet genoegen nemen met oerlelijke wereldvreemde mannen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:11 schreef the_witch het volgende:
Ik ben ook al jaren single en mijn ex vriend had ook al toegegeven dat hij nooit verliefd was op mij...
Ik had dus voor het laast in 2005 een "echte" relatie...Het blijft een raadsel, ik snap het ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |