abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70697436
Ik heb beloofd een vriendinnetje mee te nemen voor haar verjaardag (april ) naar een high tea. Dat zou in eerste instantie in een mucacho te duur restaurant zijn (18,50 p.p. dat gelukkig dan nog wel) maar die is gelukkig gesloten Dus nu ben ik opzoek naar een el cheapo high tea barretje.. Nu klink ik echt als Mss. Scrooch maar bijna 40 euro voor wat thee is wel duur voor mij nu
pi_70697464
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:01 schreef progje het volgende:
Lijstje

O: 2 crackers met sandwich spread (tja ik vind dat gewoon echt heerlijk )
T: 2 plakjes rauwe ham
L: salade met tomaat , komkommer, ui, Amsterdamse uitjes en een beetje feta 40% + 1 eetlepel mayo die 15 kcal per eetlepel is
T: ligt er een beetje aan wat ik kan vinden op kantoor wat nog redelijk gezond is
D: 2 tartaartjes met champignons en peultjes of snijbonen, moet nog ff kiezen
Prima lijstje toch?.
Zeker als je nog ergens yoghurt tussen weet te krijgen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 juli 2009 @ 13:06:01 #203
163650 Greys
pi_70697484
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:04 schreef P.F het volgende:
Ik heb beloofd een vriendinnetje mee te nemen voor haar verjaardag (april ) naar een high tea. Dat zou in eerste instantie in een mucacho te duur restaurant zijn (18,50 p.p. dat gelukkig dan nog wel) maar die is gelukkig gesloten Dus nu ben ik opzoek naar een el cheapo high tea barretje.. Nu klink ik echt als Mss. Scrooch maar bijna 40 euro voor wat thee is wel duur voor mij nu
Da's toch niet alleen 'wat thee'? Da's vaak super uitgebreid, met sandwiches en scones en andere dingetjes.
Een high tea voor een tientje p.p. ga je niet vinden denk ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70697501
ik zit na 2 kampioentjes met filet americain en wat melk echt stampes-vol

maar heb voor vanmiddag aardbeitjes gehaald en voor vanavond rucola, snoeptomaatjes en gerookte kipreepjes, wat mijn lijst maakt tot:

O: 3 rijstwafels met pindakaas
T: -
L: 2 kampioentjes filet a.
T: aardbeitjes
D: kop kippensoep en rucola met gerookte kip, tomaat, ei en honing-mosterd-dressing
T: wat aardbeitjes

zo beter?
Ja doei.
pi_70697508
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Da's toch niet alleen 'wat thee'? Da's vaak super uitgebreid, met sandwiches en scones en andere dingetjes.
Een high tea voor een tientje p.p. ga je niet vinden denk ik
Ja, dan krijgt ze wat anders.. Of ik doe het bij mij thuis. Want zo veel geld heb ik niet (er nu niet voor over) en dat was het enige wat ze per se wou.
pi_70697521
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:03 schreef Viking84 het volgende:
Eetlijstje:

O: yoghurt met frambozen
T: halve meloen
L: twee boterhammen met smeerworst + 2 glazen verse jus d'orange
T: citroenijsje
D: zelfgemaakte maaltijdsalade

Op zich best een goed lijstje hè (op die smeerworst na dan )
Behalve de D, wel bij elke maaltijd suiker. Zou ik zelf niet doen.
  maandag 6 juli 2009 @ 13:08:19 #207
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70697552
En als je geen geld hebt voldoet een normaal drogisterijmerk ook prima hoor phaidra! Mijn favoriete lippenstift is de superstay van maybelline. Gek genoeg is die in Duitsland trouwens veel goedkoper dan in NL. Net zoals die minerale poedertjes enzo.

Van de week heb ik ook schandalig veel geld uitgegeven aan make-up. Ik heb dit en dit gekocht

Veel te duur, maar ik wou het al zo lang hebben en ik was een beetje zielig en, en....
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 6 juli 2009 @ 13:10:23 #208
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70697629
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Behalve de D, wel bij elke maaltijd suiker. Zou ik zelf niet doen.
En ik vind het vrij weinig . Had een lijstje van mij kunnen zijn
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 6 juli 2009 @ 13:12:21 #209
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_70697694
Lijstje:

O twee vitalu crackers met pindakaas
T 1 cracker met pindakaas
T bakje magere yoghurt
L drie boterhammen met pindakaas, italiaanse salami en filet americain
T bakje yoghurt
D macaroni
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 juli 2009 @ 13:12:58 #210
163650 Greys
pi_70697718
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:08 schreef Tinkepink het volgende:
En als je geen geld hebt voldoet een normaal drogisterijmerk ook prima hoor phaidra! Mijn favoriete lippenstift is de superstay van maybelline. Gek genoeg is die in Duitsland trouwens veel goedkoper dan in NL. Net zoals die minerale poedertjes enzo.

Van de week heb ik ook schandalig veel geld uitgegeven aan make-up. Ik heb dit [ afbeelding ] en dit [ afbeelding ]gekocht

Veel te duur, maar ik wou het al zo lang hebben en ik was een beetje zielig en, en....
Wat is het precies? Het ziet er wel práchtig uit!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70697755
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:06 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja, dan krijgt ze wat anders.. Of ik doe het bij mij thuis. Want zo veel geld heb ik niet (er nu niet voor over) en dat was het enige wat ze per se wou.
Ga anders naar "De taart van mijn tante" Dan neem je gewoon met z'n tweeen een grote pot thee en allebei zo'n stuk taart!! Ook leuk en veel minder duur!!
pi_70697760
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
O: 3 rijstwafels met pindakaas
T: -
L: 2 kampioentjes filet a.
T: aardbeitjes
D: kop kippensoep en rucola met gerookte kip, tomaat, ei en honing-mosterd-dressing
T: wat aardbeitjes

zo beter?
Wat mij betreft wel.
Het zal officieel nog steeds niet voldoende zijn qua kcals vermoed ik, maar kan best een keertje.
pi_70697782
Ja doei.
pi_70697800
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Ga anders naar "De taart van mijn tante" Dan neem je gewoon met z'n tweeen een grote pot thee en allebei zo'n stuk taart!! Ook leuk en veel minder duur!!
Oja! Leuk idee! Daar heb ik altijd al een taart willen eten!
pi_70697831
En nu ga ik achter de computer weg want ik ga ook eens aan de grote schoonmaak beginnen !
pi_70697836
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Geen idee. Eén van de twee waarmee ik sprak zag het duidelijk wel zitten, de andere - met wie ik nauw zou moeten samenwerken- volgens mij niet zo. Maar ik weet niet of dat laatste met mij te maken heeft. Hij doet het werk nu in zijn eentje en ik vermoed dat hij het lastig vindt de controle kwijt te raken en te delegeren. Ben er zelf daarom ook niet meer zo zeker van of ik het wel wil. Uit ervaring weet ik namelijk dat met zo iemand samenwerken vragen om problemen is.
Ik zou me dan waarschijnlijk terugtrekken. Ik zou toch wel een soort 'klik' willen hebben met de collega waarmee je veel moet samenwerken. Anders kom je misschien weer in zo'n energievretende situatie terecht...
Zochten ze er iemand bij omdat hij het in z'n eentje niet meer aankon? Dikke kans dat je dan alleen met hem kan samenwerken door je wat 'onderdanig' op te stellen, als je begrijpt wat ik bedoel. Dat je accepteert dat hij de touwtjes in handen wil houden. Als je dat niet wil.... wegblijven daar!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_70697883
Kennelijk is het lijstjestijd.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: 2 gekookt ei
L: tosti
T: zelfgemaakt yoghurtsinaasappelijs 2 handjes pinda's
S: tour kijken
D: verse pasta met rode peper, lenteui, basilicum, olie en parmezaan, salade van veldsla, ovengedroogde kerstomaatjes, zwarte olijven en mini-mozarella's

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: kliekje salade van veldsla, ovengedroogde kerstomaatjes, zwarte olijven en mini-mozarella's, met extra tomaten wel een beetje garlicy voor op de vroege morgen, maar wel yummie
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met pindakaas
D: onbekend
  maandag 6 juli 2009 @ 13:24:47 #218
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70698058
Dr. Feelgood is een soort doorzichtige poeder/creme die je over of onder je make-up kan doen of zonder verdere make-up kan gebruiken. Het maakt je huid gladder, en zachter verstopt je rimpels, verkleint je porien, geeft een gelijkmatige teint en hydrateert. Ik heb jaren geleden mijn eerste doosje gekocht en je doet er echt heel lang mee.
Dat andere is een reissetje met Benetint (een kleurstof voor je lippen en je wangen), een soort cremetje waarmee je wallen onder je ogen kan wegwerken, een soort van concealer en een soort lipgloss.

Alles van Benefit.
pi_70698064
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:00 schreef P.F het volgende:

[..]

Omg dat is like 12 x 30euro?!

Als je iets koopt van Bare Minerals zou ik een set kopen (60 euro, 4 potjes normaal 20 per stuk en 3 kwasten ook iets van 20 per stuk) Een blush van de MAC is 20 euro maar die heb je dan eigenlijk niet meer nodig.
Uhmmmm... Ik vind kruidvat huismerk ook goed voor waterproof eyeliners (2 of 3 euro) En ik vind Chanel imitiable (28 euro in nederland ) en 2-in-1 bourjouis coupe de theatere (15 euro) ook wel mooi!
12 x 17.50, bij de bakkerswinkel in de roelof hartstraat ! Het kon nog goedkoper, maar dan had je alleen zoet, geen hartige dingen. Wij hadden nu sandwiches, 3 verschillende quiches, scones met room en jam (mango-passivruchtenjam is echt hemels lekker!), taartjes (keuze uit 5/6 verschillende in totaal 20 stukken taart ofzo) en nog wat kleine chocolaatjes/koekjes. Het was veel te veel en we hebben nog een hoop mee naar huis genomen!

Mascara heb ik net een nieuwe gekocht, ik gebruik liever oogpotlood dan eyeliner. Het zou mij eerder gaan om foundation/blush/lipstick en oogschaduw. Oogschaduw heb ik nu: mooie kleur groen, bruin, blauw, paars, fuchsia en een paar bourjouis parelmoertinten.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 6 juli 2009 @ 13:26:08 #220
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70698103
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:17 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik zou me dan waarschijnlijk terugtrekken. Ik zou toch wel een soort 'klik' willen hebben met de collega waarmee je veel moet samenwerken. Anders kom je misschien weer in zo'n energievretende situatie terecht...
Zochten ze er iemand bij omdat hij het in z'n eentje niet meer aankon? Dikke kans dat je dan alleen met hem kan samenwerken door je wat 'onderdanig' op te stellen, als je begrijpt wat ik bedoel. Dat je accepteert dat hij de touwtjes in handen wil houden. Als je dat niet wil.... wegblijven daar!
Ik zit er ook aan te denken om me terug te trekken, maar ik durf niet zo goed te bellen. Stom hè?
  maandag 6 juli 2009 @ 13:27:17 #221
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70698134
@ vik: ik vind t wat karig...

maar ja mijn lijstje van vandaag is ook maar zo-zo:

o-niks
t- gevulde koek
l- pistoletje, rauwe ham, plakje katenspek, saucijzenbroodje
t-een komkommer
d- kipkluifjes uit de oven met paprika's
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_70698153
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:25 schreef Phaidra het volgende:

[..]

12 x 17.50, bij de bakkerswinkel in de roelof hartstraat ! Het kon nog goedkoper, maar dan had je alleen zoet, geen hartige dingen. Wij hadden nu sandwiches, 3 verschillende quiches, scones met room en jam (mango-passivruchtenjam is echt hemels lekker!), taartjes (keuze uit 5/6 verschillende in totaal 20 stukken taart ofzo) en nog wat kleine chocolaatjes/koekjes. Het was veel te veel en we hebben nog een hoop mee naar huis genomen!

Mascara heb ik net een nieuwe gekocht, ik gebruik liever oogpotlood dan eyeliner. Het zou mij eerder gaan om foundation/blush/lipstick en oogschaduw. Oogschaduw heb ik nu: mooie kleur groen, bruin, blauw, paars, fuchsia en een paar bourjouis parelmoertinten.
Sorry, ik bedoelde ook oogpotlood..
pi_70698264
Even iets stoms tussendoor:

Ik zie er echt ge-wel-dig uit in grijs. Echt zo bizar. In de saaiste kleur grijs die je je maar kan bedenken, iets donkerder dan joggingbroeken spul. Hoe kan dat nou weer En in een leuke felle sprankelende kleur als rood zie ik er weer heel saai uit Huh ?!
  maandag 6 juli 2009 @ 13:32:04 #224
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70698288
Antraciet ook PF?

Rood does it for me . Ben ook erg heppiedepeppie met mn nieuwe jas .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70698377
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik zit er ook aan te denken om me terug te trekken, maar ik durf niet zo goed te bellen. Stom hè?
Ik kan het me best voorstellen hoor! Maar nu zit je je waarschijnlijk alsnog druk te maken wat je moet doen als ze jou bellen en misschien wel zeggen dat jij het geworden bent. Of niet?

Als je het nummer hebt van degene die het wel zag zitten, zou ik die bellen en eerlijk zeggen dat je het idee had dat het met de andere man niet echt klikte en dat je bang bent dat dat in de toekomst problemen gaat geven. En dat je je daarom terugtrekt. Zoiets denk ik. Maar ik vind bellen naar onbekende personen/instanties ook altijd heel vervelend .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_70698381
Lijst:
O: smoothie van 3 kiwi's, yoghurt en een scheut citroenranja
T: 2 plakken citroen-basilicumcake
L: 3 of 4 knackebrodjes met philadelphia light, tomaat-pesto geloof ik
T: hand walnoten
T: 2 appels
S: half uur hardlopen
D: turkse salade: limabonen in vinaigrette, tomaat, rode ui, peterselie en gekookt ei. lekker makkelijk
S: yoga
T: wijntje, stuk meloen.
  maandag 6 juli 2009 @ 13:35:56 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70698408
CF'je
pi_70698438
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Antraciet ook PF?

Rood does it for me . Ben ook erg heppiedepeppie met mn nieuwe jas .
Met donker haar en een uitgesproken gezicht, jah, ik denk dat rood prachtig is bij jou

Tof dat je naar De Dame bent geweest; je vond haar als persoon dus wel prettig? Ik denk echt dat het veel verschil gaat maken voor je. Niet alleen op eet-gebied
  maandag 6 juli 2009 @ 13:37:43 #229
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70698471
Uitgesproken gezicht?

Ja de Dame was heel aardig. Hoop dat het gaat werken, echt!
pi_70698563
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uitgesproken gezicht?

Ja de Dame was heel aardig. Hoop dat het gaat werken, echt!
Jij hebt toch echt heel donkere wenkbrauwen? Of herinner ik me dat nou verkeerd? van die parijs-foto
  maandag 6 juli 2009 @ 13:42:34 #231
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70698660
Je hebt gelijk hoor CF. XM heeft een uitgesproken gezicht.
pi_70698739
Ja, dat is toch geen belediging, verder?
Ook iemand bij wie knalrode lipstick mooi zou zijn!
  maandag 6 juli 2009 @ 13:47:45 #233
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70698849
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, dat is toch geen belediging, verder?
Ook iemand bij wie knalrode lipstick mooi zou zijn!
Dat dus. En nee, het is een compliment.
pi_70698926
Lijstje gisteren:
O: ananas yoghurt, sap
T: 2 cappuccino,
L: stokbrood gesmolten kaas, ham, ui en sambal
T: 2 crackers filet americain
D: 3 ons gebakken chinese groente, gebakken ei, glas witte wijn
T: 2 glazen wijn, 2 ons snoepjes, 1 pure chocoreep met noten (200 gram), halve zak fritessticks paprika, 8 toastjes met brie, 2 boterhammen pindakaas

Dus nu moet ik wel even op de crosstrainer

[ Bericht 2% gewijzigd door Laureline op 06-07-2009 16:54:36 ]
pi_70698971
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:42 schreef Tinkepink het volgende:
Je hebt gelijk hoor CF. XM heeft een uitgesproken gezicht.
Hee, waar was het gezicht te zien?
  maandag 6 juli 2009 @ 13:50:58 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70698984
Ik vind het zo gek klinken, een uitgesproken gezicht... Ik moet dan gelijk aan zoiets denken:

Door m'n donkere haar en lichte huid word ik op het werk al 'Sneeuwwitje' genoemd .
pi_70698997
Ik zit er serieus aan te denken een schrift mee te nemen en elke dag in de vakantie mn eetlijstjes op te schrijven om zo een beetje confronterend te doen voor mezelf..

Sowieso ga ik een verslag maken voor op going-round.nl en wat leuke verhalen schrijven zodat we wellicht wat ter sponsoring voor een blad / internetmagazine kunnen gaan schrijven/fotograferen, en dan is het bijhouden van eetlijstjes opzich een kleine moeite....

*denkt nog even verder*
Ja doei.
  maandag 6 juli 2009 @ 13:51:20 #238
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70699007
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:50 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hee, waar was het gezicht te zien?
Op een foto
  maandag 6 juli 2009 @ 13:52:33 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70699046
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Jij hebt toch echt heel donkere wenkbrauwen? Of herinner ik me dat nou verkeerd? van die parijs-foto
Die staat nog gewoon in mn fotoboek hoor en ja, dat klopt .
pi_70699105
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Door m'n donkere haar en lichte huid word ik op het werk al 'Sneeuwwitje' genoemd .
Jaaaaa Dat bedoel ik idd.
pi_70699115
Volgens mij is het schoonmaakdag, ook hier, heb al iets van een begin gemaakt met afstoffen en kleren wassen, nu de rest nog... pfff

ik ga morgen naar een homeopatische arts ivm mijn darmklachten, en volgens mij kijkt hij naar wat qua eten wel en juist niet goed voor je is en krijg je dan een soort dieet ofzo, iemand ervaring met zoiets?

ik heb trouwens giga honger de hele dag, ff afkicken van al het overdadige eten volgens mij
pi_70699159
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het zo gek klinken, een uitgesproken gezicht... Ik moet dan gelijk aan zoiets denken:

[ afbeelding ]

Muts
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 6 juli 2009 @ 13:59:35 #243
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70699331
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:55 schreef progje het volgende:

[..]

Muts

Ik heb dit plaatje nu als bureaublad achtergrond. Ik moet zeggen, de haarkleur, wenkbrauwen en huidkleur lijken wel heel erg ja .
pi_70699408
XM; je ging toch naar de dieetist? Ben je al geweest?
  maandag 6 juli 2009 @ 14:02:27 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70699429
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:01 schreef Ek-Mei het volgende:
XM; je ging toch naar de dieetist? Ben je al geweest?
. Zie vorige topic . Ga zaterdag weer!
  maandag 6 juli 2009 @ 14:05:01 #246
171890 Chicolate
Chemicals
pi_70699527
Dank voor de succeswensen, tentamen is beter gegaan dan vorige keer (maar heb weer 1 opdracht lopen klooien, moest een pH berekenen en was alweer de formule vergeten omdat er 3 varianten zijn).

Oh DML heeft dr pols gebroken . erop?

Die dietiste klinkt heel goed XM, ik hoop zo dat ze je verder kan helpen met gelukkig worden .
quote:
Op maandag 6 juli 2009 10:55 schreef P.F het volgende:
En brrrrrr je pols breken Brrrrrr.
Het valt mij mee dat ik nog nooit iets gebroken heb
Ik breek ook nooit iets, al viel ik wel vaak uit bomen enzo. Ik ben een kneus, geen brekebeentje .
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huu:
[..]

Een beetje koeler is prima, maar dit is dan weer gelijk het andere uiterste .
Nee!!! Ik ga vrijdag naar de Efteling en dan moet de zon wel schijnen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70699594
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

. Zie vorige topic . Ga zaterdag weer!
Goed dat je gegaan bent gaat allemaal vast goedkomen
  maandag 6 juli 2009 @ 14:10:01 #248
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_70699702
Oh Chico goed dat je het zegt. Ik heb ook nog kaartjes voor de efteling liggen!
Maar je mag natuurlijk nergens in met een pootje in het gips
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 6 juli 2009 @ 14:10:31 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70699719
@Chico: 70% kans op neerslag, 19 graden.

Ze verkopen Efteling-poncho's !
pi_70699743
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:05 schreef Chicolate het volgende:
Nee!!! Ik ga vrijdag naar de Efteling en dan moet de zon wel schijnen .
Kortere rijen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')