Ik heb wat geleerd. Ik wacht eerst een tijdje voor ik naar iemand toe ga. Als ik diegene na dat tijdje nóg leuk vind, doe ik het.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:36 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ach.
Sjoerdje komt er nog wel achter.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb wat geleerd. Ik wacht eerst een tijdje voor ik naar iemand toe ga. Als ik diegene na dat tijdje nóg leuk vind, doe ik het.
Zoals ik tegen Do al heb gezegd.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:36 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ach.
Sjoerdje komt er nog wel achter.
Lau is lief!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
INTERNETRELATIONZ I TELL U!
OMG U LUV HER <33333333333
Daten bedoel je?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb wat geleerd. Ik wacht eerst een tijdje voor ik naar iemand toe ga. Als ik diegene na dat tijdje nóg leuk vind, doe ik het.
Boeiend. Die man heeft de tijd van z'n leven.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dit.
Als ze zo al was voordat ze iets kregen, zal het ook niet lang duren voordat het weer over is.
Dat kind weet amper wat liefde is.
Maar hij gedraagt zich als een klootzak tegenover sommige van ons.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:41 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Boeiend. Die man heeft de tijd van z'n leven.
Ik ga me helemaal de tering lachen als het zover is.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zoals ik tegen Do al heb gezegd.
Een paar weken in het volgend schooljaar vind dit gesprek plaats tussen Sjoerd en h2k:
"IK ZIE JE ALLEEN IN HET WEEKEND, EN MIJN OUDERS VINDEN HET NIET LEUK DAT JE 4 JAAR OUDER BENT ALS MIJ, EN IN MIJN KLAS ZITTEN VEEL LEUKERE JONGENS! EN DIE HEBBEN SCOOTERS ENZO. En trouwens. ik heb vorige week toch met Lex gezoend."
Eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodra een bepaald persoon van msn af gaat om te stappen ga ik slapen ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is het niet eens tijd dat jij naar bed gaat jongedame?!
Het is maar internet joh.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar hij gedraagt zich als een klootzak tegenover sommige van ons.
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar hij gedraagt zich als een klootzak tegenover sommige van ons.
Ik zou wel oppassen als ik jou wasquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:42 schreef Tijgertje. het volgende:
Players die misschien toch geen players zijn, zijn tof.
Je vriendje?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Zodra een bepaald persoon van msn af gaat om te stappen ga ik slapen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |