Nou, ik hoop het niet!quote:
Ohquote:Op maandag 6 juli 2009 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, ik hoop het niet!
Ik bedoelde dat ik dan (hopelijk) wel eens lekker uitgebreid durf te eten.
Ik moest lachenquote:Op maandag 6 juli 2009 16:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
OhEten voor 1 is genoeg hoor. Dat is al dubbel zoveel als je nu doet
(sorry, heel flauw grapje, maar het was een inkoppertje en ik kon het niet laten)
Ik kan er wel tegen hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 16:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
OhEten voor 1 is genoeg hoor. Dat is al dubbel zoveel als je nu doet
(sorry, heel flauw grapje, maar het was een inkoppertje en ik kon het niet laten)
Thanks. Ik was 'm kwijt.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tink: CUL SC Meiden-sushi-cosmo-meet!
Studiepunten? Ben je dan nog iets vergeten mee te tellen?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:39 schreef P.F het volgende:
Ik heb mijn twee tentamens gehaald die ik moest halen maar ik heb nu nog steeds maar 23 punten dus ik kijk verkeerd of ik heb het verkeerd gedaan.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:42 schreef P.F het volgende:
Ik weet het niet en ik snap het niet meer en het is dat ik geen zin heb om te huilen anders had ik dat gedaan.
Pfffffffffffff.
Ik ga even offline.
PFjequote:Op maandag 6 juli 2009 16:42 schreef P.F het volgende:
Ik weet het niet en ik snap het niet meer en het is dat ik geen zin heb om te huilen anders had ik dat gedaan.
Pfffffffffffff.
Ik ga even offline.
Aww niet huilen, PF!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:42 schreef P.F het volgende:
Pfffffffffffff.
Ik ga even offline.
Scheiden? Dan moet ik het allemaal alleen doen!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Haha, toen ben ik maar gaan scheiden
* Viking84 scrollt terug voor lijstje dat 4000 calorieën bevatquote:Op maandag 6 juli 2009 16:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
Scheiden? Dan moet ik het allemaal alleen doen!
Heel leuk trouwens dat dieet met 1 á 2 dagen per week boven de 3000 kcal, (ik voerde mijn eten van gisteren in op de calorieteller, was precies 4000) maar na zo'n vreetdag heb ik meteen de hele tijd vreselijke HONGER.
Je zou aan mijn figuur kunnen zien dat af en toe zo'n dagje héél lonend isquote:Op maandag 6 juli 2009 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
4000? Op één dag? Holy cow! Daar doe ik ongeveer 4 à 5 dágen over![]()
.
Als je hem vindt, doe even een linkje.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 scrollt terug voor lijstje dat 4000 calorieën bevat.
Foto's of het gebeurde niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Je zou aan mijn figuur kunnen zien dat af en toe zo'n dagje héél lonend is
Nou, een reep chocolade van 200 gram tikt wel aan.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:54 schreef Viking84 het volgende:
Dit is het lijstje: Slank # 797
Ik vind het er niet uitzien als 4000 calorieën. Dan eet ik dus ook wel eens veel meer dan ik denk.
Ik was vroeger echt dol op achtbanen etc, maar ik merk dat ik daar steeds slechter tegen kanquote:Op maandag 6 juli 2009 16:34 schreef Viking84 het volgende:
O en ik vind De Efteling helegaar niet leuk trouwens. Ik houd sowieso niet zo heel erg van pretparken. Dat waterballet in Six Flags (?) vond ik wel erg leuk
. Heerlijk mensen natsproeien!
.
Die reep van gisteren was wel heel lekker, AH excellent puur met notenmixquote:Op maandag 6 juli 2009 16:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, een reep chocolade van 200 gram tikt wel aan.
Hey, ga je nou niet schuldig zitten voelen, een foutje kan iedereen overkomen. Gewoon een les voor de volgende keer.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:59 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb (waarschijnlijk) iets fout gedaan op mijn werkik zou alleen geen idee hebben hoe dat is gebeurt.
Ik moest gegevens invoeren en op een of andere manier heb ik het in verkeerde categorieen gedaan, maar had van te voren lijstjes gemaakt dus begrijp echt niet hoe dit kan........
In plaats van te helpen geef ik die mensen meer werk
Ikquote:Op maandag 6 juli 2009 16:31 schreef Tinkepink het volgende:
@moblo, CF en ... (er ging nog iemand heen, maar wie): weet jij waar het topic van de CUL-sushimeet is gebleven?
Joh Miss_s waar mensen werken maken mensen fouten. Wees blij dat er niemand door is doodgegaanquote:Op maandag 6 juli 2009 16:59 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb (waarschijnlijk) iets fout gedaan op mijn werkik zou alleen geen idee hebben hoe dat is gebeurt.
Ik moest gegevens invoeren en op een of andere manier heb ik het in verkeerde categorieen gedaan, maar had van te voren lijstjes gemaakt dus begrijp echt niet hoe dit kan........
In plaats van te helpen geef ik die mensen meer werk
Als je eenmaal een tijdje op gewicht bent kan dat best. Je lichaam wil uiteindelijk ook zijn bestaande gewicht vasthouden, dus als je de dag erna je oude ritme weer oppakt brengt het zichzelf wel weer in balans.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
4000? kan zomaar eens een keer hoor:)
Keer uit eten of chinees of shoarmapizza halen..
Dat moet kunnen 1 x per maand???Weet niet, ik vind het zelf ook heel eng
Pak diepvriesspinazie met een stukje witvis?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Poeh, vriendje is een week weg en ik weet niet zo goed wat ik nou voor mezelf alleen moet koken.Wat ben ik gesetteld geworden zeg.
Goed dat je het zegt! Ik heb nog koolvis in de diepvries.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Pak diepvriesspinazie met een stukje witvis?
Haha, het is niks aan om alleen te eten nee
misschien kan ik met het gesprek morgen tot 30 komen zag ik netquote:Op maandag 6 juli 2009 16:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
PFje. Laat je vriend of iemand anders er naar kijken, misschien snappen zij het wel
.
Ja, die theorie stond mij ook wel aan. Nu nog kijken of het werkt, ik ben zelf het grootste struikelblok. Als ik dan eenmaal 'lekker los' ben gegaan, wil ik niet meer ophouden.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:14 schreef karoltje het volgende:
Las laatst nog een tip van een of andere personal trainer (die grote neger van 'Move your body'). Hij vertelde dat je 1x in de week lekker los kan gaan qua eten, zo blijft je stofwisseling geprikkeld. Als je altijd maar gezond eet val je ook niet meer af.
Klinkt goed.
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:36 schreef Laureline het volgende:
Ah well. Even figuurfoto's maken, voor Viking
Thanks, ik zal onthouden voor mijn baan in de toekomst om niets met mensen te gaan doenquote:Op maandag 6 juli 2009 17:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Joh Miss_s waar mensen werken maken mensen fouten. Wees blij dat er niemand door is doodgegaan
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
Niets met mensen? Je doet pedagogiek!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |