Je klinkt als mn maquote:Op maandag 6 juli 2009 16:20 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Aannames, noemt ze dat. Ik zie toch hoe jullie nergens respect voor hebben. Echt om te kotsen.
ooh, en das geen complimentquote:Op maandag 6 juli 2009 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je klinkt als mn ma
"JOEN MOEN RESPECT HEBBN! "
Maar dan kan MJ haar wel over de schouder slingeren!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mens pas op met dat veelvuldige gekots, straks word je nog anorectisch.
Engel?? Ik kan het me niet herinneren, welke bedoel je?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:36 schreef Shitney het volgende:
[..]
QFT
Zijn optredens in award shows en dergelijke leken ook wel Broadway producties. De mooiste is die met die engel.
ik zat net te denken; "met haar leeftijd kan ze mn moeder zijn" en toen viel het kwartje:quote:Op maandag 6 juli 2009 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je klinkt als mn ma
"JOEN MOEN RESPECT HEBBN! "
Die aan het einde d'r vleugels om hem heen slaat bedoel je?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:36 schreef Shitney het volgende:
[..]
QFT
Zijn optredens in award shows en dergelijke leken ook wel Broadway producties. De mooiste is die met die engel.
Als ik dan zoals jou word, word ik liever niet volwassenquote:Op maandag 6 juli 2009 16:40 schreef Robijn1961 het volgende:
Domme, onwetende lui.
Jullie komen er nog wel achter, als jullie volwassen zijn. Doeiii
.
Hahahaquote:Op maandag 6 juli 2009 16:40 schreef Robijn1961 het volgende:
Domme, onwetende lui.
.
Cc, Sophietje is geboren.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
Oordeel niet zo over mij!
Ik loop ook al ruim 40 jaar rond, ja! Show me some respect. I deserve it!
En maar gedag BLIJVEn zeggenquote:Op maandag 6 juli 2009 16:40 schreef Robijn1961 het volgende:
Domme, onwetende lui.
.
Ben je nou klaar met je smerige beledigingen?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:40 schreef Robijn1961 het volgende:
Domme, onwetende lui.
.
Nou, doei hoor!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je nou klaar met je smerige beledigingen?
Want jij doet lelijker tegen ons dan wij tegen MJ hoor.
Die lees ik altijd bij de kapper.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:37 schreef Robijn1961 het volgende:
Neu, met je geroddel.
Vergeet allemaal niet de Prive en de Story te kopen. Zou toch zonde zijn, als jullie die missen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:40 schreef wapwip het volgende:
[..]
Als ik dan zoals jou word, word ik liever niet volwassen
Oh-oh.... Peter Pan syndroompje......quote:Op maandag 6 juli 2009 16:40 schreef wapwip het volgende:
[..]
Als ik dan zoals jou word, word ik liever niet volwassen
En ze kunnen samen bepalen welke 1ne maaltijd ze over de hele dag nemen. En samen lekker ribben tellenquote:Op maandag 6 juli 2009 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan kan MJ haar wel over de schouder slingeren!
waarom doen jullie zo gemeen tegen haarquote:Op maandag 6 juli 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
Volgende TT 'waarin we Robijn uitzwaaien en negeren' graag
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh-oh.... Peter Pan syndroompje......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |