quote:Op maandag 6 juli 2009 11:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Oh, dat verandert de zaak. Als er één beroepsgroep sex-appeal heeft, dan zijn het de accountants wel!
Ok hier spreekt de jufquote:Op maandag 6 juli 2009 15:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Mijn nichtje kreeg 2 weken geleden haar rapport al, dus wat voor zin heeft het nog om dan nog maar school te gaan?..
My thoughts exactly...quote:
Maar wordt er na het uitdelen van het rapport dan nog lesstof behandeld?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:49 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ok hier spreekt de juf. Kinderen gaan toch niet naar school voor een rapport..?
Ik heb pas tussen kerst en oud&nieuw weer vakantiequote:Op maandag 6 juli 2009 15:50 schreef Mini_rulez het volgende:
My thoughts exactly...
Of eigenlijk: is het al vakantie?
Ja, poep. Natuur is een bitch jeweetzquote:Op maandag 6 juli 2009 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die zijn niet lief voor zeehondjes
Oh, dat is helemaal vreselijk! Dan is weekend al heel wat ja.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb pas tussen kerst en oud&nieuw weer vakantie
Bij mij welquote:Op maandag 6 juli 2009 15:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar wordt er na het uitdelen van het rapport dan nog lesstof behandeld?
Als je ze naar huis stuurt krijg je trouwens wel weer van die tweeverdieners die het maar lastig vinden dat ze hun kids ineens zelf de hele dag ergens onder moeten brengen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, poep. Natuur is een bitch jeweetz.
Kinderen hebben langer vakantie dan hun werkende ouders, dus dat probleem doet zich sowieso wel voorquote:Op maandag 6 juli 2009 15:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar wordt er na het uitdelen van het rapport dan nog lesstof behandeld?
Als je ze naar huis stuurt krijg je trouwens wel weer van die tweeverdieners die het maar lastig vinden dat ze hun kids ineens zelf de hele dag ergens onder moeten brengen.
Laat je hier ook nog weten hoe het gegaan is?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:48 schreef Miss_S het volgende:
awww
Nou mijn tentamen geschiedenis zit erop, geen idee hoe het ging (behalve erg snel)
Nog even 2 daagjes door bikkelen en dan vakantieen weer meer tijd om hier mee te lezen en echt goed bezig te zijn met mijn lijf
Tuurlijkquote:Op maandag 6 juli 2009 15:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Laat je hier ook nog weten hoe het gegaan is?Hopelijk is heel erg goed gegaan! 2 dagen bikkelen, dat gaat je wel lukken joh.
Even doorzetten meid, dan hoeft het in ieder geval de volgende keer niet meerquote:Op maandag 6 juli 2009 16:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Ik heb nu echt even geen zinmaar begin zometeen weer voor het tentamen van morgen half 10
Whehe, ik zie het helemaal voor me. Dat zou mij ook kunnen gebeuren.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik zat net lekker op het balkon en toen kreeg ik twee shirtjes van Mark over me heen (die vielen van de waslijn). Ik wilde ze even netjes oppakken en toen struikelde ik over m'n stoel en lag ik languit op het balkon.
bijna, vertrek woensdag avondquote:Op maandag 6 juli 2009 15:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
My thoughts exactly...
Of eigenlijk: is het al vakantie?
Hoe is het nu met je oog? Was het leren toch nog een beetje gelukt van het weekend?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Ik heb nu echt even geen zinmaar begin zometeen weer voor het tentamen van morgen half 10
Mijn oog heb ik geen last meer van gelukkigquote:Op maandag 6 juli 2009 16:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je oog? Was het leren toch nog een beetje gelukt van het weekend?
Nog even, het is nu echt aftellen.
Light receptje?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben aan het bakken! Tot nu toe gebruikt: 18 eieren, 3 bakjes roomboter, bijna een heel pak suiker.... Heb o.a. Swiss merengue botercrème gemaakt, dat is zoooooo lekker!
.
Spanje, Denia...quote:
Dit is Slank hoor! Niet CUL!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben aan het bakken! Tot nu toe gebruikt: 18 eieren, 3 bakjes roomboter, bijna een heel pak suiker.... Heb o.a. Swiss merengue botercrème gemaakt, dat is zoooooo lekker!
.
Voor een weeshuis?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Oh, heerlijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:10 schreef progje het volgende:
[..]
Spanje, Denia...
2 weekjes
en dan nog 3 dagen Barcelona
Er komen hier morgen een man of 25-30 om te vieren dat m'n vriendinnetje weer thuis is. Maar ik weet nu al dat ik te veel swiss merengue ga hebben hoor, maar dan vries ik de rest wel in.quote:
Hehehehe...goeie baan man, onderwijs.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kinderen hebben langer vakantie dan hun werkende ouders, dus dat probleem doet zich sowieso wel voor.
Haha, toen ben ik maar gaan scheidenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:52 schreef Laureline het volgende:
Iehhj! Lijstjes! Dit is mijne van afgelopen jaar. Doorgestreept heb ik al gedaan:
- nieuwe auto kopen
- keuken verbouwen
- trap boven verven
- gang verven
- buitendeur verven
- hal graniet tapijtlijmresten verwijderen (hoe)
- vloerbedekking van trap van 0 naar 1 verwijderen
- trap beneden schuren en verven
- woonkamer opruimen
- atelier opruimen
- website maken
- kledingkast uitspitten
- ramen zemen
Gaat goed hè
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx uniekhoorn! 12 september eet ik voor 2
Nou, ik hoop het niet!quote:
Ohquote:Op maandag 6 juli 2009 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, ik hoop het niet!
Ik bedoelde dat ik dan (hopelijk) wel eens lekker uitgebreid durf te eten.
Ik moest lachenquote:Op maandag 6 juli 2009 16:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
OhEten voor 1 is genoeg hoor. Dat is al dubbel zoveel als je nu doet
(sorry, heel flauw grapje, maar het was een inkoppertje en ik kon het niet laten)
Ik kan er wel tegen hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 16:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
OhEten voor 1 is genoeg hoor. Dat is al dubbel zoveel als je nu doet
(sorry, heel flauw grapje, maar het was een inkoppertje en ik kon het niet laten)
Thanks. Ik was 'm kwijt.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tink: CUL SC Meiden-sushi-cosmo-meet!
Studiepunten? Ben je dan nog iets vergeten mee te tellen?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:39 schreef P.F het volgende:
Ik heb mijn twee tentamens gehaald die ik moest halen maar ik heb nu nog steeds maar 23 punten dus ik kijk verkeerd of ik heb het verkeerd gedaan.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:42 schreef P.F het volgende:
Ik weet het niet en ik snap het niet meer en het is dat ik geen zin heb om te huilen anders had ik dat gedaan.
Pfffffffffffff.
Ik ga even offline.
PFjequote:Op maandag 6 juli 2009 16:42 schreef P.F het volgende:
Ik weet het niet en ik snap het niet meer en het is dat ik geen zin heb om te huilen anders had ik dat gedaan.
Pfffffffffffff.
Ik ga even offline.
Aww niet huilen, PF!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:42 schreef P.F het volgende:
Pfffffffffffff.
Ik ga even offline.
Scheiden? Dan moet ik het allemaal alleen doen!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Haha, toen ben ik maar gaan scheiden
* Viking84 scrollt terug voor lijstje dat 4000 calorieën bevatquote:Op maandag 6 juli 2009 16:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
Scheiden? Dan moet ik het allemaal alleen doen!
Heel leuk trouwens dat dieet met 1 á 2 dagen per week boven de 3000 kcal, (ik voerde mijn eten van gisteren in op de calorieteller, was precies 4000) maar na zo'n vreetdag heb ik meteen de hele tijd vreselijke HONGER.
Je zou aan mijn figuur kunnen zien dat af en toe zo'n dagje héél lonend isquote:Op maandag 6 juli 2009 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
4000? Op één dag? Holy cow! Daar doe ik ongeveer 4 à 5 dágen over![]()
.
Als je hem vindt, doe even een linkje.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 scrollt terug voor lijstje dat 4000 calorieën bevat.
Foto's of het gebeurde niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Je zou aan mijn figuur kunnen zien dat af en toe zo'n dagje héél lonend is
Nou, een reep chocolade van 200 gram tikt wel aan.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:54 schreef Viking84 het volgende:
Dit is het lijstje: Slank # 797
Ik vind het er niet uitzien als 4000 calorieën. Dan eet ik dus ook wel eens veel meer dan ik denk.
Ik was vroeger echt dol op achtbanen etc, maar ik merk dat ik daar steeds slechter tegen kanquote:Op maandag 6 juli 2009 16:34 schreef Viking84 het volgende:
O en ik vind De Efteling helegaar niet leuk trouwens. Ik houd sowieso niet zo heel erg van pretparken. Dat waterballet in Six Flags (?) vond ik wel erg leuk
. Heerlijk mensen natsproeien!
.
Die reep van gisteren was wel heel lekker, AH excellent puur met notenmixquote:Op maandag 6 juli 2009 16:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, een reep chocolade van 200 gram tikt wel aan.
Hey, ga je nou niet schuldig zitten voelen, een foutje kan iedereen overkomen. Gewoon een les voor de volgende keer.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:59 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb (waarschijnlijk) iets fout gedaan op mijn werkik zou alleen geen idee hebben hoe dat is gebeurt.
Ik moest gegevens invoeren en op een of andere manier heb ik het in verkeerde categorieen gedaan, maar had van te voren lijstjes gemaakt dus begrijp echt niet hoe dit kan........
In plaats van te helpen geef ik die mensen meer werk
Ikquote:Op maandag 6 juli 2009 16:31 schreef Tinkepink het volgende:
@moblo, CF en ... (er ging nog iemand heen, maar wie): weet jij waar het topic van de CUL-sushimeet is gebleven?
Joh Miss_s waar mensen werken maken mensen fouten. Wees blij dat er niemand door is doodgegaanquote:Op maandag 6 juli 2009 16:59 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb (waarschijnlijk) iets fout gedaan op mijn werkik zou alleen geen idee hebben hoe dat is gebeurt.
Ik moest gegevens invoeren en op een of andere manier heb ik het in verkeerde categorieen gedaan, maar had van te voren lijstjes gemaakt dus begrijp echt niet hoe dit kan........
In plaats van te helpen geef ik die mensen meer werk
Als je eenmaal een tijdje op gewicht bent kan dat best. Je lichaam wil uiteindelijk ook zijn bestaande gewicht vasthouden, dus als je de dag erna je oude ritme weer oppakt brengt het zichzelf wel weer in balans.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
4000? kan zomaar eens een keer hoor:)
Keer uit eten of chinees of shoarmapizza halen..
Dat moet kunnen 1 x per maand???Weet niet, ik vind het zelf ook heel eng
Pak diepvriesspinazie met een stukje witvis?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Poeh, vriendje is een week weg en ik weet niet zo goed wat ik nou voor mezelf alleen moet koken.Wat ben ik gesetteld geworden zeg.
Goed dat je het zegt! Ik heb nog koolvis in de diepvries.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Pak diepvriesspinazie met een stukje witvis?
Haha, het is niks aan om alleen te eten nee
misschien kan ik met het gesprek morgen tot 30 komen zag ik netquote:Op maandag 6 juli 2009 16:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
PFje. Laat je vriend of iemand anders er naar kijken, misschien snappen zij het wel
.
Ja, die theorie stond mij ook wel aan. Nu nog kijken of het werkt, ik ben zelf het grootste struikelblok. Als ik dan eenmaal 'lekker los' ben gegaan, wil ik niet meer ophouden.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:14 schreef karoltje het volgende:
Las laatst nog een tip van een of andere personal trainer (die grote neger van 'Move your body'). Hij vertelde dat je 1x in de week lekker los kan gaan qua eten, zo blijft je stofwisseling geprikkeld. Als je altijd maar gezond eet val je ook niet meer af.
Klinkt goed.
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:36 schreef Laureline het volgende:
Ah well. Even figuurfoto's maken, voor Viking
Thanks, ik zal onthouden voor mijn baan in de toekomst om niets met mensen te gaan doenquote:Op maandag 6 juli 2009 17:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Joh Miss_s waar mensen werken maken mensen fouten. Wees blij dat er niemand door is doodgegaan
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
Niets met mensen? Je doet pedagogiek!![]()
Holy shit!quote:Op maandag 6 juli 2009 18:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
hiero
Je ziet, ik ben een wandelende reclame voor het vreetbui-dieet
Wowquote:Op maandag 6 juli 2009 18:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
hiero
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
hiero
Flikker jij hier 's opquote:Op maandag 6 juli 2009 18:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
hiero
en dat is dan ook de ENIGE redenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ze moet blijven! Veel te gezellig!.
Nou inderdaadquote:Op maandag 6 juli 2009 18:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
hiero
Welke buik???quote:Op maandag 6 juli 2009 18:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Holy shit!. Wat ben jij slank! Die buik!
.
enquote:Hallo,
Ik ben heel tevreden.
Ik ben in 3 weken na de bestelling 13 kg afgevallen.
Nu ben ik heel gelukkig.
Veel dank.
Groeten
quote:Goedendag zeer geachte dames en heren
....
P.S.
Ik ben met Uw concept 24 kg in 4 weken afgevallen.
Met vriendelijke groeten
Hey ik heb het niet verzonnenquote:
Haha neee maar hoe komt iemand eropquote:Op maandag 6 juli 2009 18:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey ik heb het niet verzonnen. Maar ik vond het wel een leuke uitspraak omdat accountants meestal niet bekend staan om hun hipheid
. Al twijfel ik niet aan jouw hipheid.
Oh echt wel. Je ziet er leuk uit en leeft niet in sociaal isolement (voor zover ik kan oordelen dan he), dus je bent hipquote:Op maandag 6 juli 2009 18:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha neee maar hoe komt iemand erop![]()
Oh maar ik ben ook niet hip hoor
Dank voor alle complimentjes! Goede pose is dat hè Miss Squote:Op maandag 6 juli 2009 18:11 schreef P.F het volgende:
Nu heb ik meer recht om hier te blijven dan dat verschrikkelijk dunne mens. Je bent zeker ook nog altijd bruin door je Indoheid?
Nee ik denk dat jij het wintquote:Op maandag 6 juli 2009 18:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dank voor alle complimentjes! Goede pose is dat hè Miss SMaar jij bent dunner hoor PF
![]()
En het enige Indo-achtige dat ik heb geerfd is een enorme trek in heet eten met warm weer, en donkere ogen. Verder heb ik de westfriese eeuwig witte huid van mijn mama. Onee, als ik 2 maanden non-stop in de zon zit wordt het wel een beetje geel. Met sproeten
Mooi Lautje!!quote:Op maandag 6 juli 2009 18:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
hiero
Nog geen 500 kcal, volgens de caloriechecker: 485. De mayo is 225 kcals daarvanquote:Op maandag 6 juli 2009 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
Hoeveel Kcal zouden er zitten in:
30 gram rucola
60 gram gerookte kip
7 snoeptomaatjes
1 bosuitje
1,5 eetlepel knoflookmayo (zaanse mayo, knoflook, citroensap)
en anderhalve kop kippensoep? Dat is wat ik dus nu aan avondeten heb..
en de nostalgieik eet weer 's achter de laptop, zoals vroeger
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dank voor alle complimentjes! Goede pose is dat hè Miss S![]()
Nou, ik heb net een foto gemaakt, in die pose, en voor mij doet 'ie 't duidelijk niet.quote:
quote:
Bedankt! In mijn kamertje is het echt een monster van een ding. Maar het went wel. Hoop ik.quote:
Ik geloof het ook nietquote:Op maandag 6 juli 2009 19:17 schreef Phaidra het volgende:
Laureline, die taille!En ook goede tetten!
En je hebt 2 kinderen toch?
![]()
Dat jij ook probleemzones hebt, geloven we nu natuurlijk niet meer.
Maarrrr jij hebt van die geweldige benen!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, ik heb net een foto gemaakt, in die pose, en voor mij doet 'ie 't duidelijk niet..
Eentje maar volgens mij. Bij 2 kinderen zou het pas echtquote:Op maandag 6 juli 2009 19:17 schreef Phaidra het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ik wilde ook al een "pics or it didn't happenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:17 schreef Phaidra het volgende:
![]()
Wedden dat ze ook nog kan zingen?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:40 schreef Tinkepink het volgende:
Laureline! Naar aanleiding van je beschrijving dacht ik altijd dat jij klein, rond en met zadeltassen "gezegend" was. Maar je bent gewoon het tegendeel. Rotwijf
Naast dat je succesvol, creatief en grappig bent heb je ook nog eens een geweldig figuur. Daar gaat mijn troost (ik hield mezelf altijd voor dat je vast een hele dikke kont zou hebben, maar zelfs dat niet
). Wees maar trots op jezelf.
Ja *huilquote:
In het kader hiervan is het weer minder erg dat ik een diepvriespizza heb gegeten van 850 kcal.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Mooi zeg Laureline!
Allemaal naar de 4000 kcal!
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja *huil
En dan heeft ze natuurlijk ook nog een goddelijke man![]()
Gelukkig kan haar kind nooit zo leuk zijn als die van mij, dat is dan in ieder geval iets
Is de appeltaartkwark op? Anders zou ik er nog een kwakkie kwark als toetje tegenaan gooien!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eindtotaal lijstje:
O: 250 gr optimel appeltaartkwark
T: 1 biscuitje
L: 2 boterhammen; 1x 30+ kaas, 1x kipfilet
T: 1 boterham met kipfilet
S: RPM
D: noedels met wokgroenten en masalasaus
T: -
Not even in de buurt van 4000.
Ik vond het al vrij veel voor vandaag eigenlijkquote:Op maandag 6 juli 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Is de appeltaartkwark op? Anders zou ik er nog een kwakkie kwark als toetje tegenaan gooien!
Ja, nu hoef ik zeker niets te eten meerquote:Op maandag 6 juli 2009 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb zojuist ontdekt waarom de droger niet zo goed meer droogde.. ik hoop dat hij nu wel weer goed droogt...
[ afbeelding ]
Deze zit op de Uithof, het universiteitsterrein, en hij loopt best goed omdat ze gewoon de enige supermarkt in de buurt zijn. Tussen de middag komen heel veel mensen van de universiteit er broodjes enzo kopen, en er wonen ook nog eens iets van 2000 studenten op de Uithof waarvan er genoeg te lui zijn om een kwartier te fietsen naar een fatsoenlijke supermarkt.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:50 schreef Tinkepink het volgende:
De Spar is inderdaad een vreselijke winkel. Ik verbaas me er altijd over dat die keten nog niet failliet is gegaan. De groente en het fruit rotten zo ongeveer onder je ogen weg, het assortiment is zeer magertjes en de klanten zie je sowieso al nauwelijks in de winkels. Hoe doen ze dat toch? Zo slecht zijn en dan toch blijven bestaan?
Hahahahahaquote:Op maandag 6 juli 2009 19:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja *huil
En dan heeft ze natuurlijk ook nog een goddelijke man![]()
Gelukkig kan haar kind nooit zo leuk zijn als die van mij, dat is dan in ieder geval iets
Klinkt lekker ja!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:54 schreef Tinkepink het volgende:
Laat maar even gaan Greys. Ik denk dat de dietiste van XM er wel wat van zal zeggen en ze krijgt natuurlijk een veel beter beeld van het eetpatroon als XM eet zoals ze zou eten "zonder ons". Al klinkt die appeltaartkwark wel erg lekker.
Ik ben van plan in de herfst appeltaartjam te maken,maar volgens mijn man kan dat niet. Volgens hem heet zoiets gewoon "appelcompote". Nu dacht ik het volgende: als ik eerst appelgelei maak (met appelsap) en daar weer stukjes appel, kaneel en vanillesuiker doorheen meng, dan is het misschien best lekker? *broedt verder op het ideale appeltaartjamrecept
Jij snapt 'm. De appelboom doet ik flink zijn best dit jaar,dus ik heb goede moed.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Klinkt lekker ja!
Met wat deeg eroverheen, snelle crumble.
En appelchutney!! Daar heb ik vorig jaar heel veel potten van gemaakt!! Ook erg lekker!!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij snapt 'm. De appelboom doet ik flink zijn best dit jaar,dus ik heb goede moed.
Ik zal eens kijken of ik het recept nog kan vinden. Dat had ik toen van i-net afgeplukt. De lekkerste was echter een variant daarvan, toen ik de zoutpot voor suikerpot aanzag en ondanks het wegscheppen van het meeste zout toch heel veel kunstgrepen moest uithalen om het zout te neutraliseren, Dat smaakte daarna een beetje als de Indiase mangochutney. Erg lekker!! De 'officiele' had naar mijn smaak nog iets teveel van appelcompote weg.quote:
Whehehehe oh ja, dat weet ik nog!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik het recept nog kan vinden. Dat had ik toen van i-net afgeplukt. De lekkerste was echter een variant daarvan, toen ik de zoutpot voor suikerpot aanzag en ondanks het wegscheppen van het meeste zout toch heel veel kunstgrepen moest uithalen om het zout te neutraliseren, Dat smaakte daarna een beetje als de Indiase mangochutney. Erg lekker!! De 'officiele' had naar mijn smaak nog iets teveel van appelcompote weg.
Ik zit me alleen maar af te vragen of het nou om de dansjes en de show gaat, of om de muziek.quote:
Iets met dat het ook leuk was om naar een riviertje (beneden) te lopen en dan daar te picknicken.. Oja en om naar een stuwmeer te gaan.quote:
Het is best tof, maar de helft is playback.quote:
Om allebeiquote:Op maandag 6 juli 2009 20:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zit me alleen maar af te vragen of het nou om de dansjes en de show gaat, of om de muziek.
Haha ja die kleren zijn idioot en die kruisgraaierij blijf ik ook maar vaag vinden.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is best tof, maar de helft is playback.
Dat kan natuurlijk ook bijna niet anders met zoveel dans, maar toch.
En die witte sokjes en dat gouden badpak
(Toch zit ik te genieten hoor)
Kan me alleen niet voorstellen dat er daadwerkelijk mensen zijn die hem gheyl vinden!
Och, als je ervan geniet en daarna weer netjes verdergaat is het niet eens zo erg.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:36 schreef MariaEtcetera het volgende:Erg he...
Misschien moet ik een andere keer maar eens broodjes smeren en meenemenVeel beters is er in zo'n dierentuin veelal niet te krijgen
Whehe, er stond vorige week een column in NRC Next waarin het over dat nummer ging, dat ook MJ weleens mindere teksten schreef.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha ja die kleren zijn idioot en die kruisgraaierij blijf ik ook maar vaag vinden.
Smooth Criminal![]()
Annie are OK?.
In elk geval iemand die in een heel andere toonsoort zit dan hij.quote:
Maar de muziek is wel supertofquote:Op maandag 6 juli 2009 20:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Whehe, er stond vorige week een column in NRC Next waarin het over dat nummer ging, dat ook MJ weleens mindere teksten schreef.
Hij heeft zoveel operaties gehad, wie weet daar ook wel aanquote:Op maandag 6 juli 2009 20:47 schreef conleche het volgende:
Uhm.........ik weet niet waar hij z'n boyparts heeft gelaten, maar ze lijken wel non-existent........
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:02 schreef Laureline het volgende:
hiero
We zitten mee te schrijven in het MJ topic. Er riep net al iemand dat zijn bobbel vast in onderhoud was bij de plastisch chirurg, omdat de inhoud van zijn gouden hangmatje niet zo indrukwekkend wasquote:Op maandag 6 juli 2009 20:47 schreef conleche het volgende:
Uhm.........ik weet niet waar hij z'n boyparts heeft gelaten, maar ze lijken wel non-existent........
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
We zitten mee te schrijven in het MJ topic. Er riep net al iemand dat zijn bobbel vast in onderhoud was bij de plastisch chirurg, omdat de inhoud van zijn gouden hangmatje niet zo indrukwekkend was
quote:
Hihiquote:
Erg vaag jaquote:Op maandag 6 juli 2009 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
Tijdens het zappen ben ik bij True Beauty terecht gekomen. Wat is dat voor programmaBizar gewoon.
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Af en toe ben ik echt een uiSteek ik per ongeluk mn teen in de ventilator van mn pc (pc kast is open wegens kans op oververhitting) en nou heb ik een bloedende teen
Whoeraa.
Arme DML! Bad kitty.
Arm package van MJ
Ik vind de muziek hier toch niet echt de meeste aandacht krijgen, tbh.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Om allebei. Heb je problemen met een groots opgezette show dan?
. Rammstein heeft ook altijd een grootse show, vind ik ook geweldig
.
Ja ik kwam er ook al langs, maar ben ondertussen aan het werk.. het is echt te slecht... zit er net met een vriendin over te praten...quote:Op maandag 6 juli 2009 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
Tijdens het zappen ben ik bij True Beauty terecht gekomen. Wat is dat voor programmaBizar gewoon.
Wat valt er te giechelen?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihi![]()
Hoe was je eerste echte maandag?ga je op Nyenrode trouwens AA of RA doen? Geen idee of ze er beide zijn hoor, maar ben nieuwsgierig
![]()
"Hi Goodbye" . Ik vind dingen die rijmen sowieso vaak grappigquote:Op maandag 6 juli 2009 21:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat valt er te giechelen?
Nou maandag was vol met posten in de jaarrekening die niet slotenGelukkig lag het niet aan mij, maar waren er fouten gemaakt
Ik ga trouwens RA doen
We gaan een boek uitgeven met ons dieet! En even rijk worden als Sonjaquote:Op maandag 6 juli 2009 19:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil Laureline haar dieet ook even onderbouwen. Ik heb afgelopen week 4x friet gegeten, als lunch. Tussendoortjes waren zakken chips (halve, dat wel),ladingen eierkoeken, ijsjes en popcorn en ik ben 2 kilo afgevallen.
Ik ga morgen maar eens gezond eten
Whehe nu je het zegtquote:Op maandag 6 juli 2009 21:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
"Hi Goodbye" . Ik vind dingen die rijmen sowieso vaak grappig![]()
Hahaha, nouja, het houdt je van de straatEn wb de studie; veeeeeel succes! Je bent nog wel even bezig
![]()
Wanneer weet je of je er mee kunt beginnen?
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
We zitten mee te schrijven in het MJ topic. Er riep net al iemand dat zijn bobbel vast in onderhoud was bij de plastisch chirurg, omdat de inhoud van zijn gouden hangmatje niet zo indrukwekkend was
Het was geen doordachte actiequote:Op maandag 6 juli 2009 21:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Sorry
. Hoe kóm je erbij, je teen in de pc kast te steken
. Nouja,
erop (eerst pleister he) dan maar. Het zou mij ook zo kunnen gebeuren, mijn kast staat ook bij mn voeten, en lange tijd ook open. Alleen zou ik dan vast de videokaart eruit schoppen oid.
Muis! En anders d'r moeder!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:41 schreef ElisaB het volgende:
Wie was er hier ook alweer gruwe-lijk goed in den Engelschen taal?
dankje, als docjhter van een basisschool juf wilde ik net hetzelfde zeggen.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:49 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ok hier spreekt de juf. Kinderen gaan toch niet naar school voor een rapport..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Ik heb een cursus legal English gedaan en nu heb ik niveau C1. Maar dat zegt me geen bal, want je kunt nergens nazoeken hoe goed dat dan wel of niet is, dus misschien betekent het wel dat ik heel slecht benquote:Op maandag 6 juli 2009 21:41 schreef ElisaB het volgende:
kwak toch?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:41 schreef ElisaB het volgende:
In de test die wij moesten doen was C2 het hoogste niveauquote:Op maandag 6 juli 2009 21:52 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb een cursus legal English gedaan en nu heb ik niveau C1. Maar dat zegt me geen bal, want je kunt nergens nazoeken hoe goed dat dan wel of niet is, dus misschien betekent het wel dat ik heel slecht ben
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:50 schreef motorbloempje het volgende:Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you pondering what I'm pondering?
QFT!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:17 schreef Phaidra het volgende:
![]()
Ik moet een offerte maken voor een olie-land (je weet wel, daar waar ze olie boren) en ik heb last van een leeg hoofdquote:Op maandag 6 juli 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
Muis! En anders d'r moeder!
Wat wil je weten?
Je hebt het vast wel eens verteld, maar wat voor bedrijf heb jij in godsnaamquote:Op maandag 6 juli 2009 22:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moet een offerte maken voor een olie-land (je weet wel, daar waar ze olie boren) en ik heb last van een leeg hoofd
Misschien moet ik het gewoon morgen nog eens proberen
Ja maar ik ga geen bloedende teen zoenenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het was geen doordachte actie![]()
En pleister kannie, ben ik allergisch voor![]()
HihiKlunzen united!
Officieel ontwikkelen, kopen en verkopen wij apparatuur, gereedschappen en middelen (alsmede toebehoren voor deze apparatuurgereedschappen en middelen) voor voedsel be- en verwerking.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
Je hebt het vast wel eens verteld, maar wat voor bedrijf heb jij in godsnaam?
Yupsquote:
Ow cool; ik ookquote:Op maandag 6 juli 2009 21:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
En pleister kannie, ben ik allergisch voor![]()
Ja, jullie waren het! Nu weet ik wie ik morgen in d'r PM moet spammen als ik morgen nog steeds zo'n leeg hoofd hebquote:Elisa: dat was Muis! En Kwak ook, want die is AiO met een Engelse opleiding! En ik heb een Engels BA dus ik wil je ook proberen te helpen
Ach joh, als je niet was gaan slapen zou je ook maar langzamer hebben gewerkt. Als je goed op dreef bent kun je nog best wat doen in korte tijd, het komt vast wel goed.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar ik ga geen bloedende teen zoenen. Snoepje erop dan? (lekker dracula spelen)
Ik zit nog te wachten op mn volgende klunzige actie, het is alweer 1,5 week geleden dat ik mezelf blesseerde waardoor ik alweer stil zit maar dat is bijna voorbij, nu moet er toch iets nieuws komen.
Halp. Ik moet nog 5 hoofdstukken voor morgenochtend 12 uur afhebben met leren en in de tussentijd ook nog 2 oude tentamens maken. Ik geloof dat ik het niet ga redden en nu heb ik spijt dat ik vanmiddag ben gaan liggen + slapen. Zelfs al had mn lijf het nodig.
So true!quote:Op maandag 6 juli 2009 22:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow cool; ik ookDe pleister is vaak erger dan de kwaal waar de pleister voor was bedoeld
[..]
Ja, jullie waren het! Nu weet ik wie ik morgen in d'r PM moet spammen als ik morgen nog steeds zo'n leeg hoofd heb
You can do it! En rust is ook belangrijk om tentamen goed te kunnen maken.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar ik ga geen bloedende teen zoenen. Snoepje erop dan? (lekker dracula spelen)
Ik zit nog te wachten op mn volgende klunzige actie, het is alweer 1,5 week geleden dat ik mezelf blesseerde waardoor ik alweer stil zit maar dat is bijna voorbij, nu moet er toch iets nieuws komen.
Halp. Ik moet nog 5 hoofdstukken voor morgenochtend 12 uur afhebben met leren en in de tussentijd ook nog 2 oude tentamens maken. Ik geloof dat ik het niet ga redden en nu heb ik spijt dat ik vanmiddag ben gaan liggen + slapen. Zelfs al had mn lijf het nodig.
ik was laatst helemaal ontroerd toen de dochter van mijn vriend een cadeautje voor me mee terug nam uit Romequote:Op maandag 6 juli 2009 22:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit nu gebroedelijk met'stiefzoon' te laptoppen
Geniet er toch wel van, hij een biertje en samen proberen om een comp. probleem op te lossen...
WMP start namelijk constant op als hij wat typt...VAAG
Ja, idd. Ik heb met open mond zitten kijken.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
Verdomd!! Nu je het zegt!! (had jij die tip niet gegeven toen??)Maar die is dus wel vrij compoterig nog, vond ik!quote:Op maandag 6 juli 2009 23:14 schreef ColdFeet het volgende:
Die appelchutney, was dat niet de christmas chutney van Nigella?
Hooikoorts?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:02 schreef P.F het volgende:
Ik zit al uren zo hard en vaak en lang te niezen dat ik er van zweet en ik heb alleen maar een hotpants en een hemdje aanIk wil dat het stopt. Ik eet zelfs chocolade en drink chocolademelk omdat ik zo zielig ben. Ik eet nooit omdat ik zielig ben
Nee denk de kat van m'n ouders. Hoop ik.quote:
Moet je wel die kleren ook direct wassen of onder in de wasmand stoppen. En je haren wassen, want daar blijft het ook lang inzitten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:28 schreef P.F het volgende:
Ik denk dat het morgen over is. En als ik andere kleren aantrek + mij ga douchen ook - hoop ik. Dat werkte vroeger iig wel.
Ja, dat ken ik, dusquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:35 schreef P.F het volgende:
Oei ik kom er net onderuit.. Heb m'n haren niet gewassen.
Het voelt echt alsof er een kattenhaar vast achterin m'n keel zit. Heel vreemd. Ik doe m'n lenzen ook maar uit want ik heb het idee dat dat ook vervelend werkt/is.
Dat heb ik ook, ik vergeet ´t alleen altijd te nemenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik, dus
Morgen cetirizine halen bij de apotheek (of bij de aldi, veel goedkoper).
Ik word altijd echt gek als ik bij mensen met katten logeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |