TS doet Google Afbeeldingen op 'vieze vagina'quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:36 schreef PiRANiA het volgende:
HAHA IN JOUW LINK:
prev=/images%3Fq%3Dvieze%2Bvagina%26gbv%3D2%26hl%3Dnl%26sa%3DG
Ik weetquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:36 schreef PiRANiA het volgende:
HAHA IN JOUW LINK:
prev=/images%3Fq%3Dvieze%2Bvagina%26gbv%3D2%26hl%3Dnl%26sa%3DG
Belgische termquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:37 schreef TNA het volgende:
[..]
TS doet Google Afbeeldingen op 'vieze vagina'![]()
![]()
![]()
!!!
dat komt volgens mij uit ander gaatjequote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf, das totaal onnodig dat ding
Laatst bij Reportage over de hoeren van NY ging zo'n hoer gewoon staand zonder plastuit tegen een boom zeiken
Te smerig als je daar je jongeheer nog in gaat hangen.
Maagd.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:52 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
dat komt volgens mij uit ander gaatje
En dan die wachtrijen voor de toilettenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:54 schreef swarmahoer het volgende:
blij dat ik geen vrouw ben, lijkt me echt rot om niet staand te kunnen plassen
Ja en ? alsof je dat niet ruikt/proeft als een vrouw dat gedaan heeftquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:52 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
dat komt volgens mij uit ander gaatje
Precies, lekker mikken en voila.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:57 schreef TNA het volgende:
[..]
En dan die wachtrijen voor de toilettenMan zijn ftw.
Ik vind het vooral prettig als ze tegenstribbeltquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:17 schreef o.us het volgende:
[..]
En tijdens het neuken zijn wij, mannen, de enige die er van genieten.
Ik snap ditquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:20 schreef Ringo het volgende:
Als ik naast een vrouw mocht staan die met zo'n ding haar plasje deed, zou ik spontaan klaarkomen.
OMG! Ik heb echt keihard geLOLdquote:
Echt... ik kan dit begrijpenquote:
"If you shake it more than twice it's considered playing."quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:40 schreef swarmahoer het volgende:
zou mooi zijn als de ook nog ff afschudde aan het einde
Nee. Dat ze bij ons heiligdom binnendringen kan alleen maar goed gemaakt worden door de kraan onder te schijten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:53 schreef Sackboy het volgende:
Wtf. Als vrouwen met dit ding de mannenplee ingaan vind ik dat wij ook de vrouwenplee onder mogen zeiken.
nee, ik ook nog nooitquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:01 schreef Triptamine het volgende:
ben ik de enige die dit nog nooit gezien heeft?
Het is waarlijk een schande dat die dicht geknikkerd is.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:12 schreef IQM het volgende:
Hoax!Dit topic is een lemming van dit topic.
In alledaagse horeca gelegenheden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Op wat voor rare gelegenheden kom je, dat er vrouwen met plastuiten in de herenwc staan. Ik heb dat echt nog nooit meegemaakt.
Zeg bed, jouw naam is een ziekte, wist je dat?quote:
Nee wist ik niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:10 schreef sinadO het volgende:
[..]
Zeg bed, jouw naam is een ziekte, wist je dat?
B.E.D.quote:
Als je je ogen sluit zien ze je niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:08 schreef B.E.D het volgende:
![]()
Ja maar daar staan geen puntjes tussen.
Ze schrijven gewoon BED. Dus dat telt niet mijns inziens.
Heb je nog een YT linkje van deze boeiende documentaire?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf, das totaal onnodig dat ding
Laatst bij Reportage over de hoeren van NY ging zo'n hoer gewoon staand zonder plastuit tegen een boom zeiken
Te smerig als je daar je jongeheer nog in gaat hangen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:20 schreef Ringo het volgende:
Als ik naast een vrouw mocht staan die met zo'n ding haar plasje deed, zou ik spontaan klaarkomen.
Hang die gore hoer aan de hoogste boom!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |