Jij wilt dat hij jou wil.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee maar het blijkt duidelijk uit je zin dat je iemand wilen oké.
Jij hebt echt een lekkere Bill Cosby.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zat in groep 8 ofzo toen dat nummer uit kwam! Wat denk je wel niet.
Zegt de voormalige beschermheer van de OP.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij bent de eerste in drie topics die er wat over zegt. Kun je nagaan hoe belangrijk 'ie is.
Beschermheer, omdat sommigen de wiki verneukten met pijpende opa-plaatjes, ja. En omdat de SC gesloten zou worden als er verder gekut zou worden met die OP (in de wiki).quote:Op maandag 6 juli 2009 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zegt de voormalige beschermheer van de OP.
Ja, en? D'r zit toch geen maximumleeftijd op?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:04 schreef MASD het volgende:
Defffff. Ik moet hem nog een keer live aanschouwen maar hij doet hier in de buurt alleen nog teenparty's.
Hilarisch.quote:
En dat heeft een vwo diplomaquote:'Jij zag er echt goed uit, sexy! En die billetjes!!! Wauw!'
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
Def heeft een keer zijn tong hardhandig in m'n oor gestoken. Ik voelde me misbruikt.
Whehehe.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
Def heeft een keer zijn tong hardhandig in m'n oor gestoken. Ik voelde me misbruikt.
Ja dat is heel wat andersquote:Op maandag 6 juli 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Beschermheer, omdat sommigen de wiki verneukten met pijpende opa-plaatjes, ja. En omdat de SC gesloten zou worden als er verder gekut zou worden met die OP (in de wiki).
Dus da's heel wat anders.But thanks for trying.
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hilarisch.
Een klasgenoot smst na de diplomauitreiking over mijn derrière:
[..]
En dat heeft een vwo diplomajaja, iedereen zonder vwo achtergrond mag nu in een hoekje gaan zitten huilen.
quote:
Probeer het anders eens te ontkrachten, zou ik zeggen.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is heel wat anders! Sure.
Quote verpester.quote:
Eerst hechtte je duidelijk veel waarde aan de openingspost, aangezien je er helemaal een google page voor hebt aangemaakt. Nu beweer je dat de OP overbodig is, terwijl je daarvoor moeite deed om de OP in goede staat te behouden.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Probeer het anders eens te ontkrachten, zou ik zeggen.
Oh nee, wacht, dat gaat niet.
Maximaal 18 hier. Zo ben ik al teveel jeugdhelden misgelopen.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en? D'r zit toch geen maximumleeftijd op?
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hilarisch.
Een klasgenoot smst na de diplomauitreiking over mijn derrière:
[..]
En dat heeft een vwo diplomajaja, iedereen zonder vwo
achtergrond mag nu in een hoekje gaan zitten huilen.
quote:
Nogmaals:quote:Eerst hechtte je duidelijk veel waarde aan de openingspost, aangezien je er helemaal een google page voor hebt aangemaakt. Nu beweer je dat de OP overbodig is, terwijl je daarvoor moeite deed om de OP in goede staat te behouden.
That's all there is.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
omdat sommigen de wiki verneukten met pijpende opa-plaatjes, ja. En omdat de SC gesloten zou worden als er verder gekut zou worden met die OP (in de wiki).
omdat ik daar geen last van heb ik voel het vaak als ik thuis ben en ga douchequote:Op maandag 6 juli 2009 00:12 schreef Siniti het volgende:
waarom voel je altijd pas 1 dag na je verbrand bent echt dat je verbrand bent?
Je had ook toen kunnen voorstellen om de openingspost helemaal weg te laten of niet soms?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:11 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nogmaals:
[..]
That's all there is.
Nou wordt 'ie mooi! Jij ging toch op mij in?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
En verder snap ik niet waarom jij altijd doorzeikt op van die kleine kutdingetjes, verpest echt standaard al onze gesprekken.
En nu ga ik slapen!
Hier. Jij begon. Inclusief zure PI.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zegt de voormalige beschermheer van de OP.
Slaap lekker he meid.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je had ook toen kunnen voorstellen om de openingspost helemaal weg te laten of niet soms?
En verder snap ik niet waarom jij altijd doorzeikt op van die kleine kutdingetjes, verpest echt standaard al onze gesprekken.
En nu ga ik slapen!
Schuldcomplex & slachtofferrol nog welquote:Op maandag 6 juli 2009 00:16 schreef IQM het volgende:
Ik laat mezelf bijna een schuldcomplex aanpraten hiero.
Sterf.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Schuldcomplex & slachtofferrol nog wel?
Kusje op je voorhoofd.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Sterf.Slachtofferrol was het verkeerde woord.
Ja, nee, maar echt, wtf.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kusje op je voorhoofd.
Nu is het topic weer dood, door jullie gemierenneuk.
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:02 schreef Siniti het volgende:
Nee jij wil niet mijn billen zien
Nee hoor.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:21 schreef IQM het volgende:
En ons gemierenneuk houdt juist een topic levendig.
Daar moeten jullie voor zorgen, de TS heeft enkel z'n wens uitgesproken in de TT.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik heb nog steeds geen billen gezien trouwens.
quote:
Wat houdt je tegen?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:26 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ik kan wel even met m'n booty voor de spiegel gaan staan als ik een mooi paar billen wil zien.
Dan ben ik ook gelukkig.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was net al even snel gaan kijken. Ik ben weer gelukkig.
Doen wij wel voor jequote:Op maandag 6 juli 2009 00:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet vergeleken met die van haar.
Ik wacht wel even.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet vergeleken met die van haar.
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:38 schreef Allure_ het volgende:
Wacht, ik stuur jullie wel een collectie foto's van mijn precious behind. Mogen jullie keuren.
Mooiquote:Op maandag 6 juli 2009 00:43 schreef Fascination het volgende:
[V S&G] FOK!sters Sexy en Gewaagd #41: Gewoon lekker :9~
Dit is toch wel erg fijn.
Ik vind die reacties in die topics altijd zo triestquote:Op maandag 6 juli 2009 00:43 schreef Fascination het volgende:
Moet je 's in KPD kijken. Nog twee foto's van haar onder de douche.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:43 schreef Fascination het volgende:
kpd is overratedquote:Op maandag 6 juli 2009 00:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Moet je 's in KPD kijken. Nog twee foto's van haar onder de douche.
Groetjes,
De Gratistipman.
Ik dacht eerst ook dat het piercings waren, maar volgens mij is dat gewoon haar t-shirt.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mooi. Jammer van die piercings though
.
Hmm eens even kijken.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Moet je 's in KPD kijken. Nog twee foto's van haar onder de douche.
Groetjes,
De Gratistipman.
Nu je et zegtquote:Op maandag 6 juli 2009 00:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat het piercings waren, maar volgens mij is dat gewoon haar t-shirt.
"ik-post-ook-in-KPD" postquote:Op maandag 6 juli 2009 00:53 schreef Allure_ het volgende:
Volgens mij zijn het gewoon 'bekende' Fok!sters die onder een kloon posten.
Mannen zijn breder aan de bovenkant..quote:Op maandag 6 juli 2009 00:56 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan hier geen vrouwenkont uithalen.
Ik vond die ook enigszins frappant, om het zo maar te stellen.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:56 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit niet veel haar, daar kun je het aan zien.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:56 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Maar zo las hij het wel.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
Maar ik bedoelde het niet zo.
Wij hebben van die ieniemini ijsjes.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb 'm al op. Maar ik wilde eigenlijk iets met chocolade erin, maar dat hadden we niet
.
Roomijs bekertjequote:Op maandag 6 juli 2009 01:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wij hebben van die ieniemini ijsjes.![]()
Wat had je precies dan?
Charmante foto hoor...quote:Op maandag 6 juli 2009 00:56 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Jij eerstquote:Op maandag 6 juli 2009 01:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Post die van jou of heb niet zo'n grote bek, gek!
Die zijn ook wel lekker hoor.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Roomijs bekertje.
Maar ik wilde deze.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juli 2009 01:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Post die van jou of heb niet zo'n grote bek, gek!
Ik denk dat ik die morgen ook ga halenquote:Op maandag 6 juli 2009 01:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die zijn ook wel lekker hoor.![]()
Mars icecream.![]()
![]()
![]()
calorieën tellen..quote:Op maandag 6 juli 2009 01:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die morgen ook ga halen!
Reclames die je aanzetten tot het kopen van dingen die je nooit zou kopen als je ze niet op de reclame zou zien, en ze je verleiden omdat het zo lekker smaakt! En maar 143 calorieen per reep!
Noes...quote:
Doe het!quote:Op maandag 6 juli 2009 01:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die morgen ook ga halen!
Reclames die je aanzetten tot het kopen van dingen die je nooit zou kopen als je ze niet op de reclame zou zien, en ze je verleiden omdat het zo lekker smaakt! En maar 143 calorieen per reep!
morgen mooi weerquote:Op maandag 6 juli 2009 01:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maandenlang niet geniest en nu ineens drie keer achter elkaar.
Op Twitter verschijnen al de eerste berichten dat het kabinet in spoedoverleg is. Beatrix is ook al gealarmeerd en er schijnen al CNN-verslaggevers deze kant op te komen. Hou je taai, 4EBE.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maandenlang niet geniest en nu ineens drie keer achter elkaar.
quote:
Potverdikkie, lach ik alweer hardopquote:Op maandag 6 juli 2009 01:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Op Twitter verschijnen al de eerste berichten dat het kabinet in spoedoverleg is. Beatrix is ook al gealarmeerd en er schijnen al CNN-verslaggevers deze kant op te komen. Hou je taai, 4EBE.
BEETJE DIMMEN HEquote:Op maandag 6 juli 2009 01:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
houd je koala bek dicht ik heb echt een bloedhekel aan mensen die dit zeggen
O rly?quote:Op maandag 6 juli 2009 01:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is heul niet jouw bil! Ik kan dit zien aan de pixels!!!
4EBE -twitter, jeweetsquote:Op maandag 6 juli 2009 01:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Op Twitter verschijnen al de eerste berichten dat het kabinet in spoedoverleg is. Beatrix is ook al gealarmeerd en er schijnen al CNN-verslaggevers deze kant op te komen. Hou je taai, 4EBE.
Trusten.quote:
quote:
Op Fok! is ruimte voor mijn hersenschetenquote:
Neen, te nieuwerwets...quote:Op maandag 6 juli 2009 01:40 schreef Fascination het volgende:
Je hebt toch geen twitter 4EBE?
Net als jij..quote:
incognitoquote:Op maandag 6 juli 2009 01:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als jij..
Ben ik niet te vinden.
Was jij op Sensation?quote:
Je ouders gingen toch kijken?quote:
quote:
Welke artiesten waren er? Nee ik ga het niet opzoeken.quote:
Weinigquote:Op maandag 6 juli 2009 02:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke artiesten waren er? Nee ik ga het niet opzoeken.
Klinkt niet veel soeps.quote:Op maandag 6 juli 2009 02:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
Weinig
sebastian ingrosso
erick e
sander van doorn
fedde le grand
mr white (een gemaskerde mysteryguest)
en in VIP shit was nog een kluit dj's
Leren is leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
quote:Op maandag 6 juli 2009 09:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Leren is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarom nak je m`n vriendin?quote:
Hoezo?quote:
Ze zit in je post.quote:
Vanochtend zat ze in m'n bed.quote:
Kan kloppen, ik had haar m`n bed uitgetrapt. Hilary Duff lag al naast me.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:14 schreef IQM het volgende:
Ik ben verliefd op Breathtaking.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:19 schreef IQM het volgende:
Ik wil haar kusjes geven en dergelijken.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:23 schreef IQM het volgende:
Ik zou haar teder beminnen gelijk een romanticus.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:25 schreef IQM het volgende:
Ik zou liedjes voor haar zingen en mijn jas rücksichtslos op de grond gooien als er een waterplas voor haar ligt.
Ik wil haar naam in de sneeuw plassen.
Ik wil in een doveninstituut krampachtig haar naam scanderen. Ik wil in een kelder de liefde voor haar van de daken schreeuwen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
Ik wil haar in haar buik stompen, om d'r daarna te kunnen troosten. Ik wil haar ogen doorpriemen met een staaf die ik 'Schoonheid' noem, zodat ik haar met mijn schoonheid kan verblinden.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
Ik wil haar achter me aanslepen, terwijl ik de Mount Everest beklim, als dat is wat nodig is om haar naar hogere sferen te tillen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:27 schreef IQM het volgende:
Ik wil haar leren dat het alfabet niet uit 26 letters, maar uit 26x 'IQM' bestaat, zodat ze mijn naam roept als ze klaarkomt in plaats van 'Aaaah'.
Ik wil haar ontdoen van haar mooie kijkers, zodat ze nooit meer oog heeft voor anderen.
Ik wil iedereen tackelen en onderuit halen, zodat ze enkel mij ziet staan.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:28 schreef IQM het volgende:
Ik wil de gids zijn in haar liefdesgrotje.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:29 schreef IQM het volgende:
Ik wil haar levensgroot natekenen, ook al weet ik dat haar schoonheid niet in een tekening te vangen is.
Je hebt niks te doen op je werk?quote:
Want copy/pasten is zoveel werk?quote:
Ja.quote:
Zoals? Je zit ook gewoon te FOK!kenquote:Op maandag 6 juli 2009 09:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja.
Althans, ik heb wel wat beters te doen dan dat
Ja, maar posts maken, niet copy-pasten.quote:
Ik heb gisteren in die spiegel gekeken, tering wat een mooie vent daarin.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:00 schreef BobbyB het volgende:
Gister Push gezien, het enige leuke aan die film was Camilla Belle. Jezus wat een ontzettend saai verhaal.
En dat noem jij iets beters te doen hebben?quote:
Dat was geen spiegel maar gewoon een poster.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb gisteren in die spiegel gekeken, tering wat een mooie vent daarin.
Ik ben bezig m`n reputatie te verbeteren. Ik wil namelijk FA worden.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dat noem jij iets beters te doen hebben?
FOK!-posterquote:Op maandag 6 juli 2009 10:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was geen spiegel maar gewoon een poster.
Ah, okee. Nou ja, maakt mij niks uit, op m'n 60e zit ik denk toch niet meer te FOK!ken.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben bezig m`n reputatie te verbeteren. Ik wil namelijk FA worden.
In tegenstelling tot yvonne.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, okee. Nou ja, maakt mij niks uit, op m'n 60e zit ik denk toch niet meer te FOK!ken.
Gisteren wat albums besteldquote:Nieuw:
Titel Aantal Prijs Totaal Levertijd
This Is The Life -
Amy MacDonald
1 ¤ 9,99 ¤ 9,99 Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis
Rockferry -
Duffy
Eyes Open -
Snow Patrol
Coco -
Colbie Caillat
Echoes, Silence, Patience & Grace -
Foo Fighters
We Started Nothing -
Ting Tings
Little Voice -
Sara Bareilles
Infinity On High -
Fall Out Boy
1 ¤ 9,99 ¤ 9,99 3-4 werkdagen
Riot! -
Paramore
klopt echt een schijtfilmquote:Op maandag 6 juli 2009 10:00 schreef BobbyB het volgende:
Gister Push gezien, het enige leuke aan die film was Camilla Belle. Jezus wat een ontzettend saai verhaal.
huh?quote:
quote:
quote:
Hmm, die moet ik ook maar eens gaan kijken!quote:Op maandag 6 juli 2009 10:12 schreef dagdag het volgende:
[..]
klopt echt een schijtfilm
gisteren sydney white gekeken
[ afbeelding ] was best grappig
Oh, dat was een reactie op de post van Juicy.quote:
En nu zijn ze dus in bestelling.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dat was een reactie op de post van Juicy.
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:15 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben van het weekend naar Transformers 2 geweest in de bioscoop. Echt daar speelt een wijf in joh, echt.
geen idee wat dat isquote:Op maandag 6 juli 2009 10:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, die moet ik ook maar eens gaan kijken!
Ik heb van het weekend ook Wild Hogs gezien, die was ook wel grappig
Nee die vriendin van hemquote:Op maandag 6 juli 2009 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmm, ik vind d'r niet zo.....
quote:
quote:
Ik wist dr naam dus nietquote:Op maandag 6 juli 2009 10:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]Dat weet ik ook wel... maar ik vind Megan Fox niet zo bijzonder.
Iedereen is er zo weg van, maar ik vind haar nu niet echt bijzonder knap. Het is wel een sexy babe, maar daar is het wel mee gezegd.
Ze speelde in de vorige ook al hoor. En in How to Lose Friends and Alienate People, die film is wel meesterlijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wist dr naam dus niet
Maar zij is echtserieus zat ze op in motor in een leren pak.
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]Dat weet ik ook wel... maar ik vind Megan Fox niet zo bijzonder.
Iedereen is er zo weg van, maar ik vind haar nu niet echt bijzonder knap. Het is wel een sexy babe, maar daar is het wel mee gezegd.
[..]
[ afbeelding ]
http://video.movies.go.com/wildhogs/
De cast is ook erg leuk. John Travolta, Tim Allen, William H. Macy, Martin Lawrence, Ray Liotta, Marisa Tomei
en die gasten van Orange county choppers hebben ook een gastrolletje.
Maar ben altijd wel fan van Roadmovies.
Die vorige had ik dus ook niet gezienquote:Op maandag 6 juli 2009 10:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze speelde in de vorige ook al hoor. En in How to Lose Friends and Alienate People, die film is wel meesterlijk.![]()
Oh ik vond die eerste wel goed hoor.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die vorige had ik dus ook niet gezien
Het was dat ik niks te doen had, anders had ik dit deel ook niet gezien
Ik hou nooit zo van dat soort films. Maar meestal als ik hem heb gezien vind ik het toch wel leuk. Net zoals Star Trek, had hem in imax gezien. Vond hem daarna toch wel leukquote:
Ja, dat heb ik dus ook. Ik zou zo'n film nooit gekocht hebben of voor naar de bios gegaan zijn. Maar nu wil ik deel 2 wel in de bios gaan kijken.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik hou nooit zo van dat soort films. Maar meestal als ik hem heb gezien vind ik het toch wel leuk. Net zoals Star Trek, had hem in imax gezien. Vond hem daarna toch wel leuk
Fappen.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:33 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand nog iets leuks om te doen vandaag?
Niet haten, bitch.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]_!
Omdat ik alle SC's vanaf vrijdag dat ik weg ging aan het nalezen ben. Moet wel op de hoogte blijven natuurlijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet haten, bitch.
En waarom quote jij reacties van twéé dagen terug?
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ik alle SC's vanaf vrijdag dat ik weg ging aan het nalezen ben. Moet wel op de hoogte blijven natuurlijk.
En dan vind je mijn reacties "quote:Op maandag 6 juli 2009 10:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ik alle SC's vanaf vrijdag dat ik weg ging aan het nalezen ben. Moet wel op de hoogte blijven natuurlijk.
Ja, dadelijk mis ik nog geile bikinifoto's van Krentenbol., sexy pics van BT. of halfnaakte beelden van WD.quote:
Zeg dat dan eerder, die heb ik allemaal in m`n PM staan.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dadelijk mis ik nog geile bikinifoto's van Krentenbol., sexy pics van BT. of halfnaakte beelden van WD.
Dat doet inderdaad niks af aan het feit dat jouw posts een erg hoog "quote:
ik ben benieuwd hoe lang je de cd's daadwerkelijk tof gaat vindenquote:
Oh! Nou, da's mooi. Stuur maar door dan.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zeg dat dan eerder, die heb ik allemaal in m`n PM staan.
Er zitten aan aantal tussen die ik nog met regelmaat luister.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe lang je de cd's daadwerkelijk tof gaat vinden
Nja, ze waren in de aanbieding. 9 halen 6 betalen. Dus 7 euro per cd vind ik nog meevallen.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe lang je de cd's daadwerkelijk tof gaat vinden
Ach kom, je zou willen dat jij de geestelijk vader was van zo'n hoog poëtische opmerking alsquote:Op maandag 6 juli 2009 10:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat doet inderdaad niks af aan het feit dat jouw posts een erg hoog "" gehalte hadden ja.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:28 schreef IQM het volgende:
Ik wil de gids zijn in haar liefdesgrotje.
Die heb ik al, heeft ie gister verzonden.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:58 schreef dagdag het volgende:
Of je mist vakantiefoto's van jitzzze, al zal het wel zo zijn dat vakantie voor hem inhoud het tuincentrum bezoeken
natuurlijk weten we dat jij ook alles gewoon terugleest, dus dan kan diequote:
HOW ABOUTquote:Op maandag 6 juli 2009 11:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Ach kom, je zou willen dat jij de geestelijk vader was van zo'n hoog poëtische opmerking als
[..]
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die heb ik al, heeft ie gister verzonden.
[ afbeelding ]
En dat dus!quote:Op maandag 6 juli 2009 11:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
natuurlijk weten we dat jij ook alles gewoon terugleest, dus dan kan dienatuurlijk
Rockferryquote:Op maandag 6 juli 2009 10:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nja, ze waren in de aanbieding. 9 halen 6 betalen. Dus 7 euro per cd vind ik nog meevallen.
Duffy is wel tof, Amy MacDonald staat al een tijdje op m`n verlanglijstje.
En heb nu een auto, dus dan heb ik ook wel wat leuke cd`s nodig.
Yes, toffe plaat!quote:
Ze zit al in mijn kelder.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:03 schreef dagdag het volgende:
waarom waarom waaaaaarom moest ik dit missen
moet je nagaan ik had haar tussen mijn kelder kunnen hebben
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
natuurlijk weten we dat jij ook alles gewoon terugleest, dus dan kan dienatuurlijk
ja maar het punt was net een dag nadat ik vertrok trad ze opquote:
MacKer niet zo.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:05 schreef BobbyB het volgende:
Het stoort me trouwens erg dat bedrijven etc nog steeds Amy Macdonald verkeerd schrijven.Het is geen Amerikaan, maar een Schotse.
Ik wil naar Engeland gaan voor een optreden van haar.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:07 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja maar het punt was net een dag nadat ik vertrok trad ze op
al zijn kaartjes van 318 dollar ook wat overdreven
318 dollar? wtf.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:07 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja maar het punt was net een dag nadat ik vertrok trad ze op
al zijn kaartjes van 318 dollar ook wat overdreven
Echte kerels hebben geen kaartjes nodig.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
318 dollar? wtf.
Ja, toen ik weg ging uit LA trad ook de dag erna Taylor Swift op. Niet dat ik kaartjes had, maar dan had haar ff in de artiesteningang geneukt.
Zijn haar shows echt zo duur dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wil naar Engeland gaan voor een optreden van haar.
Alleen het kost nogal wat
Nee, maar ik wel.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Echte kerels hebben geen kaartjes nodig.
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wil naar Engeland gaan voor een optreden van haar.
Alleen het kost nogal wat
dat kind kreeg ook nog is een kamer van 500 dollar per nachtquote:Op maandag 6 juli 2009 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
318 dollar? wtf.
Ja, toen ik weg ging uit LA trad ook de dag erna Taylor Swift op. Niet dat ik kaartjes had, maar dan had haar ff in de artiesteningang geneukt.
Flicker op met die ouwe meuk.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:11 schreef IQM het volgende:
You and I must make a pact, we must bring salvation back
Where there is love, I'll be there
I'll reach out my hand to you, I'll have faith in all you do
Just call my name and I'll be there
And oh - I'll be there to comfort you,
Build my world of dreams around you, I'm so glad that I found you
I'll be there with a love that's strong
I'll be your strength, I'll keep holding on - yes I will, yes I will
Let me fill your heart with joy and laughter
Togetherness, well that's all I'm after
Whenever you need me, I'll be there
I'll be there to protect you, with an unselfish love I respect you
Just call my name and I'll be there
And oh - I'll be there to comfort you,
Build my world of dreams around you, I'm so glad that I found you
I'll be there with a love that's strong
I'll be your strength, I'll keep holding on - yes I will, yes I will
If you should ever find someone new, I know he'd better be good to you
'Cos if he doesn't, I'll be there
Don't you know, baby, yeah yeah
I'll be there, I'll be there, just call my name, I'll be there
(Just look over your shoulders, honey - ooh)
I'll be there, I'll be there, whenever you need me, I'll be there
Don't you know, baby, yeah yeah
I'll be there, I'll be there, just call my name, I'll be there...
Serieus? Mag je d'r voor dat geld ook neuken?quote:
dat denk ik nietquote:Op maandag 6 juli 2009 11:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus? Mag je d'r voor dat geld ook neuken?![]()
He wat flauw. Iedereen bij Disney gaat er overheen en de echte fans niet eens. Wat een nep zooi.quote:
op wat voor manier ben jij fan ?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
He wat flauw. Iedereen bij Disney gaat er overheen en de echte fans niet eens. Wat een nep zooi.
Het begon bij 85 euro, en dan komt er nog eens de vliegreis bijquote:Op maandag 6 juli 2009 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zijn haar shows echt zo duur dan?
Anders klopt dat plaatje wat ik eerder postte ook nog.
Gisteren zag ik South Park episode The Ring, ging over de Jonas Brothers.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
He wat flauw. Iedereen bij Disney gaat er overheen en de echte fans niet eens. Wat een nep zooi.
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:22 schreef Juicyhil het volgende:
Jonas Brothers had ik trouwens ook gezien
Nadat ie Taylor Swift had doorgesmeerd ja.quote:
Geen van beide eigenlijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:21 schreef dagdag het volgende:
[..]
op wat voor manier ben jij fan ?
van haar lijf
of de muziek
En Nick heeft Miley (af)gepaktquote:
okquote:Op maandag 6 juli 2009 11:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nadat ie Taylor Swift had doorgesmeerd ja.![]()
[..]
Geen van beide eigenlijk.
Miley is nog maagd toch?quote:
Ik heb dr allang ontmaagd.quote:
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 09:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nick Jonasquote:
wauw dan kan ik dus een kans makenquote:
Die hadden ze op Szigetquote:
Laat die Amerikanen het maar niet horen, dan schreeuwen ze moord en brand.quote:
Krentenbollen?quote:
In die volgorde?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat die Amerikanen het maar niet horen, dan schreeuwen ze moord en brand.
Jup, bessensmaak was het.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat die Amerikanen het maar niet horen, dan schreeuwen ze moord en brand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |