abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70669290
Of was het toch Zimbabwe???

Het vorige deel: Slank #795 - Met Goodbye's Retardkitty en Zombiekikkers.

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Ja doei.
pi_70669410
Arme Tink!

Je vraag was gegrond hoor, maar ik kon het even niet laten
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 5 juli 2009 @ 16:02:03 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70669509
Die is verdiend. Maar wat was het nou? Mozambique of Zimbabwe? Zimbabwe toch?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_70669539
Zimbabwe ja

en nog een extra aai.gif voor loveli
Ja doei.
pi_70669582
Geen aai.gif maar gewoon een voor Loveli. Heb je nog wat leuks gepland staan binnenkort? Spoil yourself!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 5 juli 2009 @ 16:06:07 #6
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70669652
*geeft Loveli een knuffel en een raketje*

Ik zeg Mozambabwe! Of Zimbique.

Stoere Nynke

Lijstje? Laat opgestaan dus een beetje een zondags lijstje of fail.

O: Special k met melk
L: twee sneetjes brood met fricandeau
T: ?
D: twee broodjes met hamburger en slaaa en saus en ui
T: raketje of cola oids!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70669662
Zo, bijgelezen!

Ik heb gister zalig gegeten bij DE en haar meneer Beetje veel gedronken, wel Gelukkig krijg ik zelden katers als ik enkel wijn drink

Helaas, spierpijn in m'n bovenbenen van gister, dus ik ga niet hardlopen. Wat met deze hitte misschien wel zo verstandig is

Lijst voor vandaag:
O: blueberry pancakes
L: bruschetta's met tomaat, olijf en basilicum
D: gegrillde kabeljauwhaasjes met aioli en butter beans, een tamelijk spannend recept van Rick Stein. Ben benieuwd! Erbij een fles rose.
  zondag 5 juli 2009 @ 16:06:55 #8
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_70669676
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 5 juli 2009 @ 16:13:42 #9
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70669961
Lijstje voor vandaag:

O: 3 broodjes filet americain (die kleine afbakpisoletjes van de Euroshopper) en een eitje
T: -
L: -
D: kippensoep met broodjes

denk dat ik zo nog iets van meloen neem..
Ja doei.
pi_70669980
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, bijgelezen!

Ik heb gister zalig gegeten bij DE en haar meneer Beetje veel gedronken, wel Gelukkig krijg ik zelden katers als ik enkel wijn drink

Helaas, spierpijn in m'n bovenbenen van gister, dus ik ga niet hardlopen. Wat met deze hitte misschien wel zo verstandig is

Lijst voor vandaag:
O: blueberry pancakes
L: bruschetta's met tomaat, olijf en basilicum
D: gegrillde kabeljauwhaasjes met aioli en butter beans, een tamelijk spannend recept van Rick Stein. Ben benieuwd! Erbij een fles rose.
Ik heb een heel leuk kookboek van hem: "Franse Odyssee" Een culinair reisverslag. Allemaal recepten uit Zuid Frankrijk. (aangezien de reis van Bordeaux (westkust) naar Marseille ging. )
pi_70669999
Ik ben verdorie gister al de halve dag en vandaag de hele en misschien morgen ook nog wel bezig met jam maken. Lekker pruttelen in de keuken, met dit weer .

Ik ben erg hittebestendig, dat scheelt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 5 juli 2009 @ 16:22:27 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70670242
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:15 schreef sigme het volgende:
Ik ben verdorie gister al de halve dag en vandaag de hele en misschien morgen ook nog wel bezig met jam maken. Lekker pruttelen in de keuken, met dit weer .

Ik ben erg hittebestendig, dat scheelt.
Ik heb net ook jam gemaakt. Van kruisbessen, banaan en appel. ERg lekker geworden.

Wat eten jullie trouwens weinig. Ik heb de hele dag al honger . Mijn lijstje voor vandaag:
o. stukje kaas
s. uurtje mountainbike
t. boterham kaas en boterham jam
l. grote salade met boterham rillettes
t. meloen met ham
t. waterijsje + stukje choco
t. 4 augurken + 3 wortels
t. bordje kippensoep
t. nog iets want nog steeds honger
d.paella met tomatensalade
t. glaasje alcohol
  zondag 5 juli 2009 @ 16:22:56 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70670261
Hoi...
Sigme, echt hoor, volgens mij ben je zo relaxed enzo.

Vandaag gewerkt en morgen nog, nu eerst een wodka cola

Lijst:
O: Peer, glas optimel framboos
T's 1 boterham smeerkaas, nectarine, appel, cherrytomaatjes
D: Cup a soup kerrie, 2 broodjes osseworst
T's 3 toastjes rundvleessalade, broodje smeerkaas, blokje choco, appel, kiwi
D: 100 gr. koolvis met een cherrytomaatje, limoen, kruiden in folie in oven, 450 gram spinazie
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 5 juli 2009 @ 16:24:33 #15
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70670318
Heb helaas nog steeds honger met het warme weer
Ow Tink ook, lees ik net
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_70670373
Loveli
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70670982
Ik heb ook gewoon trek hoor! Hier is het een graad of 25 trouwens, dat is toch niet echt heet??
Mijn lijstje sofar:

O: Glaasje jus gemixt met fruitsap. gekookt eitje op volkoren brood. Mini croissantje met boter, jam en hagelslag.(ter verdediging: minirozijnenbroodje laten staan!) wat verse aardbeitjes.
L: 2x geroosterd brood met filet A. en sjalot
T: 1/2 banaantje
T:30 gram honing/amandel volkoren flakes met 70 gram melk.
T: dropjes
In de planning:
T: glaasje rosé met wat cracottezoutjes.
D: sperziebonen met klontje boter en varkensfiletlapje waar ik nog wat spannends mee moet bedenken.....toe: magere kwark met limoenssap, zoetstof en druiven.
pi_70671217
hm ben nu lekker guacamole aan het maken

straks lekker met reepjes rauwe paprika op tafel zetten
Ja doei.
  zondag 5 juli 2009 @ 17:02:14 #19
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70671617
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:43 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook gewoon trek hoor! Hier is het een graad of 25 trouwens, dat is toch niet echt heet??
Hier gaat het ook wel. Graad of 27 ofzo. Een paar dagen geleden was het veel warmer,dus ik vind het wel oke zo

De varkensfiletlapjes grillen en dan met satehsaus eten? Ook lekker bij de boontjes.
pi_70671662
quote:
Op zondag 5 juli 2009 17:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hier gaat het ook wel. Graad of 27 ofzo. Een paar dagen geleden was het veel warmer,dus ik vind het wel oke zo

De varkensfiletlapjes grillen en dan met satehsaus eten? Ook lekker bij de boontjes.
Dat vind ik een superidee!! Ik heb ook nog komkommer, dus dan maak ik een soort gado gado!! Thnx!!
pi_70672044
Het zou hier nu 25 graden zijn, maar er staat wind en geen felle zon, dus gevoelstemperatuur ligt rond de 20 denk ik. Met raam wijd open is het een ideale leertemperatuur (met raam dicht gaat het stinken/muf ruiken).

Ik eet veel, want ik ben leren en dan krijg ik honger van inspanning/verveling .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 5 juli 2009 @ 17:19:56 #22
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_70672399
Ik heb net muffins gemaakt en in de oven gezet. Nu hopen dat ze beter lukken dan m'n cakes

Ik heb ook nog heel fout prinsessenglazuur gekocht
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 5 juli 2009 @ 17:20:13 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70672413
tvp.
Gegrillde groente .
Niet meer actief op Fok!
pi_70672435
zo schiet dat niet op met afvallen dames
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door motorbloempje op 05-07-2009 17:48:45 ]
Ja doei.
  zondag 5 juli 2009 @ 17:21:22 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70672495
quote:
Op zondag 5 juli 2009 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
zo schiet dat niet op met afvallen dames

de guacamole is
Hoeft ook niet meer Wel gespierder.