abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70719120
Goeie TT, ik denk dat de dopingbom elk moment kan barsten.
pi_70719721
Ik vrees met grote vrezen dat Mentsjov de lul is, en ik denk ook dat hij het weet...
Ik heb niet de waarheid in pacht, maar ik heb zo'n gevoel.

Ik hoop het niet, want het zou het einde zijn van de Rabo ploeg en opleiding, dood zonde!
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  maandag 6 juli 2009 @ 22:15:06 #53
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_70719885
De professionals krijgen wel weer een nieuwe sponsor lijkt me. Ik maak me in zo'n geval meer zorgen om de beloften. Rabo's beloftenploeg heeft de afgelopen jaren heel wat talenten voortgebracht. Hopelijk ziet zo'n nieuwe sponsor dat ook.
Wie dit leest is alfabeet.
pi_70719959
Ik hoop het niet!
pi_70720120
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:11 schreef Mr_Memory het volgende:
Ik vrees met grote vrezen dat Mentsjov de lul is, en ik denk ook dat hij het weet...
Ik heb niet de waarheid in pacht, maar ik heb zo'n gevoel.

Ik hoop het niet, want het zou het einde zijn van de Rabo ploeg en opleiding, dood zonde!
Ja inderdaad.
pi_70720575
wtf alweer tijd verloren
pi_70721570
Even om alles in perspectief te plaatsen.
quote:
Bild: 'Pechstein veertien keer positief getest'

Claudia Pechstein heeft volgens het Duitse boulevardblad Bild in totaal veertien keer een te hoog aantal jonge rode bloedcellen gehad. De grenswaarde hiervan ligt op 2,4. De schaatster uit Oost-Berlijn zou bij een test in november 2007 3,75 gemeten hebben.

Pechstein kreeg vorige week te horen dat zij van de schaatsbond ISU een schorsing van twee jaar opgelegd kreeg. Na een controle in februari bleek dat Pechstein afwijkende bloedwaarden had. De Duitse is het niet met de constatering van de ISU eens en stapt naar het sporttribunaal CAS.
En constant maar mekkeren over het wielrennen. Zo gaat het dus in andere sporten eraan toe. Iemand test gewoon 14 keer positief en daarna gebeurt er pas eens wat
pi_70721608
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:48 schreef TheArt het volgende:
Even om alles in perspectief te plaatsen.
[..]

En constant maar mekkeren over het wielrennen. Zo gaat het dus in andere sporten eraan toe. Iemand test gewoon 14 keer positief en daarna gebeurt er pas eens wat
Ach ja, de ogen zijn nu eenmaal gericht op het wielrennen...
  dinsdag 7 juli 2009 @ 08:48:55 #59
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_70728907
ff een crosspost

MIsschien een rare en slechte gedachte van mij (en ik hoop dat ik er zo naast zit) maar ik vind de ploeg echt zwak rijden.. kan het misschien komen dat ze zo geschrokken zijn vanwege het doping verhaal.... en dat de rijders 'clean' zijn en daarom zo slecht rijden?

Ach ik zou er wel naast zitten...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 08:51:39 #60
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70728945
lijkt me niet meer dan logisch, ik bedoel als jij of ik iets spannends meemaken bestaat de kans ook dat we een beetje last hebben ons werk zoals altijd te doen, je bent er toch mee bezig in je hoofd...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 7 juli 2009 @ 08:53:40 #61
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_70728979
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 08:51 schreef Klonk het volgende:
lijkt me niet meer dan logisch, ik bedoel als jij of ik iets spannends meemaken bestaat de kans ook dat we een beetje last hebben ons werk zoals altijd te doen, je bent er toch mee bezig in je hoofd...
Ja dat begrijp ik ook.. maar ik doel meer op het feit dat ze nu niet gebruiken (Wat ze anders misschien wel doen)
Ach we moeten maar eens de ploegentijdrit van vandaag bekijken dan zien we het vanzelf wel.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_70729274
Ik vrees het ergste...
pi_70729584
Knebel stond gister flink te zweten voor de camera. Volgens mij was hij zelf ook niet clean.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:29:20 #64
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70729678
Hebben jullie gisteren het verhaal van Bernhard Kohl gezien?

Hét bewijs dat de dopingstraffen nog veel te laag zijn.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_70729703
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Knebel stond gister flink te zweten voor de camera. Volgens mij was hij zelf ook niet clean.
Kreeg het idee dat Knebel absoluut geen controle heeft over de situatie, slechts uitgaat van wat de renners zeggen (gewoon op hun blauwe ogen geloven, meer kun je immers niet doen?) en dus niet kan voorkomen dat eventuele lijken uit de kast zullen komen..
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:32:02 #66
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70729740
Levenslang schorsen is ook niet de oplossing. Gezien de belangen blijven sporters gebruiken. Het enige wat je dan kunt doen is zorgen dat de gezondheid zo veel mogelijk wordt gewaarborgd: middelen testen, en die goed gekeurd worden, legaliseren.

Dat er dan altijd nog sporters zijn die een middel pakken dat niet is goedgekeurd, of meer gebruiken dan op de bijsluiter staat danwel wat een arts voorschrijft, dat is niet te voorkomen. Kun je wel zwaar bestraffen. Maar veel helpen zal dat niet.

Knebel stond stijf van de dope. En dan bedoel ik geen paracetamol.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_70729806
De Rabo voelt de bui wel hangen idd ja. Ik voel aan mn water dat menchov deze tour ook niet uit gaat rijden.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_70729837
Freire en Flecha kunnen opeens ook niks meer.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:37:26 #69
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70729860
quote:
"Rasmussen gaat Rabo-maats aan de galg praten"

De Nederlandse wielerformatie Rabobank wacht met dichtgeknepen billen op het dopingdossier rond de Oostenrijkse bloedbank Humanplasma. De Oostenrijkse minister van Sport heeft immers beslist de zaak naar de verantwoordelijke dopinginstanties te sturen, zo meldt de Volkskrant. Voormalig Raborenner en bijna Tourwinnaar Michael Rasmussen heeft zopas bekendgemaakt weldra een boekje open te doen over georganiseerd dopinggebruik binnen de Nederlandse ploeg.

De bal ging onlangs aan het rollen toen de Oostenrijker Bernhard Kohl bevestigde dat hij een klant was bij de Weense bloedbank. De klimmer werd in de voorbije Tour de France betrapt op het gebruik van cera, geleverd door Humanplasma. Eerder werden ook al Michael Boogerd, Thomas Dekker en Denis Menchov in verband gebracht met de affaire. Rabobank liet al weten dat enkele renners op vrijwillige basis meewerken aan het onderzoek. (dea)
En dit speelt dan van 2004 tot 2006 he? Wie weet wat erna nog is gebeurd.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:40:24 #70
30220 Barca
pi_70729925
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:34 schreef the_undertaker het volgende:
De Rabo voelt de bui wel hangen idd ja. Ik voel aan mn water dat menchov deze tour ook niet uit gaat rijden.
Ssstt! Dat mag je niet zeggen!
pi_70729961
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:37 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

En dit speelt dan van 2004 tot 2006 he? Wie weet wat erna nog is gebeurd.
Breukink gaat hangen
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:46:28 #72
30220 Barca
pi_70730074
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Breukink gaat hangen
Aan welke bar?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:53:11 #73
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70730250
Het maakt me wel bijzonder cynisch. Dekker en Rasmussen blijken nu bij Rabo hetzelfde middeltje te hebben gebruikt, nl. Dynepo. Dat was na 2006.

Men loopt continu achter de feiten aan, zover men al de feiten kent.
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:55:12 #74
30220 Barca
pi_70730293
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:53 schreef Klopkoek het volgende:
Het maakt me wel bijzonder cynisch. Dekker en Rasmussen blijken nu bij Rabo hetzelfde middeltje te hebben gebruikt, nl. Dynepo. Dat was na 2006.

Men loopt continu achter de feiten aan, zover men al de feiten kent.
En hij met zijn Knebel-theorie "Op basis van wat we weten ..." Man, je weet veel meer. Probeert te doen alsof gebruik individuele acties van renners zijn. LIAR!!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:27:34 #75
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_70731149
quote:
Michael Rasmussen zal na de Tour de France een verklaring afleggen inzake zijn mogelijke betrokkenheid rond het Weense dopinglab Humanplasma. Dat meldt Sporweek. De openbaar aanklager heeft de Deen opgeroepen in het gerechtelijk onderzoek naar het laboratorium.

Bij Humanplasma zouden diverse sporters bloedtransfusies ondergaan hebben. De op doping betrapte Bernhard Kohl gaf reeds toe van de diensten van het lab gebruik te hebben gemaakt. Voorafgaand aan de Tour zou ook Denis Menchov gehoord zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')