Mooi he? 'Die muziek, daar hoor ik jullie niet over!'. Sensatiebelúst, dat zijn we! En vooral géén muziekliefhebbers. Nah ja, ze is totaal niet voor rede vatbaar verder (god knows we've triedquote:Op maandag 6 juli 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet hè? Ontzettende muts met je beledigende aannames.
Ah, dit vind ik nou jammer. Joh, het is maar gewoon onschuldig gegein. nou ja, dat ik het warm krijg bij de gedachte dan weer niet Ik hou van Michael, ik heb serieus meerdere keren gehuild om zijn overlijden. Schaam ik me ook niet voor. Maar dat ik nu zo lekker kan lachen en wilde fantasieën kan bedenken om hem vind ik eigenlijk veel fijner. Het is net een echte begrafenis, wat dat betreft. Eerst verdrietig, maar hoe langer het duurt hoe schunniger en hoe grappiger het wordt. Ik mis alleen de drank nog.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:17 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Zegt een hoop van jullie. Veel plezier morgenavond he? Debielen.
Duidelijk. Je snapt het echt niet. Is verder niet erg, kan gebeuren, maar blijf dan alsjeblieft gewoon weg. Zoals beloofd.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:20 schreef Robijn1961 het volgende:
Aannames, noemt ze dat. Ik zie toch hoe jullie nergens respect voor hebben. Echt om te kotsen.
Was het niet druk genoeg in de Michael adoreer topics dat je je toch maar weer onder ons respectloos plebs wenst te begeven?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:20 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Aannames, noemt ze dat. Ik zie toch hoe jullie nergens respect voor hebben. Echt om te kotsen.
Als je het probeerde, zat je niet meer hier.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi he? 'Die muziek, daar hoor ik jullie niet over!'. Sensatiebelúst, dat zijn we! En vooral géén muziekliefhebbers. Nah ja, ze is totaal niet voor rede vatbaar verder (god knows we've tried) dus jammer dan.
Nee hoor!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:18 schreef wapwip het volgende:
Seriously als ik de lapo maak, word het nieuwe topic #20 waar shitney geilt op MJ
Wel goed je tanden poetsen daarna, anders krijg je gaatjes.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:20 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jup. Maar net zo goed roddelen jullie, lachen jullie om iemand meer dan 40 jaar betekenis heeft gehad. Dit zegt heel veel over jullie, namelijk gebrek aan karakter.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het niet druk genoeg in de Michael adoreer topics dat je je toch maar weer onder ons respectloos plebs wenst te begeven?
Geef jij nou gewoon eens toe dat wij OOK heel veel youtube filmpjes hebben gepost en positief hebben gedaan over zijn muziek en lijsten en overzichten hebben gepost over wat hij allemaal zelf geschreven en gecomponeerd had, dan praten we weer verder.
Ja, vrij lang ook nog. In het Oprah interview vraagt ze ook of hij een vriendin heeft en zegt hij heel blij en trots I'm dating Brooke. En ook nog op de vraag of hij wel eens in love geweest is: Right now I'm very much in love with Brooke. And when I was little, and I never told her that (giechel de giechel) I had a huge crush on Diana Ross.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wel goed ja tanden poetsen daarna, anders krijg je gaatjes.
Ik wist niet eens meer trouwens dat ie gedate had met Brooke Shields. Grappig! Hij had wel smaak wat vrouwen betreft!
Die internet debielen, waar je mij ook mee bedoelt, die hebben in voorgaande topics nét zo over zijn muziek gepraat dan jij. En ook - nu zeg ik het nog één laatste keer hoor, dan ben ik er echt klaar mee - heel positieve dingen over muzikale talenten gezegd. Dat schijn jij voor het gemak maar even te vergeten.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:23 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Als je het probeerde, zat je niet meer hier.
Hier zitten een stel internetdebielen, die alleen maar willen roddelen over een ander, zodat ze hun eigen fouten even kunnen vergeten. Om te kotsen.
Hij was ook fliefd op Tatum o'Neill, heb je die foto hier nog gezien in een van de vorige topics van hen samen?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wel goed je tanden poetsen daarna, anders krijg je gaatjes.
Ik wist niet eens meer trouwens dat ie gedate had met Brooke Shields. Grappig! Hij had wel smaak wat vrouwen betreft!
Zeg hou eens op zo langzamerhand, volgens mij heb je er gewoon plezier in om zo te doen!!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:24 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jup. Maar net zo goed roddelen jullie, lachen jullie om iemand meer dan 40 jaar betekenis heeft gehad. Dit zegt heel veel over jullie, namelijk gebrek aan karakter.
Dit meent je niet, toch?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:23 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Als je het probeerde, zat je niet meer hier.
Hier zitten een stel internetdebielen, die alleen maar willen roddelen over een ander, zodat ze hun eigen fouten even kunnen vergeten. Om te kotsen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:25 schreef Anonymousz het volgende:
morgen veel zakdoekjes kopen en aantal emmers zetten in me kamer ik verwacht dat er een overstroming gaat komen
Blijkbaar geld dat alleen voor jouquote:Op maandag 6 juli 2009 16:28 schreef Robijn1961 het volgende:
Lees eens, Greys. Het stelt niets voor als jullie even later weer roddelen en lachen. Jullie doen maar, maar jullie hebben blijkbaar niet door hoe dom het allemaal over komt.
*gillende sirenes hoortquote:Op maandag 6 juli 2009 16:29 schreef Robijn1961 het volgende:
En ga maar lekker morgenavond voor de buis zitten, en roddelen en lachen.
Als jullie zelf iets ergs meemaken, dan kijken jullie nog goed op jullie neus.
Stelletje kinderen.
Nu begin je me echt boos te maken met je domme geblaat.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:29 schreef Robijn1961 het volgende:
En ga maar lekker morgenavond voor de buis zitten, en roddelen en lachen.
Als jullie zelf iets ergs meemaken, dan kijken jullie nog goed op jullie neus.
Stelletje kinderen.
Je blijft maar zeggen 'jullie doen maar', maar je komt er ook steeds weer over mekkeren. Vrouwtje, dat gebeurt nou eenmaal op een forum. Daar komen allerlei meningen samen. Als je daar niet tegen kunt, lees het dan niet. Wij gaan jou echt niet op je wenken bedienen door alleen maar positieve dingen te noemen.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:28 schreef Robijn1961 het volgende:
Lees eens, Greys. Het stelt niets voor als jullie even later weer roddelen en lachen. Jullie doen maar, maar jullie hebben blijkbaar niet door hoe dom het allemaal over komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |