abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juli 2009 @ 10:13:35 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70691829
Het vorige deel: Slank #796: Live from Mozambique...? :P

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 6 juli 2009 @ 10:13:59 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70691837
Kom maar op met de suggesties voor een leuke TT .
Waarom gooi ik hem ook dicht als ik niks weet? .
Niet meer actief op Fok!
pi_70691841
yay
Ja doei.
pi_70691893
TVP
pi_70691907
tvpols
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 6 juli 2009 @ 10:17:50 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70691935
Slank #797 Neemt polshoogte

Ofzo
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70691977
Vinger aan de Pols
Ja doei.
pi_70692019
quote:
Op maandag 6 juli 2009 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
Vinger aan de Pols
Als dat de situatie was geweest na de val had ik me toch wel heul ernstig zorgen gemaakt
Dit was pijnlijk genoeg.
The way you rock'n'roll
pi_70692031
Goedemorgen dunne dennetjes!!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_70692057
w00t DML, je pols breken! Hoop dat het snel beter gaat met je. En met de meneer
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_70692078
heeft er iemand een samenvatting voor me? ik was niet echt van plan om 4 dagen terug te lezen
pi_70692102
ik niet sorry
Ja doei.
pi_70692119
quote:
Op maandag 6 juli 2009 10:23 schreef Syrena het volgende:
w00t DML, je pols breken! Hoop dat het snel beter gaat met je. En met de meneer
Thanks maar eigenlijk is de pijn bij iets breken vrij snel over. Als het eenmaal in het gips zit is het alleen ongemakkelijk met je dagelijkse dingen uitvoeren maar de pijn is weg. Mijn meneer klaagt meer op het moment
The way you rock'n'roll
  maandag 6 juli 2009 @ 10:26:28 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70692137
quote:
Op maandag 6 juli 2009 10:24 schreef cyclechick het volgende:
heeft er iemand een samenvatting voor me? ik was niet echt van plan om 4 dagen terug te lezen
Hangt ervan af wat ik ervoor terug krijg.
Niet meer actief op Fok!
pi_70692140
Ik was gister in Utrecht. Wat een leuke stad is het toch Lekker geshopt, minder lekker gegeten (vegetarische enchiladas bij de Stairway=afrader).

En net van een IT-collega het aanbod dat hij mijn laptop dualboot wil maken, zodat ik met Linux kan oefenen.
Maakt het nieuws dat mijn telefoon nog niet leverbaar is en ze ook niet weten wanneer dan wel weer wat goed
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_70692195
quote:
Op maandag 6 juli 2009 10:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Thanks maar eigenlijk is de pijn bij iets breken vrij snel over. Als het eenmaal in het gips zit is het alleen ongemakkelijk met je dagelijkse dingen uitvoeren maar de pijn is weg. Mijn meneer klaagt meer op het moment
Leer mij zieke meneren kennen
pi_70692216
M'n vriendinnetje mailde net dat ze haar koffers weer ingepakt heeft en op het punt staat om naar het vliegveld te gaan. Morgen is ze er weer! . Dus vanmiddag het huis versieren en taarten bakken. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_70692218
Mijn telefoon besloot dat de 2 voortaan 7283# moest produceren

Laat er nou in mijn pincode en pukcode een 2 zitten. Simkaart geblokkeerd. Moest een nieuwe simkaart kopen voor ¤20,- en mijn telefoon 3 weken kwijt omdat ie opgestuurd moest worden ter reparatie
The way you rock'n'roll
pi_70692222
quote:
Op maandag 6 juli 2009 10:26 schreef Syrena het volgende:
Ik was gister in Utrecht. Wat een leuke stad is het toch Lekker geshopt, minder lekker gegeten (vegetarische enchiladas bij de Stairway=afrader).

En net van een IT-collega het aanbod dat hij mijn laptop dualboot wil maken, zodat ik met Linux kan oefenen.
Maakt het nieuws dat mijn telefoon nog niet leverbaar is en ze ook niet weten wanneer dan wel weer wat goed
hahaha ik kan niet eens tellen hoe vaak ik die vega enchilladas heb geserveerd vroegah toen ik nog als rockchickie daar achter de bar stond

Vik; hangt er vanaf wat je ervoor terugkrijgt?
Als je nou een heeeele goede samenvatting geeft, misschien wel een kusje
pi_70692250
DML wat klote van je pols zeg....
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_70692296
Hallooooooooo!

hoe is het hier? Ik heb het hele weekend feest gehad (bier,patat,vis, ijs) en ik kan niet wachten om weer gezond te doen eigelijk weeg tegen de 70 kilo aan zal ook wel vocht/zout bij zitten.
wil voor ik op vakantie ga, begin aug, zeker weer 65 wegen.
dus vandaag, planning:

O: magere yoghurt met 2 lepels all bran
T: appel
L: 2 boterhammen kipfilet/komkommer, beker optimel
T: banaan?
D: gekookte aardappels , erwten/wortels uit blik, tartaartje, wat appelmoes
S: hardlopen 2x 15 min
pi_70692305
quote:
Op maandag 6 juli 2009 10:30 schreef progje het volgende:
DML wat klote van je pols zeg....
Het is als het goed er net weer af als ik op vakantie ga dus die paar weken komen we ook wel door
The way you rock'n'roll
pi_70692334
Ik begrijp in ieder geval dat de pols van DML gebroken is? dat is nogal klote, ik hoop dat het gips er snel af kan!!

nu ga ik mezelf maar eens grondig schoonboenen
pi_70692365
quote:
Op maandag 6 juli 2009 10:29 schreef cyclechick het volgende:

[..]

hahaha ik kan niet eens tellen hoe vaak ik die vega enchilladas heb geserveerd vroegah toen ik nog als rockchickie daar achter de bar stond

Vik; hangt er vanaf wat je ervoor terugkrijgt?
Als je nou een heeeele goede samenvatting geeft, misschien wel een kusje
En mijn zus maar roepen dat er een nieuwe kaart was Ze hadden wel lekker kunnen zijn als de kok niet zo scheutig was geweest met de djinten en alle groentes even gaar waren geweest. Nu zat er bij elke hap iets knapperigs in dat heel raar smaakte. Ik had nu wel ruimte voor 'n toetje (Sticky Toffee Pudding), maar miste ik het bolletje roomijs bij

Ik word een eetzeikerd
pi_70692379
Arme DML.
Alles ok met de poezel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')