Ik kan me er echt niks bij voorstellen dat je hem sexy vindt.quote:
Ik ook niet, ik heb hem altijd als volledig a-seksueel gezien, en ik geloof ook niet wat Lisa Marie beweert, namelijk dat hun huwelijk volledig was en er sprake was van een seksuele relatie.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan me er echt niks bij voorstellen dat je hem sexy vindt.
Dat kwam eigenlijk hierdoor, toen had ik de vinger nog niet eens gezien!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan me er echt niks bij voorstellen dat je hem sexy vindt.
Hahahahaaaaaaaahaha.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:48 schreef wapwip het volgende:
[..]
Dat was zijn badjas, die had een zwarte band. Had verder niks met karate te maken
Ik denk ALS hij ooit seks met een vrouw gehad heeft dat het Lisa Marie is geweest. Op Debbie kon hij het sowieso niet, om haar te bezwangeren had hij kunstmatige inseminatie nodig. Leuk huwelijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb hem altijd als volledig a-seksueel gezien, en ik geloof ook niet wat Lisa Marie beweert, namelijk dat hun huwelijk volledig was en er sprake was van een seksuele relatie.
Da's niet geil, da's zorgzaam!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:05 schreef Shitney het volgende:
[..]
Dat kwam eigenlijk hierdoor, toen had ik de vinger nog niet eens gezien!![]()
Misschien met Brooke Shields? Die hebben vrij lang gedate, toch? En Brooke was ook sexy in die tijd.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk ALS hij ooit seks met een vrouw gehad heeft dat het Lisa Marie is geweest. Op Debbie kon hij het sowieso niet, om haar te bezwangeren had hij kunstmatige inseminatie nodig. Leuk huwelijk.
ik ookquote:Op maandag 6 juli 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaaaahaha.
Oh dan heb ik de roze band
Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:10 schreef Shitney het volgende:
[..]
Misschien met Brooke Shields? Die hebben vrij lang gedate, toch? En Brooke was ook sexy in die tijd.
Dirty Diana gaat trouwens over een groupie, en dat klinkt ook wel geloofwaardig. Zal je altijd zien, is de beste man dood, komen binnenkort de geruchten over wat een seksgod hij was, wedden? Ik geloof ze op voorhand.
Ja, dat handje onder haar hoofd, en dan zo voorzichtig haar rokje? spijkerjasje? eerst goed doen voordat hij haar als een ware Casanova in zijn armen tilt... Was in ieder geval de eerste keer dat ik dacht OMG!!!!!! Die is zo ontzettend hetero! Waarom zie ik dat nu pas?quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:10 schreef Shitney het volgende:
[..]
Misschien met Brooke Shields? Die hebben vrij lang gedate, toch? En Brooke was ook sexy in die tijd.
Dirty Diana gaat trouwens over een groupie, en dat klinkt ook wel geloofwaardig. Zal je altijd zien, is de beste man dood, komen binnenkort de geruchten over wat een seksgod hij was, wedden? Ik geloof ze op voorhand.
<jambers>quote:Op maandag 6 juli 2009 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
En toen Oprah vroeg are you a virgin en hij als antwoord als een kind zat te giechelen, dat hebben wij dan helemaal verkeerd opgevat natuurlijk! Hij bedoelde eigenlijk 'Mens, je moest eens weten! Opstellen in rijen van drie dames!' maar hij wilde het een beetje verbloemen door verlegen over te komen. Zoiets?
Ik geloof het niet. Sorry![]()
Nee joh, hij wilde nog even snel in het labeltje kijken waar ze het rokje gekocht had.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:12 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ja, dat handje onder haar hoofd, en dan zo voorzichtig haar rokje? spijkerjasje? eerst goed doen voordat hij haar als een ware Casanova in zijn armen tilt... Was in ieder geval de eerste keer dat ik dacht OMG!!!!!! Die is zo ontzettend hetero! Waarom zie ik dat nu pas?
Nee, dat geloof ik ook niet. Evan Ross lijkt gewoon op Diana, niet op Michael. En hij was wel verliefd op haar, maar op een ikbenpuberenikwordgeilvandeWehkampgids manier, denk ik zo. Ik denk dat Brooke Shields zijn eerste keer is geweest. Gewoon, omdat ik het leuk vind om de MJ was een seksgod fantasie levend te houden. Is toch een stuk gezelliger dan MJ was een halve gare junk, vind je niet?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.Ook niet dat Evan Ross een zoon van hem is. Kan me niet voorstellen dat hij Diana Ross daadwerkelijk geneukt heeft. Ze was als een moederfiguur voor hem, net als Elizabeth Taylor. Of zou hij Elizabeth dan ook...?
Hahahahaaaaaaaaahahahaha.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:14 schreef Robijn1961 het volgende:
Jullie moeten je waarlijk schamen. De man is net dood. Debiele internethelden.
Wegblijven uit roddelland is moeilijk hè?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:14 schreef Robijn1961 het volgende:
hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the king hail the kingquote:Op maandag 6 juli 2009 16:14 schreef Robijn1961 het volgende:
Ja, precies! ligt het aan mij of is het ineens een stuk warmer?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
En toen Oprah vroeg are you a virgin en hij als antwoord als een kind zat te giechelen, dat hebben wij dan helemaal verkeerd opgevat natuurlijk! Hij bedoelde eigenlijk 'Mens, je moest eens weten! Opstellen in rijen van drie dames!' maar hij wilde het een beetje verbloemen door verlegen over te komen. Zoiets?
Ik geloof het niet. Sorry![]()
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wegblijven uit roddelland is moeilijk hè?
Jij snapt het echt niet hè? Ontzettende muts met je beledigende aannames.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:17 schreef Robijn1961 het volgende:
Zegt een hoop van jullie. Veel plezier morgenavond he? Debielen.
Aannames, noemt ze dat. Ik zie toch hoe jullie nergens respect voor hebben. Echt om te kotsen.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet hè? Ontzettende muts met je beledigende aannames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |