Dan moet je niet met pc's gaan klooien want die g5 veroudert ookquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoef je iig niet meer te upgraden
32nmquote:
Je hoeft alleen de 25,25 weg te halen bij de onderste banner en klaar.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:15 schreef Hyman het volgende:
Nu moet ik helemaal naar rechts selecteren om alles te krijgen
Ja maar dat kon diegene zelf ook wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je hoeft alleen de 25,25 weg te halen bij de onderste banner en klaar.
Woeps.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je hoeft alleen de 25,25 weg te halen bij de onderste banner en klaar.
Lekkere stem.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:19 schreef Tijgertje. het volgende:
http://www.deloads.nl/items/view/5061/
Deze moet je gezien hebben.
Ja van mn tieten moet ik het niet hebbenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:19 schreef Tijgertje. het volgende:
Wat een dom wijfquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:19 schreef Tijgertje. het volgende:
Hoe triest is het om half naakt voor de camera te gaan staan om te bedelen voor een vakantiequote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:19 schreef Tijgertje. het volgende:
Knock on woodquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand nog leuke apps voor me ipod?
Hoi ik ben Rebert en me hobby's zijn televisie kijken, computeren, spelletjes spelen, achter internet zitten...quote:
Op tevee om half 1.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:32 schreef Remsjo het volgende:
Hoelaat begint Sensation en waar?
Wie?quote:
Ik heb Omen op 100% gedaan. Lifeline is ookquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik sta in de top 5 bij 1 van die liedjes. ik weet niet meer welke
Ik zou ze ook nooit kopen.quote:
Er was ook zo'n ander programma.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
Spoor je toch ook niet: http://iphonexe.com/apps/app.php?id=16619
het enige wat je er mee kon doen was tegen je vrienden zeggen dat je die had gekocht.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Er was ook zo'n ander programma.
die deed echt helemaal nietsen kostte ook iets van 2000$
*fapfapfap*quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:42 schreef Jotcha het volgende:
Ik ga zo hard pissen.
Verwachte reactie: Thanks for the info!
Nee, er waren wel een paar downloads, maar hij was na 2 dagen al van de apple store afquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
het enige wat je er mee kon doen was tegen je vrienden zeggen dat je die had gekocht.
Na 9 maanden waren er 0 downloads.
En het werd best wel veel geadverteerd.
Wie.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:46 schreef Jotcha het volgende:
Hoe krijg ik het toch weer voor elkaar om mensen van internet leuk te vinden
Verwachte reactie: je komt nooit buiten.
Fijn dat 1click downloaden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, er waren wel een paar downloads, maar hij was na 2 dagen al van de apple store af
Wie?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:46 schreef Jotcha het volgende:
Dat is een een proces.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:46 schreef Jotcha het volgende:
Wtf.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
I Am Rich.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Voor je iPod Touch?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
Maar heeft iemand nou nog een leuke app om te delen?
Shazam duh.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
Maar heeft iemand nou nog een leuke app om te delen?
lolzz..quote:
Die komt niet eens in de buurtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen hoor.
[ afbeelding ]
Er vinden wel meer mensen haar leuk.
quote:
Jaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jotcha vindt iemand leuk die hij via internet kent en hij wil niet zeggen wie.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waar hebben we het in godsnaam over?! Ik volg het even niet meer.
Chai is heel veel leuker dan dat mens.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jotcha vindt iemand leuk die hij via internet kent en hij wil niet zeggen wie.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jotcha vindt iemand leuk die hij via internet kent en hij wil niet zeggen wie.
Hoe wist je dat ik die vandaag geluisterd heb?quote:
Luier verschonen?quote:
Neenee, nog niet. Maar goed voorstelquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je kent haar nu een maandje. smsen jullie ook al heen en weer?
Ik kan er nog steeds niet bij hoe je na 2 keer ontmoeten al vriendje en vriendinnetje kunt zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:12 schreef KingGone het volgende:
[..]
Als je maar niet -desjoerd- gaat doen Pistool.
En de weg ernaar toe.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet bij hoe je na 2 keer ontmoeten al vriendje en vriendinnetje kunt zijn.
owja,
4 JAAR VERSCHIL EINZWEIDREI.
Via mij. Ik heb nog steeds geen bierpakket ontvangenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:15 schreef KingGone het volgende:
[..]
En de weg ernaar toe.![]()
En dan ook nog eens een grote mond hebben ineens.
Whehe ik de blijf maar schuddequote:
Chai woont ook 140 km verder op. Dat vind ik ook ver. maar dat heb ik er wel voor over.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:15 schreef KingGone het volgende:
[..]
En de weg ernaar toe.![]()
En dan ook nog eens een grote mond hebben ineens.
Ja maar ze ziet me niet staan maar toch weer wel maar ze wil niet enzo.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:12 schreef KingGone het volgende:
[..]
Als je maar niet -desjoerd- gaat doen Pistool.
Ohjee. Hoe oud is ze?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar ze ziet me niet staan maar toch weer wel maar ze wil niet enzo.
Dit.quote:
Dit ging over zn eerdere chick geloof ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dit.
Als ze zo al was voordat ze iets kregen, zal het ook niet lang duren voordat het weer over is.
Dat kind weet amper wat liefde is.
tja wat?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:25 schreef KingGone het volgende:
[..]
Dit ging over zn eerdere chick geloof ik.
Die huidige is meer .. tja. Gevalletje 'tja'.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
INTERNETRELATIONZ I TELL U!
OMG U LUV HER <33333333333
Ik heb wat geleerd. Ik wacht eerst een tijdje voor ik naar iemand toe ga. Als ik diegene na dat tijdje nóg leuk vind, doe ik het.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:36 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ach.
Sjoerdje komt er nog wel achter.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb wat geleerd. Ik wacht eerst een tijdje voor ik naar iemand toe ga. Als ik diegene na dat tijdje nóg leuk vind, doe ik het.
Zoals ik tegen Do al heb gezegd.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:36 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ach.
Sjoerdje komt er nog wel achter.
Lau is lief!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
INTERNETRELATIONZ I TELL U!
OMG U LUV HER <33333333333
Daten bedoel je?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb wat geleerd. Ik wacht eerst een tijdje voor ik naar iemand toe ga. Als ik diegene na dat tijdje nóg leuk vind, doe ik het.
Boeiend. Die man heeft de tijd van z'n leven.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dit.
Als ze zo al was voordat ze iets kregen, zal het ook niet lang duren voordat het weer over is.
Dat kind weet amper wat liefde is.
Maar hij gedraagt zich als een klootzak tegenover sommige van ons.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:41 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Boeiend. Die man heeft de tijd van z'n leven.
Ik ga me helemaal de tering lachen als het zover is.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zoals ik tegen Do al heb gezegd.
Een paar weken in het volgend schooljaar vind dit gesprek plaats tussen Sjoerd en h2k:
"IK ZIE JE ALLEEN IN HET WEEKEND, EN MIJN OUDERS VINDEN HET NIET LEUK DAT JE 4 JAAR OUDER BENT ALS MIJ, EN IN MIJN KLAS ZITTEN VEEL LEUKERE JONGENS! EN DIE HEBBEN SCOOTERS ENZO. En trouwens. ik heb vorige week toch met Lex gezoend."
Eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodra een bepaald persoon van msn af gaat om te stappen ga ik slapen ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is het niet eens tijd dat jij naar bed gaat jongedame?!
Het is maar internet joh.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar hij gedraagt zich als een klootzak tegenover sommige van ons.
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar hij gedraagt zich als een klootzak tegenover sommige van ons.
Ik zou wel oppassen als ik jou wasquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:42 schreef Tijgertje. het volgende:
Players die misschien toch geen players zijn, zijn tof.
Je vriendje?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Zodra een bepaald persoon van msn af gaat om te stappen ga ik slapen ja.
quote:
Ja maar ik zie het toch liever wat stevigerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jongensbilletjes zijn anders ook niet echt "van je het "
Viel reuze mee hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:48 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Verdomme.
Juist het stuk dat ik er niet was.
Nice.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Viel reuze mee hoor.
KG heeft JH keihard gedist.
En Do en ik hadden fittie met Sjoeg.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik heb zin om van die kleine klapjes te geven op billetjes van lieve meisjes.
Kom maar binnen Lau!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik heb zin om van die kleine klapjes te geven op billetjes van lieve meisjes.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gezien Lau nog geen vriendje heeft...
Whehe.
Juist.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:56 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Grapje pop.Je hebt teveel klasse voor klapjes op je billen.
Dat is een hele lieve opmerking.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:56 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Grapje pop.Je hebt teveel klasse voor klapjes op je billen.
Mijn naam.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:01 schreef Jotcha het volgende:
Jungs, na 13000 posts heb ik nog steeds geen ondertitel. Wat zal het zijn?
"eentje moet de eerste zijn"quote:Op zondag 5 juli 2009 00:01 schreef Jotcha het volgende:
PUBquote:Op zondag 5 juli 2009 00:01 schreef Jotcha het volgende:
Lau is lekker.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Bedenk dan wat origineelsdan komt je naam er tenminste bij
Awwwquote:Op zondag 5 juli 2009 00:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
jammer dat ik daarvoor nu niet in de bui ben
Sterkte popquote:Op zondag 5 juli 2009 00:10 schreef Tijgertje. het volgende:
Kids.
Ik verrek van de pijn.
Dus ik ga even afsluiten.
Kus.
Truste lauquote:Op zondag 5 juli 2009 00:10 schreef Tijgertje. het volgende:
Kids.
Ik verrek van de pijn.
Kus.
Oke!quote:Op zondag 5 juli 2009 00:10 schreef Tijgertje. het volgende:
Kids.
Ik verrek van de pijn.
Kus.
"no-life"quote:Op zondag 5 juli 2009 00:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, dat gaat hem ook niet worden. Internethosselaar staat op 1 tot nu toe.
Zo begon het hier ook.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:18 schreef Jotcha het volgende:
Trouwens, moze, met dat meisje ben ik heul nog niet ver zegmaar. Voornamelijk berichtjes sturen via die siteEn heb d'r msn dus gevraagd en gekregen vandaag
Ik HOOP dat het dezelfde kant op gaatquote:
Awwwquote:Op zondag 5 juli 2009 00:19 schreef Jotcha het volgende:
Voor lau heb je trouwens meer dan 10000 nodig
Dan kom je er meteen achter of het wat word.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik HOOP dat het dezelfde kant op gaatIk kijk het gewoon even aan. Maar ik ga ook nog op vakantie
![]()
Wanneer?quote:Op zondag 5 juli 2009 00:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan kom je er meteen achter of het wat word.
Ik ga niet alles vertellen, maar je kan je vakantie gebruiken om erachter te komen of ze echt iets ziet in jullie.quote:
Dat je elkaar dan een week niet ziet? Ik volg het nietquote:Op zondag 5 juli 2009 00:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga niet alles vertellen, maar je kan je vakantie gebruiken om erachter te komen of ze echt iets ziet in jullie.
zou iets ja, als ze bijv jou laat gaan zonder enige emotie. Dan word het niks, maar als ze helemaalquote:Op zondag 5 juli 2009 00:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat je elkaar dan een week niet ziet? Ik volg het niet
Maar als ik haar 06 nou heb voor ik op vakantie ga
Maar als je iemand nog niet gezien hebt in het echt dan heb je dat niet zo snel hequote:Op zondag 5 juli 2009 00:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
zou iets ja, als ze bijv jou laat gaan zonder enige emotie. Dan word het niks, maar als ze helemaalis dan geeft ze duidelijk om je.
Hossel dat nummer ook maar.
Dat is waar. Alleen je moet doen wat je zelf wil. We kunnen niet alles voor zeggen.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar als je iemand nog niet gezien hebt in het echt dan heb je dat niet zo snel he
Dat is zo. Tips zijn wel handig, maar tot nu toe lukt alles zelf wel geloof ikquote:Op zondag 5 juli 2009 00:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is waar. Alleen je moet doen wat je zelf wil. We kunnen niet alles voor zeggen..
Nu heb ik jou hulp nodig.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat is zo. Tips zijn wel handig, maar tot nu toe lukt alles zelf wel geloof ik
Waarmee?quote:Op zondag 5 juli 2009 00:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nu heb ik jou hulp nodig.
WAARMOETIKBEGINNEN?!
Doeiquote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
1 uur. Maar de buren zijn op een feest, en hij had al aardig wat op toen hij ging
Ja maar ze zal vast wel weten dat je daar niks aan kan doenquote:Op zondag 5 juli 2009 00:46 schreef Mozy het volgende:
[..]weet je wat mij kut lijkt? Dat wanneer ikbbij Chai blijf slapen ik wakker word met een dikke ochtend-boner.
Doe je niets aanquote:Op zondag 5 juli 2009 00:46 schreef Mozy het volgende:
[..]weet je wat mij kut lijkt? Dat wanneer ikbbij Chai blijf slapen ik wakker word met een dikke ochtend-boner.
Ik een nog veel grotere. Just do it.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben echt een newb op het gebied van zoenen enzo![]()
Het word nog steeds een kut moment. Maar ze heeft er wel begrip voor. Hoop ikquote:Op zondag 5 juli 2009 00:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar ze zal vast wel weten dat je daar niks aan kan doenOf wou je voor altijd in een ander bed gaan slapen?
Als dat niet zo is dan moet ze maar lesbisch wordenquote:Op zondag 5 juli 2009 00:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het word nog steeds een kut moment. Maar ze heeft er wel begrip voor. Hoop ik
Je moet vooral zo gaan denken, gaat het sowieso foutquote:Op zondag 5 juli 2009 00:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het word nog steeds een kut moment. Maar ze heeft er wel begrip voor. Hoop ik
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:50 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je moet vooral zo gaan denken, gaat het sowieso fout
Is ze veelste lekker voor.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als dat niet zo is dan moet ze maar lesbisch worden
Moozjequote:Op zondag 5 juli 2009 00:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Onnetje!
Hoe gaat het met de eo internetfilter?
Hallo nephosselaar.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
hallo ipoot dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |