Ik kan er nog steeds niet bij hoe je na 2 keer ontmoeten al vriendje en vriendinnetje kunt zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:12 schreef KingGone het volgende:
[..]
Als je maar niet -desjoerd- gaat doen Pistool.
En de weg ernaar toe.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet bij hoe je na 2 keer ontmoeten al vriendje en vriendinnetje kunt zijn.
owja,
4 JAAR VERSCHIL EINZWEIDREI.
Via mij. Ik heb nog steeds geen bierpakket ontvangenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:15 schreef KingGone het volgende:
[..]
En de weg ernaar toe.![]()
En dan ook nog eens een grote mond hebben ineens.
Whehe ik de blijf maar schuddequote:
Chai woont ook 140 km verder op. Dat vind ik ook ver. maar dat heb ik er wel voor over.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:15 schreef KingGone het volgende:
[..]
En de weg ernaar toe.![]()
En dan ook nog eens een grote mond hebben ineens.
Ja maar ze ziet me niet staan maar toch weer wel maar ze wil niet enzo.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:12 schreef KingGone het volgende:
[..]
Als je maar niet -desjoerd- gaat doen Pistool.
Ohjee. Hoe oud is ze?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar ze ziet me niet staan maar toch weer wel maar ze wil niet enzo.
Dit.quote:
Dit ging over zn eerdere chick geloof ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dit.
Als ze zo al was voordat ze iets kregen, zal het ook niet lang duren voordat het weer over is.
Dat kind weet amper wat liefde is.
tja wat?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:25 schreef KingGone het volgende:
[..]
Dit ging over zn eerdere chick geloof ik.
Die huidige is meer .. tja. Gevalletje 'tja'.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
INTERNETRELATIONZ I TELL U!
OMG U LUV HER <33333333333
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |