abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70810405
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:58 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

'Jullie'?

Turkse genocide?
[..]

Dat doen ze wel, ze krijgen alleen geen (eerlijk) antwoord van China. Verder kunnen ze weinig.
[..]

Klopt. Doe je niets aan... Het enige wat ze kunnen doen is ook vragen aan de regering of ze er verstandig mee om willen gaan en of ze alstublieft duidelijkheid willen geven. Meer kunnen ze nog niet.
We?

Armeense genocide?

Nou nou, waarom kunnen ze verder weinig? Waarom kunnen ze veel meer als het Iran of Irak betreft? Dan is het van groot economisch en geografisch belang voor de vs en eu natuurlijk.
pi_70810491
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:47 schreef Human82 het volgende:

[..]

Dit is niet de eerste keer, al jarenlang worden de Uygur Turken daar mishandeld en vermoord voor niets.
Er zijn meer dan 1000 Uygur Turken vermoord en honderden zullen nog geëxecuteerd worden. Tijdens al die invasies van de han-chinezen zullen ongetwijfeld ook een aantal van hun gesneuveld zijn. Maar de grote schuldige is al larenlang de chineze overheid. Ze maken de Uygur Turken het leven zuur daar.
Als cnn, bbc, reuters het had gewild, zouden er nu al honderden video's op youtube geupload zijn van de gebeurtenissen in Oost-Turkistan (Xinjiang).
Hoe dan? Er is daar geen persvrijheid en er geldt internetcensuur. Daar kunnen BBC, CNN en Reuters niets aan doen. Zij uploaden sowieso niets naar YouTube, dat moeten mensen zelf doen, maar die mogelijkheid is daar nauwelijks.

Volgens mij ben je een beetje verblind door emotie, waarschijnlijk omdat je zelf een Turkse achtergrond hebt. Probeer nuchter en objectief te blijven.
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:20:44 #128
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_70810642
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:14 schreef Human82 het volgende:

[..]

We?

Armeense genocide?
We willen de Armeense genocide juist wel laten erkennen. We willen alleen ook vriendjes blijven met Turkije en die dingen gaan slecht samen.
quote:
Nou nou, waarom kunnen ze verder weinig? Waarom kunnen ze veel meer als het Iran of Irak betreft? Dan is het van groot economisch en geografisch belang voor de vs en eu natuurlijk.
Het grootste verschil? 1.301.823.424 Chinezen! Natuurlijk ethisch moeilijk uit te leggen, maar China lopen ze niet zomaar even plat als het dwars ligt. Verder spelen er natuurlijk veel meer economische belangen dan bij de andere landen die je noemt.

Ook de reden waarom Turkije het nog niet heel moeilijk heeft gehad wat betreft de Armeense genocide.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_70812945
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:20 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

We willen de Armeense genocide juist wel laten erkennen. We willen alleen ook vriendjes blijven met Turkije en die dingen gaan slecht samen.
[..]

Het grootste verschil? 1.301.823.424 Chinezen! Natuurlijk ethisch moeilijk uit te leggen, maar China lopen ze niet zomaar even plat als het dwars ligt. Verder spelen er natuurlijk veel meer economische belangen dan bij de andere landen die je noemt.

Ook de reden waarom Turkije het nog niet heel moeilijk heeft gehad wat betreft de Armeense genocide.
Ik wil de genocide op meer dan 5 miljoen Turken en Moslims (Balkan moorden 1821-1922) laten erkennen. Iedereen wil zo veel, dan willen wij het ook.
Ook wij willen "vrienden" blijven.
pi_70813283
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:13 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Niemand weet wat er echt aan de hand is, dus ze zijn zo slim om niet voorbarig te zijn. Misschien een idee voor jou.

Er is daar geen persvrijheid, dus ook geen betrouwbare berichtgeving.
Het Chinese regime is EVIL. Wat wil je nog meer weten? Dit was toch al langer bekend...
Ik weet wel wiens zijde ik kies: die van de Oeigoeren. En dat zouden de Chinezen ook moeten doen tegen hun gezamenlijke vijand de Chinese communistische partij.
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:35:32 #131
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_70813370
Waar blijft Amerika met zn grote bek? Verhagen? De gehele Europese unie?? De preken waren wel luid en duidelijk richting Iran, vuile honden zijn het.
Schijt aan iedereen
pi_70813400
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:17 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Hoe dan? Er is daar geen persvrijheid en er geldt internetcensuur. Daar kunnen BBC, CNN en Reuters niets aan doen. Zij uploaden sowieso niets naar YouTube, dat moeten mensen zelf doen, maar die mogelijkheid is daar nauwelijks.

Volgens mij ben je een beetje verblind door emotie, waarschijnlijk omdat je zelf een Turkse achtergrond hebt. Probeer nuchter en objectief te blijven.
Zou jij ook verblind zijn door emotie als het Hollanders geweest waren? Nee, het is gewoon de waarheid.

Men wil Iran verdelen en al die chaos daar komt de vs en eu ten goede. Als de dividing proces compleet is kunnen ze uiteindelijk conqueren. Maar koloniseren is natuurlijk niet meer zoals vroeger he. De vs zet hun eigen slaafjes neer in het oosten en de vs soldaten trekken zich terug. In Irak bijv. de Koerden.
pi_70813552
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:36 schreef Human82 het volgende:

[..]

De vs zet hun eigen slaafjes neer in het oosten en de vs soldaten trekken zich terug. In Irak bijv. de Koerden.
Die Koerden waren al in die regio aanwezig voordat de Turken ook maar voet zetten in die regio.
Dit zeg je alleen maar omdat jij een Turk bent, zo ben je opgevoed... je zou toch wat meer sympathie verwachten voor de Koerden (ook een onderdrukt volk) van een Oeigoer. Wees niet dom, weet wat je belangen zijn en ga niet andere mensen nablaten.
pi_70813849
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:40 schreef hans3000 het volgende:

[..]

Die Koerden waren al in die regio aanwezig voordat de Turken ook maar voet zetten in die regio.
Dit zeg je alleen maar omdat jij een Turk bent, zo ben je opgevoed... je zou toch wat meer sympathie verwachten voor de Koerden (ook een onderdrukt volk) van een Oeigoer. Wees niet dom, weet wat je belangen zijn en ga niet andere mensen nablaten.
Was het voorheen Saddam of de Koerden die Irak regeerden? Ik heb het nu niet over Turkse grond.

Talabani en barzani zijn de slaafjes van vs in Irak.
pi_70814060
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:48 schreef Human82 het volgende:

[..]

Was het voorheen Saddam of de Koerden die Irak regeerden? Ik heb het nu niet over Turkse grond.

Talabani en barzani zijn de slaafjes van vs in Irak.
Saddam regeerde in Irak en de Koerden regeerden over hun eigen autonome regio al sinds 1992.

Talabani is de president van Irak. Is hij de enige slaaf of vind je de hele Iraakse regering slaven van de VS?

En wat te denken van het Turkse leger? Zijn zij geen bondgenoten van de zionisten in Israël? Mag alleen Turkije de slaaf van Amerika zijn?
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:15:26 #136
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_70817038
quote:
Harde realiteit.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_70822888
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:54 schreef hans3000 het volgende:

[..]

Saddam regeerde in Irak en de Koerden regeerden over hun eigen autonome regio al sinds 1992.

Talabani is de president van Irak. Is hij de enige slaaf of vind je de hele Iraakse regering slaven van de VS?

En wat te denken van het Turkse leger? Zijn zij geen bondgenoten van de zionisten in Israël? Mag alleen Turkije de slaaf van Amerika zijn?
Jij haalt AKP en het Turkse leger door elkaar. Het is de Turkse regering die de slaven zijn van vs, niet het leger. Natuurlijk zijn er generalen geweest die door de vs zijn gekozen, misschien ook die van nu. Maar over het algemeen is de boosdoener de regering die samen met het leger de taken uitvoert van de vs. Het leger heeft niet de volledige macht. Als men zegt val Noord-Irak(pkk bases) niet binnen, dan doet het leger het niet.
Erdogan deed alsof hij zoveel houdt van de Palestijnen, maar nu is hij van plan om een groot gedeelte van Oost-Turkije te verhuren aan Israel voor 50 jaar om de mijnen aan de grenzen op te sporen. Turkije is al jarenlang bevriend met Israel en de regeringen zijn dus ook slaven van de vs. Net zoals heel eu dat is en vele Arabische landen en ga zo maar door.

Er is een project genaamd Big Middle East. Daarvan is Erdogan de tweede grote man.
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:36:08 #139
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70826122
quote:
Celstraffen voor 14 Oeigoeren

` In Den Haag zijn snelrechtzittingen
gehouden tegen 14 Oeigoeren die maandag
zijn aangehouden toen ze demonstreerden
bij de Chinese ambassade.Daarbij werden
stenen gegooid naar de ambassade.Van de
14 kregen er 12 een onvoorwaardelijke
celstraf van een week;een man kreeg
tien dagen celstraf en een ander kreeg
een week voorwaardelijke celstraf.

De Oeigoeren stonden terecht voor
openlijke geweldpleging.Over 15 andere
verdachten moet nog worden besloten.

De betogers koelden hun woede over de
behandeling van Oeigoeren in de Chinese
regio Xingjiang.Bij rellen viel daar
vorige week een onbekend aantal doden.
Hoewel ik het eens ben met deze celstraf voor een openlijke geweldpleging vraag ik me af waarom ik nooit hoor dat andere mensen die stenen gooien (voetbalsupporters, paupers, linksen, etc) een celstraf van een week krijgen voor eenzelfde vergrijp.

Bij die Oeigoeren kan ik me nog een mate van verzachtende omstandigheden voorstellen, er zijn tenslotte 160 mensen over de kling gejaagd.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_70828629
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:36 schreef SeLang het volgende:

[..]

Hoewel ik het eens ben met deze celstraf voor een openlijke geweldpleging vraag ik me af waarom ik nooit hoor dat andere mensen die stenen gooien (voetbalsupporters, paupers, linksen, etc) een celstraf van een week krijgen voor eenzelfde vergrijp.

Bij die Oeigoeren kan ik me nog een mate van verzachtende omstandigheden voorstellen, er zijn tenslotte 160 mensen over de kling gejaagd.
Je bedoelt 1000 (zelfs nog meer)
  donderdag 9 juli 2009 @ 22:45:16 #141
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_70831236
Welk land zit achter de opstanden? Volgens China, Amerika en Engeland.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  donderdag 9 juli 2009 @ 22:53:48 #142
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70831602
quote:
Holy shit. Belachelijk dat China dit op deze manier denkt te kunnen overheersen.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_70831952
Er zijn meer dan 1.000.000.000 Chinezen, procentueel valt het wel mee.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  donderdag 9 juli 2009 @ 23:04:26 #144
248844 Bowlingbal
pi_70832062
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:01 schreef qonmann het volgende:
Er zijn meer dan 1.000.000.000 Chinezen, procentueel valt het wel mee.
"Er zijn meer dan 6.000.000.000 mensen, dan valt procentueel gezien een moord op 5.000 mensen wel mee."

WTF
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  donderdag 9 juli 2009 @ 23:06:23 #145
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_70832136
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:53 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Holy shit. Belachelijk dat China dit op deze manier denkt te kunnen overheersen.
tsja, het is het enige land dat nog een Stalin manier van mensen behandelen heeft in de wereld.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_70832191
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:04 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

"Er zijn meer dan 6.000.000.000 mensen, dan valt procentueel gezien een moord op 5.000 mensen wel mee."

WTF
Inderdaad, in Somalie sterven er heel wat meer
in Congo ook
etc.
  donderdag 9 juli 2009 @ 23:09:40 #147
248844 Bowlingbal
pi_70832277
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:07 schreef qonmann het volgende:

[..]

in Congo ook
etc.
Ja, en WTF moet ik met die zogenaamde relativering? Zeg je dat ook als morgen in Nederland 100 mensen vermoord worden?
- Donald Love
pi_70832318
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:09 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ja, en WTF moet ik met die zogenaamde relativering? Zeg je dat ook als morgen in Nederland 100 mensen vermoord worden?
Nee
pi_70834284
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:07 schreef qonmann het volgende:

[..]

in Congo ook
etc.
Deze relativering kan alleen komen van iemand die nooit wat heeft meegemaakt en als er eens een keer zoiets hier in Nederland gebeurt, dan gaan ze anders blaffen. De arrogantie en de mate van serieusheid van sommigen in Nederland blijft mij iedere keer weer verbazen.
pi_70834327
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:08 schreef Human82 het volgende:

[..]

Deze relativering kan alleen komen van iemand die nooit wat heeft meegemaakt en als er eens een keer zoiets hier in Nederland gebeurt, dan gaan ze anders blaffen. De arrogantie en serieusheid van sommigen in Nederland blijft mij iedere keer weer verbazen.
Dat mag, waar ben jij geboren als ik vragen mag ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')