Wat vond je dan niet sportief aan Federers reactie? Hij prees Roddick, bedankte Sampras. Ik begrijp echt niet wat je bedoelt.quote:
quote:
Benieuwd of hij ook een jasje met '14' had liggen in geval hij zou verliezen.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oeeei, dat is wel bijdehand, die vijftien
Dat "don't be sad" en het stukje dat hij weet hoe het voelt...quote:Op zondag 5 juli 2009 19:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat vond je dan niet sportief aan Federers reactie? Hij prees Roddick, bedankte Sampras. Ik begrijp echt niet wat je bedoelt.
Hoezo? Hij heeft dat vorig jaar ook meegemaakt tegen Nadal en dit jaar op de AO ook, dus hij weet natuurlijk wel wat Roddick doormaakt.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:39 schreef Visionist_069 het volgende:
"Don't be sad ... " wat een kut reactie van Federer.
Misschien een shirt van Cruijffquote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef APK het volgende:
[..]
Benieuwd of hij ook een jasje met '14' had liggen in geval hij zou verliezen.
Mwah, dat ie meteen begon over z'n eigen nederlaag vorig jaar was wel wat raar... Maar ach, wat verwacht je ook na zo'n slopende marathon partij. Ik vond het al knap dat ze nog een samenhangend verhaal wisten te houdenquote:Op zondag 5 juli 2009 19:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat vond je dan niet sportief aan Federers reactie? Hij prees Roddick, bedankte Sampras. Ik begrijp echt niet wat je bedoelt.
Ja, maar dat is toch ook zo?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Lois het volgende:
[..]
Dat "don't be sad" en het stukje dat hij weet hoe het voelt...
Hij prees Roddick voor z'n spel, maar zei min of meer dat Roddick zich niet moest aanstellen. In bedekte woorden uiteraard. Alsof een Wimbledon kampioenschap bij Roddick net zo vanzelfsprekend is.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat was als grapje naar Roddick: vorig jaar verloor ik, nu win ik, jij verliest nu....enz.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mwah, dat ie meteen begon over z'n eigen nederlaag vorig jaar was wel wat raar... Maar ach, wat verwacht je ook na zo'n slopende marathon partij. Ik vond het al knap dat ze nog een samenhangend verhaal wisten te houden
Dat ook ja, onvoorstelbaar dat je nog uit je woorden komt na zo'n laatste setquote:Op zondag 5 juli 2009 19:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vond het al knap dat ze nog een samenhangend verhaal wisten te houden
Ik denk dat het wel gemeend was, maar het komt er altijd zo moeilijk uit bij Federer. Maar Roddick heeft iig. wel meer humor.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Lois het volgende:
[..]
Vond ik niet. Hij weet dat Roddick heeft verloren in een marathon, dus een verwijzing naar zijn eigen nederlaag in een marathon vorig jaar in vijf sets ligt nogal voor de hand.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mwah, dat ie meteen begon over z'n eigen nederlaag vorig jaar was wel wat raar... [...]
Engels is natuurlijk niet zijn moedertaal, dus het kan soms een beetje bot klinken wat ie zegt, terwijl hij eigenlijk wat anders bedoeld.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Lois het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in ja. Voor Federer was het makkelijker troost te vinden in al zijn Wimbledonoverwinningen.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:41 schreef Visionist_069 het volgende:
[..]
Hij prees Roddick voor z'n spel, maar zei min of meer dat Roddick zich niet moest aanstellen. In bedekte woorden uiteraard. Alsof een Wimbledon kampioenschap bij Roddick net zo vanzelfsprekend is.
Jawel, dat is ook zo. Het is alleen het gevoel wat sprak uit zijn woorden, of in ieder geval wat ik van kon opmaken. Ik vond Rod heel sportief Fed complimenteren met zijn spel en ik vond Fed een beetje neerbuigend overkomen at first.quote:
Don't be sad, i lost Queens and a Wimbledon finale as well. Heel erg te vergelijken ook met de Roddick situatie.... jezus...wat verliest die gast aan sympathie bij mij.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in ja. Voor Federer was het makkelijker troost te vinden in al zijn Wimbledonoverwinningen.
Ik ook, en zo te zien Roddick zelf ook.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Lois het volgende:
Ik vond Rod heel sportief Fed complimenteren met zijn spel en ik vond Fed een beetje neerbuigend overkomen at first.
Stel je aan ofzoquote:Op zondag 5 juli 2009 19:45 schreef Visionist_069 het volgende:
[..]
Don't be sad, i lost QUEENS and a wimbledon finale as well. Heel erg te vergelijken ook met de Roddick situatie.... jezus...wat verliest die gast aan sympathie bij mij.
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft dat vorig jaar ook meegemaakt tegen Nadal en dit jaar op de AO ook, dus hij weet natuurlijk wel wat Roddick doormaakt.
Ow, dar ben ik nooit zo erg goed in. Ben ik nog aan het leren.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Lois het volgende:
[..]
Jawel, dat is ook zo. Het is alleen het gevoel wat sprak uit zijn woorden, of in ieder geval wat ik van kon opmaken. [...]
Ach kom op, Federer is altijd heel galant in dat soort dingen. Je hebt net een slopende partij gespeeld, zit vol met emotie, zit nog met je hoofd in die wedstrijd en dan moet je 'on the spot' een verhaaltje opdissen. Absoluut geen arrogantie imo.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:45 schreef Visionist_069 het volgende:
[..]
Don't be sad, i lost Queens and a Wimbledon finale as well. Heel erg te vergelijken ook met de Roddick situatie.... jezus...wat verliest die gast aan sympathie bij mij.
15 keer. Denk maar eens na waarom zo vaakquote:Op zondag 5 juli 2009 19:46 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hoeveel keer ga je nog zeggen dat KZ dit heeft gemist? Keertje of 4?
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:46 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Ga lekker in een bosje voor haar huis liggen ofzo...
Gewoon ontzettend moe, denk ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Lois het volgende:
[..]
Jawel, dat is ook zo. Het is alleen het gevoel wat sprak uit zijn woorden, of in ieder geval wat ik van kon opmaken. Ik vond Rod heel sportief Fed complimenteren met zijn spel en ik vond Fed een beetje neerbuigend overkomen at first.
Waarom doet die die altijd meteen na de wedstrijd metteen om eigenlijk?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:39 schreef Federer-fan het volgende:
Mooi horloge heeft Federer om. Rolex neem ik aan. Niet echt mijn merk maar dit vind ik geloof ik wel mooi.
Om te weten hoe laat het is.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:48 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Waarom doet die die altijd meteen na de wedstrijd metteen om eigenlijk?
Voor de sponsor (of was het een grap?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:48 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Reclame, sponsors, daar krijgt 'ie een hoop centjes voorquote:Op zondag 5 juli 2009 19:48 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:46 schreef MikeLowrey het volgende:
Ga lekker in een bosje voor haar huis liggen ofzo...
quote:
Maar hij werd er toch maar netjes op gepakt door Roddickquote:Op zondag 5 juli 2009 19:49 schreef pfaf het volgende:
Wat een gezeik over die ongelukkige uitspraak van Fed.
Net Wimbledon gewonnen na een vier uur durende titanenstrijd en dan wordt er verwacht dat je zomaar even een eloquente speech geeft in niet eens je moedertaal....
Ik ook. Speelde veel te passief.quote:
Hij vergelijk zijn verhaal met die van Roddick, daar gaar het om. Alsof het vergelijkbare situaties zijn. En je kan na een minuut of 15 zittend op een bankje je toch wel indenken wat je absoluut NIET moet zeggen. Het zal ongetwijfeld niet opzettelijk zijn geweest, maar het blijft irritant.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:47 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach kom op, Federer is altijd heel galant in dat soort dingen. Je hebt net een slopende partij gespeeld, zit vol met emotie, zit nog met je hoofd in die wedstrijd en dan moet je 'on the spot' een verhaaltje opdissen. Absoluut geen arrogantie imo.
Komop, dit is geen schijn meer van de Federer van enkele jaren terug. Hij speelde ook aardig laf en maakte hij nog best veel domme fouten. Een matige Federer is nog steeds geweldig, maar hij heeft veel meer in huis...quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:52 schreef Szura het volgende:
maar niet om het een of ander.
Die titel stelt natuurlijk niks voor want Nadal deed niet mee
Oja, daar was het wachten op. Wie er niet is, kun je niet verslaan. Compleet onzinnige opmerking.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:52 schreef Szura het volgende:
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:51 schreef Visionist_069 het volgende:
[..]
Hij vergelijk zijn verhaal met die van Roddick, daar gaar het om. Alsof het vergelijkbare situaties zijn. En je kan na een minuut of 15 zittend op een bankje je toch wel indenken wat je absoluut NIET moet zeggen. Het zal ongetwijfeld niet opzettelijk zijn geweest, maar het blijft irritant. Overigens is Federer doorgaans wel sympathiek.
Daar hebben we de eerste happer alquote:Op zondag 5 juli 2009 19:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oja, daar was het wachten op. Wie er niet is, kun je niet verslaan. Compleet onzinnige opmerking.
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:52 schreef Szura het volgende:
De Federer in zijn beste tijd was gewoon de beste ooit. Als je het daar aan gaat afmeten, zal niemand ooit aan je verwachtingen voldoen. Zelfs Federer nietquote:Op zondag 5 juli 2009 19:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Komop, dit is geen schijn meer van de Federer van enkele jaren terug. Hij speelde ook aardig laf en maakte hij nog best veel domme fouten. Een matige Federer is nog steeds geweldig, maar hij heeft veel meer in huis...
En dat dan na de wedstrijd aan Roddick schenken.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:51 schreef Federer-fan het volgende:
Zou hij er ook een bij zich hebben gehad met 'Better luck next time' erop?
Oja, achter mensen happers noemen, weer simpel.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar hebben we de eerste happer al![]()
Leuk zo'n mensen die daar gelijk fel op reageren![]()
pf mod
Laat Nadal eerst maar even 15 GS winnenquote:Op zondag 5 juli 2009 19:52 schreef Szura het volgende:
Hij heeft amper 15 GS gespeeldquote:Op zondag 5 juli 2009 19:56 schreef McGilles het volgende:
[..]
Laat Nadal eerst maar even 15 GS winnen
Het is gewoon zielig hoe jij op sommige posts kunt reageren.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oja, achter mensen happers noemen, weer simpel.
Misschien moet je bedenken waarom ik in jouw ogen hap? Ligt aan jouw imago.
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oja, daar was het wachten op. Wie er niet is, kun je niet verslaan. Compleet onzinnige opmerking.
Geef jij nou hulde aan zo'n trieste reactie op een overduidelijke grapquote:
Ik zie alleen analyse?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu mixed dubbel op BBC2.
Ow, dat zal zo wel komen dan. Nu napraten
Ja, als Roddick de beste wedstrijd van zijn leven speelt lijkt het inderdaad alsof Federer minder is. Dat is logisch. Hij haalde natuurlijk niet het formidabele niveau van vroeger, maar ik vond hem 'gewoon' goed spelen.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Komop, dit is geen schijn meer van de Federer van enkele jaren terug. Hij speelde ook aardig laf en maakte hij nog best veel domme fouten. Een matige Federer is nog steeds geweldig, maar hij heeft veel meer in huis...
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:14 schreef 2020 het volgende:
Dan mag hij vandaag hebben verloren van die Zwitser, maar wat een held! Na zoveel tegenslagen, blessures, verloren finales en gezeur met zijn coach speelt hij ongeveer de beste partij uit zijn carrière. Wat een held!
Andy Roddick
![]()
Federer zijn kwaliteiten![]()
Federer zijn attitude![]()
![]()
![]()
![]()
Federer zijn speach![]()
![]()
![]()
![]()
F: 'I lost last year to Rafa, I know how you feel'
R: 'You already got five'
Pwnt
Aller tofste van de hele finale; Federer die niet huilt!![]()
![]()
![]()
Waar is KZ eigenlijk?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:47 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
15 keer. Denk maar eens na waarom zo vaak
Karl Zastosavich, een Tsjechische tennislegende uit de vroege '90er jaren. Hij is tegenwoordig bevriend met Roddick.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:25 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik ben een tennisnoob, maar wie is KZ?
Dat dus, en dit soort emoties maken sport alleen maar mooierquote:
Ah oke, bedanktquote:Op zondag 5 juli 2009 20:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Karl Zastosavich, een Tsjechische tennislegende uit de vroege '90er jaren. Hij is tegenwoordig bevriend met Roddick.
En dat met een boel arrogantiequote:
KZ=kleinzusje, een forumuser hier van wie de favoriete speler Andy Roddick is.quote:
Brenda Schultz en Michiel Schapers wonnen ooit met 29-27quote:Op zondag 5 juli 2009 20:49 schreef -0- het volgende:
Wat is eigenlijk de hoogste gamestand ooit behaald in de 5e set?
Ik vind Federer eigenlijk wel vaker arrogant overkomen.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:42 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Engels is natuurlijk niet zijn moedertaal, dus het kan soms een beetje bot klinken wat ie zegt, terwijl hij eigenlijk wat anders bedoeld.
Iemand zit met me te fokkenquote:Op zondag 5 juli 2009 20:43 schreef Szura het volgende:
[..]
KZ=kleinzusje, een forumuser hier van wie de favoriete speler Andy Roddick is.
Normaal altijd op FOK te vinden maar niet gezien deze middag
Wat Szura zegt kloptquote:Op zondag 5 juli 2009 20:51 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Iemand zit met me te fokken![]()
Weer OT: Nogmaals wat een geweldige finale. Roddick had ik deze titel gegund.
En terecht, als meest succesvolle aller tijden.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind Federer eigenlijk wel vaker arrogant overkomen.
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:52 schreef TubewayDigital het volgende:
had het andy ook wel gegund, wat een gevecht hebben ze er van gemaakt, niet normaal, ben ogm gewoon in slaap gevallen.
Ow, ik dacht ook dat het geen grap was. Er waren geen smileys en ik weet zeker dat er mensen zijn die dat echt vinden.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Geef jij nou hulde aan zo'n trieste reactie op een overduidelijke grap
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Brenda Schultz en Michiel Schapers wonnen ooit met 29-27
Juist omdat er mensen zijn die dat echt vinden postte ik datquote:Op zondag 5 juli 2009 20:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ow, ik dacht ook dat het geen grap was. Er waren geen smileys en ik weet zeker dat er mensen zijn die dat echt vinden.
Eens! en ik vind Federer gezien zijn status alles behalve arrogant eigenlijk.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:57 schreef navigator het volgende:
En mag je misschien een beetje arrogant over komen als je 15!!!! Grand Slams hebt gewonnen!!! Al vind ik het persoonlijk nogal meevallen.
Typisch Nederlands om daar dan weer over te vallen.
Nee, KZ is kleinzusje, een van de gezelligste users van dit forum.quote:
Dat zei Eltingh van de week geloof ik ook bij Net 5. "Als Haarhuis en ik weer zouden gaan dubbelen en weer wat trainen zouden we nog best ver komen bij de heren."quote:Op zondag 5 juli 2009 21:21 schreef Szura het volgende:
GSM Haarhuis/Eltingh 7-6 6-4.
Zaten leuke punten bij![]()
Volgens mij zouden ze nog best goed meekomen in het huidige circuit.
Ik vind het niet terecht. Hij maakt soms ook van die opmerkingen dat hij vindt dat ie nauwelijks tegenstand krijgt, terwijl dit wel weer laat zien dat dat dus echt niet altijd opgaat.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
En terecht, als meest succesvolle aller tijden.
Tot de finale stelde de tegenstand toch niet al te veel voor. Eén setje in een tie-break verloren.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het niet terecht. Hij maakt soms ook van die opmerkingen dat hij vindt dat ie nauwelijks tegenstand krijgt, terwijl dit wel weer laat zien dat dat dus echt niet altijd opgaat.
Zou je denken? Ik dacht dat Federer dat na de finale snel even had bedacht, toevallig een zelfklevende 1 en een zelfklevende 5 in bijpassende kleuren in zijn tas had en die er na de finale even snel op had geplakt.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:23 schreef Klopkoek het volgende:
[...]
Storender vond ik dat jasje met die '15' erop. Die is natuurlijk allang voorbedrukt en voorgeprepareerd geweest. [...]
De goede man ging de finale spelen om zijn 15e (!!!) Grand Slam te winnen!! Als je zo groot ben dat op het punt staat dat te bereiken mag je van mij een cijfertje op je jasje laten drukken om het bijzondere karakter van de finale te benadrukken. Het is niet zo dat hij al juichend met een vlag met nummer 15 het centre court op kwam omdat hij het klusje wel even ging klaren... Als hij die instelling zou hebben had hij het nooit gewonnen vandaag tegen een super spelende Roddick!quote:Op zondag 5 juli 2009 21:23 schreef Klopkoek het volgende:
Storender vond ik dat jasje met die '15' erop. Die is natuurlijk allang voorbedrukt en voorgeprepareerd geweest. Dáár sprak pas arrogantie vanuit.
Het was gewoon reëel dat Federer zou winnen. Dat jasje had het daglicht niet gezien als hij had verloren. Denk alleen niet dat Federer er rekening me had gehouden dat het zo ongelooflijk spannend zou worden.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:05 schreef Klopkoek het volgende:
Feit is dat zo'n jasje met een 15 erop wel erg gratuit is als je de baan op gaat. Het is bijna de Goden verzoeken. Helaas brachten de Goden geen vloek over Federer af.
Het is trots zijn op een record waarvan het behalen een heel reële mogelijkheid was.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:14 schreef Klopkoek het volgende:
Zelfverheerlijking is het, niets anders. En dan ook nog zelfverheerlijking vooraf.
Inlijsten, deze post.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:16 schreef TubewayDigital het volgende:
Vond andy vanaf de bassline erg goed. Hij was daar zeker niet de mindere van Fed. Echter tennis is niet alleen maar bassline spel en dan blijkt maar weer dat Fed toch meer gevoel heeft dan Andy. Terechte winnaar.
Nou, hij heeft het niet gewonnen met zijn gevoel hoor. Hij heeft gewonnen omdat Roddick moe werd (wegens die zware kwartfinale en halve finale). Ze waren tot de laatste game gewoon gelijkwaardig wat mij betreft.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:16 schreef TubewayDigital het volgende:
Vond andy vanaf de bassline erg goed. Hij was daar zeker niet de mindere van Fed. Echter tennis is niet alleen maar bassline spel en dan blijkt maar weer dat Fed toch meer gevoel heeft dan Andy. Terechte winnaar.
Ga je gang.quote:
Mooie foto inderdaad (ze hadden blijkbaar geen foto van Emersonquote:
Ik vond niet dat Roddick moet werd, Roddick zei zelf ook dat dat niet het geval was. Hij speelde gewoon een paar mindere punten en maakte een paar foutjes. Niet meer, niet minder.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, hij heeft het niet gewonnen met zijn gevoel hoor. Hij heeft gewonnen omdat Roddick moe werd (wegens die zware kwartfinale en halve finale). Ze waren tot de laatste game gewoon gelijkwaardig wat mij betreft.
precies het is echt dat stukje gevoel wat hij heeft en andy niet, heel simpel.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik vond niet dat Roddick moet werd, Roddick zei zelf ook dat dat niet het geval was. Hij speelde gewoon een paar mindere punten en maakte een paar foutjes. Niet meer, niet minder.
Nieuwe NIKE reclame:
Je bedoelt die service van Federer die twee keer gebroken is? Of de service van Roddick die na 38 games voor het eerst gebroken werd? Of doel je op het hogere servicepercentage van Roddick? Of is het misschien het aantal directe punten uit een service waar Roddick er meer van had?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:18 schreef MikeLowrey het volgende:
Geweldig ook altijd hoe de service van Mandy word geroemd, en dat Federer hem zelfs op dat punt de baas is.
Aantal aces was Federer beter. Had Federer ook niet meer BP?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:31 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Je bedoelt die service van Federer die twee keer gebroken is? Of de service van Roddick die na 38 games voor het eerst gebroken werd? Of doel je op het hogere servicepercentage van Roddick? Of is het misschien het aantal directe punten uit een service waar Roddick er meer van had?
Meer aces, omdat roddick harder serveert met minder hoeken, het aantal keer dat Federer de bal nog net met een frame raakt tellen dan niet mee. Break Points zijn geen breaks. Federer heeft een superservice, maar Roddick serveert beter.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Aantal aces was Federer beter. Had Federer ook niet meer BP?
Dit nummer heeft een toffe basslinequote:Op zondag 5 juli 2009 23:44 schreef TubewayDigital het volgende:
Blijf van mening dat Andy vanaf de bassline makkelijk mee kon komen met Fed en misschien zelfs beter was. Alleen dit is lastig in getallen te vangen.
En waar staat vorig jaar in die top-3quote:Op maandag 6 juli 2009 00:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fuck it, elke analyse is een analyse teveel.
Wat een tenniswedstrijd, van beide kanten
Ik begon onpartijdig, maar op het einde merkte ik dat ik toch wel een Andy fanboy benIk was enorm aan het rooten voor em, vond dat hij em ook verdiende. Helaas ....
Wat een ongelofelijk gave finale. Binnen in de Wimbledon top-3, bij die van Krajicek (geen grote wedstrijd, maar een Nederlander wint en dat is genoeg) en die van Ivanisevic - Rafter (waar ik ook fan van de verliezend finalist was). Groots .... en daar wil ik het graag bij laten
Hup Roddick
Op 4quote:Op maandag 6 juli 2009 00:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
En waar staat vorig jaar in die top-3
Hij kwam de baan niet op in dat jasje hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 22:05 schreef Klopkoek het volgende:
Feit is dat zo'n jasje met een 15 erop wel erg gratuit is als je de baan op gaat. Het is bijna de Goden verzoeken. Helaas brachten de Goden geen vloek over Federer af.
Lijkt mij ook een idee van Nike, niet van hemzelf.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij kwam de baan niet op in dat jasje hoor![]()
In bijna elke andere sport hebben teams die kampioen kunnen worden ook gewoon kampioensshirts oid voorbereid of zelfs al complete huldigingen gepland.
Op de BBC waren ze er unaniem over dat Roddick moe werd. Hij bewoog gewoon niet meer goed, kwam daardoor niet goed voor de bal te staan en sloeg daardoor afzwaaiers. Die had hij tot dan toe in de hele partij nog niet geslapen volgens mij. In die laatste game won Federer het punt als hij de bal terug in het spel kreeg. En ook zelf vond ik Roddick er moet uitzien. Nja, als hij het zelf zegt dan zal het wel.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik vond niet dat Roddick moet werd, Roddick zei zelf ook dat dat niet het geval was. Hij speelde gewoon een paar mindere punten en maakte een paar foutjes. Niet meer, niet minder.
[...]
Dit is een grapje toch?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:02 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
precies het is echt dat stukje gevoel wat hij heeft en andy niet, heel simpel.
Die andere reclame (met die 'inbreker' die tennisballen naar hem begint te slaan) is ook al in dat huis opgenomen. Zou dat zijn eigen huis kunnen zijn? Zou me niet heel erg verbazen.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:06 schreef TubewayDigital het volgende:
bagger reclame verder
doe mij dan deze maar
Ook dit is natuurlijk allang opgenomen en voorbereidt....quote:Op zondag 5 juli 2009 22:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nieuwe NIKE reclame:
Je ziet die Emerson zo kijken van 'Wtf doe ik in dit rijtjequote:
Ja, ik vermoed van wel, aangezien ze het minuten na de finale lieten zien en Sampras toen nog met zijn pak aan op de tribune zat.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ook dit is natuurlijk allang opgenomen en voorbereidt....
Wat een onzin zeg. Denk je nou echt dat Federer die mensen heeft gevraagd om hem te feliciteren.quote:Triest. Zelfverheerlijking ten top. Pure arrogantie.
Weet ik niet, maar hij staat op atpworldtour.com (op de homepage).quote:
Wat ben jij een zielige klojo zegquote:Op maandag 6 juli 2009 08:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Triest. Zelfverheerlijking ten top. Pure arrogantie.
Het zal zeker geen idee van Federer zelf zijn geweest. Nou denk ik ook niet dat Sampras en Woods.naar Nike gestapt zijn, maar dat het eerder door de reclameafdeling van Nike geinitieerd is.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:27 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een onzin zeg. Denk je nou echt dat Federer die mensen heeft gevraagd om hem te feliciteren.Lijkt me dat Sampras of Tiger dat heeft overlegd met Nike en dat ze die anderen erbij hebben gevraagd.
Precies, lijkt me dat je daar een marketing/pr-afdeling voor hebt.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het zal zeker geen idee van Federer zelf zijn geweest. Nou denk ik ook niet dat Sampras en Woods.naar Nike gestapt zijn, maar dat het eerder door de reclameafdeling van Nike geinitieerd is.
Is er eigenlijk een onderwerp waar je niet tot op het bot verzuurd over bent?quote:Op maandag 6 juli 2009 08:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Triest. Zelfverheerlijking ten top. Pure arrogantie.
Die vind je aantrekkelijker zeker?quote:
Mja, wel erg grote woorden om op te hangen aan één gemiste volley imo... Federer heeft ook genoeg breakpoints laten liggen, komt dat ook doordat hij zich ongemakkelijk en zenuwachtig voelde, of telt dat feit gewoon niet meer mee als je de wedstrijd hebt gewonnen?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:24 schreef Federer-fan het volgende:
Pijnlijke woorden van Becker over Roddick. Waarschijnlijk gewoon waar, maar het klinkt wel hard als je het leest:
'Writing in The Telegraph, three-time Wimbledon champion Boris Becker believes the final was Roddick’s to lose. “Federer would not have come back from two sets down. But at that crucial moment, Roddick stopped believing. It is the few grains of doubt, or just not being comfortable in that situation, which makes all of the difference. The same can be said of the fifth set. Roddick was one point away from serving for his first Wimbledon title in that last set, but he couldn't take it. Federer only needed one championship point, which tells you everything. He only broke Roddick's serve in the last game of the match. That is percentage tennis."'
Die vrouw van Federer is degene die dat soort dingen regelt.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het zal zeker geen idee van Federer zelf zijn geweest. Nou denk ik ook niet dat Sampras en Woods.naar Nike gestapt zijn, maar dat het eerder door de reclameafdeling van Nike geinitieerd is.
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:30 schreef maril het volgende:
[..]
Die vrouw van Federer is degene die dat soort dingen regelt.
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
Hoe moet dat gaan in huize Federer.
Dit soort dingen, van die voorbedrukte jasjes en reclamespots worden echt lang van tevoren voorbereidt. Gaat een paar weken tot maand overheen.
Hoe vol van jezelf moet je wel niet zijn als je dat doet. Toen was nog niet eens zeker dat Nadal zou afhaken
Dus?? Een voetbalploeg plant een kampioensfeest toch ook? En rreclames staan altijd klaar bij bijzondere sportprestaties. Er is natuurlijk altijd een goede kans dat Federer het toernooi gaat winnen, en aangezien dit een legendarische zou zijn is het volkomen logisch dat daar iets op wordt voorbereid. Zeker omdat het commercieel interessant is, want daar gaat het natuurlijk vooral om. Nike wil het ook uitbuiten.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit soort dingen, van die voorbedrukte jasjes en reclamespots worden echt lang van tevoren voorbereidt. Gaat een paar weken tot maand overheen.
Tuurlijk niet manquote:Op maandag 6 juli 2009 11:30 schreef maril het volgende:
[..]
Die vrouw van Federer is degene die dat soort dingen regelt.
Wie vind je dan niet saai en waarom niet?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind Federer net niet arrogant genoeg, met te weinig uiterlijk vertoon. Zelfs zijn gedoe met jasjes en zo komt altijd zo geforceerd over, alsof iemand anders het heeft bedacht en hij het tegen zijn zin moet uitvoeren. Ik ben net geen fan omdat ik 'm zo dodelijk saai vind.
Jordan niet uitgesproken?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:47 schreef Klopkoek het volgende:
Michael Jordan was ook onuitgesproken, liet zich net als Federer volbehangen met slavernij-spullen vanuit Oregon, en brabbelde net als Federer binnensmonds.
Hebben blijkbaar allebei iets.
Die extravertie is de x-factor dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Roddick, die is kleurrijker, extravaganter, heeft veel meer humor.
Agassi en Ivanisovic waren ook interessanter dan die saaie Sampras, Becker dan die brave Edberg.
Die vage, moeilijk te omschrijven x-factor. Die hebben sommigen gewoon veel meer dan anderen.
Ik kan Mac ook wel waarderen. Soit, hij ging soms wat ver in zijn woedeuitbarstingen, maar zelfs nu merk je nog dat ie echt hart voor de sport heeft.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:06 schreef tong80 het volgende:
Spelers als Hewitt en Roddick geven sjeu aan het tennisen.
Ik kijk graag naar dit soort emotionele types.
McEnroe is dan ook mijn all time favoriet.
Het zal wel aan mij liggen, maar wat had Agassi dan dat Sampras niet had? Hij kleede zich opvallender maar bijvoorbeeld buiten de baan zat hij als een verlegen jongetje in de microfoon te praten. Dat geldt ook voor Nadal. Zo kunnen er wel extravagant uitzien maar verder zijn ze net zo saai als de anderen wat mij betreft.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Roddick, die is kleurrijker, extravaganter, heeft veel meer humor.
Agassi en Ivanisovic waren ook interessanter dan die saaie Sampras, Becker dan die brave Edberg.
Die vage, moeilijk te omschrijven x-factor. Die hebben sommigen gewoon veel meer dan anderen.
Leatherface hoe vaak zou ie gelijk hebben gehad tegenwoordig met de Hawk eye ?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:19 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik kan Mac ook wel waarderen. Soit, hij ging soms wat ver in zijn woedeuitbarstingen, maar zelfs nu merk je nog dat ie echt hart voor de sport heeft.
Ik ben vooral nieuwsgierig hoe hij zou reageren als hij, overtuigd van zijn eigen gelijk, via Hawkeye zou zien dat hij er naast zatquote:Op maandag 6 juli 2009 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leatherface hoe vaak zou ie gelijk hebben gehad tegenwoordig met de Hawk eye ?
volgens mij kan iedereen hier het karakter van Rod wel waarderen..quote:Op maandag 6 juli 2009 15:53 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die extravertie is de x-factor dan?
Ik vind Roddick trouwens een leuke kerel, in tegenstelling tot sommigen hier. Goran is eigenlijk mijn all time tenniscultheld.
Wat vind jij trouwens van Hewitt?
Precies en waar menig speler proberen te imponeren of spelers te verwarren door overdreven het publiek erbij te betrekken (Murray) of je tegenstander 'boos' aan te kijken en een huppeltje te maken (Nadal) of een vuist te maken en 2 meter naar het net te lopen (Verkerk) is Federer iemand die dat niet doet en gewoon de cijfers op zijn jasje laat spreken.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:45 schreef Leatherface het volgende:
Leer er nou maar mee leven. Sport is per definitie een alpha business.
Zelfverheerlijking, imponeren en uiterlijk vertoon horen er gewoon bij.
Niks menselijks is tennissers vreemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |