Werken => Geld => Hoer bestellenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Nooit sex morgen ervaren (moeilijk aan komen) met een partner, en je natasien waar je jaren dag-in-dag uit mee zit niet kunnen waarmaken. is dat niet eigenlijk erg onethisch?
Ik ook, je moet alleen nog een trema en dan issie goedquote:
Krijg de AIDS en stikquote:Op maandag 6 juli 2009 18:16 schreef Banale_pennenlikker het volgende:
Dan ervaar je het overmorgen.
Godsontiegelijke jankzak.
Ik hoef jou niets te wensen, je god heeft jou al hard genoeg gestraft. En ik zou eventueel nog AIDS kunnen oplopen ja, dit in tegenstelling tot meneer de eeuwigzielige seksueelgefrustreerde maagd.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:28 schreef Dipkip het volgende:
Onethisch van wie dan precies? Of zocht je een interessanter woord dan 'oneerlijk' om het calimero-effect te vermijden en de schijn te wekken dat het om een filosofische discussie gaat in plaats van om boehoehoe niemand wil met mij wippen?
Probeer je nou een reden te verzinnen om een vrouw te mogen verkrachten omdat het niet eerlijk zou zijn dat jij nog geen sex gehad hebt?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Nooit sex morgen ervaren met een partner omdat je zoiezo moeilijk aan een partner komt. En je fantasien waar je jaren dag-in-dag uit mee zit niet kunnen waarmaken. Is dat eigenlijk niet erg onethisch?
Niemand die daar bij stilstaat, als ze zelf maar veel hebben in het leven maarja, ik stel wel de vraag. Het is toch niet te doen als jejezelf zo moet inhouden tegen je dierlijke instincten en behoeften in?
Dat kan ook niet voor altijd goed gaan lijkt me en moet je ook niet willen. Ik denk dat er best wel mensen zijn die daarbij stilstaan, maar wat kunnen ze doen als ze de personen op wie het betrekking heeft verder ook niet kennen? Veel mensen worden ook niet tot denken aangezet.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Nooit sex morgen ervaren met een partner omdat je zoiezo moeilijk aan een partner komt. En je fantasien waar je jaren dag-in-dag uit mee zit niet kunnen waarmaken. Is dat eigenlijk niet erg onethisch?
Niemand die daar bij stilstaat, als ze zelf maar veel hebben in het leven maarja, ik stel wel de vraag. Het is toch niet te doen als jejezelf zo moet inhouden tegen je dierlijke instincten en behoeften in?
Nou, als je zoals mij jezelf moet inhouden/onthouden al die jaren. Terwijl je sterke natuurlijke verlangens hebt. Dat is voor mijn gevoel erg onethisch. Vroeg me af hoe jullie erover dachten maar ik zie het alweerquote:
Begrijp je het verschil tussen oneerlijk en onethisch wel?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Nou, als je zoals mij jezelf moet inhouden/onthouden al die jaren. Terwijl je sterke natuurlijke verlangens hebt. Dat is voor mijn gevoel erg onethisch. Vroeg me af hoe jullie erover dachten maar ik zie het alweer
Onethisch is dus Onzedelijk.quote:Synoniem van ethisch: zedelijk (bijv. naamw.).
En dan vooral zonder moeilijke woorden waarvan je niet precies weet wat ze betekenen.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:31 schreef miss_sly het volgende:
Leg nog eens uit wat je bedoelt, zonder moeilijke woorden te gebruiken.
Zat ik er toch niet ver naast of wel. Het is toch ook immoreel wat iemand als ik moet ondergaan. De geforceerde onthouding omdat ik mijn natuurlijke lusten niet kan bevredigen, geen empathie ervoor krijg omdat iedereen zonodig wilt laten zien dat ze grote jongen en meid zijn. En dan word ik nog uitgeschodlen ook. Of gebruik ik het woordje immoreel hier ook niet goed?quote:Onethisch is iets wat blijkbaar niet kan, maar wat wel mag, omdat je er niets tegen kan doen.
Het is meer dan alleen oneerlijk waar iemand doorheengaat in mijn positie. Het is onmenselijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En dan vooral zonder moeilijke woorden waarvan je niet precies weet wat ze betekenen.
Het is eigenlijk juist enorm menselijk. Of beter gezegd: dat is het leven. Het is een markt van vraag en aanbod. Vaak vinden vraag en aanbod elkaar, soms snel, soms duurt het een tijdje en soms is er een vraag die niet wordt beantwoord. Dat is erg vervelend, maar de realiteit. Dat kun je feitelijk niet onethisch of oneerlijk noemen. Dat je het als zodanig ervaart kan ik mij wel voorstellen. Dat je vraag op de markt van seks en liefde niet wordt beantwoord kan overigens tal van redenen hebben. Veel van de redenen liggen bij jezelf.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het is meer dan alleen oneerlijk waar iemand doorheengaat in mijn positie. Het is onmenselijk.
Ja, dat doe je zeker. Ik vind dat je echt zielig loopt te doen.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:41 schreef Schenkstroop het volgende:
quote uit een blog:
[..]
Maar in mijn geval zou ik maar overdrijven?
Dat denkt hij waarschijnlijk inderdaad allemaal en met die neerbuigende laatdunkende houding tegenover vrouwen is het natuurlijk helemaal niet gek dat vrouwen hem doorgaans links laten liggen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:38 schreef UltraR het volgende:
Ok Schenkstroop, ik ga nog 1 keer kort op een dergelijk topic van jou reageren. Voor het laatst.
Denk je nu serieus dat er in de hele wereld geen 1 vrouw is die geïnteresseerd in jou zou kunnen zijn?
Denk je nu serieus dat 100% van de vrouwen het uiterlijk dermate belangrijk vinden dat jij geen kans meer maakt?
Denk je dat geen enkele vrouw voornamelijk, of zelfs alleen, op karakter let? Of vind je misschien dat zelfs je karakter volkomen onaantrekkelijk is voor alle vrouwen op deze aardbol?
Indien je 1 van bovenstaande vragen ontkennend kunt beantwoorden: waar wacht je nog op? Ga op zoek naar een liefje!
Indien je alle bovenstaande vragen bevestigend beantwoord: zoek professionele hulp. En dat is geen aanval, dat is een advies. Er is niets mis met het bezoeken van een psychisch therapeut. Dat getuigd zelfs van een sterke persoonlijkheid.
Zo, ik heb mijn best gedaan. Kijk maar wat je er mee doet. Iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn of haar eigen geluk.
Succes!
Inderdaad. Vooral de combinatie is verschrikkelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Minachting en zelfmedelijden zijn niet echt aantrekkelijk.
Prachtig verwoord en legt naar mijn mening de vinger op de zere plek.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:28 schreef Dipkip het volgende:
Onethisch van wie dan precies? Of zocht je een interessanter woord dan 'oneerlijk' om het calimero-effect te vermijden en de schijn te wekken dat het om een filosofische discussie gaat in plaats van om boehoehoe niemand wil met mij wippen?
Kutwijven, allemaal.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Prachtig verwoord en legt naar mijn mening de vinger op de zere plek.
Schenkstroop, je moet anders gaan denken, anders wordt het een selffulfilling prophecy.
Wat is volgens jou de reden dat je geen seksuele ervaring hebt gehad?
Daar zit een kern van waarheid in, ja.quote:
Dat hij een lelijke huid heeft door een huidziekte.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Prachtig verwoord en legt naar mijn mening de vinger op de zere plek.
Schenkstroop, je moet anders gaan denken, anders wordt het een selffulfilling prophecy.
Wat is volgens jou de reden dat je geen seksuele ervaring hebt gehad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |