Met donker haar en een uitgesproken gezicht, jah, ik denk dat rood prachtig is bij jouquote:Op maandag 6 juli 2009 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Antraciet ook PF?
Rood does it for me. Ben ook erg heppiedepeppie met mn nieuwe jas
.
Jij hebt toch echt heel donkere wenkbrauwen? Of herinner ik me dat nou verkeerd? van die parijs-fotoquote:Op maandag 6 juli 2009 13:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uitgesproken gezicht?![]()
Ja de Dame was heel aardig. Hoop dat het gaat werken, echt!
Dat dus. En nee, het is een compliment.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, dat is toch geen belediging, verder?
Ook iemand bij wie knalrode lipstick mooi zou zijn!
Hee, waar was het gezicht te zien?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:42 schreef Tinkepink het volgende:
Je hebt gelijk hoor CF. XM heeft een uitgesproken gezicht.
Die staat nog gewoon in mn fotoboek hoor en ja, dat kloptquote:Op maandag 6 juli 2009 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij hebt toch echt heel donkere wenkbrauwen? Of herinner ik me dat nou verkeerd? van die parijs-foto
Jaaaaaquote:Op maandag 6 juli 2009 13:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Door m'n donkere haar en lichte huid word ik op het werk al 'Sneeuwwitje' genoemd.
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het zo gek klinken, een uitgesproken gezicht... Ik moet dan gelijk aan zoiets denken:
[ afbeelding ]
Door m'n donkere haar en lichte huid word ik op het werk al 'Sneeuwwitje' genoemd.
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 14:01 schreef Ek-Mei het volgende:
XM; je ging toch naar de dieetist? Ben je al geweest?
Ik breek ook nooit iets, al viel ik wel vaak uit bomen enzo. Ik ben een kneus, geen brekebeentjequote:Op maandag 6 juli 2009 10:55 schreef P.F het volgende:
En brrrrrr je pols brekenBrrrrrr.
Het valt mij mee dat ik nog nooit iets gebroken heb
Nee!!! Ik ga vrijdag naar de Efteling en dan moet de zon wel schijnenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huu:
[..]
Een beetje koeler is prima, maar dit is dan weer gelijk het andere uiterste.
Goed dat je gegaan bentquote:Op maandag 6 juli 2009 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]. Zie vorige topic
. Ga zaterdag weer!
Kortere rijen!quote:Op maandag 6 juli 2009 14:05 schreef Chicolate het volgende:
Nee!!! Ik ga vrijdag naar de Efteling en dan moet de zon wel schijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |