quote:Op maandag 6 juli 2009 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
Niets met mensen? Je doet pedagogiek!![]()
Holy shit!quote:Op maandag 6 juli 2009 18:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
hiero
Je ziet, ik ben een wandelende reclame voor het vreetbui-dieet
Wowquote:Op maandag 6 juli 2009 18:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
hiero
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
hiero
Flikker jij hier 's opquote:Op maandag 6 juli 2009 18:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
hiero
en dat is dan ook de ENIGE redenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ze moet blijven! Veel te gezellig!.
Nou inderdaadquote:Op maandag 6 juli 2009 18:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
hiero
Welke buik???quote:Op maandag 6 juli 2009 18:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Holy shit!. Wat ben jij slank! Die buik!
.
enquote:Hallo,
Ik ben heel tevreden.
Ik ben in 3 weken na de bestelling 13 kg afgevallen.
Nu ben ik heel gelukkig.
Veel dank.
Groeten
quote:Goedendag zeer geachte dames en heren
....
P.S.
Ik ben met Uw concept 24 kg in 4 weken afgevallen.
Met vriendelijke groeten
Hey ik heb het niet verzonnenquote:
Haha neee maar hoe komt iemand eropquote:Op maandag 6 juli 2009 18:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey ik heb het niet verzonnen. Maar ik vond het wel een leuke uitspraak omdat accountants meestal niet bekend staan om hun hipheid
. Al twijfel ik niet aan jouw hipheid.
Oh echt wel. Je ziet er leuk uit en leeft niet in sociaal isolement (voor zover ik kan oordelen dan he), dus je bent hipquote:Op maandag 6 juli 2009 18:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha neee maar hoe komt iemand erop![]()
Oh maar ik ben ook niet hip hoor
Dank voor alle complimentjes! Goede pose is dat hè Miss Squote:Op maandag 6 juli 2009 18:11 schreef P.F het volgende:
Nu heb ik meer recht om hier te blijven dan dat verschrikkelijk dunne mens. Je bent zeker ook nog altijd bruin door je Indoheid?
Nee ik denk dat jij het wintquote:Op maandag 6 juli 2009 18:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dank voor alle complimentjes! Goede pose is dat hè Miss SMaar jij bent dunner hoor PF
![]()
En het enige Indo-achtige dat ik heb geerfd is een enorme trek in heet eten met warm weer, en donkere ogen. Verder heb ik de westfriese eeuwig witte huid van mijn mama. Onee, als ik 2 maanden non-stop in de zon zit wordt het wel een beetje geel. Met sproeten
Mooi Lautje!!quote:Op maandag 6 juli 2009 18:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
hiero
Nog geen 500 kcal, volgens de caloriechecker: 485. De mayo is 225 kcals daarvanquote:Op maandag 6 juli 2009 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
Hoeveel Kcal zouden er zitten in:
30 gram rucola
60 gram gerookte kip
7 snoeptomaatjes
1 bosuitje
1,5 eetlepel knoflookmayo (zaanse mayo, knoflook, citroensap)
en anderhalve kop kippensoep? Dat is wat ik dus nu aan avondeten heb..
en de nostalgieik eet weer 's achter de laptop, zoals vroeger
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dank voor alle complimentjes! Goede pose is dat hè Miss S![]()
Nou, ik heb net een foto gemaakt, in die pose, en voor mij doet 'ie 't duidelijk niet.quote:
quote:
Bedankt! In mijn kamertje is het echt een monster van een ding. Maar het went wel. Hoop ik.quote:
Ik geloof het ook nietquote:Op maandag 6 juli 2009 19:17 schreef Phaidra het volgende:
Laureline, die taille!En ook goede tetten!
En je hebt 2 kinderen toch?
![]()
Dat jij ook probleemzones hebt, geloven we nu natuurlijk niet meer.
Maarrrr jij hebt van die geweldige benen!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, ik heb net een foto gemaakt, in die pose, en voor mij doet 'ie 't duidelijk niet..
Eentje maar volgens mij. Bij 2 kinderen zou het pas echtquote:Op maandag 6 juli 2009 19:17 schreef Phaidra het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ik wilde ook al een "pics or it didn't happenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:17 schreef Phaidra het volgende:
![]()
Wedden dat ze ook nog kan zingen?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:40 schreef Tinkepink het volgende:
Laureline! Naar aanleiding van je beschrijving dacht ik altijd dat jij klein, rond en met zadeltassen "gezegend" was. Maar je bent gewoon het tegendeel. Rotwijf
Naast dat je succesvol, creatief en grappig bent heb je ook nog eens een geweldig figuur. Daar gaat mijn troost (ik hield mezelf altijd voor dat je vast een hele dikke kont zou hebben, maar zelfs dat niet
). Wees maar trots op jezelf.
Ja *huilquote:
In het kader hiervan is het weer minder erg dat ik een diepvriespizza heb gegeten van 850 kcal.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Mooi zeg Laureline!
Allemaal naar de 4000 kcal!
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja *huil
En dan heeft ze natuurlijk ook nog een goddelijke man![]()
Gelukkig kan haar kind nooit zo leuk zijn als die van mij, dat is dan in ieder geval iets
Is de appeltaartkwark op? Anders zou ik er nog een kwakkie kwark als toetje tegenaan gooien!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eindtotaal lijstje:
O: 250 gr optimel appeltaartkwark
T: 1 biscuitje
L: 2 boterhammen; 1x 30+ kaas, 1x kipfilet
T: 1 boterham met kipfilet
S: RPM
D: noedels met wokgroenten en masalasaus
T: -
Not even in de buurt van 4000.
Ik vond het al vrij veel voor vandaag eigenlijkquote:Op maandag 6 juli 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Is de appeltaartkwark op? Anders zou ik er nog een kwakkie kwark als toetje tegenaan gooien!
Ja, nu hoef ik zeker niets te eten meerquote:Op maandag 6 juli 2009 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb zojuist ontdekt waarom de droger niet zo goed meer droogde.. ik hoop dat hij nu wel weer goed droogt...
[ afbeelding ]
Deze zit op de Uithof, het universiteitsterrein, en hij loopt best goed omdat ze gewoon de enige supermarkt in de buurt zijn. Tussen de middag komen heel veel mensen van de universiteit er broodjes enzo kopen, en er wonen ook nog eens iets van 2000 studenten op de Uithof waarvan er genoeg te lui zijn om een kwartier te fietsen naar een fatsoenlijke supermarkt.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:50 schreef Tinkepink het volgende:
De Spar is inderdaad een vreselijke winkel. Ik verbaas me er altijd over dat die keten nog niet failliet is gegaan. De groente en het fruit rotten zo ongeveer onder je ogen weg, het assortiment is zeer magertjes en de klanten zie je sowieso al nauwelijks in de winkels. Hoe doen ze dat toch? Zo slecht zijn en dan toch blijven bestaan?
Hahahahahaquote:Op maandag 6 juli 2009 19:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja *huil
En dan heeft ze natuurlijk ook nog een goddelijke man![]()
Gelukkig kan haar kind nooit zo leuk zijn als die van mij, dat is dan in ieder geval iets
Klinkt lekker ja!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:54 schreef Tinkepink het volgende:
Laat maar even gaan Greys. Ik denk dat de dietiste van XM er wel wat van zal zeggen en ze krijgt natuurlijk een veel beter beeld van het eetpatroon als XM eet zoals ze zou eten "zonder ons". Al klinkt die appeltaartkwark wel erg lekker.
Ik ben van plan in de herfst appeltaartjam te maken,maar volgens mijn man kan dat niet. Volgens hem heet zoiets gewoon "appelcompote". Nu dacht ik het volgende: als ik eerst appelgelei maak (met appelsap) en daar weer stukjes appel, kaneel en vanillesuiker doorheen meng, dan is het misschien best lekker? *broedt verder op het ideale appeltaartjamrecept
Jij snapt 'm. De appelboom doet ik flink zijn best dit jaar,dus ik heb goede moed.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Klinkt lekker ja!
Met wat deeg eroverheen, snelle crumble.
En appelchutney!! Daar heb ik vorig jaar heel veel potten van gemaakt!! Ook erg lekker!!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij snapt 'm. De appelboom doet ik flink zijn best dit jaar,dus ik heb goede moed.
Ik zal eens kijken of ik het recept nog kan vinden. Dat had ik toen van i-net afgeplukt. De lekkerste was echter een variant daarvan, toen ik de zoutpot voor suikerpot aanzag en ondanks het wegscheppen van het meeste zout toch heel veel kunstgrepen moest uithalen om het zout te neutraliseren, Dat smaakte daarna een beetje als de Indiase mangochutney. Erg lekker!! De 'officiele' had naar mijn smaak nog iets teveel van appelcompote weg.quote:
Whehehehe oh ja, dat weet ik nog!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik het recept nog kan vinden. Dat had ik toen van i-net afgeplukt. De lekkerste was echter een variant daarvan, toen ik de zoutpot voor suikerpot aanzag en ondanks het wegscheppen van het meeste zout toch heel veel kunstgrepen moest uithalen om het zout te neutraliseren, Dat smaakte daarna een beetje als de Indiase mangochutney. Erg lekker!! De 'officiele' had naar mijn smaak nog iets teveel van appelcompote weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |