Yup op IRC is dat een kanaal waar je met de #carepolice kan praten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:27 schreef SanJuanDePasto het volgende:
waar slaat "#care" op? is dat een chatkanaal?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:29 schreef 16meter het volgende:
Komt dat van een folder voor homo strandvakanties ofzo?
Lezen jongemanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:29 schreef 16meter het volgende:
Komt dat van een folder voor homo strandvakanties ofzo?
Verkapt "plz geef me je msn ik wil meekijken op de webcam als je je sappige sappen overal rondspuit"quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:37 schreef Siniti het volgende:
Stiekem rukt maikuuul op dat manwijf in de op
Zo verkapt was het toch nietquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapt "plz geef me je msn ik wil meekijken op de webcam als je je sappige sappen overal rondspuit"
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:37 schreef MaddoxX het volgende:
ik vraag me af waarom die dude achter hem zo lacht...
Spam.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Lezen jongeman
[ afbeelding ]
Gelukkig staan op de voorkant van de Veronica wel lekkere chicks ( meestal dan he ! )
Omdat ze in Spanje zijn, lezen is ook een vak.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:37 schreef MaddoxX het volgende:
ik vraag me af waarom die dude achter hem zo lacht...
gezien je reacties en de OP van dit topic , denk ik dat je een beetje boos op jezelf bent en daarom zo afgeeft op dit soort foto`squote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapt "plz geef me je msn ik wil meekijken op de webcam als je je sappige sappen overal rondspuit"
Ranzig figuur dat je bent
Uiteraard wist ik dat dit zal uitdraaien op een "Hahaha ! maikuuul is vet gay topic" zo voorspelbaar ist uiteraard.
Maar ik ben niet degene die een douchekop in zijn reet stopt terwijl moeders in de kamer dernaast zich ligt af te vragen waar dat kreunen vandaan komtterwijl ze aan vaders lange stok ligt te sabbelen
Ik walg van jullie Fok!kers
weet je dat zeker? misschien heeft het door die surfplankje een gat gemaaktquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:49 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Omdat ze in Spanje zijn, lezen is ook een vak.
heuj ben jij niet die ene hackert?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:02 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
weet je dat zeker? misschien heeft het door die surfplankje een gat gemaakt
Nee, hij dacht eerst "wat een lekkere kerel" totdat hij die kop zagquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:57 schreef laffer het volgende:
Mannen met wijvenhoofden die je misleiden !!!!!+pics
dus je werd misleid? eerst dacht je dus "wat een lekker wijf" totdat je die kop zag zeker
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:04 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee, hij dacht eerst "wat een lekkere kerel" totdat hij die kop zag
En dan reageer je toch. Slim van je.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:23 schreef Maikuuul het volgende:
Hahahha check die Laffer dan de hele tijd proberen dat ik erop ga reagerenhow sad !
Weetje zeker dat je zelf niet aan mijn piemel wilt likken knul ?
Ik dacht: hey kijk 2 kerels en een surfplank, toen ik dichterbij checkte zag ik dat hij een vrouwhoofd had, zoiets vind ik niet normaal, om zoiets in de Veronicagids te plaatsen.
En waarom doen ze niet een mooie mevrouw met dat wetsuit zo af zoals hij dat heeft ? dat zou de pic een heul stuk leuker maken
Mag toch wel na gelijkwaardige 4 posts van hem ?quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:49 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Omdat ze in Spanje zijn, lezen is ook een vak.
Je zeikt hem af dat hij hoopt dat je reageert en je reageert. Je mag altijd posten van mij, maar dit ondersteunt jouw punt niet echtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mag toch wel na gelijkwaardige 4 posts van hem ?
Stiekem hoopte hij dat ik meteen na de eerste post zou happen, ik kon het niet meer aanzien dat hij het topic vol zou spammen op 1 reactie van mij
en je reageert toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:23 schreef Maikuuul het volgende:
Hahahha check die Laffer dan de hele tijd proberen dat ik erop ga reagerenhow sad !
Ik dacht: hey kijk 2 kerels en een surfplank, toen ik dichterbij checkte zag ik dat hij een vrouwhoofd had, zoiets vind ik niet normaal, om zoiets in de Veronicagids te plaatsen.
En waarom doen ze niet een mooie mevrouw met dat wetsuit zo af zoals hij dat heeft ? dat zou de pic een heul stuk leuker maken
Ik open ook daarom dit soort topics omdat Fok!kers altijd zo meeloperig zijn, de reacties zag ik al lang aankomen![]()
[Erotiek] Flashlight, die kunstkut.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:23 schreef Maikuuul het volgende:
Ik open ook daarom dit soort topics omdat Fok!kers altijd zo meeloperig zijn, de reacties zag ik al lang aankomen![]()
Dissenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:29 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
[Erotiek] Flashlight, die kunstkut.
Gebruik dit om hem verder te dissen. Ik zit klaar:
[ afbeelding ]
dissen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:29 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
[Erotiek] Flashlight, die kunstkut.
Gebruik dit om hem verder te dissen. Ik zit klaar:
[ afbeelding ]
Overtuigen van zijn mening dan, waar jij een harde plasser van krijgt joh.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dissen
Moet jij niet een dissrap over laffer schrijven?
Ik krijg overal harde plassers van op het internetquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:47 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Overtuigen van zijn mening dan, waar jij een harde plasser van krijgt joh.
Ik moet er ook maar aan wennen dat op alles wat je zegt een kudtreactie komt:)quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ranzig figuur dat je bent
Uiteraard wist ik dat dit zal uitdraaien op een "Hahaha ! maikuuul is vet gay topic" zo voorspelbaar ist uiteraard.
Maar ik ben niet degene die een douchekop in zijn reet stopt terwijl moeders in de kamer dernaast zich ligt af te vragen waar dat kreunen vandaan komtterwijl ze aan vaders lange stok ligt te sabbelen
Ik walg van jullie Fok!kers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |