Jij wilt dat hij jou wil.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee maar het blijkt duidelijk uit je zin dat je iemand wilen oké.
Jij hebt echt een lekkere Bill Cosby.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zat in groep 8 ofzo toen dat nummer uit kwam! Wat denk je wel niet.
Zegt de voormalige beschermheer van de OP.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij bent de eerste in drie topics die er wat over zegt. Kun je nagaan hoe belangrijk 'ie is.
Beschermheer, omdat sommigen de wiki verneukten met pijpende opa-plaatjes, ja. En omdat de SC gesloten zou worden als er verder gekut zou worden met die OP (in de wiki).quote:Op maandag 6 juli 2009 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zegt de voormalige beschermheer van de OP.
Ja, en? D'r zit toch geen maximumleeftijd op?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:04 schreef MASD het volgende:
Defffff. Ik moet hem nog een keer live aanschouwen maar hij doet hier in de buurt alleen nog teenparty's.
Hilarisch.quote:
En dat heeft een vwo diplomaquote:'Jij zag er echt goed uit, sexy! En die billetjes!!! Wauw!'
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
Def heeft een keer zijn tong hardhandig in m'n oor gestoken. Ik voelde me misbruikt.
Whehehe.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
Def heeft een keer zijn tong hardhandig in m'n oor gestoken. Ik voelde me misbruikt.
Ja dat is heel wat andersquote:Op maandag 6 juli 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Beschermheer, omdat sommigen de wiki verneukten met pijpende opa-plaatjes, ja. En omdat de SC gesloten zou worden als er verder gekut zou worden met die OP (in de wiki).
Dus da's heel wat anders.But thanks for trying.
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hilarisch.
Een klasgenoot smst na de diplomauitreiking over mijn derrière:
[..]
En dat heeft een vwo diplomajaja, iedereen zonder vwo achtergrond mag nu in een hoekje gaan zitten huilen.
quote:
Probeer het anders eens te ontkrachten, zou ik zeggen.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is heel wat anders! Sure.
Quote verpester.quote:
Eerst hechtte je duidelijk veel waarde aan de openingspost, aangezien je er helemaal een google page voor hebt aangemaakt. Nu beweer je dat de OP overbodig is, terwijl je daarvoor moeite deed om de OP in goede staat te behouden.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Probeer het anders eens te ontkrachten, zou ik zeggen.
Oh nee, wacht, dat gaat niet.
Maximaal 18 hier. Zo ben ik al teveel jeugdhelden misgelopen.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en? D'r zit toch geen maximumleeftijd op?
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hilarisch.
Een klasgenoot smst na de diplomauitreiking over mijn derrière:
[..]
En dat heeft een vwo diplomajaja, iedereen zonder vwo
achtergrond mag nu in een hoekje gaan zitten huilen.
quote:
Nogmaals:quote:Eerst hechtte je duidelijk veel waarde aan de openingspost, aangezien je er helemaal een google page voor hebt aangemaakt. Nu beweer je dat de OP overbodig is, terwijl je daarvoor moeite deed om de OP in goede staat te behouden.
That's all there is.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
omdat sommigen de wiki verneukten met pijpende opa-plaatjes, ja. En omdat de SC gesloten zou worden als er verder gekut zou worden met die OP (in de wiki).
omdat ik daar geen last van heb ik voel het vaak als ik thuis ben en ga douchequote:Op maandag 6 juli 2009 00:12 schreef Siniti het volgende:
waarom voel je altijd pas 1 dag na je verbrand bent echt dat je verbrand bent?
Je had ook toen kunnen voorstellen om de openingspost helemaal weg te laten of niet soms?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:11 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nogmaals:
[..]
That's all there is.
Nou wordt 'ie mooi! Jij ging toch op mij in?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
En verder snap ik niet waarom jij altijd doorzeikt op van die kleine kutdingetjes, verpest echt standaard al onze gesprekken.
En nu ga ik slapen!
Hier. Jij begon. Inclusief zure PI.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zegt de voormalige beschermheer van de OP.
Slaap lekker he meid.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je had ook toen kunnen voorstellen om de openingspost helemaal weg te laten of niet soms?
En verder snap ik niet waarom jij altijd doorzeikt op van die kleine kutdingetjes, verpest echt standaard al onze gesprekken.
En nu ga ik slapen!
Schuldcomplex & slachtofferrol nog welquote:Op maandag 6 juli 2009 00:16 schreef IQM het volgende:
Ik laat mezelf bijna een schuldcomplex aanpraten hiero.
Sterf.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Schuldcomplex & slachtofferrol nog wel?
Kusje op je voorhoofd.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Sterf.Slachtofferrol was het verkeerde woord.
Ja, nee, maar echt, wtf.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kusje op je voorhoofd.
Nu is het topic weer dood, door jullie gemierenneuk.
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:02 schreef Siniti het volgende:
Nee jij wil niet mijn billen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |