Ik ook niet, ik heb hem altijd als volledig a-seksueel gezien, en ik geloof ook niet wat Lisa Marie beweert, namelijk dat hun huwelijk volledig was en er sprake was van een seksuele relatie.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan me er echt niks bij voorstellen dat je hem sexy vindt.
Dat kwam eigenlijk hierdoor, toen had ik de vinger nog niet eens gezien!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan me er echt niks bij voorstellen dat je hem sexy vindt.
Hahahahaaaaaaaahaha.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:48 schreef wapwip het volgende:
[..]
Dat was zijn badjas, die had een zwarte band. Had verder niks met karate te maken
Ik denk ALS hij ooit seks met een vrouw gehad heeft dat het Lisa Marie is geweest. Op Debbie kon hij het sowieso niet, om haar te bezwangeren had hij kunstmatige inseminatie nodig. Leuk huwelijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb hem altijd als volledig a-seksueel gezien, en ik geloof ook niet wat Lisa Marie beweert, namelijk dat hun huwelijk volledig was en er sprake was van een seksuele relatie.
Da's niet geil, da's zorgzaam!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:05 schreef Shitney het volgende:
[..]
Dat kwam eigenlijk hierdoor, toen had ik de vinger nog niet eens gezien!![]()
Misschien met Brooke Shields? Die hebben vrij lang gedate, toch? En Brooke was ook sexy in die tijd.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk ALS hij ooit seks met een vrouw gehad heeft dat het Lisa Marie is geweest. Op Debbie kon hij het sowieso niet, om haar te bezwangeren had hij kunstmatige inseminatie nodig. Leuk huwelijk.
ik ookquote:Op maandag 6 juli 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaaaahaha.
Oh dan heb ik de roze band
Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:10 schreef Shitney het volgende:
[..]
Misschien met Brooke Shields? Die hebben vrij lang gedate, toch? En Brooke was ook sexy in die tijd.
Dirty Diana gaat trouwens over een groupie, en dat klinkt ook wel geloofwaardig. Zal je altijd zien, is de beste man dood, komen binnenkort de geruchten over wat een seksgod hij was, wedden? Ik geloof ze op voorhand.
Ja, dat handje onder haar hoofd, en dan zo voorzichtig haar rokje? spijkerjasje? eerst goed doen voordat hij haar als een ware Casanova in zijn armen tilt... Was in ieder geval de eerste keer dat ik dacht OMG!!!!!! Die is zo ontzettend hetero! Waarom zie ik dat nu pas?quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:10 schreef Shitney het volgende:
[..]
Misschien met Brooke Shields? Die hebben vrij lang gedate, toch? En Brooke was ook sexy in die tijd.
Dirty Diana gaat trouwens over een groupie, en dat klinkt ook wel geloofwaardig. Zal je altijd zien, is de beste man dood, komen binnenkort de geruchten over wat een seksgod hij was, wedden? Ik geloof ze op voorhand.
<jambers>quote:Op maandag 6 juli 2009 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
En toen Oprah vroeg are you a virgin en hij als antwoord als een kind zat te giechelen, dat hebben wij dan helemaal verkeerd opgevat natuurlijk! Hij bedoelde eigenlijk 'Mens, je moest eens weten! Opstellen in rijen van drie dames!' maar hij wilde het een beetje verbloemen door verlegen over te komen. Zoiets?
Ik geloof het niet. Sorry![]()
Nee joh, hij wilde nog even snel in het labeltje kijken waar ze het rokje gekocht had.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:12 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ja, dat handje onder haar hoofd, en dan zo voorzichtig haar rokje? spijkerjasje? eerst goed doen voordat hij haar als een ware Casanova in zijn armen tilt... Was in ieder geval de eerste keer dat ik dacht OMG!!!!!! Die is zo ontzettend hetero! Waarom zie ik dat nu pas?
Nee, dat geloof ik ook niet. Evan Ross lijkt gewoon op Diana, niet op Michael. En hij was wel verliefd op haar, maar op een ikbenpuberenikwordgeilvandeWehkampgids manier, denk ik zo. Ik denk dat Brooke Shields zijn eerste keer is geweest. Gewoon, omdat ik het leuk vind om de MJ was een seksgod fantasie levend te houden. Is toch een stuk gezelliger dan MJ was een halve gare junk, vind je niet?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.Ook niet dat Evan Ross een zoon van hem is. Kan me niet voorstellen dat hij Diana Ross daadwerkelijk geneukt heeft. Ze was als een moederfiguur voor hem, net als Elizabeth Taylor. Of zou hij Elizabeth dan ook...?
Hahahahaaaaaaaaahahahaha.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:14 schreef Robijn1961 het volgende:
Jullie moeten je waarlijk schamen. De man is net dood. Debiele internethelden.
Wegblijven uit roddelland is moeilijk hè?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:14 schreef Robijn1961 het volgende:
hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the kingquote:Op maandag 6 juli 2009 16:14 schreef Robijn1961 het volgende:
Ja, precies! ligt het aan mij of is het ineens een stuk warmer?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
En toen Oprah vroeg are you a virgin en hij als antwoord als een kind zat te giechelen, dat hebben wij dan helemaal verkeerd opgevat natuurlijk! Hij bedoelde eigenlijk 'Mens, je moest eens weten! Opstellen in rijen van drie dames!' maar hij wilde het een beetje verbloemen door verlegen over te komen. Zoiets?
Ik geloof het niet. Sorry![]()
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wegblijven uit roddelland is moeilijk hè?
Jij snapt het echt niet hè? Ontzettende muts met je beledigende aannames.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:17 schreef Robijn1961 het volgende:
Zegt een hoop van jullie. Veel plezier morgenavond he? Debielen.
Aannames, noemt ze dat. Ik zie toch hoe jullie nergens respect voor hebben. Echt om te kotsen.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet hè? Ontzettende muts met je beledigende aannames.
Mooi he? 'Die muziek, daar hoor ik jullie niet over!'. Sensatiebelúst, dat zijn we! En vooral géén muziekliefhebbers. Nah ja, ze is totaal niet voor rede vatbaar verder (god knows we've triedquote:Op maandag 6 juli 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet hè? Ontzettende muts met je beledigende aannames.
Ah, dit vind ik nou jammer. Joh, het is maar gewoon onschuldig gegein. nou ja, dat ik het warm krijg bij de gedachte dan weer niet Ik hou van Michael, ik heb serieus meerdere keren gehuild om zijn overlijden. Schaam ik me ook niet voor. Maar dat ik nu zo lekker kan lachen en wilde fantasieën kan bedenken om hem vind ik eigenlijk veel fijner. Het is net een echte begrafenis, wat dat betreft. Eerst verdrietig, maar hoe langer het duurt hoe schunniger en hoe grappiger het wordt. Ik mis alleen de drank nog.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:17 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Duidelijk. Je snapt het echt niet. Is verder niet erg, kan gebeuren, maar blijf dan alsjeblieft gewoon weg. Zoals beloofd.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:20 schreef Robijn1961 het volgende:
Aannames, noemt ze dat. Ik zie toch hoe jullie nergens respect voor hebben. Echt om te kotsen.
Was het niet druk genoeg in de Michael adoreer topics dat je je toch maar weer onder ons respectloos plebs wenst te begeven?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:20 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Aannames, noemt ze dat. Ik zie toch hoe jullie nergens respect voor hebben. Echt om te kotsen.
Als je het probeerde, zat je niet meer hier.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi he? 'Die muziek, daar hoor ik jullie niet over!'. Sensatiebelúst, dat zijn we! En vooral géén muziekliefhebbers. Nah ja, ze is totaal niet voor rede vatbaar verder (god knows we've tried) dus jammer dan.
Nee hoor!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:18 schreef wapwip het volgende:
Seriously als ik de lapo maak, word het nieuwe topic #20 waar shitney geilt op MJ
Wel goed je tanden poetsen daarna, anders krijg je gaatjes.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:20 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jup. Maar net zo goed roddelen jullie, lachen jullie om iemand meer dan 40 jaar betekenis heeft gehad. Dit zegt heel veel over jullie, namelijk gebrek aan karakter.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het niet druk genoeg in de Michael adoreer topics dat je je toch maar weer onder ons respectloos plebs wenst te begeven?
Geef jij nou gewoon eens toe dat wij OOK heel veel youtube filmpjes hebben gepost en positief hebben gedaan over zijn muziek en lijsten en overzichten hebben gepost over wat hij allemaal zelf geschreven en gecomponeerd had, dan praten we weer verder.
Ja, vrij lang ook nog. In het Oprah interview vraagt ze ook of hij een vriendin heeft en zegt hij heel blij en trots I'm dating Brooke. En ook nog op de vraag of hij wel eens in love geweest is: Right now I'm very much in love with Brooke. And when I was little, and I never told her that (giechel de giechel) I had a huge crush on Diana Ross.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wel goed ja tanden poetsen daarna, anders krijg je gaatjes.
Ik wist niet eens meer trouwens dat ie gedate had met Brooke Shields. Grappig! Hij had wel smaak wat vrouwen betreft!
Die internet debielen, waar je mij ook mee bedoelt, die hebben in voorgaande topics nét zo over zijn muziek gepraat dan jij. En ook - nu zeg ik het nog één laatste keer hoor, dan ben ik er echt klaar mee - heel positieve dingen over muzikale talenten gezegd. Dat schijn jij voor het gemak maar even te vergeten.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:23 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Als je het probeerde, zat je niet meer hier.
Hier zitten een stel internetdebielen, die alleen maar willen roddelen over een ander, zodat ze hun eigen fouten even kunnen vergeten. Om te kotsen.
Hij was ook fliefd op Tatum o'Neill, heb je die foto hier nog gezien in een van de vorige topics van hen samen?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wel goed je tanden poetsen daarna, anders krijg je gaatjes.
Ik wist niet eens meer trouwens dat ie gedate had met Brooke Shields. Grappig! Hij had wel smaak wat vrouwen betreft!
Zeg hou eens op zo langzamerhand, volgens mij heb je er gewoon plezier in om zo te doen!!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:24 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jup. Maar net zo goed roddelen jullie, lachen jullie om iemand meer dan 40 jaar betekenis heeft gehad. Dit zegt heel veel over jullie, namelijk gebrek aan karakter.
Dit meent je niet, toch?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:23 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Als je het probeerde, zat je niet meer hier.
Hier zitten een stel internetdebielen, die alleen maar willen roddelen over een ander, zodat ze hun eigen fouten even kunnen vergeten. Om te kotsen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:25 schreef Anonymousz het volgende:
morgen veel zakdoekjes kopen en aantal emmers zetten in me kamer ik verwacht dat er een overstroming gaat komen
Blijkbaar geld dat alleen voor jouquote:Op maandag 6 juli 2009 16:28 schreef Robijn1961 het volgende:
Lees eens, Greys. Het stelt niets voor als jullie even later weer roddelen en lachen. Jullie doen maar, maar jullie hebben blijkbaar niet door hoe dom het allemaal over komt.
*gillende sirenes hoortquote:Op maandag 6 juli 2009 16:29 schreef Robijn1961 het volgende:
En ga maar lekker morgenavond voor de buis zitten, en roddelen en lachen.
Als jullie zelf iets ergs meemaken, dan kijken jullie nog goed op jullie neus.
Stelletje kinderen.
Nu begin je me echt boos te maken met je domme geblaat.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:29 schreef Robijn1961 het volgende:
En ga maar lekker morgenavond voor de buis zitten, en roddelen en lachen.
Als jullie zelf iets ergs meemaken, dan kijken jullie nog goed op jullie neus.
Stelletje kinderen.
Je blijft maar zeggen 'jullie doen maar', maar je komt er ook steeds weer over mekkeren. Vrouwtje, dat gebeurt nou eenmaal op een forum. Daar komen allerlei meningen samen. Als je daar niet tegen kunt, lees het dan niet. Wij gaan jou echt niet op je wenken bedienen door alleen maar positieve dingen te noemen.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:28 schreef Robijn1961 het volgende:
Lees eens, Greys. Het stelt niets voor als jullie even later weer roddelen en lachen. Jullie doen maar, maar jullie hebben blijkbaar niet door hoe dom het allemaal over komt.
zeg, wat doe jij zoal op een dag?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:28 schreef Robijn1961 het volgende:
Eens.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
Volgende TT 'waarin we Robijn uitzwaaien en negeren' graag
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
Volgende TT 'waarin we Robijn uitzwaaien en negeren, en waar Shitney op MJ geilt' graag
we gaan toch geen topictitel verspillen aan dit soort actiesquote:Op maandag 6 juli 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
Heeft haast niks gezegd, maar komt te voorschijn waar het haar uitkomt. Doei.quote:
Verhip, daar heb ik serieus een keer over gedroomd! Dat MJ Von Trapp speelde naast Julie Andrews. EN de choreografietjes waren ineens een heel stuk leuker!! En Edelweis kreeg een heerlijke beat.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Je blijft maar zeggen 'jullie doen maar', maar je komt er ook steeds weer over mekkeren. Vrouwtje, dat gebeurt nou eenmaal op een forum. Daar komen allerlei meningen samen. Als je daar niet tegen kunt, lees het dan niet. Wij gaan jou echt niet op je wenken bedienen door alleen maar positieve dingen te noemen.
Als mij dat in jouw ogen een internetdebiel maakt, dan lig ik daar werkelijk geen seconde wakker van en dat zegt net zoveel over jouw karakter hoor. Maar dat vergeet je dan maar even voor het gemak.
So long! Farewell! Auf wiedersehen! Goodbye!
Dit vind ik spectacularly unfair om maar eens een beroemde quote te gebruiken. Ik sta compleet voor aap met mijn MJ liefde en het kan me niet eens schelen. Want voor mij was de man een held, als ik in god zou geloven zou ik hem een engel noemen. Maar mag ik alsjeblieft ook gewoon lachen en geinen om zijn vinger? Dat doet niets aan mijn liefde voor MJ af. Misschien wordt mijn liefde er zelfs wel groter door. Dat kan namelijk ook nog.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:28 schreef Robijn1961 het volgende:
kun je nagaan hoe vermoeiend het is om je posts alleen al te lezenquote:Op maandag 6 juli 2009 16:33 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Heeft haast niks gezegd, maar komt te voorschijn waar het haar uitkomt. Doei.
ZEI IK HET NIET GREYS, ZEI IK HET NIETquote:Op maandag 6 juli 2009 16:14 schreef Robijn1961 het volgende:
Wel als daardoor echt iedereen niet meer op dat zeikmokkel reageert.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:32 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
we gaan toch geen topictitel verspillen aan dit soort acties
Mens pas op met dat veelvuldige gekots, straks word je nog anorectisch.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:32 schreef Robijn1961 het volgende:
Ja. Als ik het zo lees, vind ik jullie een stelletje kinderen.
Dat oordeelt maar, en oordeelt maar. Om te kotsen.
Oordeel niet zo over mij!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:33 schreef Robijn1961 het volgende:
Heeft haast niks gezegd, maar komt te voorschijn waar het haar uitkomt. Doei.
QFTquote:Op maandag 6 juli 2009 16:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Eigenlijk jammer dat ie alleen maar in The Wizz heeft gespeeld, ik denk dat MJ een fenomenale musicalster zou zijn geweest.
Goed plan, als jij nou even gaat kotsen, zijn wij iig even van je posts afquote:Op maandag 6 juli 2009 16:32 schreef Robijn1961 het volgende:
Ja. Als ik het zo lees, vind ik jullie een stelletje kinderen.
Dat oordeelt maar, en oordeelt maar. Om te kotsen.
And we go again ;quote:Op maandag 6 juli 2009 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaaaaahahahaha.
You just totally made my day!
Ik WIST het, dat je terug ging komen!
Vergeet je geen gedag te zeggen zo weer?
volgens mij word er hier harder om jou gelachen dan om mj, zn vinger, heupjes en golden package bij elkaarquote:Op maandag 6 juli 2009 16:24 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jup. Maar net zo goed roddelen jullie, lachen jullie om iemand meer dan 40 jaar betekenis heeft gehad. Dit zegt heel veel over jullie, namelijk gebrek aan karakter.
Neu, met je geroddel.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oordeel niet zo over mij!
Ik loop ook al ruim 40 jaar rond, ja! Show me some respect. I deserve it!
Ik heb net 3 zakken popcorn gehaald, gaat denk wel lukken. We kut, nu zn lijk er niet is, is er wel minder sensatie.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:17 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Je klinkt als mn maquote:Op maandag 6 juli 2009 16:20 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
ooh, en das geen complimentquote:Op maandag 6 juli 2009 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je klinkt als mn ma
"JOEN MOEN RESPECT HEBBN! "
Maar dan kan MJ haar wel over de schouder slingeren!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mens pas op met dat veelvuldige gekots, straks word je nog anorectisch.
Engel?? Ik kan het me niet herinneren, welke bedoel je?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:36 schreef Shitney het volgende:
[..]
QFT
Zijn optredens in award shows en dergelijke leken ook wel Broadway producties. De mooiste is die met die engel.
ik zat net te denken; "met haar leeftijd kan ze mn moeder zijn" en toen viel het kwartje:quote:Op maandag 6 juli 2009 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je klinkt als mn ma
"JOEN MOEN RESPECT HEBBN! "
Die aan het einde d'r vleugels om hem heen slaat bedoel je?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:36 schreef Shitney het volgende:
[..]
QFT
Zijn optredens in award shows en dergelijke leken ook wel Broadway producties. De mooiste is die met die engel.
Als ik dan zoals jou word, word ik liever niet volwassenquote:Op maandag 6 juli 2009 16:40 schreef Robijn1961 het volgende:
Domme, onwetende lui.
Jullie komen er nog wel achter, als jullie volwassen zijn. Doeiii
.
Hahahaquote:Op maandag 6 juli 2009 16:40 schreef Robijn1961 het volgende:
Domme, onwetende lui.
.
Cc, Sophietje is geboren.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
Oordeel niet zo over mij!
Ik loop ook al ruim 40 jaar rond, ja! Show me some respect. I deserve it!
En maar gedag BLIJVEn zeggenquote:Op maandag 6 juli 2009 16:40 schreef Robijn1961 het volgende:
Domme, onwetende lui.
.
Ben je nou klaar met je smerige beledigingen?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:40 schreef Robijn1961 het volgende:
Domme, onwetende lui.
.
Nou, doei hoor!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je nou klaar met je smerige beledigingen?
Want jij doet lelijker tegen ons dan wij tegen MJ hoor.
Die lees ik altijd bij de kapper.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:37 schreef Robijn1961 het volgende:
Neu, met je geroddel.
Vergeet allemaal niet de Prive en de Story te kopen. Zou toch zonde zijn, als jullie die missen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:40 schreef wapwip het volgende:
[..]
Als ik dan zoals jou word, word ik liever niet volwassen
Oh-oh.... Peter Pan syndroompje......quote:Op maandag 6 juli 2009 16:40 schreef wapwip het volgende:
[..]
Als ik dan zoals jou word, word ik liever niet volwassen
En ze kunnen samen bepalen welke 1ne maaltijd ze over de hele dag nemen. En samen lekker ribben tellenquote:Op maandag 6 juli 2009 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan kan MJ haar wel over de schouder slingeren!
waarom doen jullie zo gemeen tegen haarquote:Op maandag 6 juli 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh-oh.... Peter Pan syndroompje......
Ow wacht effe, die heb ik van de week inderdaad nog op YouTube gezien, erg mooi!!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Die aan het einde d'r vleugels om hem heen slaat bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |