Dat "don't be sad" en het stukje dat hij weet hoe het voelt...quote:Op zondag 5 juli 2009 19:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat vond je dan niet sportief aan Federers reactie? Hij prees Roddick, bedankte Sampras. Ik begrijp echt niet wat je bedoelt.
Hoezo? Hij heeft dat vorig jaar ook meegemaakt tegen Nadal en dit jaar op de AO ook, dus hij weet natuurlijk wel wat Roddick doormaakt.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:39 schreef Visionist_069 het volgende:
"Don't be sad ... " wat een kut reactie van Federer.
Misschien een shirt van Cruijffquote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef APK het volgende:
[..]
Benieuwd of hij ook een jasje met '14' had liggen in geval hij zou verliezen.
Mwah, dat ie meteen begon over z'n eigen nederlaag vorig jaar was wel wat raar... Maar ach, wat verwacht je ook na zo'n slopende marathon partij. Ik vond het al knap dat ze nog een samenhangend verhaal wisten te houdenquote:Op zondag 5 juli 2009 19:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat vond je dan niet sportief aan Federers reactie? Hij prees Roddick, bedankte Sampras. Ik begrijp echt niet wat je bedoelt.
Ja, maar dat is toch ook zo?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Lois het volgende:
[..]
Dat "don't be sad" en het stukje dat hij weet hoe het voelt...
Hij prees Roddick voor z'n spel, maar zei min of meer dat Roddick zich niet moest aanstellen. In bedekte woorden uiteraard. Alsof een Wimbledon kampioenschap bij Roddick net zo vanzelfsprekend is.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat was als grapje naar Roddick: vorig jaar verloor ik, nu win ik, jij verliest nu....enz.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mwah, dat ie meteen begon over z'n eigen nederlaag vorig jaar was wel wat raar... Maar ach, wat verwacht je ook na zo'n slopende marathon partij. Ik vond het al knap dat ze nog een samenhangend verhaal wisten te houden
Dat ook ja, onvoorstelbaar dat je nog uit je woorden komt na zo'n laatste setquote:Op zondag 5 juli 2009 19:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vond het al knap dat ze nog een samenhangend verhaal wisten te houden
Ik denk dat het wel gemeend was, maar het komt er altijd zo moeilijk uit bij Federer. Maar Roddick heeft iig. wel meer humor.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Lois het volgende:
[..]
Vond ik niet. Hij weet dat Roddick heeft verloren in een marathon, dus een verwijzing naar zijn eigen nederlaag in een marathon vorig jaar in vijf sets ligt nogal voor de hand.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mwah, dat ie meteen begon over z'n eigen nederlaag vorig jaar was wel wat raar... [...]
Engels is natuurlijk niet zijn moedertaal, dus het kan soms een beetje bot klinken wat ie zegt, terwijl hij eigenlijk wat anders bedoeld.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Lois het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in ja. Voor Federer was het makkelijker troost te vinden in al zijn Wimbledonoverwinningen.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:41 schreef Visionist_069 het volgende:
[..]
Hij prees Roddick voor z'n spel, maar zei min of meer dat Roddick zich niet moest aanstellen. In bedekte woorden uiteraard. Alsof een Wimbledon kampioenschap bij Roddick net zo vanzelfsprekend is.
Jawel, dat is ook zo. Het is alleen het gevoel wat sprak uit zijn woorden, of in ieder geval wat ik van kon opmaken. Ik vond Rod heel sportief Fed complimenteren met zijn spel en ik vond Fed een beetje neerbuigend overkomen at first.quote:
Don't be sad, i lost Queens and a Wimbledon finale as well. Heel erg te vergelijken ook met de Roddick situatie.... jezus...wat verliest die gast aan sympathie bij mij.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in ja. Voor Federer was het makkelijker troost te vinden in al zijn Wimbledonoverwinningen.
Ik ook, en zo te zien Roddick zelf ook.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Lois het volgende:
Ik vond Rod heel sportief Fed complimenteren met zijn spel en ik vond Fed een beetje neerbuigend overkomen at first.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |