quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:01 schreef Biels het volgende:
Goedenavond,
om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik stoor mij aan de zogenaamde fotoboekhosselaars. Laat me het verschijnsel even uitleggen.
Stel, er komt een meisje op fok dat een fotoboek opent met daarin een leuke foto waarin ze een sprongetje maakt op het strand. Lekker spontaan, lekker gek, niks mis mee. Vervolgens zijn er een paar users, ook altijd dezelfde, die als eerste een fipo weten te plaatsen, gevolgd door een "" en een "
". Dit om aan te geven dat ze weet hebben van de schoonheid van het betreffende meisje, maar toch ook wel een beetje schattig en verlegen zijn! Denk ik.
Het zijn ook altijd dezelfde users, als vrouwelijke fokker weet je precies wie ik allemaal bedoel.
Dezelfde klacht is van toepassing op de fotoreeks in US, en ook vooral in KPD (Daar gaat het wel heel ver) . Na elke foto waarop een half stukje knie te zien is zijn er minstens 30 reacties, van de klassieke "
" tot de minder subtiele "in die holte zou ik je ook wel willen neuken.".
Mijn vraag is dus nu, waarom doen mensen dit? Verbeteren ze zo hun digikansen? Is het misschien compulsief? Doen ze dit in het echt ook?
En over de fotoboekhosselaars: waarom doen jullie dit bij elk meisje? Spreid je zo je winkansen? Heb je heel veel behoefte aan digitaal vrouwelijk contact? Leg het me uit!
Voor volgende keer, je moet de s uit https:// verwijderenquote:Op zondag 5 juli 2009 16:40 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat zorgt er voor dat ik met de beide beentjes op de grond blijf. Broodnodig, zo nu en dan.
Die met het zelfgeknipte haar, piercings en verneukte levels over d'r foto's!quote:Op zondag 5 juli 2009 16:53 schreef Quir het volgende:
Welke?
Beroepschaggerijnquote:Op zondag 5 juli 2009 17:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
Die met het zelfgeknipte haar, piercings en verneukte levels over d'r foto's!
Daar word ik niet veel wijzer van. Heeft ze al gepost in dit topic?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
Die met het zelfgeknipte haar, piercings en verneukte levels over d'r foto's!
Het is fok, het stopt nooit vrees ikquote:Op zondag 5 juli 2009 17:07 schreef Meris het volgende:
Okay nu is het wel leuk geweest.
Uitkafferen kan nu wel weer ophouden:)
Nou, je kan er wel op aan dat het nu meteen ophoud.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:07 schreef Meris het volgende:
Oh nou dan stop ik maar.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:07 schreef Meris het volgende:
Hey lekker wijf wil je neuken, ik betaal je ¤50,00 voor een hardcore beurt, ¤50,00 extra als je slikt.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:07 schreef Meris het volgende:
-niet doen-quote:Op zondag 5 juli 2009 17:07 schreef Meris het volgende:
xD :S:S;x;x:X:D:D:D:D::DX::X:X:Xquote:Op zondag 5 juli 2009 17:26 schreef Meris het volgende:
[..]
Waar ben je mee bezig, en als je me dan vindt schrijf het dan goed?:S..
En btw, dat is nu 5 jaar geleden XD Beetje oud niet waar?
Maar dit is wel strafbaar:)
XD XD xD XD xD LoLz s0 r4nd0m!!11 xD :S :S : D : D xDquote:Op zondag 5 juli 2009 17:26 schreef Meris het volgende:
[..]
Je smileys doen het niet, ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:26 schreef Meris het volgende:
[..]
Wat is strafbaar?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:26 schreef Meris het volgende:
[..]
Ik denk het niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik vrees dat het einde van Beauregard op Fok enige gelijkenissen zal vertonen met de manier waarop het met wijlen Emimich is afgelopen.
Strafbaar, want?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:26 schreef Meris het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet bepaald 'n lief, onschuldig meisje, wel?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:27 schreef Meris het volgende:
Mag er aub een slot op dit topic:S..
Want dit slaat nergens meer op.
Kap ermee.
Gegevens van een persoon.quote:
Je hebt die gegevens zelf publiek op het internet neergezet. Niet zeiken.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:31 schreef Meris het volgende:
[..]
Gegevens van een persoon.
Waarom ben ik in dit topic de lul? Waarom?
Allemaal zo makkelijk vanaf die computertjes thuis. Niet waar?
Ik had gehoopt dat Fok! anders was. Dat je wel degelijk ergens gewoon een discussie kon hebben zonder dat men je uit loopt te kafferen. Waar slaat dit op?
Want dit doet me weldegelijk wat.
Inderdaad, kut.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:31 schreef Penisbaard het volgende:
Hartstikke strafbaar om informatie die je zelf op het wereldwijde web hebt gezet ergens anders te posten
Natuurlijk anoniem achter onze computertjes. Je gaat toch niet iemand bashen als je niet anoniem bent.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:31 schreef Meris het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat Fok! anders was. Dat je wel degelijk ergens gewoon een discussie kon hebben zonder dat men je uit loopt te kafferen. Waar slaat dit op?
Das m'n school?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je hebt die gegevens zelf publiek op het internet neergezet. Niet zeiken.
Wellicht heeft je gemekker en overdreven felle houding in het vorige deel van dit topic er iets mee te maken?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:31 schreef Meris het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil liever Emimich nerds bashen oid.Roken is lekker
Nee maar ik doe niet zo triest als gegevens plaatsen en er nog leuk om doen ook.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:31 schreef Quir het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet bepaald 'n lief, onschuldig meisje, wel?
Dan moet je school het regelen, Jaqueline Stempher, van het Vechtstede College in Weesp.quote:
Nee maar waarom mijn naam posten?:Squote:
Ik wel, maar wat doe ik nou behalve ten slachtoffer vallen aan de tirade van 'n klein meisje? Ik word zomaar voor "kankermongool" uit gemaakt!quote:Op zondag 5 juli 2009 17:33 schreef Meris het volgende:
[..]
Nee maar ik doe niet zo triest als gegevens plaatsen en er nog leuk om doen ook.
Snappen jullie uberhaupt wel wat jullie mensen hier mee aan doen?
Vuile discriminator.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:34 schreef Beauregard het volgende:
BRB. Even naar buiten lopen. Er staat een neger voor mijn huis. Ik ga 'm bashen.
Weesp.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dan moet je school het regelen, Jaqueline Stempher, van het Vechtstede College in Wees.
Sterkte, Jaqueline Stempher, van het Vechtstede College in Weespquote:Op zondag 5 juli 2009 17:34 schreef Meris het volgende:
[..]
Nee maar waarom mijn naam posten?:S
Waarom mij belachelijk maken e.d.?
Het slaat nergens op,
het is niet eens leuk meer om lid te zijn op deze manier.
Nee. Vertel.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:33 schreef Meris het volgende:
[..]
Nee maar ik doe niet zo triest als gegevens plaatsen en er nog leuk om doen ook.
Snappen jullie uberhaupt wel wat jullie mensen hier mee aan doen?
Daar is het nu al te laat voor.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:35 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee. Vertel.
Ik postte je naam en school. Informatie die voor de hele wereld beschikbaar is. Nota bene te achterhalen omdat jij het nodig vindt om je Twitter account in je profiel op te nemen.
Maar ik zal 't hierbij laten voordat het ECHT huilen wordt.
Dat is lief van je. (k)quote:Op zondag 5 juli 2009 17:35 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee. Vertel.
Ik postte je naam en school. Informatie die voor de hele wereld beschikbaar is. Nota bene te achterhalen omdat jij het nodig vindt om je Twitter account in je profiel op te nemen.
Maar ik zal 't hierbij laten voordat het ECHT huilen wordt.
Strafbaar, welkom op het internetquote:Op zondag 5 juli 2009 17:26 schreef Meris het volgende:
[..]
Kan inderdaad niet, waarom denk jij dat hier zo weinig mensen foto's in hun profiel hebben (buiten het argument niet door IRL-mensen ontdekt te worden)?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:36 schreef Meris het volgende:
[..]
Daar is het nu al te laat voor.
En blijkbaar kun je geen dingen in je 'profiel' zetten zodat andere mensen erop kunnen kijken als ze eventueel geïnteresseerd zijn
Van je fouten kan je leren schat, het maakt niet uit.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:36 schreef Meris het volgende:
[..]
En blijkbaar kun je geen dingen in je 'profiel' zetten zodat andere mensen erop kunnen kijken als ze eventueel geïnteresseerd zijn
Is 't al huilen dan? Die indruk had ik niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:36 schreef Meris het volgende:
[..]
Het is vooralsnog Jacqueline.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:39 schreef Quir het volgende:
Nouja, iedereen doet wel 's iets doms, Jaqueline.
www.martijn.org, mits onder achttien.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:42 schreef Skylark. het volgende:
Is er eigenlijk een equivalent voor FoK! waar je veilig je foto's kan posten? Ik tel scholieren.com en GoT niet mee..
Ik wist dat ik niet had moeten copy&pasten.quote:
http://www.aidsforum.nl/quote:Op zondag 5 juli 2009 17:42 schreef Skylark. het volgende:
Is er eigenlijk een equivalent voor FoK! waar je veilig je foto's kan posten? Ik tel scholieren.com en GoT niet mee..
Dit zou gepromoot moeten worden onder de naïeve users. Om mentale schade te voorkomen.quote:
Het 2de deel is nu al een succes hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:46 schreef Seam het volgende:
Typisch voorbeeld van het feit dat series niet werken in KLB
Dat stopte op een hoogtepunt, waardoor het juist een grote buzz wist te ontketenen dan wanneer het nog topics lang door zou zijn gegaan.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Iets over een erg goede schaker en de pot die een ketel verwijt
Wat lul je man, dit is epin'quote:Op zondag 5 juli 2009 17:46 schreef Seam het volgende:
Typisch voorbeeld van het feit dat series niet werken in KLB
Oh ja, ik was nog niet voorbij de eerste pagina of ik had mijn oordeel al weer klaarliggenquote:Op zondag 5 juli 2009 17:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het 2de deel is nu al een succes hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |