abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70834717
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:10 schreef qonmann het volgende:

[..]

Dat mag, waar ben jij geboren als ik vragen mag ?
Ik ben geboren in Amsterdam, Julianaziekenhuis. Jij?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 00:47:30 #152
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70835012
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:45 schreef TeenWolf het volgende:
Welk land zit achter de opstanden? Volgens China, Amerika en Engeland.
Zoals ik al zei, de Chinese regering heeft de opstand in Iran met veel belangstelling gevolgd.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_70835430
quote:
Sommige mensen beweren dat de VS in oorlog is met de islam maar dat klopt niet. Ik durf te stellen dat de VS, Europa en islam met elkaar heulen. De moslims zijn in bijna alle landen op deze aarde aanwezig en voornamelijk in landen die belangrijk zijn voor westerse belangen.

Je vraagt je misschien af wat voor belang de VS heeft bij het steunen van Oeigoeren of andere islamitische minderheden? Simpel: ze kunnen als destabiliserende factor dienen. Randdebielen zoals Wilders kijken naar de korte termijn en daarom ziet ie de islam en moslims als gevaar, de Amerikanen die dom worden genoemd maar slimmer zijn dan ze lijken, kijken naar de toekomst: ze weten dat de echte gevaren voor de westerse hegemoniale dominantie China, Rusland en India zijn (drie landen met moslimminderheden).

Deze landen zullen over enkele decennia worden opgesplitst, of ze het leuk vinden of niet. Ik verwacht nog zeker dat onze wereld verrijkt zal worden met nog eens 3 tot 10 extra islamitische staten.

Dus het kan best kloppen wat China beweert.
quote:
pi_70847281
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:08 schreef Human82 het volgende:

[..]

Deze relativering kan alleen komen van iemand die nooit wat heeft meegemaakt en als er eens een keer zoiets hier in Nederland gebeurt, dan gaan ze anders blaffen. De arrogantie en de mate van serieusheid van sommigen in Nederland blijft mij iedere keer weer verbazen.
En voel jij je niet een beetje hypocriet dat je je hier zo over opwindt, maar dat het je geen fuck kan boeien wanneer moslims elkaar of anderen afmaken?
pi_70862371
Ik krijg dus steeds meer respect voor de chinezen, zoals men de opstandigen aanpakt.
to the point!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:45:58 #157
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70862415
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 21:44 schreef turnpoint76 het volgende:
Ik krijg dus steeds meer respect voor de chinezen, zoals men de opstandigen aanpakt.
Ik stel voor dat je morgen België gaat overheersen, en iedereen die tegenstribbelt bestempelt als 'opstandeling'.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_70862515
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 21:44 schreef turnpoint76 het volgende:
Ik ook.
Een stabiele natie en slechts 125 doden ofzo
In elk instabiel land van een beetje grootte gaan er veel meer dood.
Maar over Sudan ofzo hoor je dezelfde mensen niet.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:52:59 #159
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70862643
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 21:49 schreef qonmann het volgende:

[..]

Ik ook.
Een stabiele natie en slechts 125 doden ofzo
In elk instabiel land van een beetje grootte gaan er veel meer dood.
Maar over Sudan ofzo hoor je dezelfde mensen niet.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_70866574
Merkwaardige reactie van de Turken:

Turkse premier: genocide in China

ANKARA - De Turkse premier Recep Tayyip Erdogan heeft de etnische spanningen tussen islamitische Oeigoeren en Han-Chinezen in het westen van China genocide genoemd. Hij zei dat vrijdagavond bij zijn terugkeer van de G8-top in Italië.

De woordkeuze van de islamitische premier is opvallend. De Turkse regering vindt namelijk niet dat het bloedige Turkse optreden tegen Armeniërs bijna honderd jaar geleden als volkenmoord mag worden bestempeld.
etc.

Zie De Telegraaf
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_China__.html?p=4,1

Proest , hoeveel Armeniers legden ook al weer het loodje toen ?
Iets meer dan 129.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_70867338
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:15 schreef qonmann het volgende:

Iets meer dan 129.
QFT

en hopelijk maakt china dat ook duidelijk aan de turken in een officiële reactie
  zaterdag 11 juli 2009 @ 11:02:16 #162
123170 alors
zlata1234
pi_70871572
Turkije moet idd zn mond houden, alsof zij zo zachtzinnig omgaan met minderheden...

Wel jammer om te lezen dat er weer zoveel mensen zonder kennis van zaken posten. Ze horen het woord moslim en voelen zich enorm geroepen om ongefundeerde onzin uit te kramen.
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 13:31:01 #163
188345 Py
op zich
pi_70874631
  • Xinjiang is al sinds ca 1750 onderdeel van China.
  • China heeft zich altijd weinig met de binnenlandse politiek in Xinjiang bemoeid.
  • Er zijn in de tweede helft van de twintigste eeuw veel (hoog) opgeleidde werknemers naar Xinjiang gemigreerd om het gebied, wat rijk is aan grondstoffen, te ontwikkelen, waarmee de Han-cultuur in het gebied groter werd
  • Sinds de jaren '80 aanslagen van islamitische separisten die streven naar een onafhankelijke islamitische staat
  • Nu sla ik nog veel over, misschien later meer ...

Het ligt allemaal minder éénduidig dan sommigen graag zouden willen.
  • pi_70875026
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 13:31 schreef Py het volgende:
    [
  • Sinds de jaren '80 aanslagen van islamitische separisten die streven naar een onafhankelijke islamitische staat

Het ligt allemaal minder éénduidig dan sommigen graag zouden willen.
  • Alleen al het onderdrukken van die islamitische separisten is mijns inziens gerechtvaardigd. Vindt dat de Chinese regering nog erg tolerant is geweest door de moskeets nog open te houden. De islam moet je altijd bestrijden, omdat de islam een geweldadige politieke ideologie is die intolerant en gewelddadig is jegens volkeren die niets met de islam van doen hebben. De islam zaait haat en verdeeldheid. Ook moslims onder elkaar kunnen niet samen door een deur getuige de vele doden die reeds zijn gevallen bij aanslagen van soennieten en sjiieten op elkaars heiligdommen.
    to the point!
    pi_70875073
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 00:15 schreef qonmann het volgende:
    Merkwaardige reactie van de Turken:

Turkse premier: genocide in China

ANKARA - De Turkse premier Recep Tayyip Erdogan heeft de etnische spanningen tussen islamitische Oeigoeren en Han-Chinezen in het westen van China genocide genoemd. Hij zei dat vrijdagavond bij zijn terugkeer van de G8-top in Italië.

De woordkeuze van de islamitische premier is opvallend. De Turkse regering vindt namelijk niet dat het bloedige Turkse optreden tegen Armeniërs bijna honderd jaar geleden als volkenmoord mag worden bestempeld.
    etc.

Zie De Telegraaf
    http://www.telegraaf.nl/b(...)n_China__.html?p=4,1

Iets meer dan 129.
    Sterker; de Armeense holocaust benoemen, is een belediging van de Turkse staat en staat jaren gevangenisstraf op.

Volgende week zit ik in Armenie. Toch es voorzichtig dat onderwerp aansnijden.
    The only limit is your own imagination
    Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
      zaterdag 11 juli 2009 @ 14:00:58 #166
    165392 TeenWolf
    You are an animal! Woo!
    pi_70875309
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 13:51 schreef El_Matador het volgende:

Volgende week zit ik in Armenie. Toch es voorzichtig dat onderwerp aansnijden.
    Dan ga je toch naar een land waar je ECHT vakantie kunt vieren??
    Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
    En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
    Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
    pi_70875369
    Erdogan .
    God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
      zaterdag 11 juli 2009 @ 14:04:31 #168
    188345 Py
    op zich
    pi_70875390
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 13:49 schreef turnpoint76 het volgende:

[..]

Alleen al het onderdrukken van die islamitische separisten is mijns inziens gerechtvaardigd. Vindt dat de Chinese regering nog erg tolerant is geweest door de moskeets nog open te houden. De islam moet je altijd bestrijden, omdat de islam een geweldadige politieke ideologie is die intolerant en gewelddadig is jegens volkeren die niets met de islam van doen hebben. De islam zaait haat en verdeeldheid. Ook moslims onder elkaar kunnen niet samen door een deur getuige de vele doden die reeds zijn gevallen bij aanslagen van soennieten en sjiieten op elkaars heiligdommen.
    Met die zienswijze kun je het eens zijn, of niet, of gedeeltelijk.
    Maar de situatie in Xinjiang ligt niet alleen aan islamieten en niet alleen aan han-chinezen.
    Besef bijvoorbeeld dat Mao een cultureel hervormingsprogramma invoerde voor het gebied nadat het bevrijd was van de kortstondige Russische bezetting in WOII
    Bedenk bijvoorbeeld dat het invoeren van het éénkind-beleid, voor de moslims gelijkstaat aan het beledigen van Allah.

Complexe boel daar
    pi_70875463
    Erdogan is het bewijs van democratie. Of je het leuk vindt wat hij zegt is een tweede. Persoonlijk ben ik meer van de President Gül. Die weet dingen toch net iets zorgvuldiger te formuleren.
    pi_70875507
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 14:00 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Dan ga je toch naar een land waar je ECHT vakantie kunt vieren??
    Yep. Een rondje Kaukasus. Lijkt me interessant. Hoef niet zo nodig in Chersonnisos aan het strand te liggen.
    Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_70875508
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 14:07 schreef IHVK het volgende:
    Erdogan is het bewijs van democratie. Of je het leuk vindt wat hij zegt is een tweede. Persoonlijk ben ik meer van de President Gül. Die weet dingen toch net iets zorgvuldiger te formuleren.
    Het staat buiten kijf dat hij democratisch is gekozen. Dat neemt niet weg dat het opvallend is dat hij deze gebeurtenis 'genocide' noemt, maar de Armeense kwestie nog niet eens massamoord noemt, laat staan genocide. Een walgelijke, eerloze hond met een dubbele moraal .
    God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
      zaterdag 11 juli 2009 @ 14:12:53 #172
    165392 TeenWolf
    You are an animal! Woo!
    pi_70875578
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 14:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Yep. Een rondje Kaukasus. Lijkt me interessant. Hoef niet zo nodig in Chersonnisos aan het strand te liggen.
    leuk, veel plezier in armenie, tsjetsjenie en georgie
    Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
    En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
    Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
    pi_70875642
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 14:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het staat buiten kijf dat hij democratisch is gekozen. Dat neemt niet weg dat het opvallend is dat hij deze gebeurtenis 'genocide' noemt, maar de Armeense kwestie nog niet eens massamoord noemt, laat staan genocide. Een walgelijke, eerloze hond met een dubbele moraal .
    Jij bent ook vooral boos vanwege Israel denk ik. De Armeense kwestie is volgens de Turkse overheid. massamoord en etnische zuiveringen. En het is na jarenlange indoctrinatie politieke zelfmoord om het woord genocide te gebruiken. Hoewel het in de progressieve (niet per se seculier aangezien de seculieren nationalistischer zijn) media vaak wordt gedaan ondanks het verbod.
    pi_70875645
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 14:12 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

leuk, veel plezier in armenie, tsjetsjenie en georgie
    Azerbeidzjan.

Maar dank je wel. Gaat zeker lukken. Een spannende reis. Over 3,5 week ben ik weer thuis.

pi_70875779
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 14:15 schreef IHVK het volgende:

[..]

Jij bent ook vooral boos vanwege Israel denk ik. De Armeense kwestie is volgens de Turkse overheid. massamoord en etnische zuiveringen. En het is na jarenlange indoctrinatie politieke zelfmoord om het woord genocide te gebruiken. Hoewel het in de progressieve (niet per se seculier aangezien de seculieren nationalistischer zijn) media vaak wordt gedaan ondanks het verbod.
    Nee hoor, Turkije (Erdogan niet) is een belangrijke bondgenoot van Israël. Maar ik heb veel Armeniërs gesproken en die verhalen zijn niet fris. Los van de vraag of het gerechtvaardigd is dat Turkije die gebeurtenissen niet als genocide wenst te kwalificeren, is het natuurlijk stuitend dat Erdogan vervolgens claimt dat China nu wél genocide heeft gepleegd.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')