Uiterlijk speelt geen rol. Lelijke mensen, in the eye of the beholder, hebben ook vriendinnen. En jezelf zijn is alleen goed advies als je van jezelf zelfverzekerd, interessant, sociaal bent of veel humor hebt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:16 schreef A_Soul1980 het volgende:
Als je veel vrouwen wilt versieren, gewoon naar de sportschool gaan om er strak uit te zien, creëer een groot ego en maak je vooral nergens druk om. Als je een relatie wilt die serieuzer is, kan je beter gewoon jezelf zijn. Ga niet hopen dat ze bij je voordeur komen aanbellen, want dat doen ze niet. Zoek sociale gelegenheden uit om te laten zien dat je bestaat en vroeg of laat word je wel opgemerkt door iemand.
Neeeee natuurlijk speelt uiterlijk geen rol.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:44 schreef right_turn het volgende:
[..]
Uiterlijk speelt geen rol. Lelijke mensen, in the eye of the beholder, hebben ook vriendinnen. En jezelf zijn is alleen goed advies als je van jezelf zelfverzekerd, interessant, sociaal bent of veel humor hebt.
En anders moet je snel er voor zorgen dat je dat gaat worden
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:46 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Neeeee natuurlijk speelt uiterlijk geen rol.En natuurlijk telt het verhaaltje "soort zoekt soort" hier voor 0%
Maargoed, ik wil niet arrogant klinken verder, maar ik denk dat voor 99/100 dames uiterlijk wel degelijk een rol speelt, en dat is dan ook te merken met de hoeveelheid aandacht die je krijgt bijvoorbeeld. Natuurlijk is innerlijk heel belangrijk, maar dat is niet het eerste wat vrouwen zien. En vaak ook niet zo zeer op uit zijn in de kroeg
.
Uiterlijk speelt geen rol. Punt!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:46 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Neeeee natuurlijk speelt uiterlijk geen rol.En natuurlijk telt het verhaaltje "soort zoekt soort" hier voor 0%
Maargoed, ik wil niet arrogant klinken verder, maar ik denk dat voor 99/100 dames uiterlijk wel degelijk een rol speelt, en dat is dan ook te merken met de hoeveelheid aandacht die je krijgt bijvoorbeeld. Natuurlijk is innerlijk heel belangrijk, maar dat is niet het eerste wat vrouwen zien. En vaak ook niet zo zeer op uit zijn in de kroeg
.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:01 schreef right_turn het volgende:
[..]
Uiterlijk speelt geen rol. Punt!
Waarom is een vriend van mij de meest ugly motherfucker in the world en heeft geen enkel probleem om vriendinnen te vinden. De eerste keer dat ik hem zag kwam hij de afdeling oplopen en je zag iedereen gewoon lachen om hoe hij eruit zag. Hij lijkt op een soort van kruising tussen Niki Lauda en Paul de Leeuw. Ik had medelijden op het eerste gezicht met hem maar zijn persoonlijkheid compenseert zijn uiterlijk volledig
Wat is daar mis mee? Dat doe jij toch ook?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:05 schreef Inverted_World het volgende:
Ik denk dat elke vrouw, althans een heeeeeeeeeeule hoop het met me eens zullen zijn dat ze altijd eerst naar uiterlijk kijken, en daar dan ook in de kroeg zeker selectief in zullen zijn.
Waar zeg ik dat daar iets mis mee is, ik vind het juist terecht, want inderdaad, dat doe ik ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:22 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Dat doe jij toch ook?
Wat een lappen tekst.. pff..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:40 schreef James-Dean het volgende:
Dit heeft mij enorm geholpen... Lees het. Het is wel in het engels maar het is mindblowing.
http://alexattitude.com/?p=32
http://alexattitude.com/?p=35
http://alexattitude.com/?p=95
Alsof goeduitziende populaire mannen geen serieuze relatie kunnen hebben. En alsof lekker veel flirten en versieren het hebben van een serieuze relatie uitsluit.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:16 schreef A_Soul1980 het volgende:
Jongens die aan de lopende band meiden te lijken versieren, zijn er volgens mij vaak ook niet zo serieus mee bezig. Ze weten dat ze populair zijn onder de vrouwen, dus als er toevallig één bij zit die niet in hen is geinteresseerd, halen ze hun schouders op en gaan ze vrolijk verder op zoek naar de volgende. Gewoon een beetje flirten en als het meezit leidt dat tot plezier tussen de lakens. Ik denk dat de vrouwen die zich tot hen voelen aangetrokken in eerste instantie uit zijn op hetzelfde en niets meer. Ze weten wat ze aan zo'n kerel hebben, duidelijk!
Als je geen succes hebt, hoop je op precies het tegenovergestelde en dan verwacht je vaak teveel van jezelf en van de ander. Vrouwen hebben vaak wel door dat je onzeker bent en zijn bang dat ze moeilijk van je af kunnen komen wanneer ze je toelaten. Buiten dat weten ze dat je je gekwetst voelt als je wordt afgewezen, dus houden ze bij voorbaat al afstand.
Als je veel vrouwen wilt versieren, gewoon naar de sportschool gaan om er strak uit te zien, creëer een groot ego en maak je vooral nergens druk om. Als je een relatie wilt die serieuzer is, kan je beter gewoon jezelf zijn. Ga niet hopen dat ze bij je voordeur komen aanbellen, want dat doen ze niet. Zoek sociale gelegenheden uit om te laten zien dat je bestaat en vroeg of laat word je wel opgemerkt door iemand.
dating sites is gewoon met hagel op een kudde vrouwen schieten, in kwantiteit denken. Beetje grof mikken en dan afvuren.. Het is te doen hoor, heb er toch wel een paar dates met potentieel aan over gehouden. Beetje suf toen, want eigenlijk was ik helemaal niet klaar voor een relatie alles maar weer dood laten bloeden.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dating sites zuigen en kosten je alleen maar cash.
En ja single zijn is op een gegeven moment zwaar klote
Maar Mickey Mouse oortjes zijn dus wel een aanrader?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dating sites is gewoon met hagel op een kudde vrouwen schieten, in kwantiteit denken. Beetje grof mikken en dan afvuren.. Het is te doen hoor, heb er toch wel een paar dates met potentieel aan over gehouden. Beetje suf toen, want eigenlijk was ik helemaal niet klaar voor een relatie alles maar weer dood laten bloeden.
Het draait er 100% om, hoe je je positioneerd met volgens mij als sleutel woorden : niet desperaat, humor, directheid,oprechte interesse. Oh en een paar goede representatieve foto's doen ook wonderen, niet in je iron maiden shirt een webcam shot maken of een dronken op Salou/Westendorf foto maar een hoofd met glimlach, en body shot wat niet over geposeerd is doen wonderen.
uh ja... die doen het best goed eigenlijk.. Beter als je in eerste instantie zou verwachten. En nee nu niet gelijk op alle dating site's naar mijn oortjes gaan speuren om te kijken hoeveel flirts ik heb.. (zie singles topic waarom dat vergeefse moeite isquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar Mickey Mouse oortjes zijn dus wel een aanrader?
Heb een paar keer gedate via zo'n site, maar vind het niet geweldig. Had wel een leuke date, en er was een klik, maar niet het juiste moment.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:50 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uh ja... die doen het best goed eigenlijk.. Beter als je in eerste instantie zou verwachten. En nee nu niet gelijk op alle dating site's naar mijn oortjes gaan speuren om te kijken hoeveel flirts ik heb.. (zie singles topic waarom dat vergeefse moeite is)
uiterlijk als in een mooi gezicht(symmetrisch) speelt natuurlijk een rol, maar geen grote rol voor vrouwen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:27 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat daar iets mis mee is, ik vind het juist terecht, want inderdaad, dat doe ik ook
Uiterlijk schijnt voor vrouwen wel degelijk minder belangrijk te zijn. vrouwen vallen veel meer op uitstraling, zelfverzekerdheid en een bepaald charisma, vriendelijkheid en intelligentie. Als je dan wat minder knap bent is dat minder relevant.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..]Hier ga ik liever niet eens op in. Maar omdat ik het niet kan weerstaan ben ik wel benieuwd hoeveel vrouwen hij in bed heeft gehad/gezoend e.d.
En hoe ze eruit zien
![]()
Ik denk dat elke vrouw, althans een heeeeeeeeeeule hoop het met me eens zullen zijn dat ze altijd eerst naar uiterlijk kijken, en daar dan ook in de kroeg zeker selectief in zullen zijn.
klopt helemaalquote:Op maandag 15 juni 2009 08:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Uiterlijk schijnt voor vrouwen wel degelijk minder belangrijk te zijn. vrouwen vallen veel meer op uitstraling, zelfverzekerdheid en een bepaald charisma, vriendelijkheid en intelligentie. Als je dan wat minder knap bent is dat minder relevant.
Mannen daarentegen kijken bijna uitsluitend naar het uiterlijk van een vrouw.
Mee eens. Als een man dat niet heeft, is dat een zware afknapper al. Een man moet zeker wel ZELF moeten kunnen beslissen en zelf actie ondernemen.quote:Op maandag 15 juni 2009 08:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Uiterlijk schijnt voor vrouwen wel degelijk minder belangrijk te zijn. vrouwen vallen veel meer op uitstraling, zelfverzekerdheid en een bepaald charisma, vriendelijkheid en intelligentie. Als je dan wat minder knap bent is dat minder relevant.
Dat klopt, maar uiterlijk is zeker een belangrijk punt, uitstraling is inderdaad waarschijnlijk het belangrijkste, waarbij ik denk dat een goed uiterlijk juist daarbij erg handig uitkomt.quote:Op maandag 15 juni 2009 08:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mwa ik ken ook wel wat mensen die écht niet knap zijn (inderdaad acne etc) maar toch best populair zijn bij de dames puur vanwege hun uitstraling en zelfverzekerdheid.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:34 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat klopt, maar uiterlijk is zeker een belangrijk punt, uitstraling is inderdaad waarschijnlijk het belangrijkste, waarbij ik denk dat een goed uiterlijk juist daarbij erg handig uitkomt.![]()
een leuke aanstraling hebben maar echt een enorm acne gezicht hebben bijvoorbeeld, hoe lullig het ook klinkt, ik denk dat je daar dan niet heel ver mee komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |