Al kan ik maar in 5 attracties, ik wil niet nat wordenquote:
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh Chico goed dat je het zegt. Ik heb ook nog kaartjes voor de efteling liggen!
Maar je mag natuurlijk nergens in met een pootje in het gips
Het lijkt me toch best lastig om je niet vast te kunnen houden in attracties! Zeker in de python, brrrr. Ik denk iedere keer als ik in de python zit: waarom doe ik dit in hemelsnaam! Ikwilutniet!!! Maar acheraf wil ik altijd nog een keerquote:Op maandag 6 juli 2009 14:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.![]()
Sterker nog: als je op krukken loopt mag je (i.i.g. in Walibi) via de achteringang de attrecties in en hoef je niet te wachten in de rij.
Oh edit: met een gebroken pols loop je vast niet op krukken.
Haha, dat denk ik ook altijd, maar ik wil me niet laten kennen. Maar ik ben altijd blij als het voorbij is en ik wil níet nog een keerquote:Op maandag 6 juli 2009 14:20 schreef Phaidra het volgende:
Ik denk iedere keer als ik in de python zit: waarom doe ik dit in hemelsnaam! Ikwilutniet!!! Maar acheraf wil ik altijd nog een keer.
Het stomme is dus dat ik wéét dat ik het leuk vind, maar toch iedere keer weer bang ben dat ik het nu niet leuk ga vindenquote:Op maandag 6 juli 2009 14:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, dat denk ik ook altijd, maar ik wil me niet laten kennen. Maar ik ben altijd blij als het voorbij is en ik wil níet nog een keer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Waarom zou je nergens in mogen met een gebroken pols?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik werkte ooit een blauwe maandag in een attractiepark en toen werd het sterk afgeraden op de borden bij de attracties weet ik nog.
Ik kan wel eens bellen want het is zonde om er helemaal heen te rijden als je nergens in mag.
Ik heb ook geen was buiten opgehangen, vond ik nogal optimistisch. 't Is wel grappig, het is 2 weken droog en op de dag dat mijn vader eindelijk in de tuin aan de slag kan (materialen werden steeds niet geleverd) regent het om de haverklap.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het enige op mijn to-do list is was binnen halen voor de regen. Dat wordt een grote fail
Heb je ook die van de Lidl? Die zijn echt zo lekker zoetquote:Op maandag 6 juli 2009 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik snoep nu uit een bakje aardbeitjes
Ik mag op mijn werk helaas geen Oprah kijkenquote:Op maandag 6 juli 2009 15:04 schreef loveli het volgende:
Nu bij Oprah: Cristina Applegate over borstkanker. Lijkt me indrukwekkend.
Ik had me vanochtend al vermaakt met het doorlezen van de reacties.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:39 schreef Copycat het volgende:
Zeg maar dag tegen je relatie. Achtendertig uur per week intensief samenwerken met een accountant, daar wordt elke vrouw week van.
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:48 schreef Copycat het volgende:
En misschien gaan ze in de lunchpauze ook snel een wip maken in jouw bed. Zo zijn ze, die accountants.
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:18 schreef Tinkepink het volgende:
Kijk ik voor het eerst sinds tijden weer eens overdag tv (doe ik nooit als de kidneren thuis zijn, en die zijn er nu niet), stopt de ontvanger ermee. Voor de geintreseerden. Christina Applegate spreekt bij Oprah over borstkanker.
Maar toch ben je lief!quote:Op maandag 6 juli 2009 15:04 schreef loveli het volgende:
Nu bij Oprah: Cristina Applegate over borstkanker. Lijkt me indrukwekkend.
Stom is dat hè... En o wee als je ze een dagje eerder meeneemt op vakantie om de files voor te zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:14 schreef Laureline het volgende:
Gecrosstrainerd en de mini van school gehaald (met briljant rapport, uiteraard)
Wat ik me ieder jaar weer afvraag: waarom moet de mini deze week nu nog naar school? Het rapport is binnen en ze zijn met alles klaar, alleen gaat de vacantie gaat pas 10 juli officieel in. Dus vullen ze de dagen met sportdag, boekjes lezen en films kijken. Maar dat kan hier thuis ook prima. Ha!
Er zijn best scholen waar ze in de laatste week nog moeite moeten doen om de methodes uit te krijgen. Ligt er ook aan of het schooljaar lang of kort is wat ook weer samenhangt met die wisselende zomervakanties per regio.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Stom is dat hè... En o wee als je ze een dagje eerder meeneemt op vakantie om de files voor te zijn.
Basisscholen (en onderwijzers) hebben nogal de neiging om hun eigen belang te overschatten.
Of belangrijkheid eigenlijk, is dat een woord?
32 uur per week samen werken met een accountant was hier in ieder gevalquote:Op maandag 6 juli 2009 15:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik had me vanochtend al vermaakt met het doorlezen van de reacties.
Vooral die van CC zijn meesterlijk.
[..]
[..]
Misschien moet je in dat topic TS dan maar even waarschuwen!quote:Op maandag 6 juli 2009 15:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
32 uur per week samen werken met een accountant was hier in ieder geval![]()
Versoberd rooster hier.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
De spinninglessen gaan hier niet door in de zomerNou ja, dan maar een keer extra rennen.
Idd. Mijn nichtje kreeg 2 weken geleden haar rapport al, dus wat voor zin heeft het nog om dan nog maar school te gaan?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:14 schreef Laureline het volgende:
Gecrosstrainerd en de mini van school gehaald (met briljant rapport, uiteraard)
Wat ik me ieder jaar weer afvraag: waarom moet de mini deze week nu nog naar school? Het rapport is binnen en ze zijn met alles klaar, alleen gaat de vacantie gaat pas 10 juli officieel in. Dus vullen ze de dagen met sportdag, boekjes lezen en films kijken. Maar dat kan hier thuis ook prima. Ha!
http://www.de-natuur.be/pages/gewone_zeehond.html#geluidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |