Wat vond je dan niet sportief aan Federers reactie? Hij prees Roddick, bedankte Sampras. Ik begrijp echt niet wat je bedoelt.quote:
quote:
Benieuwd of hij ook een jasje met '14' had liggen in geval hij zou verliezen.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oeeei, dat is wel bijdehand, die vijftien
Dat "don't be sad" en het stukje dat hij weet hoe het voelt...quote:Op zondag 5 juli 2009 19:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat vond je dan niet sportief aan Federers reactie? Hij prees Roddick, bedankte Sampras. Ik begrijp echt niet wat je bedoelt.
Hoezo? Hij heeft dat vorig jaar ook meegemaakt tegen Nadal en dit jaar op de AO ook, dus hij weet natuurlijk wel wat Roddick doormaakt.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:39 schreef Visionist_069 het volgende:
"Don't be sad ... " wat een kut reactie van Federer.
Misschien een shirt van Cruijffquote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef APK het volgende:
[..]
Benieuwd of hij ook een jasje met '14' had liggen in geval hij zou verliezen.
Mwah, dat ie meteen begon over z'n eigen nederlaag vorig jaar was wel wat raar... Maar ach, wat verwacht je ook na zo'n slopende marathon partij. Ik vond het al knap dat ze nog een samenhangend verhaal wisten te houdenquote:Op zondag 5 juli 2009 19:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat vond je dan niet sportief aan Federers reactie? Hij prees Roddick, bedankte Sampras. Ik begrijp echt niet wat je bedoelt.
Ja, maar dat is toch ook zo?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Lois het volgende:
[..]
Dat "don't be sad" en het stukje dat hij weet hoe het voelt...
Hij prees Roddick voor z'n spel, maar zei min of meer dat Roddick zich niet moest aanstellen. In bedekte woorden uiteraard. Alsof een Wimbledon kampioenschap bij Roddick net zo vanzelfsprekend is.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat was als grapje naar Roddick: vorig jaar verloor ik, nu win ik, jij verliest nu....enz.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mwah, dat ie meteen begon over z'n eigen nederlaag vorig jaar was wel wat raar... Maar ach, wat verwacht je ook na zo'n slopende marathon partij. Ik vond het al knap dat ze nog een samenhangend verhaal wisten te houden
Dat ook ja, onvoorstelbaar dat je nog uit je woorden komt na zo'n laatste setquote:Op zondag 5 juli 2009 19:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vond het al knap dat ze nog een samenhangend verhaal wisten te houden
Ik denk dat het wel gemeend was, maar het komt er altijd zo moeilijk uit bij Federer. Maar Roddick heeft iig. wel meer humor.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Lois het volgende:
[..]
Vond ik niet. Hij weet dat Roddick heeft verloren in een marathon, dus een verwijzing naar zijn eigen nederlaag in een marathon vorig jaar in vijf sets ligt nogal voor de hand.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mwah, dat ie meteen begon over z'n eigen nederlaag vorig jaar was wel wat raar... [...]
Engels is natuurlijk niet zijn moedertaal, dus het kan soms een beetje bot klinken wat ie zegt, terwijl hij eigenlijk wat anders bedoeld.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Lois het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in ja. Voor Federer was het makkelijker troost te vinden in al zijn Wimbledonoverwinningen.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:41 schreef Visionist_069 het volgende:
[..]
Hij prees Roddick voor z'n spel, maar zei min of meer dat Roddick zich niet moest aanstellen. In bedekte woorden uiteraard. Alsof een Wimbledon kampioenschap bij Roddick net zo vanzelfsprekend is.
Jawel, dat is ook zo. Het is alleen het gevoel wat sprak uit zijn woorden, of in ieder geval wat ik van kon opmaken. Ik vond Rod heel sportief Fed complimenteren met zijn spel en ik vond Fed een beetje neerbuigend overkomen at first.quote:
Don't be sad, i lost Queens and a Wimbledon finale as well. Heel erg te vergelijken ook met de Roddick situatie.... jezus...wat verliest die gast aan sympathie bij mij.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in ja. Voor Federer was het makkelijker troost te vinden in al zijn Wimbledonoverwinningen.
Ik ook, en zo te zien Roddick zelf ook.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Lois het volgende:
Ik vond Rod heel sportief Fed complimenteren met zijn spel en ik vond Fed een beetje neerbuigend overkomen at first.
Stel je aan ofzoquote:Op zondag 5 juli 2009 19:45 schreef Visionist_069 het volgende:
[..]
Don't be sad, i lost QUEENS and a wimbledon finale as well. Heel erg te vergelijken ook met de Roddick situatie.... jezus...wat verliest die gast aan sympathie bij mij.
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft dat vorig jaar ook meegemaakt tegen Nadal en dit jaar op de AO ook, dus hij weet natuurlijk wel wat Roddick doormaakt.
Ow, dar ben ik nooit zo erg goed in. Ben ik nog aan het leren.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Lois het volgende:
[..]
Jawel, dat is ook zo. Het is alleen het gevoel wat sprak uit zijn woorden, of in ieder geval wat ik van kon opmaken. [...]
Ach kom op, Federer is altijd heel galant in dat soort dingen. Je hebt net een slopende partij gespeeld, zit vol met emotie, zit nog met je hoofd in die wedstrijd en dan moet je 'on the spot' een verhaaltje opdissen. Absoluut geen arrogantie imo.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:45 schreef Visionist_069 het volgende:
[..]
Don't be sad, i lost Queens and a Wimbledon finale as well. Heel erg te vergelijken ook met de Roddick situatie.... jezus...wat verliest die gast aan sympathie bij mij.
15 keer. Denk maar eens na waarom zo vaakquote:Op zondag 5 juli 2009 19:46 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hoeveel keer ga je nog zeggen dat KZ dit heeft gemist? Keertje of 4?
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:46 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Ga lekker in een bosje voor haar huis liggen ofzo...
Gewoon ontzettend moe, denk ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Lois het volgende:
[..]
Jawel, dat is ook zo. Het is alleen het gevoel wat sprak uit zijn woorden, of in ieder geval wat ik van kon opmaken. Ik vond Rod heel sportief Fed complimenteren met zijn spel en ik vond Fed een beetje neerbuigend overkomen at first.
Waarom doet die die altijd meteen na de wedstrijd metteen om eigenlijk?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:39 schreef Federer-fan het volgende:
Mooi horloge heeft Federer om. Rolex neem ik aan. Niet echt mijn merk maar dit vind ik geloof ik wel mooi.
Om te weten hoe laat het is.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:48 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Waarom doet die die altijd meteen na de wedstrijd metteen om eigenlijk?
Voor de sponsor (of was het een grap?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:48 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Reclame, sponsors, daar krijgt 'ie een hoop centjes voorquote:Op zondag 5 juli 2009 19:48 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:46 schreef MikeLowrey het volgende:
Ga lekker in een bosje voor haar huis liggen ofzo...
quote:
Maar hij werd er toch maar netjes op gepakt door Roddickquote:Op zondag 5 juli 2009 19:49 schreef pfaf het volgende:
Wat een gezeik over die ongelukkige uitspraak van Fed.
Net Wimbledon gewonnen na een vier uur durende titanenstrijd en dan wordt er verwacht dat je zomaar even een eloquente speech geeft in niet eens je moedertaal....
Ik ook. Speelde veel te passief.quote:
Hij vergelijk zijn verhaal met die van Roddick, daar gaar het om. Alsof het vergelijkbare situaties zijn. En je kan na een minuut of 15 zittend op een bankje je toch wel indenken wat je absoluut NIET moet zeggen. Het zal ongetwijfeld niet opzettelijk zijn geweest, maar het blijft irritant.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:47 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach kom op, Federer is altijd heel galant in dat soort dingen. Je hebt net een slopende partij gespeeld, zit vol met emotie, zit nog met je hoofd in die wedstrijd en dan moet je 'on the spot' een verhaaltje opdissen. Absoluut geen arrogantie imo.
Komop, dit is geen schijn meer van de Federer van enkele jaren terug. Hij speelde ook aardig laf en maakte hij nog best veel domme fouten. Een matige Federer is nog steeds geweldig, maar hij heeft veel meer in huis...quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:52 schreef Szura het volgende:
maar niet om het een of ander.
Die titel stelt natuurlijk niks voor want Nadal deed niet mee
Oja, daar was het wachten op. Wie er niet is, kun je niet verslaan. Compleet onzinnige opmerking.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:52 schreef Szura het volgende:
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:51 schreef Visionist_069 het volgende:
[..]
Hij vergelijk zijn verhaal met die van Roddick, daar gaar het om. Alsof het vergelijkbare situaties zijn. En je kan na een minuut of 15 zittend op een bankje je toch wel indenken wat je absoluut NIET moet zeggen. Het zal ongetwijfeld niet opzettelijk zijn geweest, maar het blijft irritant. Overigens is Federer doorgaans wel sympathiek.
Daar hebben we de eerste happer alquote:Op zondag 5 juli 2009 19:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oja, daar was het wachten op. Wie er niet is, kun je niet verslaan. Compleet onzinnige opmerking.
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:52 schreef Szura het volgende:
De Federer in zijn beste tijd was gewoon de beste ooit. Als je het daar aan gaat afmeten, zal niemand ooit aan je verwachtingen voldoen. Zelfs Federer nietquote:Op zondag 5 juli 2009 19:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Komop, dit is geen schijn meer van de Federer van enkele jaren terug. Hij speelde ook aardig laf en maakte hij nog best veel domme fouten. Een matige Federer is nog steeds geweldig, maar hij heeft veel meer in huis...
En dat dan na de wedstrijd aan Roddick schenken.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:51 schreef Federer-fan het volgende:
Zou hij er ook een bij zich hebben gehad met 'Better luck next time' erop?
Oja, achter mensen happers noemen, weer simpel.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar hebben we de eerste happer al![]()
Leuk zo'n mensen die daar gelijk fel op reageren![]()
pf mod
Laat Nadal eerst maar even 15 GS winnenquote:Op zondag 5 juli 2009 19:52 schreef Szura het volgende:
Hij heeft amper 15 GS gespeeldquote:Op zondag 5 juli 2009 19:56 schreef McGilles het volgende:
[..]
Laat Nadal eerst maar even 15 GS winnen
Het is gewoon zielig hoe jij op sommige posts kunt reageren.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oja, achter mensen happers noemen, weer simpel.
Misschien moet je bedenken waarom ik in jouw ogen hap? Ligt aan jouw imago.
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oja, daar was het wachten op. Wie er niet is, kun je niet verslaan. Compleet onzinnige opmerking.
Geef jij nou hulde aan zo'n trieste reactie op een overduidelijke grapquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |