zeg, wat doe jij zoal op een dag?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:28 schreef Robijn1961 het volgende:
Lees eens, Greys. Het stelt niets voor als jullie even later weer roddelen en lachen. Jullie doen maar, maar jullie hebben blijkbaar niet door hoe dom het allemaal over komt.
Eens.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
Volgende TT 'waarin we Robijn uitzwaaien en negeren' graag
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
Volgende TT 'waarin we Robijn uitzwaaien en negeren, en waar Shitney op MJ geilt' graag
we gaan toch geen topictitel verspillen aan dit soort actiesquote:Op maandag 6 juli 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
Volgende TT 'waarin we Robijn uitzwaaien en negeren' graag
Heeft haast niks gezegd, maar komt te voorschijn waar het haar uitkomt. Doei.quote:
Verhip, daar heb ik serieus een keer over gedroomd! Dat MJ Von Trapp speelde naast Julie Andrews. EN de choreografietjes waren ineens een heel stuk leuker!! En Edelweis kreeg een heerlijke beat.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Je blijft maar zeggen 'jullie doen maar', maar je komt er ook steeds weer over mekkeren. Vrouwtje, dat gebeurt nou eenmaal op een forum. Daar komen allerlei meningen samen. Als je daar niet tegen kunt, lees het dan niet. Wij gaan jou echt niet op je wenken bedienen door alleen maar positieve dingen te noemen.
Als mij dat in jouw ogen een internetdebiel maakt, dan lig ik daar werkelijk geen seconde wakker van en dat zegt net zoveel over jouw karakter hoor. Maar dat vergeet je dan maar even voor het gemak.
So long! Farewell! Auf wiedersehen! Goodbye!
Dit vind ik spectacularly unfair om maar eens een beroemde quote te gebruiken. Ik sta compleet voor aap met mijn MJ liefde en het kan me niet eens schelen. Want voor mij was de man een held, als ik in god zou geloven zou ik hem een engel noemen. Maar mag ik alsjeblieft ook gewoon lachen en geinen om zijn vinger? Dat doet niets aan mijn liefde voor MJ af. Misschien wordt mijn liefde er zelfs wel groter door. Dat kan namelijk ook nog.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:28 schreef Robijn1961 het volgende:
Lees eens, Greys. Het stelt niets voor als jullie even later weer roddelen en lachen. Jullie doen maar, maar jullie hebben blijkbaar niet door hoe dom het allemaal over komt.
kun je nagaan hoe vermoeiend het is om je posts alleen al te lezenquote:Op maandag 6 juli 2009 16:33 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Heeft haast niks gezegd, maar komt te voorschijn waar het haar uitkomt. Doei.
ZEI IK HET NIET GREYS, ZEI IK HET NIETquote:Op maandag 6 juli 2009 16:14 schreef Robijn1961 het volgende:
Jullie moeten je waarlijk schamen. De man is net dood. Debiele internethelden.
Wel als daardoor echt iedereen niet meer op dat zeikmokkel reageert.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:32 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
we gaan toch geen topictitel verspillen aan dit soort acties
Mens pas op met dat veelvuldige gekots, straks word je nog anorectisch.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:32 schreef Robijn1961 het volgende:
Ja. Als ik het zo lees, vind ik jullie een stelletje kinderen.
Dat oordeelt maar, en oordeelt maar. Om te kotsen.
Oordeel niet zo over mij!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:33 schreef Robijn1961 het volgende:
Heeft haast niks gezegd, maar komt te voorschijn waar het haar uitkomt. Doei.
QFTquote:Op maandag 6 juli 2009 16:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Eigenlijk jammer dat ie alleen maar in The Wizz heeft gespeeld, ik denk dat MJ een fenomenale musicalster zou zijn geweest.
Goed plan, als jij nou even gaat kotsen, zijn wij iig even van je posts afquote:Op maandag 6 juli 2009 16:32 schreef Robijn1961 het volgende:
Ja. Als ik het zo lees, vind ik jullie een stelletje kinderen.
Dat oordeelt maar, en oordeelt maar. Om te kotsen.
And we go again ;quote:Op maandag 6 juli 2009 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaaaaahahahaha.
You just totally made my day!
Ik WIST het, dat je terug ging komen!
Vergeet je geen gedag te zeggen zo weer?
volgens mij word er hier harder om jou gelachen dan om mj, zn vinger, heupjes en golden package bij elkaarquote:Op maandag 6 juli 2009 16:24 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jup. Maar net zo goed roddelen jullie, lachen jullie om iemand meer dan 40 jaar betekenis heeft gehad. Dit zegt heel veel over jullie, namelijk gebrek aan karakter.
Neu, met je geroddel.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oordeel niet zo over mij!
Ik loop ook al ruim 40 jaar rond, ja! Show me some respect. I deserve it!
Ik heb net 3 zakken popcorn gehaald, gaat denk wel lukken. We kut, nu zn lijk er niet is, is er wel minder sensatie.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:17 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Zegt een hoop van jullie. Veel plezier morgenavond he? Debielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |